K-pop'owy przegląd miesiąca - MAJ

3 comments
I mamy drugi już przegląd, tym razem z miesiąca maja. Żaden comeback nie był na tyle intrygujący by mógł mieć osobny post, albo po prostu zabrakło nam słów xD Jednakże pod koniec miesiąca pojawiło się EXO co jest niewiarygodne, i notka o nich jest w przygotowaniu ;)
Witają was Bandur i Dooors w kolejnym K-pop'owym przeglądzie miesiąca - MAJ (zabrzmiało jak z teleturniejów xD). Intro xD


1. Jako pierwsi w tym miesiącu pokazali się 2PM - Comeback When You Hear This Song.

Bandur: Ogólnie wolę coś bardziej energetycznego, z większym jak to się mówi kopem. Podoba mi się pomysł kręcenia teledysku na dachu budynku - bardzo zacny pomysł. Taniec może jakoś specjalnie mnie nie powalił, ale te ruchy dłońmi doprawdy zabawne, nie wspominając już o podskokach :D Cóż panowie z 2PM powinni jednak popracować nad podrywem xD Podsumowując - nie jest to nic co by mnie na kolana powaliło.

Dooors: Hmm... Przyjemny teledysk i sceneria, podoba mi się układ z wykorzystaniem tych a'la schodków, piosenka przyjemna z fajnym bitem i taniec fajny taki skoczny. Jednakże co może wydawać się denerwujące to refren, który składa się z jednego zdania ciągle powtarzanego w rożnych formach. Kiedy tego słucham jestem trochę tym zmęczona.

2. Najbardziej wyczekiwany przez nas comeback w tym miesiącu B1A4 - What's going on?


Bandur: OMO <3 Chłopcy wyglądają tutaj naprawdę uroczo. Teledysku nie ogarniam, ale i tak jest niecodzienny, ciekawy i pokręcony. Uwielbiam Gongchan'owe "Krodziu Araso" Utwór ciężko jest mi wyrzucić z playlisty i nadal na niej jest ^ ^ Pomysł ciekawy i godny uznania, so jak najwyższe noty dla B1A4 ♥

Dooors: sahmpdhiuhxf <3 Ok, ok może rozwinę tę cudną myśl. Po pierwsze chłopcy wyglądają cudnie, te maski lalek barbi są straszne, teledysk dziwacznie śmieszny, trochę jak połączenie Dream Girl z Babay Zion T i dodane do tego B1A4 xD Ciekawa mieszanka. Kwestie mówione są świetne. W piosence podoba mi się jeszcze połączenie dwóch tonacji. Najpierw szybsza potem zwolnienie tempa. Ciekawe, ciekawe <3


3. 9MUSES - Wild


Bandur: Tutaj zupełnie nic mnie nie ruszyło i oglądałam ten teledysk z prawdziwą obojętnością. Ani choreografia ani piosenka nie są "świeże" i powalające. Dziewczyna leżąca na łóżku w kształcie serca przypomina mi Hyunę z 4MINUTE. Jedynym ciekawym elementem było wyróżnienie koloru czerwonego.

Dooors: Cóż, już dużo razy z Bandurem mówiłyśmy, że za girls bandami nie przepadamy. Ja tego raczej nie polubię. Trochę mi przykro to mówić, ale ten koncept mi się nie podoba. Piosenka jakoś nie nadzwyczajna jak i taniec. Jedynym plusem mogłabym uznać, fakt ze jedynym kolorem była czerwień i ciekawy sposób wykorzystania ust, ale trochę strasznie one wyglądały powyklejane diamencikami. Nie jest to mój faworyt w tym miesiącu.

4. 2PM- A.D.T.O.Y


Bandur: Seeeeeeeeerio? Najpierw schodki, teraz krzesła. Przecież 2PM to nie dziadki, więc nie wiem czemu u licha tyle w tych mv się nasiedzieli. Myślę sobie - no fajnie może to będzie lepsze. Włączam sobie teledysk, siedzę spokojnie po czym parskam śmiechem kiedy nagle reszta zespołu "wjeżdża" z krzesłami i "tańczy". Dance wygląda tak jakby JYP Ent. nie było stać na zatrudnienie dobrego choreografa a obecny postanowił dać chłopakom wolną rękę a oni na tych krzesłach coś tańczyli. Naprawdę można było zrobić coś ciekawszego. Mnie osobiście jakoś widok kobiecego tyłka obok ramienia piosenkarza żadnej przyjemności nie sprawia. To samo tyczy się "miłosnych" scenek w aucie, w łazience itd. Piosenka również jak i pierwsza z krzesła (skoro już przy temacie mebli jesteśmy xd) nie zwala. Rozbraja mnie jeszcze moment kiedy gość, który pojawił się w pierwszym kadrze potem ciągnie się za portki, zresztą jego koledzy robią to samo. Nie mam pojęcia, cóż ten zabieg miał na celu. Ani ta ani poprzednia produkcja nie trafiły w mój gust. Sorry Boys :<

Dooors: Ooo tym razem taniec z krzesłami, no ciekawe. W sumie nie wiem co oni maja do tych powtarzanych refrenów, jednak tutaj nie był taki męczony. Zastanawia mnie też czy ta kontrola teledysków faktycznie istnieje. No ale nie ważne xd Co tu dużo mówić, przyjemny utwór bez szaleństw w tańcu, za to w łóżku czy w samochodzie to inna bajka heh xD Poleceam.

5.VIXX - Hyde


Bandur: Poza B1A4 jeden z moich typów w tym miesiącu. Poprzedni comeback ze stylizacją na kosmitów udany nie był, ale tym razem bardzo mi się podobało. Tutaj i pomysł i wykonanie są na jak najlepszym poziomie, wszystko odpowiednio dobrane.W ucho szybko wpada fraza "Just can't control". Taniec jest naprawdę super, oczywiście mojej uwadze nie umknął moment kiedy to jeden z chłopaków ręką obejmuje stojącego z przodu-cudo ♥w♥ Moje yaoi'cowe feelsy leżą :D  Stylizacje i makijaże - zacne. Te skrzydła tutaj trochę przypominają mi te z Ring Ding Diong. Piosenka naprawdę mi się spodobała, więc gorąco polecam ^ ^

Dooors: Jestem miło zaskoczona ta piosenką. Poprzednie nie przypadły mi do gustu, a ta wręcz przeciwnie. W sumie może bardziej zainteresuje się tym zespołem, bo wydają się być ciekawi. Podoba mi się tutaj głos Leo taki fajny rockowy. Teledysk ciekawy trochę podobny do Mine JeaJonga. Taniec też ciekawy jak i ich makijaż. Udany comeback.

6. 100% - What U Back.


Bandur: Tutaj naprawdę mam problem z recenzją...Disco Party XD Mam wrażenie jakby niektóre ruchy z ich układów już gdzieś widziałam, ale może to tylko schiza xd. Chłopcy wiedzieli co zrobić by zwiększyć oglądalność - pokazali klaty <3 Papbabapa pabap babababapbap~ Want u back~ Zostawiam to mv do waszej oceny.

Dooors: Nie za bardzo wiem co powiedzieć. Podkład kojarzy mi się z taka piosenka disco, ale teraz jej nie pamiętam. Ogólnie nie ogarniam teledysku, ale moment jak pokazali klaty najlepszy <3 Hahah xD Piosenka, ymmm fajna, ale musiałabym posłuchać jej z kilka razy by tak ją polubić bardziej.

7. Jak na razie krótka wersja, ale zawsze coś, czyli Donghae and Eunhyuk - I wanna dance.


Bandur: Moim zdaniem jeden z najlepszych duetów jakie "wyciągnięto" z zespołu. I piosenka i taniec są naprawdę w ich stylu. Jak zawsze Donghae i Eunhyukiem jestem oczarowana więc tylko odliczam dni to pełnej wersji teledysku ♥

Dooors: Od razu mogę stwierdzić, że piosenka stylem i klimatem podobna do Oppa Oppa, ale co się po nich dziwić to imprezowe chłopaki. Utwór wesoły i skoczny, taniec też bardzo fajny. Nic tylko czekać na pełną wersje teledysku <3

8. Shinhwa - This Love


 Bandur:  Starzy wyjadacze czyli Shinhwa po raz kolejny pokazali co to znaczy być legendą. This love promuje ich 11 mini album. Mnie naprawdę się spodobało ♥ Panowie świetnie tańczą i śpiewają. Nic tylko słuchać.

Dooors: Fajne buty mają xD A tak mówiac o piosence to jest bardzo fajna, podoba mi się. Panowie mają przyjemne głosy ^^

9. Co nieco od liderki 2NE1 - CL i The Baddest Female


Bandur: Ten teledysk to jak dla mnie damska wersja One of a Kind G-Dragona, ale nie ma w tym nic złego! Jestem teledyskiem zachwycona~! Osobiście bardzo lubię CL więc jej solowa piosenka była dla mnie miłym zaskoczeniem. Raperka wygląda bardzo kobieco i interesująco. MV ma ciekawy klimat i ma tą swoista nutkę artystów w YG. Myślę, że utwór jest w 100% udany i warty posłuchania ♥
Dooors: Trochę szkoda, że YG nie zrobiło comebacku 2NE1, ale słyszałam ze ma być w czerwcu. Z drugiej strony cieszę się, że w końcu liderka mogła pokazać się w solowym utworze. CL pokazuje swoją kobiecą, seksowną stronę, ale tez trochę uroczą. Moment jak tańczy z dzieckiem był uroczy <3 Piosenka fajna, może jeszcze nie trafiła na moja playliste, ale da się słuchać xD W sumie jej pierwszy solowy singiel uważam za udany.

10. Boyfriend - On and On


Bandur: Ostatnim czasem bardziej zainteresowałam się Boyfriend i uznałam ich za naprawdę uroczych. Teledysk w miejskiej scenerii, wygłupiający się chłopcy i przyjemny klimat. Piosenka jest miła dla ucha. Uważam, że warto posłuchać ;3

Dooors: Tak fajna urocza piosenka. Bardzo spokojna, a teledysk bardzo wesoły. Lubię takie. Miejsca w których był kręcony teledysk też fajne takie przestrzenne. Nie będę się rozwodzić, po prostu lepiej posłuchać xD

11. Mimo iże to już nie comeback warte uwagi jest Infinite - Man In Love (Jap ver.)


Bandur:  Japońska wersja moim skromnym zdaniem jeszcze lepsza od koreańskiej i pierwszy raz taka "przerobiona" na inny azjatycki język nie brzmi źle. Tym razem więcej tańca z czego jestem mega zadowolona - szczególnie z początkowego tańca mojego ulubieńca - Hoyi oraz Dongwoo. Poza tym ten teledysk jest meega uroczy ♥

Dooors: Ta wersja zdecydowanie bardziej podoba mi się od koreańskiej. W teledysku mniej się dzieje, ale utwór jest milszy dla ucha. Pierwszy raz spodobał mi się utwór, który był przerobiony na japoński. Co tu dużo mówić, lepiej słuchać.

12. Hello Venus - Do You Want Some Tae.


 Bandur: Słodko, uroczo, cukier się leje. Jednak mv samo w sobie nie jest złe. Piosenka niestety jakoś specjalnie mnie nie zachwyciła, ale myślę, że jest okey.

Dooors: Albo mi się zdaje, albo w Hello Venus jest więcej dziewczyn, nie wyglądają na tancerki, chociaż może, nie wiem nie znam się.W sumie mam problem z tym teledyskiem, bo nie wiem czy one są jakby jedna dziewczyną, czy ten chłopak po protu zarywa do każdej. Jakoś nie umiałam się ogarnąć w tym. Dziewczyny nadal kontynuują dziewczęcy koncept i taniec podobny do tego z debiutanckiego teledysku. Piosenka przyjemna, żadna łupanka czy coś w tym stylu. Jest ok.

13. 4Men - Propose Song



 Bandur: Rejs łódką po basenie - bezcenne :D Mv jest naprawdę urocze i romantyczne. Przyjemny nastrój, nic nas tutaj dźwiękiem nie atakuje. Jestem jak najbardziej na tak ^ ^

Dooors: Oooo taki uroczy teledysk. I dom taki zajebisty <3 Tez chce pływać łódką po własnym basenie, czy co to tam było. Takie rzeczy tylko w teledyskach T^T. Piosenka też bardzo przyjemna idealny nastrój do teledysku. Samego zespołu nie znam, ale może poznam bliżej ;)

14. Lee Hyori - Bad Girls


 Bandur: Trzy słowa - CO TO JEST?! Jak dla mnie istna masarka! Piosenka i teledysk są lekko mówiąc okropne... A dziewczynka grajaca małą Lee Hyori chyba nauczyła się numeru z odsuwaniem tatusiowi krzesła (co kurde dzisiaj z tymi meblami? XD) od PSY. Jednak jak bardzo pani Hyori sławna by nie była, to  za nic w świecie tego nie polubię.

Dooors: Dlaczego skojarzyło mi się to z teledyskiem DODY? Em, no piosenka nie jest z by interesująca, za to w teledysku dużo się dzieje. Nie wiem jak to ocenić. Wokalistka nie przypadła mi do gustu powiem może tak, ale pomysł na MV był. Biedne dziecko x.x

15. As One - Awkward Love


Bandur: Naprawdę genialny pomysł, żeby użyć w teledysku notesiku <3 Wreszcie coś naprawdę innego! Utwór jest bardzo przyjemny i utrzymany w spokojnym klimacie ^ ^

Dooors: Ah zakochałam się w tym teledysku <3 Piosenka też jest niesamowita, dziewczyny mają świetne głosy, takie nastrojowe. Jeden z moich faworytów <3

 16. Apink - Short Hair 

Bandur: Eeeeee okeey....

Dooors: Dooooooooobra ... ~ o.O

Czas na Debiuty:

1. Wonderboyz - Tarzan


Dooors: Piosenka no oryginalna, takiego motywu jeszcze nie widziałam. Podoba mi się to jak pokazują taniec - w takiej lunecie jakby xd Piosenka jest bardzo fajna tak przyjemna i łatwo wpada w ucho. Tarzen xD

Bandur: Jak dla mnie trochę dziwaczne, ale o Tarzanie jeszcze nie było :D Póki co zespół średnio przypadł mi do gustu, ale może z czasem ich polubię :)

2. LC9 - MAMA Beat feat. GaIn


Dooors: Chyba najgłośniejszy debiut w tym miesiącu. w sumie na początku nie byłam przekonana, ale teledysk zrobił na mnie wrażenie. Za pierwszym razem oglądając tą MV skupiłam się na całej prezencji, a nie na piosence, wiec w ogóle jej nie pamiętałam. Ale to  prawda u żadnego innego zespołu nie zobaczymy takiej bijatyki, z krwią. Widać efekty specjalne, ale zrobione bardzo fajnie. Podobał mi się moment jak bili się lider z makane xD Cudny widok xd Kiedy już usłyszałam piosenkę, no może nie jest to cudny utwór, ale muszę przyznać, ze głosy mają niezłe zwłaszcza King.

Bandur: Niezła rozróba :D Kiedy Dooors mi o tym opowiedziała byłam naprawdę bardzo ciekawa jak to w rzeczywistości wygląda. No i się nie zawiodłam. Nie ma co teledysk wypasiony, efekty niezłe. Każdy moment ich bójek epicki xd W sumie to takie połączenie B.A.P, Block B i większej ilości bójek - jak dla mnie mega! Piosenka jest ciekawa, wokale i rapy na wysokim poziomie. Czekam co jeszcze pokaże LC9 ;3


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Więc tak się miał MAJ co do comebacków i debiutów. Hmm czekamy na więcej od czerwca. Ale jakby niepatrząc maj to chyba najszczęśliwszy miesiąc dla Exotiksów xD A które combacki bądź debiuty wam się podobały w miesiącu MAJ ?

Do następnej notki, Dooors and Bandur <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. EXO EXO EXO EXO EXO *.*
    Tak, to dla mnie zdecydowanie najszczęśliwszy miesiąc ^^ Nadal nie otrząsnęłam się jeszcze po szoku ich powrotu niecierpliwie czekając na drama ver.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie podsumowanie ;)
    2 Pm osobiście ich polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowanie świetne ;) ja też robiłam, ale cieszę się, że tu wpadłam, bo mnie kilka rzeczy umknęło. SHINHWA to króle disco polo, jakoś ich nie mogę :D Ale B1A4 i Exo - jestem na tak. CL nie przypadla mi do gustu bo niestety GD jest tylko jeden...

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.