W świecie twitter'owych tagów... #UwagiKpoperów

7 comments
Ayo tu Dooors ;3 Jako iż jestem zagłębiona w twitter jestem zaznajomiona z różnymi trendami. Oczywiście, te które mnie interesują są o k-popie. Jakby inaczej ;D Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować jeden z tagów, który podbił moje serce. Będzie to notka zawierająca zbiór najlepszych tekstów z tego tagu. Mam nadzieje, że wam się spodoba i poprawi wam się humor ^.^ Tym tajemniczym "tagiem" o którym cały czas mówię jest #UwagiKpoperów, czyli to co mógłby każdy kpoper dostać w dzienniczku uwag za swoje dziwne zachowania xD Przyznać się ktoś kiedyś taka dostał? XD haha
Więc zaczynajmy ;D


Kpop widzi wszędzie! Zamiast cieszyć się piciem soczku w kartoniku jara się bo to smak EXOTIC.
Kiedy na angielskim zostaje poproszona o wymienienie dni tygodnia zaczyna śpiewać " Monday, Tuesday, Everyday..."


W rozmowach używa słów UNNIE, OPPA, DONSAENG.

Kiedy nauczycielka spytała ile to 6+6 odpowiedziała 1. A kiedy nauczycielka spytała czemu 1, to wrzasnęła EXO! WE ARE ONE!

Poproszona o namalowanie tęczy, narysowała włosy Sehuna.

Podczas przerabiania zdjęć na informatyce wklejała swoja twarz koło twarzy biasa.

Próbuje wmówić mi, że jest elfem.

Kiedy klasa na wf grała w zbijaka ona zachowywała się agresywnie na boisku krzycząc WE ARE BULLETPROOF!

Podbiegła do koleżanki z innej klasy i brutalnie wyrwała jej z ręki paczkę żelek krzycząc, że ta jest potworem i kanibalem.

Gdy powiedziałam ,,i hear you voice" uczennica zaczęła skakać z radości stwierdzając, że będziemy oglądać dramę.

Gdy na matematyce rysowaliśmy zbiory do nieskończoności, zaczęła chichotać mówiąc "Infinite oppas saranghae"

Podczas oglądania filmu wojennego wpadła w histerię zapytana o powód powiedziała, że jej Oppa jest w wojsku i za nim tęskni.


Goniła koleżankę krzycząc ' Hajima, hajima!


*oglądając Harry'ego Pottera i Więźnia Azkabanu* *Lupin się przemienia* Geurae wolf, naega wolf *Lupin wyje* Ah, saranghaeyo~


Gdy oglądaliśmy film na którym rekin zjada rybkę, zasłoniłam oczy i powiedziałam " Nie zjadaj Oppa Donghae "


Zapytana o powód nieobecności koleżanki z klasy, wskoczyła na ławkę śpiewając 'Oh, she's gone, yeah! Oh, she's gone, yeah!'

Na lekcji muzyki podczas słuchania spokojnej piosenki zaczęła krzyczeć: "I HATE THIS LOVE SONG!!"

Na słowa "NaLAY do kwiatków bo Suho, zapytała czy nauczyciel też ich szipuje.


Na próbnej ewakuacji krzyczała " The roof, the roof, the roof is on fire"


Kiedy koleżanka wywróciła się na korytarzu, zacmokała kręcąc głową i powiedziała "Aish...aigoo pabo!"


Przefarbowała sobie włosy na kolor miętowy i mówi, że ma TOP'a na głowie.


Kaleczy język angielski i krzyczy na nauczycielkę angielskiego, że ta nie umie posługiwać się tymże językiem.


Zapytana, dlaczego przyszła z chomikiem do szkoły, odpowiedziała: "Przecież nie zostawię Sunggyu samego w domu"


Podczas lekcji organizacyjnych podbiega do nieznanych jej uczniów śpiewając "What's your name, wha-what's your name?"


Próbuję mnie przekupić na wyższą ocenę robiąc słodkie minki i twierdząc,że 1+1=gwiyomi.


We wszystkich wypracowaniach sylabę ''do'' piszę ''D.O'' ,a literę ''N'' oddzielnie i z serduszkami na ob koło.

Mimo wybitnej znajomości ortografii uparcie pisze suchy przez samo h.


Na pytanie dlaczego toczy po podłodze, zaczęła śpiewać: "Roll like a buffalo."

Na religii zapytana kto powinien zostać papieżem, odpowiedziała że Siwon.


Kiedy koleżanka wróciła z toalety, zaczęła śpiewać: "She's back, She's back OH!"


Odpytywana przy tablicy odpowiada:"I don’t know,I don’t know, I don’t know but I‘m hot, hot (So hot)" i wywija koszulką.

*gdy mama każe posprzątać pokój* ZARAAZ -,-'
*gdy jej ultimate bias okazuje się być pedantem* Już dreptam po szmate, oppa <3

Gdy na pytanie o chodzenie odpowiada 'nie' :
Zainteresowany: Masz chłopaka? Kpoperka: A żeby to jednego...

Na pytanie, dlaczego wkłada kamerę do pudełka, uczennica odparła "kręcę teledysk Super Junior".

Na lekcji geo kiedy omawiamy zjawiska pogodowe zaczynam śpiewać ' We’re Hurricane, Hurricane I’m A Hurricane '

Zapytana dlaczego ciągle się patrzy w okno krzyknęła , że czeka aż zobaczy Lay'a skaczącego po tęczy.

Zapytana o to co by chciała zaczęła śpiewać: "I wanna big house, big cars & big rings"

-Z czym kojarzą się wam Chiny ? - Tao. Tao.. TAO..! - co ? - pandy ^^


Zamiast mówić 'przepraszam', mówi 'SORRY SORRY' i majta nogami.


Kiedy nauczyciel zapytał się co może latać odpowiedziała: - Kris oppa.


Gdy nauczyciel próbował uciszyć klasę, uczennica weszła na środek klasy i zaczęła krzyczeć 'Why so serious? GET YOUR CRAYON!'


Na pytanie "Jak się czujesz?" zaczęła śpiewać "high high i’m so high high high up in the sky"

Gdy dostała złą ocenę cały czas nuciła "It's okay baby please don't cry ".

Oglądając 'Piratów z Karaibów', nuci 'She's my black pearl...'

Kiedy w nowej szkole po proszona o przedstawienie się wykrzykuje: "We're B.A.P, yes sir"

Zapytana na lekcji geografii do jakiego kraju chciałaby pojechać, odpowiedziała, że do Korei by spotkać swoich wszystkich mężów.




Uh dużo tego jest nie powiem. Żeby was nie przemęczać zrobię za niedługo część drugą. Co wy na to? Będzie ktoś chętny? A może sami macie pomysły co mogłoby się tutaj pojawić? Piszcie ^.^

Tak po za tym wszystkie te zdania cytowane są z różnych twitterów. Zajęłoby mi to mnóstwo czasu wypisanie wszystkich kont. Mam nadzieję, że nikt się nie urazi, że zrobiłam użytek z tego w notce.

Trzymajcie się ciepło <3 Dooors ^^
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Zabiłyście mnie xD Płaczę ze śmiechu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. HELL YEAH, CZTERY MOJE!!! XD
    Pamiętam, jak przyjaciółka (Deu! <3) przyszła do mnie na noc i pół wieczora spędziłyśmy na Twitterze, czytając i pisząc #UwagiKpoperów <3 To było piękne :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwalił mnie teledysk SuJu w pudełki i wszystkie dotyczące exo :D wiem, że niejednokrotnie przechodzi mi wiele z tych tekstów przez myśl, ale gdyby ktoś zachowywal sie tak publicznie to pewnie wyslalabym do w białym kaftanie do pokoju bez klamek [*]xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. te teksty są epickie xD ja chcę więcej xp
    taaak... noc u Chizuru = duuuuużo głópawki związanej z k-popem xp

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuje sie fajna bo dwa sa moje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No i ja też płaczę ze śmiechu...!
    "Próbuje wmówić mi, że jest elfem." tłumaczę to wszystkim na około, a oni ni w ząb nie wierzą. XDD
    Czytając te teksty (cz.1 i 2), myślę sobie: "jakie to głupie, jak ktoś tak palnie ni to z gruszki ni pietruszki... a reszta świata nie wie o co kaman"... A chwilę później: "O nie! Przecież ja na tej czy tamtej lekcji zrobiłam dokładnie to samo!" XD Najśmieszniejsze jest to, że (u mnie przynajmniej) takie komiczne sytuacje wychodzą, kiedy nawet nie myślę... Odpowiadam bez zastanowienia na pytania... A dopiero po jakimś czasie, dojdzie do mnie co powiedziałam i uśmiecham się, bo przecież i tak nikt nie wie, co miałam na myśli...

    OdpowiedzUsuń
  7. 1+1=gwiyomi XD Boskie jesteście <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.