Nieznane - HIGH4

7 comments
Cześć~ Z tej strony ekranu wita się z wami Bandur. Przypomniałam sobie o istnieniu tej serii - i zasmucona faktem jej nieumyślnego odstawienia na bok - stworzyłam nowy post. Chciałabym, żebyście poznali jeden z zespołów, który spodobał mi się od pierwszej chwili. Pewnie ciężko będzie wam go skojarzyć choćby z nazwy, ale własnie po to jest ta seria aby dowiedzieć się o czyimś istnieniu. Przejdźmy zatem do rzeczy~






HIGH4 - boyband z Korei Południowej, który działa w wytwórni N.A.P Entertaiment. Grupa w przeciwieństwie do dzisiejszej tendencji "zespołu molochu" składa się tylko z czterech osób. Oficjalnie zadebiutowali dnia 8 kwietnia 2014 roku. W dużej mierze skupiają się na podgatunkach takich jak: R&B oraz dance-pop. Fanklub zespołu nosi nazwę HIGH5. Na razie nie zyskali dużego rozgłosu w k-biznesie~

Chłopcy zaczęli swoją karierę od piosenki nagranej razem z IU. Wtedy myślałam, że po prostu towarzyszą w jej piosence, ale okazało się być inaczej. Dzięki temu utworowi zdobyli nawet pierwszą nagrodę w Inkagayo! Mowa o Not Spirng, Love or Cherry Blossom. Następnie przyszła pora na A little close, gdzie współpracowali z LimKim. Dopiero później zespół pokazał się sam, już bez "dodatku" w postaci wokalistki. Ich debiut bardzo mi się spodobał. Z miejsca uznałam że chłopcy są przeuroczy i postanowiłam poznać ich bliżej. Zabrałam się za oglądanie kilku programów z nimi, podziwiałam ich umiejętności taneczne, a potem czekałam na comeback.

W styczniu tego roku wrócili z roztapiającą serce balladą Day by Day, by po promocji udać się do Japonii i tam zadebiutować. Kolejne miesiące spędzali w Kraju Kwitnącej Wiśni i po 5 miesiącach sprawili fanom niespodziankę w postaci singla Baby Boy. Obecnie nadal przebywają za granicą koncertując, sprzedając albumy i zarabiając dużo więcej niż w Korei. Miejmy nadzieję, że niedługo wrócą, bo zdążyłam za nimi zatęsknić~


Jak widzicie ich kariera dopiero może nabrać odpowiedniego tempa. Chciałabym, żeby zostali zauważeni ale przy coraz to zdolniejszych grupach rookie może być naprawdę ciężko. Oby tylko los im dopisał i wydawali w Korei cokolwiek... Dlatego właśnie HIGH4 potrzebują waszej miłości!

Dyskografia koreańska

Cyfrowe single:

1. Not Spring, Love or Cherry Blossom ft. IU (2014)
2. A little close ft. LimKim (2014)
3. Day by Day (2015)
4. Baby Boy (2015)

Albumy:

1. 1st Mini Album - HI HIGH (2014)

Dyskografia japońska

Albumy:
1.  1st Mini Album - HI FIVE (2015)
2. 2nd Mini Album - HI Summer (2015)

Teledyski




Not Spring, Love or Cherry Blossom

A Little Close

Headache

Headache Dance Ver.

Day by Day

Baby Boy

Przywitanie: Go Up, HIGH4! <3

Mój ulubiony cover w ich wykonaniu. Polecam obejrzeć~!


Members Profile


Sunggu

Imię i nazwisko: Kim Sunggu 
Pozycja w zespole: Lider, Wokal
Urodziny: 22.01.1991
Narodowość: Koreańczyk
Wzrost: 176 cm
Waga: 63 kg
Grupa Krwi: 0
Koncept: Handsome Boy 


Myunghan

Imię i nazwisko: Baek Myunghan
Pozycja w zespole: Wokal
Urodziny: 15.02.1993
Narodowość: Koreańczyk
Wzrost: 173 cm
Waga: 52 kg
Grupa Krwi: B
Koncept: Sweety Boy


Alex

Imię i nazwisko: Kim Alexander
Pozycja w zespole: Raper
Urodziny: 07.09.1990
Narodowość: Amerykanin koreańskiego pochodzenia
Wzrost: 176 cm
Waga: 56 kg
Grupa Krwi: 0
Koncept: Sexy Boy


Youngjun

Imię i nazwisko: Yim Youngjun
Pozycja w zespole: Maknae, Rap
Urodziny: 24.08.1995
Narodowość: Koreańczyk
Wzrost: 178 cm
Waga: 56 kg
Grupa Krwi: 0
Koncept: Funny Boy

Jeżeli chcecie coś wiedzieć o chłopcach to polecam wpisanie ich w tumblr. Mają również dwa oficjalne fb (koreański i japoński), tweeter oraz instagram i standardowo kanał na youtube~ Jeżeli odwiedzicie moje konto na tt, to łatwo znajdziecie konta fanowskie, które wstawiają ich zdjęcia albo informacje
Nie spotkałam się jeszcze z żadną stronką, która byłaby im poświęcona, więc musicie zadowolić się powyższymi kontami sns.

To tyle na temat HIGH4. Gorąco zachęcam was do poznania ich bo naprawdę zasługują na uwagę! Są przeuroczy, zabawni i zdolni, więc jak każdy zespół zasługują na zainteresowanie i odrobinę fanowskiego ciepła. Napiszcie mi koniecznie co o nich sądzicie!


--------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA!

Od dzisiaj zostaje wprowadzony system 5 komentarzy = nowy post! Z racji tego, że notki pojawiają się tylko raz w tygodniu to chciałybyśmy zobaczyć wasze zaangażowanie.

Przypominamy także o możliwości wzięcia udziału w giveaway~ Każdy z was ma szansę na wygraną, a wystarczy tylko odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Niedługo na blogu pojawi się bardzo ważna ankieta!
Liczymy na wasz udział w rozdaniu oraz komentarzach i ankiecie.

Do zobaczenia wkrótce!

Bandur ;3


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do poznania tego zespołu. Jednak z uwagi na to, że aktualnie jestem w pociągu, a nie mam przy sobie słuchawek to zacznę go zapoznawać dopiero po południu.
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem z nimi na bieżąco, ale zdobyli moje serce piosenką Day by Day.
    Baby Boy zaraz po ukazaniu królowało na mojej playliście. Uwielbiam tą piosenkę ^^ Zwłaszcza fragment Alexa :D
    Mam nadzieję, że staną się bardziej rozpoznawalni, bo zasługują na to.

    OdpowiedzUsuń
  3. Day By Day jest cudowną piosenką. Dzięki niej zakochałam się w chłopakach *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwała wam za ten post. Chłopcy są cudowni~

    ~mahiru

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pierwszej chwili zainteresowałyście mnie tym zespołem. Znam tylko Baby Boy ale na 100% przesłucham resztę piosenek^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba troche bardzo brakuje jednego komentarza, soł i will you enjoy it i napiszecie nowego posta. Btw. pan Myunghan>>>Życie

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie musze przesłuchać resztę, bo mega mnie zainteresowałyście:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.