G-Dragon'owe szaleństwo !

1 comment
Siemka ~ ^^
Zapewne każdy kto jest fanem Big Bang lub samego Kwon Ji Young'a wie, że ostatnio nasz Smok wydał kilka nowych teledysków promujących piosenki z kolejnej solowej płyty. Bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ lubię jego rap i wokal. Utwory są niebanalne i miłe dla ucha. Zapraszam ;D

Pierwszym teledyskiem który ukazał się na YouTubie to ONE OF A  KIND.



Jest to jeden z kolejnych utworów, w którym mówi co mu się nie podoba. Piosenka ukazuje dystans jaki autor tekstu ma do samego sb. Jest to wielkim plusem bo w dzisiejszych czasach to jednak rzadkość. Klip jak i utwór jest bardzo w stylu G-Dragona. Wszechobecny luz, niebanalna stylizacja i dbałosć o szczegóły - to cały On. Oglądając ten teledysk po raz pierwszy miałam mieszane uczucia. Przeraziły mnie blond, a wręcz powiedziałbym żółte włosy splecione w warkoczyki. Nie mogłam się do nich przyzwyczaić, ale po kilkukrotnym obejrzeniu klipu udało mi się to zaakceptować, a nawet zaczęły mi się podobać ;)
Od Bandura: Te włosy są jak spagetti xD 

Nie będę pisać o czym jest piosenka. Wole odesłać was do bloga z tłumaczeniem tekstu z którego sama korzystałam.  -->klik <--
Piosenka w każdym bądź razie szybko pada w ucho, zwłaszcza słowa Yes sir, one of a kind ... " . 

Teledysk dla tych co nie widzieli ani nie słyszeli (Jest ktoś taki?  xD) 


 Osobiście bardzo mi się ona podoba i często jej słucham. ^.~


Drugim utworem, który pojawi się na płycie jest THAT XX. 



Tym razem miej rapu, a więcej śpiewania. Piosenka sprawia wrażenie monologu Ji Younga kierowanego do swojej ukochanej, która woli innego.Wstawki angielskie nadają dramaturgi , a teledysk jest wizualizacją tego wszystkiego.

G-Dragon ubrany jest jak prawdziwy dżentelmen - w garnitur, palce przyozdobione sygnetami i włosy zaczesane do tyłu - francja elegancja ^ ^ 



Na szczęście jego włosy są ciemniejsze i jako tako wygląda xD (od Bandura- i tak lepiej niż uprzednio ^ ^)
Nie będę pisać wszystkiego i znowu odeśle was do tłumaczenia ;D KLIK

Klip jest ładny, przejrzysty, a piosenka przyjemna do słuchania. Ja się zakochałam! ♥


Trzecim najnowszym - bo z 16 września - utworem jest CRAYON. Teledysk pełen wszystkiego xD Może na początek tradycyjnie zaproponuje tłumaczenie ^_^ klik klik 


Klip kolorowy i jak już mówiłam jest w nim wszytko. Ji Young jeździ na samochodziku, tańczy z kołem do pływania, jest małym chłopcem grającym na bębenku, są baletnice i zombi, jedna wielka impreza. Myślę, że można by to zinterpretować jak wiersz. Ale GD jest takim poetą muzyki. (że co? o.O)  Oglądając jakże ten zacny teledysk niektóre elementy były dla mnie zbyt oczywiste, bo przecież w każdym utworze musi znaleźć się piękna kobieta. Innym faktem jest to, że tą "kobietą" okazał się być sam Smok xD Był to wielki szok i gdybym w tym momencie coś piła to bym to wypluła xD
B: Czy jest ktoś jeszcze uważa iż Smok ma genialne nogi? ;D
Co do włosów (bo skoro już się ich uczepiłam xD) to z tych trzech klipów te są zdecydowanie najlepsze ^^

GD jest boski, świetnie sie bawi i jak mówi tekst jest niegrzecznym chłopcem ^^
Kolejną rzeczą która mnie zastanawia to ...


Człowieku co ty tam golisz xD

Piosenka moim zdaniem jest świetna na imprezy, dyskoteki. Jest bardzo rytmiczna i od razu jest chęć do wskoczenia na parkiet.

Jestem zdecydowanie na TAK !




Bandur: Osobiście uważam teledysk za genialny, całkowicie udany i omnomnmonm. Poza tym jak dla mnie jest świetną inspiracją do pracy na zajęcia plastyczne- surrealizm a'la Salvador Dali ♥ 

Z tego co widziałam, Kwon Ji Young nagrał jeszcze kilka piosenek z innymi wykonawcami. Są to pliki audio bez teledysków. Są bardzo ciekawe i fajne. Warto posłuchać. 
To tyle nowego - mam nadzieje, że na razie - u naszego G-Dragona. 

Dooors ;3

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. z tego trio moim ulubieńcem jest zdecydowanie That XX, z włosami z One of a kind zgadzam się w całej rozciągłości - kolor jest straszny.
    W przypadku Crayon to dłuższa historia - piosenkę polubiłam dopiero dzięki MV, który jest naprawdę dobry i absolutnie jestem na tak. Zatem Crayon to jedna z tych piosenek, których słucham prawie wyłącznie z MV, bo walory wizualne windują radość z muzyki.
    Jeśli chodzi o te seksowne nogi, to wyszło oświadczenie, że to nie jest GD i faktycznie jego twarz jest pokazywana tylko z zbliżeniu, a jak się bliżej przyjrzycie to zauważycie, że ta osoba ma za okrągłe biodra i za wąskie ramiona jak na mężczyznę oraz nie widać tatuażu, który GD ma na prawym ramieniu

    Pozdrawiam

    P.S. dzięki za zamieszczanie linków do moich tłumaczeń :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.