Nieznane - MissTER

3 comments
Tutaj Bandur i druga odsłona cyklu "Nieznane".


Tym razem przyjrzymy się pewnemu bardzo interesującemu C-pop'owemu zespołowi. Na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie zwyczajnego, ale w żadnym calu taki nie jest. Więc zapraszam was do poznania MissTER - zespołu, który zaskoczy każdego.


Tym razem będzie nieco inaczej i zaczniemy od teledysków. Jest ich pięć ale nie musicie oglądać wszystkich, jednak gorąco do tego zachęcam ^ ^

1. Bomb Bomb Bomb



2. Super Lover

3. Stay

4. Druga wersja Stay

5. Iron Man


Mam nadzieję, ze dobrze je nazwałam bo miałam tylko listę, a rozszyfrowanie czegoś "ze znaczków" to jednak problem. I jak? Podobało się? Ładni chłopcy, nieprawdaż? Macie już swojego faworyta?
Niestety wasze marzenia o nowy biasie legną w gruzach bo...TO SĄ DZIEWCZYNY. Cóż ja też przeżyłam niezły szok kiedy obejrzałam to na konwencie i usłyszałam owe słowa. Właśnie dlatego ten zespół jest taki wyjątkowy. Na pewno każdy z was miał styczność z Amber z F(x), która wygląda podobnie, jednak kiedy jest ze swoimi 4 koleżankami łatwiej ogarnąć, że ona też jest kobieta. A tutaj, no cóż... Jak widzicie w świecie Azjatyckiej muzyki trzeba nieźle uważać :D Przykładem mógłby by również np. Miyavi, którego gdy jeszcze szalał z Visual-Kei można było pomylić z kobietą.

W skrócie:
Nazwa: MissTER
Członkinie: Diana (Ex-member), Chiao, Chris, Milk, Carol
Data powstania: 2011
Agencja: Lady Emperor
Obszar działania: Taiwan

MissTER - nietypowy zespół pochodzący z Chin, który powstał w roku 2011. Można powiedzieć, że reprezentują sobą styl TomoBoy. Liderką była Diana, która niestety odeszła z zespołu w roku 2012, jednak nadal pozostaje w wytwórni. Zespół się nie rozpadł, a zarząd szuka dla nich nowej liderki. Dziewczyny debiutowały piosenką Bomb Bomb Bomb, która jest cover'em koreańskiego artysty Shu-I.
Debiutancki album MissTER zawiera siedem utworów z różnych gatunków muzycznych, od hip-hopu, R&B, aż do ballad i nosi tytuł "Special MissTER"

Jako,że o ich karierze więcej nie znalazłam to przygotowałam: Members Profile ^ ^

1. Chiao


Imię i nazwisko: Wang Zhe Qiao
Data urodzenia: 27.01.1988
Pozycja w zespole: Wokalistka, tancerka
Wzrost: 165 cm
Waga: 45 kg
Hobby: Gra na instrumentach, taniec, śpiew, oglądanie filmów
Umiejętności: Gra na pianinie, altówce i skrzypcach

2. Chris


Imię i nazwisko: Lai Zi Lun
Data urodzenia: 01.11.---- (brak informacji)
Pozycja w zespole: Wokalistka, tancerka
Wzrost: 160 cm
Waga: 44 kg
Hobby: Śpiew, taniec, muzyka, filmy
Umiejętności: Gra na pianinie i saksofonie

3. Milk

Imię i nazwisko: Pan Yi Xuan 
Data urodzenia: 05.01.1987
Pozycja w zespole: Wokalistka, tancerka
Wzrost: 173 cm
Waga: 58 kg
Hobby: Koszykówka, BMX, taniec, śpiew
Umiejętności: Taniec Freestyle

4. Carol


Imię i nazwisko: Chen Jin Yi 
Data urodzenia: 29.04. ---- (brak informacji)
Pozycja w zespole: Tancerka, wokalistka
Wzrost: 163 cm
Waga: 45 kg
Hobby:  Taniec, śpiew
Umiejętności: Układanie choreografii, gimnastyka, potrafi grać w piłkę nożną

5. Diana 

Imię i nazwisko: Jin Tai
Data urodzenia: 01.11.----
Pozycja w zespole: Ex-lider
Wzrost: 165 cm
Waga: 45 kg
Hobby: Muzyka
Umiejętności: Taniec, gra w kosza, Thai boxing, Rap, DJ-ing, 

To niestety na tyle z mojej strony. Wybacz proszę, że jest tego mało ale starałam się z całych sił. Mam nadzieję, że notka się spodobała ;3

Mały bonus:

Do zobaczenia <3
Bandur ;3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Słysząłam o nich kiedyś i pamiętam, że były dla mnie mega zaskoczeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nominowałam Cię do The Versatile Blogger . Więcej informacji u mnie: http://yaoi-kpop-fanfiction.blogspot.com/

    Jeżeli twój blog był już wcześniej nominowany, to przepraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.