K-pop'owy przegląd miesiąca ... [LUTY]

2 comments
Witajcie kochani po dosyć długiej przerwie, a mianowicie 2 tygodniach bez notek. Co się stało? Nie wiem. Chyba zwykły leń nas dopadł. Wybaczcie nam proszę. Poprawimy się i będziemy się dalej starać pisać notki w wyznaczonych terminach. Przecież w styczniu nam tak dobrze szło, aż 11 notek (co na nas jest duzo ^^) w lutym troszkę mniej no, ale dobra ferie itd. Nie pykło. Miałyśmy od początku marca pisać posty, ale jakoś tak minęło i postanowiłyśmy się wreszcie ogarnąć. Nie możemy przecież zostawić tego bloga! 
Mamy nadzieję, że cieszycie się na nasz powrót ^^ Proszę dopingujcie nas i wspierajcie w dalszym pisaniu. A w następnym razem wypada 100 notka na tym blogu. Niesamowite prawda? Tym czasem 99 post z podsumowaniem (wreszcie, kiedyś trzeba xd) miesiąca. Zaczynajmy!



1. B.A.P – 1004 (ANGEL)




2. GEEKS – F.I.L.A. (FALL IN LOVE AGAIN)


Bandur: Nie ma to jak koreańskie teledysko-reklamy~ Tym razem możemy podziwiać produkty marki Fila reklamowane przez zespół Geeks. Moim zdaniem teledysk jest całkiem fajny, wesoły i przyjemnie się go ogląda. Piosenka też jest dobra, przyjemna dla ucha z fajnym bitem. Polecam~

3. ZIZO FEAT. LIM KIM – WINTER OF HAEUNDAE



Bandur: Całkiem przyjemny utwór, jednak jak dla mnie niczym szczególnym się nie wyróżnia. Mam wrażenie, że głos wokalistki już kiedyś słyszałam i zastanawiam się czy nei jest nieco do czyjegoś podobny. Samo mv jest ciekawie nakręcona. Podobają mi się różnokolorowe baloniki i te fajne wstawki z wodą. Dobra robota~

4. GAIN – TRUTH OR DARE



Bandur: Zachęcam was do obejrzenia tego naprawdę długiego mv bez wyłączania napisów, które od razu są dostępne. Piosenki i samego mv jest tutaj niewiele. Wideo skupia się bardziej na wypowiedziach różnych osób w tym samej Gain. Utwór, którego możemy posłuchać mniej więcej w środku jest udany i moim zdaniem bardzo fajny. Naprawdę warto jest to zobaczyć.

5. M (LEE MIN WOO) FEAT. ERIC (SHINHWA) – TAXI



Bandur: Okey, ostatnim czasem już wam mówiłam, jak bardzo kocham SHINHWA, więc nie będę się tutaj znowu rozpisywać. Bardzo się ucieszyłam widząc, że MinWoo wydał solową piosenkę <3 Utwór jest naprawdę fajny, a teledysk zabawny. Mimo, że M ja już ponad 30 na karku nadal potrafi bawić się jak dzieciak~

6. RAIN – I LOVE YOU



Bandur: Rain przygotował naprawę świetny prezent dla swoich fanów. Zafundował im świetny comeback po powrocie z wojska z czego sam naprawdę niesamowicie się cieszył. Mv'ka jest zapisem jego występów, przygotowań do comebacku czy codziennego życia. Uważam, że jest naprawdę super <3 Piosenka też jest bardzo fajna. Polecam wam obejrzeć i posłuchać ^^

7. YOO SEUNG WOO – HESITATING LIPS



Bandur: Pozwolę sobie na chwilę szaleństwa: MATKO JEDYNA, KRISUSIE NIEBIESKI JAKI TEN CHŁOPACZEK JEST SŁODKI TT^TT. Dziękuję. A teraz przejdźmy do normalnej oceny XD Teledysk trochę mnie zastanawia bo nie wiem o co tak do końca tutaj chodzi. Piosenka naprawdę mnie zauroczyła, tak samo jak głos młodego wokalisty. Oczywiście, nie mogłam się powstrzymać i wpisałam tego pana w wyszukiwarkę. Może jedni będą zadowoleni, inni nie, ale SeungWoo urodził się w roku 1997, więc łatwo obliczyć ile teraz ma lat ^^ Przy oglądaniu nie mogłam przestać powtarzać: Jako on słodki~ Obejrzyjcie i oceńcie sami, bo mi ten uroczy chłopak bardzo przeszkadzał w odbiorze treści xD

8. BTS – BOY IN LUV




9. K.WILL, MAMAMOO FT. WHEESUNG – PEPPERMINT CHOCOLATE


Bandur: To jest naprawdę super! Piosenki K.Willa jakoś nigdy za bardzo nie przypadały mi do gustu, ale ta jest wyjątkowo fajna. Spodobał mi się bit oraz klimat w jakim jest utrzymana. Kolaboracja z MAMAMOO, naprawdę była świetnym pomysłem. Bardzo podoba mi się też choreografia dziewczyn, jest po prostu genialna! A do tego jeszcze pod koniec możemy zobaczyć N'a i Hongbina z VIXX <# Sama przyjemność <3 

10. STELLAR – MARIONETTE



Bandur: To ja może podziękuje...

11. C-CLOWN – JUSTICE


Bandur: Szczerze? Byłam pewna, że ten zespół już dawno przestał istnieć, a tu proszę okazuje się, że nie. Niestety jak dla mnie nie pokazali niczego szczególnego a ich teledysk przypomina mi kilkanaście niedawno obejrzany, które sklejone w jedno. Piosenka też jakoś mnie nie zachwyca bo jest monotonna, więc sorrki chłopcy, ale nie.

12. LADIES’ CODE – SO WONDERFUL


Bandur: Bardzo lubię Ladies' Code i tym razem mnie nie zawiodły. Teledysk jest bardzo fajny, jednak przeraża mnie trochę ten lalkarz w okularach <creepy> Piosenka jest utrzymana w podobnym brzmieniu co Yeppo Yeppo, ale uważam, że nie jest to nic złego, a głosy dziewczyn świetnie do tego klimatu pasują. Jak najbardziej duże TAK.

13. BROWN EYED SOUL – PASS ME BY



Bandur: Okej, tak oglądam sobie i myślę; Wow, jaki zajebisty i artystyczny teledysk! Dawno nie widziałam czegoś takiego dopóki...dopóty na ekranie nie pojawiła się (przepraszam za wyrażenie) srająca fajerwerkami sztuczna owca. OTL... Co do piosenki - Jest naprawdę ciekawa, nowa i zupełnie inna od tych przedstawionych w tym miesiącu, Gorąco polecam wam obejrzenie mv!

14. BTOB – BEEP BEEP



Bandur: BEEP BEEP nie ogarniam was chłopaki.

15. SUNMI – FULL MOON



Bandur: Nie uważacie, że wampirze klimaty w lutym to lekki przeżytek? Takie coś moim zdaniem jest dobre na ponury listopad...Nie bardzo wiem co o tym powiedzieć, bo mam mieszane uczucia. +Wystraszyłam się tego cholerstwa, bo oglądałam to w zbyt dużym skupieniu.

16. SPEED – WHY I’M NOT?



Bandur: Pytanie zasadnicze nr 1- Kto ugania się na brzydką laską, która na dodatek pali papierosy? Cóż najwidoczniej im taka "bad girl" przypadła do gustu. Szczerze powiedziawszy jak dla mnie, nie jest to nic specjalnego i trochę się wynudziłam oglądając to mv.

17. SPEED – DON’T TEASE ME 



Bandur: Klimat cyrkowy? Chłopaki w co wy lecicie? Okey, to podoba mi się bardziej od Why I;m not. Do tego jeszcze mam wrażenie, że słucham Block B czego powodem jest głos brata Zico, który naprawdę brzmi podobnie. Chłopcy pokazali fajny układ choreograficzny i w zasadzie tym teledyskiem zarobili u mnie plus.

18. ALPHABAT – ALWAYS


Bandur: Naprawdę urocze mv pokazujące pracę AlphaBAT od kulis. Piosenka jest bardzo spokojna, ale za to ma śliczny tekst~ 

19. BOYS REPUBLIC – VIDEO GAME


Bandur: Całkiem, całkiem jednak nadal nie powala...

20. CN BLUE – CAN’T STOP




Bandur: No way! Wreszcie coś, co nie brzmi dla mnie jak wszystkie inne ich piosenki (czyli tak samo). Pierwszy raz poczułam, że ten zespół wydał coś innego. Teledysk bardzo fajny, muszę to przyznać. BTW wspominałam już jak fantastyczne są krzesła? XD 

21. GIRLS’ GENERATION – MR.MR. 


Bandur: Spodziewałam się czegoś nieco innego kiedy oglądałam teaser, ale wyszło całkiem nieźle ;)


22. SWINGS FEAT. GRAY – VICTORIOUS 2



Bandur: Lubię undergroundowe rapsy,więc pochwalę panów za ten utwór. W zasadzie to nie wiem co więcej powiedzieć, po prostu zobaczcie ;)


23. 2NE1 – COME BACK HOME 


Bandur: Naprawdę czekałam na comeback 2NE1 i obie ich nowe produkcje naprawdę mi się podobają. Teledysk do Come Back Home, jest nieziemski! Spodobał mi się od pierwszego obejrzenia, a piosenka od razu trafiła na playlistę. Dziewczyny wróciły do roli buntowniczek i rebeliantek. Jak najbardziej jestem na tak!

24. 2NE1 – HAPPY



Bandur: I hope you're H-A-P-P-Y~! Ta mv'ka też bardzo mi się spodobała, nawet bardziej niż pierwsza. dziewczyny są tutaj takie pogodne i radosne, że aż trudno się nie uśmiechnąć <3 Do tego panuje tutaj letni, przyjemny klimat. Nic tylko się cieszyć ^^

25. NELL – FOUR TIMES AROUND THE SUN




Bandur: Teledysk był po prostu cudowny, z wyjątkiem ostatniej sceny. 


26. TVXQ – SPELLBOUND



Bandur: Dzisiaj nie bardzo się rozpisuje, chociaż zazwyczaj możecie podziwiać moje referaty. Dzisiaj jednak oceniam teledyski w kilku zdaniach. Co mogę powiedzieć o Spellbound? Naprawdę udane mv gdzie TVXQ pokazuje szyk i klasę. Piosenka utrzymana w klimacie niedawno wydanej płyty, ale to w końcu reedycja, więc wszystko musi współgrać. Warto zobaczyć, bo to aż dziwne jak na SM, ze ten teledysk jest taki długi.

27. AlphaBAT- 딴따라 (Ddan Dda La)



Bandur: Ograniczę się do trzech słów: Śmierć na miejscu. 


Luty był pełen nowy utworów. Marzec już trwa i również widzimy ze i tym razem dużo się dzieje. Oby następne posumowanie przyszło szybciej i bardziej obfite w recenzje. Z pewnych szkolnych przyczyn Dooors nie była wstanie napisać recenzji mimo iż jak zawsze świetnie przygotowała notkę. Może jak znajdzie chwilę czasu to zechce uzupełnić notkę o swoje zdanie na temat teledysków. Zobaczymy ^^ Tym czasem kolejna specjalna notka 100 mamy nadzieję, ze już w środę ;D 

Do zobaczenia Misie ^^
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Nie można też zapomnieć, że w teledysku CNBlue "Can't stop" wystąpiła polska modelka ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że wszyscy już o tym wiedzą, więc postanowiłam nie przytaczać tego faktu ponownie.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.