Weeee zostałyśmy nominowane ^^ Do tego jest to coś nowego więc z przyjemnością wyżmiemy w tym udział ;D Dziękujemy bardzo Satori za nominacje. Przejdźmy więc do zasad.

Nie wiem czy to jest baner tego tagu, ale wklejam dla pewności ;;

Regulamin:

1. Podziękuj osobie dzięki, której trafiłeś do konkursu.
2. Obserwuj i skomentuj bloga osoby, która Cię nominowała.
3. Odpowiedz na pytania.
4. Napisz 5 ciekawostek o sobie.
5. Wstaw "always the best blogs" na swojego bloga.
6. Wybierz 10 blogów, które według Ciebie powinny trafić do konkursu.
7. Przekaż osobom wybranym przez Ciebie wiadomość o nominacji.
8. Umieść ich blogi w tym poście.

Pytania:


1. Co skłoniło cię do napisania bloga?

2. Na czym się wzorujesz pisząc bloga?

3. Jakie są twoje pasje?
4. Co uważasz w życiu za najważniejsze i dlaczego?
5. Gdybyś miał jedno życzenie jaka byłaby twa prośba?

Dooors

1Co skłoniło cię do napisania bloga?

Zwykły przypadek. Coś w stylu "O, fajnie by było prowadzić blog, takiego k-pop'owego! Muszę o tym powiedzieć Bandurowi". Musze wspomnieć, że w tamtym roku przed założeniem Korean Dreams miałyśmy jeszcze jednego bloga. Był on bardziej w stylu Randoma, ale nie do końca przemyślany. Pisaliśmy o swoim dniu i innych takich pierdołach. nie miałyśmy jednak do tego serca, wiec szybko zrezygnowałyśmy. Po lepszym przemyśleniu doszłyśmy do wniosku, ze ten blog będzie o wiele lepszym rozwiązaniem. Więc postanowiłyśmy spróbować. I tak o to jesteśmy. Mały szalony pomysł, który narodził się w mojej głowie spowodował, ze zaczęłam pisać. I bardzo się z tego cieszę! Sprawia mi to wielką przyjemność. Z czasem (czyli kilka dni później) doszedł blog z fanfiction. Który jest pisany przez Bandura, ale to ja ją do tego namówiłam, sama to się bała xd Rok później powstał random. W miedzy czasie założyłyśmy tez stronę o U-KISS. Więc widać, zę lubimy blogować. Ten blog jest moim 7/8 blogiem z kolei, który kiedykolwiek miałam. Ten przetrwał najdłużej i jestem z tego dumna ;D


2. Na czym się wzorujesz pisząc bloga?

Jeżeli chodzi o jakiegoś bloga, to niczym. Pomysły na notki biorą się z mojej lub Bandura głowy. Cały motyw bloga i to co będziemy na nim robić wymyśliłyśmy same. Oczywiście nastąpiło tu dużo zmian i poprawek. Staramy się by to szło ciągle do przodu i było coraz lepsze. By było też oryginalne i by ludzie chcieli go czytać, i mieli z tego przyjemność.

3. Jakie są twoje pasje?

Już to kiedyś pisałam, ale się powtórzę. Między innymi kocham prowadzić blogi, fotografie (jak na razie jestem w stanie hibernacji) rysunek, śpiew. Lubię dowiadywać się nowych rzeczy o Azji jak i śledzić świat k-pop'u. Od jakiegoś czasu też polubiłam montowanie filmików i chciałabym się w tym dalej szkolić, jak i marzy mi się kręcenie filmów ;D


4. Co uważasz w życiu za najważniejsze i dlaczego?

Przyjaźń. Już wiele razy przekonałam się jak jest ona ważna. Bardziej od wszystkiego innego. Gdyby nie przyjaciele nie miałabym siły by walczyć. Mimo, że nie zawsze to zauważam podnoszą mnie na duchu i odnajduję w nich motywację. Zawsze dziękuję Bogu za to, ze dał mi takich przyjaciół jakich posiadam. Kocham ich całym swoim serduszkiem. Są to 3 świetne babki, bez których życia sobie teraz nie wyobrażam i śmiało mogę je nazwać moją rodziną <3


5. Gdybyś miał jedno życzenie jaka byłaby twa prośba?

Czasami jedno życzenie to za mało, a ja nie do końca wiem o co chciałabym prosić. Niby jest tyle rzeczy, a tak na prawdę gdy dochodzi co do czego nie jestem w stanie wymyślić czegokolwiek. Chyba jest jedno, pośród wszystkich innych mniej i bardziej ważnych. Oprócz zażyczenia sobie bym zawsze miała obok siebie takie przyjaciółki, to chciałabym kiedyś spotkać Yongguka i po protu mu podziękować za to co dla mnie robi, mimo, ze nawet o tym nie wie.


5 faktów o Dooors:

1. Według różnych źródeł jestem zła, wredna, itp. Jest to po części prawda. Potrafię być wredna, ale wbrew pozorom (i to widać zawsze na samym początku) jestem miła... Naprawdę. 
2. Jestem fanatykiem filmowym. Uwielbiam je oglądać. Różne gatunki mi nie straszne. Jednak zawsze jestem zdania, ze książka jest o wiele lepsza ^^
3. Ponad wszystko ważniejsi są dla mnie przyjaciele i rodzina. Zrobię wszytko co w mojej mocy by dotrzymać słowa i nie zawieść. 
4. Jestem osobą mającą 100 pomysłów na minutę. I lubię to wykorzystywać.
5. Jestem z natury obserwatorem, więc zwykle widzę wiecej. Czasem wiecej niż powinnam xd Do tego dochodzi mój "szatański" umysł, który sprawnie wykorzystuje do wymówek czy wtedy kiedy go potrzebuję ;D


Bandur

1Co skłoniło cię do napisania bloga?

Dooors już właściwie odpowiedziała na to pytanie. Mogę jedynie powiedzieć, że dla mnie również nie był to pierwszy blog. Wcześniej prowadziłam dwa z opowiadaniami, jednak nigdy nie zrobiły takiej furory jak obecny "Love is the only way". Obie postanowiłyśmy stworzyć blogi dzięki, którym będziemy mogły o czymś konkretnym napisać, dzielić się naszymi opiniami oraz rozpowszechniać miłość do Azji. 


2. Na czym się wzorujesz pisząc bloga?

Tak jak jest to wspomniane wyżej - pomysły biorą się tylko i wyłącznie z naszych głów. Przy pisaniu fików również na nikim się nie wzoruję. Chciałabym pokazać coś nowego i zainteresować ludzi, co myślę przynajmniej w jakimś stopniu mi wychodzi.

3. Jakie są twoje pasje?


Pewnie nie raz już o tym mówiłam, ale na potrzeby tej nominacji powtórzę owe odpowiedzi.Pasjonuje się pisaniem fików, prowadzeniem blogów, robieniem rzeczy całkiem samej czyt. handmade oraz śpiewaniem czy rysowaniem ; 3 

4. Co uważasz w życiu za najważniejsze i dlaczego?

Przyjaźń tak jak u Dooors. Dlaczego? Ponieważ są to osoby naprawdę bliskie mojemu sercu bez których nie wyobrażam sobie życia. Zawsze mnie wspierają i są ze mną kiedy tego potrzebuje. Świetnie się z nimi bawię, możemy rozmawiać naprawdę o wszystkim. Kocham moje przyjaciółki i nie wyobrażam sobie, żeby ich ze mną nie było. 

5. Gdybyś miał jedno życzenie jaka byłaby twa prośba?

Naprawdę nie mam pojęcia, jest wiele różnych rzeczy o które mogłabym prosić dlatego odpowiedzenie na to pytanie jest trudne. Może o odrobinę więcej wiary w siebie? 


5 faktów o Bandurze:

1. Uwielbiam czytać gazety popularno-naukowe. Szczególnie cenię sobie jeden tytuł, który kupuje za każdym razem kiedy tylko pojawi się w sklepie i mam ich już sporą kolekcję. 
2.  Bardzo lubię oglądać seriale. Jedne z moich ulubionych to "13 Posterunek", "Supernatural" czy "The Walking Dead" 
3. Bardzo często przeglądam tumblr i zapisuję z niego cały spam zdjęć czy gifów, które później mozolnie segreguję do folderów na komputerze. 
4.  W tym roku przestałam bać się oglądanie horrorów, jednak w dalszym stopniu po obejrzeniu filmu moja wyobraźnia za dobrze pracuje i często nie mogę po nich zasnąć. 
5.  Pomysły na fiki często przychodzą mi do głowy po zobaczeniu zdjęcia lub gifa. 


Co do nominacji... Nominujemy wszystkich co czytają właśnie tego posta i prowadzą blogi! Tak właśnie ty, co czytasz te słowa, jesteś nominowany! BOOM 

To na tyle dzisiaj, za niedługo kolejna nominacja, a później przechodzimy do innych ciekawych postów ^^ O czym chcielibyście czytac? 

Do zobaczenia wkrótce ~
Dooors and Bandur

[NOMINCJA] Always the best blogs!

admin
,
Oh jak dawno tego nie było, a już dawno powinno być. Ze wzgledów braku internetu, a pożniej nawału w szkole jakoś zupełnie wyleciało nam to z głowy. Ale jak tradysja, to tradycja. Co z tego, że póżno ważne, ze jest, prawda? Więc poprostu zacznijmy ~



Tym razem przedstawienie wyłacznie w postaci spisu, ponieważ i tak już się czerwiec kończy więc wolimy się na nim skupić i do niego przygotować solidne recenzje ^^ Mamy nadzieje, że mam to nie przeszkadza i z chcecia przejzycie to co było w maju ^^


  JUNG JOON YOUNG & YOUNHA – JUST THE WAY YOU ARE 


CHANGMIN (2AM) & MELODY DAY – THE VERY LAST FIRST 


VIXX – ETERNITY 



BAEK JI YOUNG – STILL IN LOVE 


15& – SUGAR 


15& – RAIN & CRY 


INFINITE – LAST ROMEO 


MR.MR – BIG MAN 


IU – MY OLD STORY 


JIYEON (T-ARA) – 1MIN 1 SEC (NEVER EVER)


URBAN ZAKAPA – LIKE A BIRD 


SWEET SORROW – BEAUTIFUL 


FLY TO THE SKY – YOU YOU YOU 


PHANTOM FT. GAIN (BEG) – SEOUL LONELY 


FT ISLAND – MITAIKEN FUTURE 


M.PIRE – NOT THAT KIND OF PERSON 


MEGAN LEE FT. JUNHYUNG (BAST) – 8DAYZ 


BTL – TOO-G 


SEO IN GUK – BOMTANABA (MELLOW SPRING) 


JUN HYOSUNG (SECRET) – GOOD NIGHT KISS 


G.NA – G.NA’S SECRET (PRETTY LINGERIE) 


WHEESUNG – NIGHT AND DAY 


JUNGGIGO FT. BEENZINO – WANT U 


YOON GUN – LOVE TOO MUCH (ANGEL EYES)


EXO K – OVERDOSE 


CN BLUE – STILL 


Dużo świetnych comebacków nieprawdaż? Same perełki można powiedzieć ;D Co podbiło wasze serca? Piszcie.

K-pop'owy przegląd miesiąca... [MAJ]

admin
,
No i własnie dobiega koniec naszego cudownego challengu! Troche szkoda, ale nawet cieszymy się, ze to już za nami. Troche to takie cięzkie codziennie pisać o czymś do tego zmierzac się z tymi zadaniami! jednak zabawa była przednia i cieszymy się, ze to zrobiłysmy ^^ Tym czasm czas na ostanie wyzwanie~

Pozegnajmy się tez z pieknym banerem. 
Dzień 30: Twoja ulubiona piosenka przez cały czas.

Dooors:

Do dziś dzień nie wiedziałam jak się moja owa ulubiona piosenka nazywa. U mnie na play liście była zapisana jako SHINee2 i jakoś nigdy nie chciało mi się odszukać jej tytułu. Kiedy w końcu się tego podjęłam na rzecz challengu, okazało się to strasznie trudne. Znalazłam tekst tej piosenki i w dalszych poszukiwaniach również jej właściwy tytuł "Romeo + Juliette". (Tekst piosenki)  Wreszcie zostałam uświadomiona jak się nazywa moja ulubiona piosenka. Weee~


Bandur:

Ciężko było mi się zdecydować, again. Przeglądałam tak sobie foldery w muzyką i pomyślałam o piosence SHINee - Bodyguard. Piosenka jest naprawdę świetna i potrafię słuchać jej naprawdę w kółko <3


~~~~
Niestety jest to już ostatni dzień naszego challangu, więc czas się z nim pożegnać. Jesteśmy zadowolone, że udało nam się go praktycznie w całości zrealizować. Dziękujemy, że byliście z nami przez ten cały czas. A jak wam się podobało? Który dzień według was był najlepszy? Piszcie koniecznie w komentarzach <3


See you soon~
BaDooor <3

30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 30: Twoja ulubiona piosenka przez cały czas.

admin
,
Weeee coraz blizej końca ~

Dzień 29: Twoja ulubiona piosenka, na ten moment.

Dooors:

Na ten moment najczęściej akurat słuchałam nowego albumu EXO i bardzo spodobała mi się ich piosenka Thunder. Czy ja wiem czy to jest ulubiona piosenka? Na pewno męczy mnie swoją hiszpańską nutą ^^


Bandur: Na ten moment najczęściej odtwarzam nowy album Topp Dogg. Najbardziej podoba mi się utwór TOPDOG, jednak każda pozostała jest warta polecenia. Czemu akurat ta? Cudownie łączy w sobie klasykę i nowoczesność <3


~~~~
Do zobaczenia <3

BaDooor <3 

30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 29: Twoja ulubiona piosenka, na ten moment.

admin
,
Dwa dni do końca ~
Dzień 28: Teledysk do którego zawsze tańczysz.

Dooors:

K-pop'ie nie brakuje róznych skocznych piosenek, do których mozna by przetańczyc cała noc. Jednak pomyślałam jakoś o Teen Top i ich piosence So Sweet. Wydaje mi się to idelana pisoenka na K-pop Party i sama uwielbiam do tego tańczyc. Jednak w challngu wymagaja teledysku więc myślę, że Rocking zeszłoroczny wakacyjny hit też jest tak samo godzień tego. Wstawie dwie piosenki ^^



Bandur:
I znowu mam cały arsenał piosenek do wybrania ;_; Często tańczę, szczególnie kiedy mamy karaoke. Tym razem postawiłam na VIXX - Rock Your Body. Przy tej piosence naprawdę można świetnie się bawić <3


Do zobaczenia ~~

30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 28: Teledysk do którego zawsze tańczysz.

admin
,
Kolejny dzien i zblizamy sie już powoli końca.


Dzień 27: Teledyskiem, który bardzo lubisz

Dooors:

Jest w sumie dużo takich teledysków, a jako że juz podawałam piosenke Jacpot od Block B posłuże się tym razem innym utworem. Teledysk który bardzo lubię jest między innymi VIXX - Voodoo Doll, te mroczne klimaty są na prawdę świetne. Chłopcy nękani przez moce voodoo i te efekty specjalne ich obrażeń, wprawia w zachwyt ^^


Bandur: Ja również mam naprawdę sporo teledysków, które lubię. Postanowiłam jednak, że dzisiaj w wyzwaniu umieszczę Super Junior - It's you. Moim skromnym zdaniem ten teledysk jest naprawdę super. Ciekawie pokazane przejścia, nie każda scena wygląda jak SMowskie pudełko a każdy z chłopców ma jakąś rolę. Co najlepsze w tym mv to moim zdaniem obecność całej trzynastki. Żałuję, że nie znaleźli się tam również Henry i Zhoumi, bo wtedy OT15 byłoby najpiękniejsza rzeczą pod słońcem. W każdym bądź razie It's you chociaż trochę stare zasługuje na uwagę~


~~~~
Do zobaczenia ^^ 


BaDooor <3

30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 27: Teledyskiem, który bardzo lubisz

admin
,
Po tygodniu nieobecności wracamy do nadorbienia 5 dni challengu ^^


Dzień 26: Teledysk, kóry się odnosi do ciebie.

Dooors: 
Jest to dla mnie ciężkie zadanie ponieważ teledyski maja to do siebie, że w większości dzieje się to samo lub to po protu taniec w skrzynce i nic więcej. I jak tu to odniść do siebie. Jednak zaczerpnęłam porady przyjaciół i to dzięki nim zdecydowałam się na to owe mv. Jest nim utwór Infinite - Nothing's Over, może dlatego, że znajdujacy się tam papier toaletowy obrazuje jak me życie jest do dupy XD Hah nie no żartuje. Według jednej z moich doradczyń ta piosenka pokazuje takie ciepło i radość, które można znalężć i u mnie, jak i jest nieprzewidywalny ^^


Bandur:
Dla mnie też nie było to łatwe zadanie, dlatego tak jak Dooors zaczerpnęłam pomocy przyjaciółki. Tak więcej teledyskiem, który się do mnie odnosi jest U-KISS - Dora Dora. Dlaczego? Jest tego troszkę. Po pierwsze dlatego, że jest zakręcony trochę tak jak ja. Według naszego eksperta wszelkie kolorowe napisy na ścianach i sofie ukazują moją kreatywność. Zmiany i obroty kamery odnoszą się do mojej osobowości. Do tego jeszcze Kevin leżący na łóżku i Hoon stojący przy ścianie obok są odzwierciedleniem mojej miłości do pisania oraz cztyania fików :D


~~~~

Do zobaczenia <3


BaDooor ~ 

30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 26 Teledysk, który odnosi się do ciebie.

admin
,
Mamy weekend ;D Wiec zapraszamy na dosyć zabawny, ale lekki post. Siemka tu Dooors. Jako iż jestem zagłębiona w twitter zaznajomiłam się z różnymi trendami. Oczywiście, te które mnie interesują są o k-popie. Jakby inaczej ;D Jako iż jeden z nich podbił moje serce, postanowiłam zrobić zbiór najśmieszniejszych tweetów oznaczone trendem #typowykpoper. Kto ma twittera, za pewne go zna, a i wiecej za pewne brał nawet w nim udział. Więc zapraszam do porzucenia swojej dumy, bo przecież każdy z nasz jest taki sam i pośmiania się z nas samych, i nie obrażania się. Bo w końcu nasze zachowania są bardzo do siebie podobne. Więc zaczynajmy ^.^



Oglądając wywiad lub show - w którym występuje jej bias - bez angielskich napisów, nie rozumie co on mówi ale i tak się jara.


"-Ta jędza dotknęła mojego męża!!! Jak ona śmiała?! Nie daruje jej tego!-Ale to jego matka..."

Dostaje ataku histerii gdy widzi swojego biasa z inną dziewczyną.


Nie wierzy w boga tylko w Siwona. 


Zrobiłby wszystko za płytę swojego ukochanego zespołu.


Woli oglądać swoich biasów na ekranie, niż znaleźć sobie chłopaka.


Wpada w szał gdy ktoś hejtuje jego biasa lub zespół.


Pisze Sandra - czyta Sandara.


Nie trendujesz, że EXO wygrało? Na pewno już ich nie kochasz


Wal się od mojego oppy! Oppa jest tylko mój i kocha tylko mnie.


Nie wiesz kiedy urodził sie Kai? Co z ciebie za EXOtik?!

Nie masz dwóch wersji płyt xoxo i nie kupiłaś Growla.. jak śmiesz nazywać się ich fanką


Marzy o wyjechaniu do Koreii i poślubieniu swojego biasa.



Jara się każdym zdj biasa, nawet prześwietleniem płuc.


Jestem kpopowcem, nie oglądam anime. chodzę na konwenty tylko i wyłącznie z nadzieją na kpopowe panele.


- Dlaczego tak głupio się ubierasz?
- Nie ubieram się głupio, mój oppa się tak ubiera!

Wolę żeby mój Oppa był gejem i  miał chłopaka niż żeby był z jakąś kobietą. Przecież to inny rodzaj związku.

Mój oppa nigdy w życiu się nie całował!!! jest taki innocent!

Mój Oppa jest bardzo męski. Co z tego że ma lepszy makijaż ode mnie??

1D to są pedały, nie to co mój oppa...

To nie chińskie znaczki, to HANGUL!

Moje dzieci będą identyczne jak mój oppa, ponieważ to on będzie ich ojcem.

Jestem ㄴ.ㅇ.ㅅ.ㅌ, kocham NU'EST! Kim Jonghyun? To ten z SHINee?

To jest Donghae czy Sungmin...? nie ważne, wpiszę sobie w bio, że jestem ELFem.

Wszystko co z Korei jest najlepsze.

To nie shinee to SHINee.

Słuchasz 4 zespołow? słaby z ciebie kpoper. to przecież ilość fandomow wpisanych w bio na twitterze podwyższa status.

Na facebooku wpisze sobie ze jestem z korei oraz umiem mowic po koreansku saranghae oppa.

Ulubiona drama? to proste! To The Beautiful You oczywiscie. (xD)

Oppa jest perfekcyjny we wszystkim co robi. zafałszował? wydaje ci sie mój oppa nie fałszuje!

*obcinam włosy*
- Czy wyglądam już jak bohaterka dramy?

Zakłąda soczewki, robi makijarz i słodki dziubek. Czy jestm już ulzzangiem?

Korea Północna niech nie atakuje Południowej bo oppa :(

Dodaje zdjęcia jedzenia na twittera bo oppa tak robi.

Plakat SHINee w niemieckim popcornie za 15zł? Musze go miec.

Nazwałam mój komputer imieniem mojego biasa.

Jeśli mam do wyboru nowe buty z usa a z korei to wezme te z Korei nawet jak sa 100% droższe.

Nie opalam się, bo Azjatki nie lubią. Przecież musze miec idelanie jasną skórę.

OPPA JESTEŚ TAKI PIĘKNY, CHUJ Z TWOIM TALENTEM I DOBRYM SERCEM! WAŻNE, ŻE JESTEŚ ŁADNY!

JUSTIN BIEBER TO GEJ BO MA GRZYWKĘ I RURKI *le oppa z grzywką i w sukience* OMATKO ORGAZM SDHFKJSDG <3333333333333333333333

Skoro w fanfiction, mój Oppa to gej, to w takim razie musi to być prawda.

Omo! Mój Oppa i drugi Oppa, patrzą się na siebie. To musi być miłość!

Oppa jest odemnie o 15 lat starszy, różnica wieku nie ma znaczenia.

Zmieniam oppe bo ten poszedł do wojska.

Zacznę mówić do kolegów 'oppa' a do koleżanek 'unnie' kij, że nie będą wiedzieli o co chodzi. Przecież to takie koreańskie.

Mój ulubiony napój? OH TO BUBBLE TEA.

Muszę nauczyć się robić aegyo.

Ulubiona potrawa? Kimchi :)
-------
cr; @Slaanesh_ + @typowykpoperPL 
---------
I co wy na to. Zachowywaliście się kiedyś podobnie? Ja znajduje u siebie moje dawniejsze zachowania xD Dobrze, ze to juz minęło ^^
Tym czasem do zobaczenia~
Dooors.

W świecie twitter'owych tagów... #TypowyKpoper

admin
,
Ayo~

Dzień 23: Miłosna piosenka.

Dooors:


Jest tyle takich samych piosenek o miłości. Wszędzie powtarza się ten sam schemat. jest dziewczyna i chłopak, kochają się, ale albo jest to nieszczęśliwa miłość, albo drugie okazuje się skurwielem. Jednak ta piosenka jest inna. Opowiada o innej miłości, którą tak wielu k-pop'owców wyznaje ^^ Słysząc "miłosna piosenka" pomyślałam właśnie o K.Willu. Wydał mi się to dobry przykład by zaprezentować właśnie ten utwór. 

Bandur:


Może nie jest to typowa miłosna piosenka, bo w końcu Big Bang śpiewają " I hate this love song" :D Był to pierwszy utwór jaki w ogóle przyszedł mi na myśl kiedy zobaczyłam to wyzwanie. Moim zdaniem piosenka jest naprawdę super <3 

~~~~
BaDooor

30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 25 : Miłosna piosenka.

admin
,
Zostało 6 dni do końca xd

Tym razem czas na wesoła piosenkę.

Dooors:

Dla mnie osobiście wszystkie wesołe piosenki to te sklejki z różnych podróży zespołów. Jaka by ona nie była zawsze będzie wesoła. Oglądanie ich uśmiechniętych twarzy, świrowania, treningów, czy zwykłego odpoczynku wprawia w przyjemny nastrój. Jednym z przykładów jest piosenka B.A.P - Crash. chociaż można by podawać takich piosenek w nieskończoność mój wybór pada właśnie a na tą. 

Bandur:

A ja dzisiaj trochę pójdę na łatwiznę i skoro piosenka ma być wesoła to wybiorę 2NE1- Happy :D Naprawdę bardzo lubię ten utwór, który naprawdę jest pozytywny i świetnie poprawia humor! Do tego dziewczyny świetnie wyglądają w owym mv. Wszystko jest tam kolorowe i przywołuje na myśl miłe chwile ^^


~~~

See you soon~!


BaDooor


30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 24: Wesoła piosenka.

admin
,
Hej~ Wczoraj do wybrania była piosenka wesoła, a dzisiaj zupełnie zmieniany nastrój i wybieramy smutny utwór. Jakie wyciskacze łez wam zaproponujemy? Sprawdźcie~


Dooors: 


Wybieram MBLAQ - It's War. Teledysk jak i piosenka są bardzo smutne, jednak pomimo tego je uwielbiam. Ta piosenka zawsze wprawia mnie w dobry nastrój kiedy jestem smutna. Moim zdaniem jest to idealne połączenie~ 

Bandur: 


Bandur postanowił odgrzebać staroć od Big Bang - Haru Haru. Chyba każdy się zgodzi, że ta piosenka jest naprawdę smutna a przy teledysku można się popłakać. Przypomniała mi się jeszcze drugi utwór, którego słuchałam tylko góra trzy razy bo...naprawdę od razu mnie on dołował, a jest to EXO - Miracles in December. Prawdziwy wyciskacz łez T^T 


~~~ 


A co u was wywołuje smutek? Piszcie! 

BaDooor~ 


30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 23: Smutna piosenka.

admin
,
Hej~ Pewnie zastanawiacie się (albo chociaż ktoś), czemu nie było dnia 21. Stało się to z przyczyn wyzwania do którego nie miałyśmy co powiedzieć. Wiec stwierdziłyśmy, ze z niego rezygnujemy. Takim oto sposobem przechodzimy do dnia 22 ^^


Dooors:


Ci panowie są naprawdę odjechani. Patrzcie co oni robią i zwróćcie uwagę na ich wiek! Pozytywnie nakręceni!Ten teledysk jest naprawdę zabawny, idealny na poprawę humoru ^^

Bandur:


  

Znalazłam to kiedyś zupełnie przypadkiem i nie mogłam przestać się śmiać xd No bo kto normalny biega w teledysku przebrany za konia? Naprawdę pozytywnie pokręceni faceci, zabawna piosenka i bekowe mv :D

BaDooor:




Postanowiłyśmy, że dodamy także trzecią propozycję razem. Będzie to naprawdę stary teledysk DBSK - Balloons. Naprawę ciężko jest się powstrzymać od śmiechu. Przecież cała piątka jest taka arcy seksowna w tych strojach xD Piosenka sama w sobie też jest zabawna, dlatego pojawiła się w naszym challangu ;) 

~~



See you all~ 
BaDooor 

30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 22: Zabawna piosenka.

admin
,
Woohoo mamy już czerwiec. Jak ten czas leci!! Niedawno był początek roku, a tu już minęło 5 miesięcy. A my zbliżamy się do końca challangu T^T Dzisiaj dzień 20~


Dooors: 

Bandur
Kiedy myślę o Bandurze to piosenka, jaka mi się z nią kojarzy to SHINee Sherlock. Dlaczego? Sama nie wiem. Może to dlatego, że był to pierwszy comeback SHINee przy jakim byłyśmy i ich dopingowałyśmy. Bandur niesamowicie jarała się tym utworem, jak i sama płytą, którą po dwóch podejściach udało jej się zdobyć ^^ 


MaskedKingg
Dla Kingg’a wybrałam Erica Nam'a i jego najnowszy utwór Ooh Ooh. W sumie ten teledysk fajnie ją opisuje. Są w nim elementy, które ona kocha – urocze brzuszki, latające gatki przed ekranem, Kevin. Do tego w tym teledysku tyle się dzieje, to tak samo jak z jej pomysłami do prowadzenia FC. Piosenka jest też bardzo urocza, dokładnie jak Kingg, która jest najukochańszym człowieczkiem <3

 
Anda
Nie wiem czemu ale jak widzę Andę myślę zboczeniec  - Junsu i TARANTALLEGRA. Wybrałam tą piosenkę między innymi  dlatego, żee Andzia jest takim zboczeńcem, do tego tak jak ta piosenka jest mroczna i szatańska <3 Może pasowałaby też do niej piosenka JaeJoonga - Mine, jednak Junsu wydaje się być lepszym wyborem, zważając też na jego koty i tego co sama ma w głowie. 


Bandur: 

Dooors
Gdy myślę o Dooors w głowie automatycznie odtwarza mi się B.A.P - Badman. Nie, żeby był z niej jakiś totalnie zły człowiek czy coś w tym rodzaju. Po prostu jakoś zawsze mi się z tym kojarzy. Może dlatego, że Dooors (tak jak ja przy Sherlocku) była pod wrażeniem comebacku jak i samej piosenki. Nie wiem jak jeszcze uzasadnić ten wybór, po prostu ten utwór wydaje mi się być odpowiedni :3


MaskedKingg
Przy Kinggu naszły mnie pewne wątpliwości. W pierwszej kolejności pomyślałam - dodam Kinggowi EXO, to będzie dobry wybór. Ale potem naszło mnie, że są jeszcze kochani Oppa Staruszkowie z SHINHWA, albo M.I.B albo jeszcze trylion innych opcji. Jednak pomysł powrócił do pierwotnej wersji dlatego wstawiam EXO - Wolf. Zawsze mamy z chłopaków uciechę, więc było to pierwsze skojarzenie z Kinggiem jakie przyszło mi do głowy :D  

                                   
Anda
Nie mam pojęcia dlaczego ale kiedy tylko pomyślę o Andzie natychmiast widzę JYJ - In Heaven. Dużo bardziej do jej osoby pasuje JaeJoong - Mine i naprawdę mam dylemat co tak naprawdę wybrać dlatego wstawiam dwie. Anda, możesz czuć się uhonorowana :D 

                                   

                                   

Voldi
Nie wiem czy kiedykolwiek wspominałam o tej osobie na naszym blogu, aczkolwiek nadarzyła się taka okazja. Nie jest to moja i Dooors wspólna przyjaciółka, dlatego pojawia się tylko w moim notowaniu. Piosenka, która kojarzy mi się z Voldim to SHINee - Ring Ding Dong. Głównie dlatego, że zawsze strasznie śmiała się z tego utworu i mimo, że nie jest fanką k-pop'u uwielbia Minho, którym strasznie się w tym (i nie tylko XD) teledysku jarała. A więc Voldi specjalnie dla CB - Fantastic, Elastic SHINee <3
                                 

~~~

A wy? Jakie piosenki przypominają waszych przyjaciół? Piszcie! 



BaDooor~ 

30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 20: Piosenka, która przypomina twoich przyjaciół.

admin
,
Hejka~ Wreszcie coś innego od wyzwań co? Miła odmiana hah.
Co byście powiedzieli gdyby została wam zaproponowana wieczność z VIXX lub z jakimkolwiek innym zespołem? W zamian za dotychczasowe życie, zgodzilibyście się?


Tak dokładnie, dzisiaj porozmawiamy sobie o najnowszym teledysku VIXX!

Teaser


Tutaj widzimy naprawdę zgrabnie pokazana zapowiedź teledysku. Nic nie jest ukryte, ale nadal zaciekawia. Widzimy w nim kawałki układu, historii w mv jak i samych wykonawców. Do tego również melodia nas doprowadza już na właściwy utwór. Zwykle w teaserach jest tak, ze wszytko jest skrzętnie ukryte, a jak wychodzi mv nagle otwiera się nowe spojrzenie na wydany utwór. Tutaj tego aż tak nie ma. 

MV



U VIXX nie wiele się zmieniło jeżeli chodzi o klimat. Nadal jest on mroczny, jednak o wiele mniej niż w Voodoo Doll. Tym razem przerażające lalki i zranieni chłopcy zostali zastąpieni zegarkami i czasem. Tak dosłownie. Sami chłopcy zostali porównani do godzin. Całkiem ciekawe rozwiązanie.

Jak widać każdy z nich ma swój własny kawałek czasu.
Tu dokładnie przedstawione, jak to wygląda.
Sam tytuł w polskim tłumaczeniu oznacza "wieczność". I tak mamy zegarki, upływający czas jak i odniesienie w tekście. Chyba pierwszy raz widzę tak poważną i zgodność we wszystkim.
W teledysku widzimy dookoła koła zębate, wskazówki i inne takie. Sprawia to wrażenie jakby VIXX tańczyli w wielkim zegarku i sami byli tez częścią mechanizmu.


W przerywnikach tańca i screen shotów, widzimy resztę historii, która już znajduje odwołanie w tekście piosenki. Są tam oczywiście chłopcy i jedna wyjątkowa dziewczyna. Każdy z nich spędza z nią czas na swój własny indywidualny sposób. Są tańce z Ravi'm, miła pobudka z N jak i pogawędka z Hyukiem. Do tego Ken zapragnął uwiecznić twarz dziewczyny na papierze co do tego nawet nie zepsuł światło-cienia xd
  




Wszystkie aspekty tworzą przyjemną dla oka całość. Nie wiem jak wam, ale teledysk przypadł mi do gustu ^^


Piosenka

Jak już wspominałam piosenka pod względem tekstu ma wiele wspólnego z teledyskiem. Opowiada o związku, którego chłopak nie chciał zapomnieć. Chciał spędzić z nią wieczność, jednak ona zniknęła. Co tez widzimy na samym końcu mv. Pusty pokój, który pozostaje jest pełen wspomnień, które zostały stworzone przez VIXX.


Jeżeli chodzi o melodie jest na prawdę super. Jedynie mogłabym się przyczepić trochę do głosu Hyuka, który się trochę zmienił. Po kilku przesłuchanaich da się do tego przyzwyczaić. Do tego to dźwięczne "ooooo" daje taką siłę temu utworowi, że aż można poczuć dreszcze ^^

Jak dla mnie VIXX nie schodzą z tonu i zaskakują coraz to nowszymi i lepszymi utworami. Serdecznie im dopinguję ~




Taniec

VIXXy tak jak SHINee nienagannie wykorzystują zasadę w grupie siła. Od Hyde po Eternity możemy obserwować złożone układy w, których chłopcy "tworzą jedno", wychodzą z za siebie czy wykorzystują Kena jako element choreografii. 

Oczywiście trzeba przyznać, że wszystko odtańczyli dokładnie z wielka energią i zaangażowaniem co widać w każdym ich układzie. Było dużo ruchów rękami, jednak chłopcy wcale nie próżnowali bo patrząc na to, co wyczyniają każdy normalny człowiek już dawno by się pogubił. Świetna praca nóg jak najbardziej na 5-tkę. Mamy też taniec w kole czy Raviego lub Hyuka, których ramiona wykonywały ruchy wskazówek zegara. 

Ciekawym elementem jest też to, że podczas choreografii przychodzą momenty gdzie całą szóstka znika i zostaje tylko jeden z nich. Nie można zapomnieć o zniewalającym ruchu biodrami (który tak swoja drogą wygląda jak taniec węgorza) oraz momencie odpowiednim na fangirlowski krzyk. O czym mowa? Mam nadzieję, że każdy z was zauważył, że N złapał za szyję. Ach ta miłość xd. 



Chłopcy wykonywali też te niesamowite ruchy z szybkim wstawaniem, które zawsze budzą we mnie podziw. Mnie osobiście bardzo podobały się pozy Kena oraz Leo, kiedy w piosence przychodził emocjonalny moment gdzie wydawali z siebie wysokie dźwięki. A co wykorzystania Kena jako element- w tym mv chłopcy wręcz przykryli go sobą (a jeszcze w Voodoo Doll nim rzucali xd). Układ jest naprawdę świetny i warto czasem skupić się na nim bardziej niż tylko na pociesznych mordkach chłopców.




Fryzury 

Tym razem w końcu jest o czym pisać bo chłopcy dość mocno pozmieniali uczesania. Przy ostatnim comebacku wszyscy mieli naturalny kolor i tylko Leo nie miał grzywki. Teraz fryzjerzy trochę się pobawili a efekty ich pracy są całkiem niezłe. Zacznijmy może od N, któremu zmiana wyszła na dobre...i nie. Dlaczego? W mv ma dwa kolory włosów! Moim zdaniem dużo lepiej wygląda w brązowych bo ten blond jakoś średnio pasuje do jego twarzy. U Raviego styliści bawili się tonerami czy też piankami koloryzacyjnymi, bo chłopak miał już kilka odcieni niebieskiego na głowie. W mv miał już pastelowo niebieskie, w których prezentuje się naprawdę fajnie. I u niego jak u N - i źle i dobrze. Raz ma włosy postawione do góry, co świetnie mu pasuje, a raz ma ten okropny przedziałek do czego jeszcze dochodzą sterczące na wszystkie strony włosy. Okropność. Ken w obu wersjach (włosy zaczesane do tyłu i grzywka na płasko) wygląda naprawdę świetnie a ciemny kolor dobrze pasuje. Moim zdaniem Leo w krótkich włosach z przydługą grzywką prezentuje się świetnie. Jeżeli chodzi o Hongbina i Hyuka, to fryzjerzy też się postarali i chłopcy wyglądają super <3

Stroje

Jak wieczność to tylko elegancja! W mv możemy zobaczyć naprawdę dużo garniturów, w których chłopcy prezentują się naprawdę nienagannie. Mamy też stroje nieco luźniejsze, bardziej przypominające codzienny ubiór. Nie będę się tym razem jakoś niesamowicie rozpisywać na ten temat, bo co tutaj dużo mówić skoro VIXX wyglądają ekstra? 


~~~

Tak więc prezentuje się wieczność z VIXX. Skuslibyście się?
Co wy myślicie o tym teledysku?
Tymczasem trzymajcie się ciepło, coraz blizej wakacje przecież ^^
BaDooor



Wieczność z VIXX~

admin
,