Challange na ferie czyli 14 trudnych pytań~ [DZIEŃ 9]

2 comments
Jako, że dzisiaj występuje Dooors w roli samotnego wilka, będzie coś lekkiego na umilenie czasu. Te trudne pytania zostawmy, jak będziemy we dwie <młahaha xd>



Dzień 9: Jakie jest twój ulubiony parring z zespołów, które lubisz?

Dooors


Nie pytajcie czemu takie pytanie, ale jedynie to mi wpadło na szybko do głowy i uznałam to za dosyć łatwe. W sumie oddaje się bardziej w działkę Bandura bot o ona czyta najwięcej fanfików, ale ja też lubię shippować, ale w inny sposób np fotki itd.

SHINee:

Niezaprzeczalnie będzie to JongKey, poznałam ten parring jako pierwszy i ich kocham najbardziej. Wiem, że lubi to być przerywane jakimiś innymi związkami, ale zdecydowanie to najbardziej lubię. 
Na drugim miejscu byłoby 2min, więc od razu widać, że jestem tradycjonalistką haha.
Inne mi też odpowiadają, ale chyba oprócz Jong x Onew, i Key x Onew. Wydaje mi się to takie dziwne xD JongTae też nie bardzo, ale to już nie ważne.

B.A.P

Banglo!! Tak to jest to BangHim też fajne, ale chyba Lider z małym Żelkiem bije wszystko. Jednak muszę przyznać, że ostatnio bardziej polubiłam DaeJae <3 No i oczywiście nierozłączne HimUp xD 

U-KISS

Pierwszym jakim poznałam było Elvin następnie Vinseop. Pamiętam jak nawet się o to kłóciłyśmy z Bandurem, bo ona wolała Vinseop ja Elvin, hahha i tym sposobem powstał pierwszy fik z U-KISS opublikowany na blogu z fanfiction. Innymi fajnymi jest AJ x Hoon, lub najnowsze dziecko JunLi, czyli Eli x Jun xD Ogolnie U-KISS jak ich nie połączyć to świetnie to wyjdzie ^^

BTS

Hmm u nich to już ciężko, shipować można całe OT7 i jest super. Więc żadne połączenie mi nie przeszkadza. Ale V-Hope i RapKook to takie najlepsze jak mam wybierać ^^ 



Tak więc powiedzmy coś takiego na szybko ^^ Może Bandur dopisze coś od siebie jutro jak bedzie chciała, tym czasem co wy lubicie shipować, o ile w ogóle.
Do jutra, Dooors

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Cóż moim ulubionym pairingiem jest BangJae... nie no DaeJae... ale BangJae jest takie słodkie !! Ech.. sama widzisz mam problem xD Jeżeli chcesz poczytać coś z bapciaków to zapraszam na mojego bloga ~ ;3
    JongKey z Shinee też jest spoko pairingiem. Tylko zawsze trafiam na smuty. Chyba tylko parę razy trafiłam na fluffa czy angst.
    Miłych ferii i do jutra ~
    Stonka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem w temacie więc nic nie napiszę na ten temat. Pytanie na które nie znam odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.