I'm a young k-pop star - czyli o debiutach [STYCZEŃ 2015]

2 comments
Hej ^^ Musicie nam wybaczyć, że w tygodniu oprócz K-Dreams News nie było innej notki. Powroty do szkoły są ciężkie i dało się to nam we znaki. W weekend mamy czas na oddech więc, o to cofamy się do stycznie by zobaczyć jakie debiuty miały okazje pokazać się na początek tego roku. 



1. G-Friend z piosenką Glass Bead


Bardzo mi to przypomina k-pop z przed kilku lat. One są takie urocze, normalne i zwyczajne. Nie widać by na siłę pchali na nich seksowny koncept czy chcieli je specjalnie wyróżnić. To dobrze jak i nie. Nie są takie jak wszystkie girls bandy, ale nie są też zbyt ciekawe jak dla mnie. Nie urzekły mnie i winą tego jest chyba ta normalność. Wyglądają jak typowe słodkie dziewuszki, chcące zaczarować swojego oppe. Niestety ja ich nie kupuję od girls bandów wymagam o wiele więcej niż od męskich grup, więc sorry. Jednak ciekawi mnie czy i one w końcu wylądują w obcisłych ciuszkach prezentując do kamery swoje dupy xd 


2. 1PUNCH i Turn me back 


Już pisałam na fanpagu, że mnie to nie przekonuje. Po prostu tak jakoś jest. Widać w teledysku panujący oldskul. Jednak te dzieciaki trochę mnie przerażają. Zwłaszcza ten najmłodszy. Koncept jest fajny, pokazują tam rzeczy, które dzisiejsze dzieciaki mogą jedynie poznać z opowieści rodziców. Za duże ciuchy, lansik na dzielni i taniec, zdecydowanie cofamy się o kilka lat i uzyskujemy inna rzeczywistość. Duży plus za oryginalność. Przejdźmy do piosenki. Od młodego zajeżdża mocną przeróbką, zwłaszcza, że w intro "Nightmare" było słychać jego naturalny głos. Nutką ta piosenka też kojarzy mi się z dawnym k-popem, co też nie jest złe. Jednak całość nie dla mnie. 

3. Solo debiut JONGHYUN - 'Crazy (Guilty Pleasure) (feat. IRON)


Kto by pomyślał, że po debiucie Taemina przyjdzie czas na Jonga. Nie uwierzycie w jakie euforii był Bandur na te wieści ( a plotki krążyły długo, czujcie to co musiałam z nią mieć xD - dobra żartuje nie było tak źle <wspólne feelsy>) Wracając do Jonga. To bardzo dobrze widzieć jego debiut bo naprawdę zasługuje. Jedyne o co się bałyśmy to to, że wyskoczy z balladą. Ucieszył mnie fakt, że tak nie jest a pierwsze teasery zabiły. Wokalista SHINee miał okazję pochwalić się swoim głosem i naprawdę dobrze mu to wyszło, jako Shawol jestem dumna! Teledysk jest fajny i prosty, ale z przyjemnością się go ogląda. Jedyne zażalenie to o te reklamy w trakcie mv. No co to jest ja się pytam?! To psuje wszystko! Wracając do solo debiutu to fajnie, że nie walnęli mu nikogo z EXO do płyty a jest np ZionT, którego uwielbiam. Oceniam debiut za udany, co może potwierdzić 8 wygranych tego pana w różnych programach. (Chociaż mały foszek za zabranie zwycięstwa U-KISS, a byli już na drugim miejscu! T^T)

4. TEY (Mr.Mr) - Dangerous


Kolejny solo debiut, tym razem z zespołu Mr.Mr. Sorry kolego, ale strasznie outfitem i konceptem przypominasz mi Taemina. I zanim będą hejty na mnie to ja wiem, że to nie od niego zależy, ale no sorry wytwórnia mogła się bardziej posilić na oryginalność. A nie jest klata, futerka, mroczny make up i są zadowoleni. Jednak by nie skreślając tego pana na dobre (bo wiadomo koncepty się powtarzają, każdy chce być jak najlepszy, itd.) to nie jest zły. Dobrze śpiewa, tańczy a i piosenka nie jest całkiem fajna. Przyjemnie się słucha. 


5. Hanhae - Man of the year (feat. D.meanor)


Może nie znam Phantom i Hanhae, ale bardzo się cieszę z obecnego w tej piosence D.meanor, ponieważ znam go z jego coverów. Bardzo utalentowany człowiek i fajnie, że ma okazje się pokazać. Kto wie może go niedługo zobaczymy w jakimś zespole albo solo? Jednak wracając do trzeciego solisty to nowość bo raper. Teledysk no wiecie imprezka laseczki, wygłupy. Jest dobrze bo nie ma dużo dup tylko pokazany nasz artysta. Piosenka mi się podoba wpada w ucho i to nawet bardzo! W sumie nie mam się do czego przyczepić, jak dla mnie jest dobrze!




Tak widać było dużo solistów. Wyszły jeszcze ze trzy zespoły jednak bez mv, wiec nie będe ich oceniać. Mam nadzieje, że zrozumiecie. Tym czasem ja czekam na debiuty w lutym, a wy?
Plus co myślicie o tego typu notkach, chyba też będą przydatne, czyż nie? ^^

Do zobaczenia.
Dooors <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. 1PUNCH-zupełnie nie przypadł mi do gustu, wręcz działają mi na nerwy. MR.MR moje pierwsze skojarzenie tez było z Taeminem,mam nadzieję że następne utwory będą lepsze jeszcze ich nie skreślam.Hanhae jak tylko usłyszałam pierwsze dźwięki -Crush? Serio bit znajomy. Czekam co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście czekam na Amber *^*
    A Jonghyun mnie zabił swoim wokalem, jest cudowny ;^;

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.