Comeback za comebackiem - czyli o tym, jak zespoły niszczą nam życe ~

10 comments
Hej~ Listopad przyniósł nam naprawdę dużo emocjonujących comebacków, które trudno było przegapić. Jakby tego było mało, zebrały się zespoły znane z niszczenia nam feelsów. Jak przeżyć taką mieszankę wybuchową? Trochę ciężko, szczególnie, gdy w tym samym momencie dostajemy wiele dobrego. Postanowiłyśmy krótko ocenić 3 comeback, na które czekałyśmy z największą ekscytacją. Nie przedłużając, przejdźmy do rzeczy~~




Bandur




2. VIXX - Chained Up


Ogólnie rzecz biorąc ten comeback nie był tym, czego spodziewała się większość osób. Chłopcy porzucili na jakiś czas mroczne otchłanie, żeby zaśpiewać o tym, jak to lasia ich zniewoliła, a oni byli zbyt głupi, żeby się uwolnić, więc teraz są bezsilni. Nie wiem jak wam, ale mnie cholernie podobają się obróżki, którymi kpop w tym roku próbuje nas wszystkich pozabijać. VIXX w roli seksiakow striptizerów to całkiem ciekawa propozycja, a gdy dorzucimy do tego piosenkę i dobry układ taneczny, w rezultacie możemy być tylko zadowoleni. Mv'ka jest naprawdę super, pokazuje nam nielegalne zbliżenia na całą szóstkę i kradnie nam feelsy jak tylko się da. Muszę przyznać, że jestem zaskoczona tym, jak Leo potrafi się ruszać, co pokazał w tym comebacku bardzo wyraźnie. Jedyne co mogłoby zarobić minus to mniej partii wokalnych dla N. Jeżeli słuchaliście albumu, to można łatwo zauważyć, że gdzieś zupełnie umknął. Polecam obejrzeć występy z Chained Up na żywo, żeby móc w całości rozkoszować się tańcem i zobaczyć co złego robi Hongbin xd

3. iKON - Anthem


Skoro iKON już tak zaszaleli i wydali dwa nowe teledyski, to mogłyśmy się z Dooors podzielić. Postanowiłam podjąć się oceny piosenki, którą jako duet przejęli Bobby i B.I. Nie będę wspominać ile narzekań na to duo przeczytałam... Zespół musi być dobrze wypromowany, a skoro tych dwoje jest świetnie rozpoznawalnych, to dlaczego nie? Anthem to świetna dawka porządnego rapu, która szybko wpada w ucho.Trudno pozbyć się z głowy przypominającego świąteczne zawołanie: iKON is coming to town~ Widać, że chłopcy świetnie bawili się na planie tego mv bo naprawdę robili komediowe rzeczy. Szkoda tylko, że jest czarno-białe, ale jak to mówią, nie można mieć wszystkiego ;3

Dooors

4. iKON - Apology



Na widok wychodzących teaserów do tej piosenki, czułam, że tym razem zapodadzą nam coś wolniejszego. Od razu nasunęła mi się na myśl smętna balladka, którą przesłucham raz i porzucę. Jednak o dziwo bardzo się myliłam. Chłopcy zaprezentowali silne wokale, które pomimo dramatyzmu utworu sprawiają, że chce się ich słuchać ciągle i ciągle. Bardzo podoba mi się fakt, że Chanwoo dostał więcej tekstu i miał okazję pokazać chociaż nutkę swoich zdolności, oby w przyszłości było tego jeszcze wiecej. Co do teledysku, jest bardzo ujmujacy, łapie za serce. Wszyscy mieli również okazję pobawić się w aktorów i uważam, ze wyszło im to rewelacyjnie. No może Jinhwan trochę zawalił, ponieważ... swoją dupą (za przeproszeniem) zasłonił napis na krzyżu, który z Bandurem bardzo chciałyśmy przeczytać. Oczywiście to żarty, chłopak poradził sobie świetnie, ale na przyszłość niech nie siada w takich miejscach xd Wielki szacun tez dla zespołu za choreografie do tej piosenki. Niby się wydaje, że nie ma jak tutaj zatańczyć coś sensownego, a jednak oni udowodnili, że jak najbardziej się da. Polecam zapoznanie się z dance ver. Chciałam jeszcze napomknąć, że bardzo się cieszę z tego, że chłopcy próbują różnych stylów i nie rozumiem głosów mówiących, ze to nie to samo iKON co sprzed debiutu. Każdy zespół musi znaleźć swój kierunek i często zmieniają style. iKON udawania, że są wszechstronni!



5. B.A.P - Young, Wild and Free


No proszę państwa The King's is BACK!! Nawet nie wiecie jak długo czekałam, jak zjadała mnie niecierpliwość, jak odliczałam każdy dzień... Mieliście tak samo? Nawet wstałam o siódmej rano w niedziele by oglądać ich pierwsze show od prawie dwóch lat. B.A.P wróciło w wielkim stylu nie da się zaprzeczyć. Kocham ich za to, że piosenki nigdy nie sa banalne i nie opowiadają o tych samych rzeczach. Ich tytułowa piosenka jak sami mówili jest o nich samych. Uwielbiam zmianę jaką przeszli Himchan i Jongup ze swoimi głosami. Nie wiem czy zauważyliście ale Jongup bardzo poprawił swój wokal! Daehyun również nas nie zawiódł dając popis swoim wysokim nutą. Zelo - najmłodszy z królików, wyrósł na człowieka który bez ostrzeżenia pokazuje swój abs! Co to się dzieje! Jestem zadowolona z tego co widzę, słyszę... Cala płyta jest ja najbardziej udana. Moi faworyci to oczywiscie piosenka tytułowa i Be Happy. To dwa utwory, których potrzebowałam po tej przerwie (mówię tutaj również o tłumaczeniu piosenek). Teledysk również zabija.. Czy oni mogą być przystojniejsi? Osobiście uwielbiam moment ich obsypywania się kolorowym proszkiem i malowania po całym pomieszczeniu. Są tam tacy weseli, aż serce mięknie! 
Nie pozostaje nam tylko jak śpiewać z nimi WE ARE YOOOOUNG WILD AND FREE~


~~~~~*~~~~

Tak w skrócie wyglądają nasze reakcje. To był naprawdę ciężki miesiąc, a to jedynie cztery teledyski, które zaprezentowałyśmy - to na nie najbardziej czekałyśmy. Jaka jest wasza opinia na ich temat?

Po raz kolejny czekamy na 5 komentarzy, ostatnim razem nie za bardzo się to udało...

Przypominamy również o K-Dreams X-Mas 3. Serdecznie zapraszamy! Czas zgłaszania do poniedziałku do 00;00 ^^
Prosze podawajcie nam pełen adres (imię i nazwisko, ulice, numer mieszania, kod pocztowy i miejscowość). Dostałyśmy 5 zgłoszeń z czego 4 adresy. Wiec przypominamy, kto się zgłosił a nie wysłał, a chce dostać kartkę niech nadrobi braki (była to osoba o nicku "Cami"). Także i jedna osoba wysłała nam adres, ale nie zamieściła kodu pocztowego, wysłałyśmy w tej sprawie maila zwrotnego także proszę sprawdzić skrzynkę, mamy tu na myśli "Marta Haik".


Do zobaczenia ~
BaDooor

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Listopad naprawdę nas rozpieszczał ^^
    Moim comebackiem miesiąca zostało BTS z "Run" *.*
    B.A.P i VIXX też byli genialni, mi osobiście koncept Vixxów strasznie się podobał, te marynarki i obroże >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze ja ostatnio coś pardzo pobieżnie śledzę świat kpopu, ale to głównie wina książek i gier, które ostatnio wyszły. Jednak jak tylko usłyszałam, że moje VIXX ma comback od razu wiedziałam, że tego nie przegapię. No i tak się stało xD Szczerze nie polubiłam iKON, nie wiem czemu, ale nie podova mi się ten zespół. A gdy zobaczyłam, że B.A.P ma wrócić zareagowałam nijak, nie mam bladego pojęcia czemu tak jest, może to przez zbliżającą się zimę? Pozdrawiam was ciepło!

    Serepia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać, ale ja wciąż nie widziałam/słyszałam nowej piosenki BAP.... Taaaaak.... Czas nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  4. iKON jak dla mnie przeszli samych siebie, w sumie nigdy jakoś bardzo się nimi nie interesowałam, ale po "Apology" jestem usatysfakcjonowana:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. W piosence B.A.P zakochałam się od razu (jak można ich nie kochać?)^^ Co do VIXX to uwielbiałam ich za ich charakterystyczny styl i te obroże... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak obroże wygrały wszystko, zdecydowanie! Właśnie to dobre pytanie... Jak można nie kochać BAP xd

      Usuń
  6. Witam Was serdecznie.
    Ja jestem oczarowana BTS - cały album super jak dla mnie. Czekałam też na BAP i ... jakoś nie chwycili mnie za serce a szkoda bo bardzo ich lubię.
    iKON jestem za nawet bardzo :)
    Osobiście polecam cały album Lee Hong KI - tak wiem że to nie comeback ale jest bardzo spójny i bardzo bardzo fajny :)
    PS. dzięki za posty zawsze czekam na nie z niecierpliwością :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak BTS wydali bardzo dobry album, nie pojawili się w tym zestawieniu ze względu, ze ich comeback był trochę później, ale zgadzam się z twoją opinia ^^

      Usuń
  7. Vixx mnie jakoś nie porwali (nawet Leo wyginający śmiało ciało nie pomógł). Najwięcej oczekiwałam od BAP, a dostałam świetny singiel promujący i nudny album. Czy Himchan zawsze miał taki fajny niski głos? Czyżby do tej pory gdzieś mi umknął? Za to BTS pokazali na co ich stać. Jak dla mnie to właśnie najlepszy comeback. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.