[150616-30] K-Dreams News #32 Goodbye June!

24 comments
Hej, zakończmy sobie tym postem miesiąc czerwiec ^^


URODZINY

29
- Juhee (주희) ㅡ Wink; 1983
- Kim Dong Wook (김동욱); 1983
- Sunghee (성희) ㅡ Wink; 1983
- Cindy (신디) ㅡ Leader’s T; 1986
- Raewon (래원) ㅡ B.o.M; 1987
- Jonghyun (종현) ㅡ 7.9.4.2; 1988

30
- Jo Jae Hyun (조재현); 1965
- Uhm Taemin (엄태민) ㅡ Code-V; 1983
- N (엔) ㅡ VIXX; 1990
- Sanghyun (상현) ㅡ A.cian; 1992

LIPIEC

1
- Leeteuk (이특) ㅡ Super Junior; 1983

2
- Minji (민지) ㅡ Bubble Sisters; 1984
- Jang Yoojoon (장유준) ㅡ I The Tri Tops; 1988
- Seunghyun (승연) ㅡ JACE; 1995

3
- Soojung (수정) ㅡ Sunny Days; 1988
- Roy Kim (로이김); 1993

4
- Dari (다리) ㅡ DMTN; 1984
- Doojoon (두준) ㅡ BEAST; 1989

5
- Jo Yoo Jin (조유진) ㅡ Cherry Filter; 1977
- Oh Jin Hwan (오진환) ㅡ 1TYM; 1978
- Horan (호란) ㅡ Clazziquai Project, Ibadi; 1979
- Eru (이루); 1983
- Kyungri (경리) ㅡ Nine Muses; 1990
- Hyuk (혁) ㅡ VIXX; 1995
- Jimin (박지민) ㅡ 15&; 1997


TEASER


MV





















ZAPOWIEDZI
  • Comeback Infinite już w połowie lipca. Ze względu na trasę, poromocja będzie krótka.

  • We wrześniu ukaże się japoński full album CNBLUE.
  • Pierwszego full albumu Ailee możemy się spodziewać w okolicach października.
  • Comeback 4TEN odbędzie się w lipcu. Po odejściu TEM i Eunjin do zespołu dojdą trzy nowe członkinie.
  • We wrześniu comeback EXID.
  • B1A4 powrócą w sierpniu!
  • 16 lipca z nowym utworem powróci APINK.
  • W odmienionym składzie już niedługo powróci do nas Global Icon.
  • Grupa Target szykuję się do debiutu!
  • Taewoon (były członek SPEED) i jego młodszy brat Zico (Block B) wydadzą razem utwór.
  • SidusHQ potwierdziła, że jesienią z nowym albumem powróci g.o.d
  • F.CUZ wydadzą 22 lipca ósmy japoński singiel "two of us".
  • W lipcu Super Junior wydadzą specjalny album z okazji 10 rocznicy. Ze względu na ich bardzo napięty indywidualny grafik promocja będzie krótka. Według informacji nie będzie to pełny album.
  • Fly To The Sky przygotowują się do comebacku. Spodziewana data powrotu to wrzesień.
WYDARZENIA
  • Kolejny zespół traci członka. Tym razem kolejny zespół spod skrzydeł SM mamy na tapecie. Plotki donoszą o odejściu Sulli z f(x). Szerzy się wiele teorii spiskowych, wychodzą brudy, a wielu twierdzi, że to tylko formalność. Według artykułu z allkpop, Sulli ma dalej mieć kontrakt z SM Ent. i ma rozpocząć karierę aktorską, a raczej się na niej skupić. Natomiast f(x) mają miec we wrześniu comeback już w 4 osobowym składzie.
  • Druga sprawa dotyczy Secret, które przypadkiem wyciągnęły niesmaczki na światło dzienne:
    "W jakimś programie gdzie pojawiły się Hana i Jieun, Hana powiedziała, że gdy Sunhwa pije to dużo marudzi, po tym Sunhwa na swoim Twitter napisała "Ah tylko raz ze sobą piłyśmy" co w sumie...raczej pokazuje niezbyt przyjazną relację w grupie, po tym dodała wpis na fancafe, że dodała tego tweet'a nie dlatego, że była zła, ale, że dla niej to absurd i dodała, że są rzeczy których same nie potrafią rozwiązać i że jest wiele rzeczy o których fani nie wiedzą. "
    To dowodzi tylko, że w zespołach nie zawsze jest tak kolorowa jak nam się wydaje, i mimo pięknych uśmiechów i przytulasów, wszyscy nie zawsze się lubią. Show biznes rządzi się swoimi prawami czyż nie?
  • Bardzo smutna wiadomość, u rapera Rex.D zdiagnozowano białaczkę.



Czerwiec nie był zbyt bogaty w notki, wybaczcie.

Do zobaczenia oby niedługo <3
Dooors ^^
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Dziewczyny, pomocyyyyyyyy :/ K-POP'em interesuje się od może 8 miesięcy.. kurde, po co do cholery tu to teraz pisze, nie mam czasu xdd Mam pytanie do Bandur, aczkolwiek Doors pewnie też coś zaradzi.. Chyba obie jesteście w temacie obeznane xd Gdzie kupujecie albumy? :///////////////// Mam urodziny 11 lipca i chciałabym sobie ten album BTS jako prezent sprawić:
    https://farm9.staticflickr.com/8755/16620198913_31d543cf5a_o.jpg

    Nooo taak xd I czy mogłybyście mnie nieco oświecić i powiedzieć co dokładnie w takim albumie jest? xd Chwilaa.. photobook, płyta i.. i tutaj moja ogrooooooomna~ wiedza się kończy xd

    A no i mam jeszcze jedno pytanie: O co do cholery chodzi w teledysku Lovey Dovey i Cry Cry T-ary ? Długie wersje, oczywiście, bo nie ogaaaaar xd

    Pozdrawiaaam serdecznie moje ulubione adminki xd Gośka xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj~
      To nie jest nic złego, że wspominasz od jakiego czasu interesujesz się k-pop'em. Albumu kupujemy np. na stronie http://azjatyckizakatek.pl - są tutaj przystępne ceny, bardzo miła obsługa a nawet jeśli płyty nie ma na stanie to można ją zamówić. Oczywiście płyty z Korei trochę "idą", więc trzeba liczyć się z dość długim czasem oczekiwania. Nie jestem w stanie niczego powiedzieć o tym albumie bo link nie działa :( Jednak k-album składa się z photobooka, płyty cd z muzyką i zazwyczaj losowej photokarty ale nie wszystkie wytwórnie to praktykują. Dodatkowo do płyt może być dodany plakat ale trzeba go kupić osobno. Trudno mi powiedzieć coś na temat tych mv'ek ponieważ ich nie widziałam. Możesz zawsze przeczytać komentarze pod teledyskiem zwykle znajduje się ktoś kto tłumaczy o co chodzi. Mam nadzieję, że pomogłam
      Pozdrawiam, Bandur :3

      Usuń
    2. Co do płyty (bo mi link się otworzył). To jest ona w dwóch wersjach tak jak widać na zdjęciu - różowa i biała. Obie różnią się photobookiem, a oprócz płyty cd zawierają losową kartę z którymś członkiem grupy lub grupową. Polecam zobaczyć na youtubie unboxing tej płyty. Pozdrawiam ^^

      Usuń
    3. Dziękuję ^^ Przepraszam, że tak późno odpisuję, aczkoleiek nie miałam dostępu do Internetu xd A i mam jeszcze jedno pytanie.. Wiecie może gdzie kupię Kigurumu? *-*

      Usuń
    4. Kigurumi, jest jedna polska strona gdzie można kupic kigurumi:
      http://www.kiguru.com.pl/

      Usuń
  2. Przepraszam, gdzie kupię ten album:
    https://farm9.staticflickr.com/8755/16620198913_31d543cf5a_o.jpg

    Piszę ten komentarz drugi raz, kurde, bo coś się psuje z tymi komentarzami xd Klikam opublikuj i mi tekst kasuje xd

    I co dokładnie zawiera taki album? o.o ^^"
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, komentarz jest, mamy włączona moderacje, to dlatego koemnatrze od razu się nie pokazują. Zaraz postaramy się pomoc na twoje pytania.

      Usuń
    2. OK, trochę hajsu sie na urodzinach zarobiło, tak więc albumie BTS- czekaj na mnieeeeee xdd

      Usuń
  3. Cześć, to znowu ja- Gosia xd
    Nie wiem, czy oglądacie dramy.. Waszego bloga czytam od niedawna i nie kojarzę posta, w którym coś o tym wspominałyście, a jeżeli taki jest na blogu, to przepraszam za nieporozumienie xd Prawdopodobnie go czytałam, aczkolwiek zapomniałam ;/ xd
    Tak więc, jeśli tak- mam nadzieję, że mi doradzicie ^^
    Właściwie dopiero niedawno dowiedziałam się o istnieniu tych wszystkich dram, które tak namiętnie wszyscy polscy (i nie tylko, aczkolwiek skupię się tu na polskich fanach) k-pop'erzy oglądają. Bardzo chciałabym zacząć także je oglądać, ale pojęcia zielonego nie mam.. gdzie je oglądać (na jakiej stronie, skąd pobierać (za darmo)), jakie oglądać..? Ogólnie nie jestem w ogóle obeznana w tym kolorowym świecie koreańskich dram.. serio, nie wiem nic xd
    Więc, moje kochane adminki, jeżeli macie na tyle cierpliwości i, przede wszystkim, czasu to byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście pomogły mi wkroczyć w tą krainę dram xd
    I czy mogłybyście mi jakieś na początek polecić? Widziałam już EXO Next Door z polskimi napisami.. a~ no właśnie xd Czy te dramy są gdzieś dostępne z polskimi napisami? Czy są tylko angielskie?
    A co do tg polecania.. Prosiłabym, żeby nie były to żadne "medyczne dramy"- mam hematofobię/hemofobię :/
    Przepraszam, że ten komentarz taki pogmatwany i rozwleczony xdd Strasznie się rozpisałam, mimo tg iż nie mam czasu. Pewnie nie chce Wam się tg czytać, i spokojnie- rozumiem Was, nie wiem, czy ja bym chciała xd Przepraszam, jeśli są tu jakieś błędy, aczkolwiek, jak już wspomniałam- spieszę się ;/
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam na odpowiedź ^^"
    ~Gosiaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak. My i dramy to dosyć burzliwy związek. Jedynie ja obejrzałam 3 pełne dramy i jedną do połowy. Jeżeli nie wiesz gdzie ogądać dramy, to radze poprostu wpisac dany tytuł w google z dopiskiem "online pl" czy jakoś tak. Powiem szczerze, że łatwiej znależć dramy z nagielskimi napisami niz z polskimi, ale i z polskimi się znajdą. Ja korzystam z aplikacji "viki/drama viki" tam jest sporo przetlumacoznych na polski dram, ale jest tez strona, na ktorej troche (nie jest tego strasznie dużo) dram z polskimi napisami znależć można :
      http://katen-viki.cba.pl/news.php . Więcej nie znam bo jak mówie nie oglądam dużo. Ale z tego co widziałm bardzo polecam ci "The Lover" super śmieszna drama z wątkami miłosnymi, ale poprowadzona w taki sposób, że można się popłakac ze śmiechu. Z tego co ogladałam to polecam "Coffee Shop, "Boys Over Flower" - dwa klasyki, chyba kązdy powinnien je oglądac, oraz bardzo mi się podobała drama z Choi Minho z SHINee - "For you in full bloosom", w tj dramie również występuje Sulli z f(x). Na blogu znajdują się nawet dwie notki z recenzjami 4 dram, więc może tam sobie cos wynajdziesz oto linki:
      http://our-korean-dreams.blogspot.com/2013/01/tydzien-z-dramy-dzien-3.html
      http://our-korean-dreams.blogspot.com/2013/06/mini-recenzja-ouran-high-school-host.html

      Mam nadzieję, że odpowiedziałam na wszytskie pytania.

      Usuń
    2. Dziękuję ^^" To kiedy wreszcie jutro wrócę do domu to może zabiorę się za "The Lover" :))

      Usuń
    3. A gdzie oglądałaś "The Lover"? Jestem niestety tak tępa, że nie potrafię tej dramy znaleźć xd Nie komentuj tego xdd

      Usuń
    4. No ja The Lover ogladam z aplikacji na telefon "Viki", ale mozna tez obejrzec po angielsku np tutaj: http://www.dramagalaxy.org/korean-drama/the-lover/

      Usuń
  4. Cześć dziewczyny ^^ Mam problem. Jak wiecie, albo i nie xd jest możliwość odbycia się koncertu BTS w Polsce. Ja wiem, to nie jest jeszcze pewne, ale lepiej dmuchać na zimne.. Tak się składa, że mam ledwo 13 lat i moi rodzice na 100% nie pozwolą mi jechać na koncert Bangtan Boys, aż do Wrocławia :/ I tak tam mam bliżej nić do warszawy, ale to i tak niczego nie zmienia: nie i koniec, jesteś za młoda..
    Doradzicie mi jakoś? :( BTS to mój ulubiony zespół i nie wiem co robić ://
    ~Mamikooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 lat to faktycznie nie aż tak dużo, jeżeli chodzi o koncert. Z rodzicami czasem ciężko wygrać, ale może jakbyś zaproponowała im by pojechali z tobą. Ty poszłabyś na koncert a oni by pozwiedzali, poszli na romantyczną kolacje czy coś. Może tak udałoby się ich udobruchać. Innego pomysłu nie mam, ale spróbuj ^^

      Usuń
    2. Dzięki ^^ Spróbuję, no ale na razie nie ma co panikować na zapas- w końcu nie wiadomo, czy BTS przyjedzie :)) Dziękuję.
      ~Mamikooo

      Usuń
  5. Przepraszam, jak zapisać imię Mateusz może być Matik, ewentualnie Mati) w hangulu? Potrzebuję, ciocia chce sobie zrobić tatuaż ^^" To imię jej synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałybyśmy pomóc, ale niestety nie umiemy koreańskiego ;;; To miłe, że chciałaś zasięgnąć porady u nas, niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Radzę zgłosić się z tym np do tłumacza, który oferuje tłumaczenie na koreański lub poszukać osoby, która dobrze tej jezyk zna: np jakiegoś nauczyciela tego języka, ostatnimi czasy jest sporo takich kursów.

      Usuń
  6. Kurczę, tak lubię Waszego bloga, że najchętniej to bym na wakacje nie jechała xd Jadę do miejsca, gdzie (z tego, co wiem ..) nie ma dostępu do internetu.. Na pewno jakieś posty mnie ominą xdd Nadrobię to później ^^"
    Pozdrawiam, Gosiaa~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmu się i miłych wakacji, w końcu trzeba odpocząc. My właśnie mamy takie małe wakacje od bloga i nie chce nam sie z nich wracać, ale mamy andzieje, ze w koncu notki sie pojawia. Pomyłsy sa narazie natchnienia na realizacje nie ma xd Pozdrowienia ^^

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję ^^ Ja już wróciłam :)) Również pozdawiam ^^"
      ~Gosiaa

      Usuń
  7. To znowu ja, Gosia.. Przepraszam, że ciągle zawracam Wam głowy, przecież pewnie jesteście zajęte, no i macie swoje życie, a ja Wam zaśmiecam komentarze jakimiś głupimi pytaniami :/ Na dodatek jeszcze nic nie kumam i pytam się Was o jedno i to samo 5000 razy xd
    Mam pytanie, kolejne.. Wiecie może gdzie mogę kupić sobie bluzę, czapkę, czy koszulkę z jakimś k-pop'owym nadrukiem? SHOCK Share&Block, już znam, ale czy są jakieś inne polskie sklepy z takimi ubraniami dla K-POP'ers? ^^"
    ~Gosiaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nas to przyjemnośc pomagac młodym kpoperom na ich nowej drodze zycia, hehe xd Nie przeszkadza nam to, ze pytasz, ale specjalnie załozyłyśmy zakładke na pytania, znajdziesz ją po prawej stronie i gdybyś mogła kolejne pytania zadawać tam lub na anszym asku, byłyby świetnie! Co do sklepów, oprócz SHOCK, można co nieco znależc na Azjatyckim Zakątku, ale raczej nie wiele i może coś sie trafić na Error404 ale tam to raczej juz ubrania mozna znalezc co np jakaś gwiazda nosiła. Wiec najwiecje ubrań z k-pop nadrukami sa wlasnie na SHOCK... Nic wiecej nie znam niestety ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo ^^"
      ~Gosiaa

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.