K-pop'owy przeglad miesiaca... [LIPIEC]

1 comment
Witajcie~ Dzisiaj przed wami spóznione podsumowanie, a oceniac je bedzie Dooors, ponieważ Bund ma problemy z internetem xD Także do działa!





1. HYOMIN (T-ARA) FT. LOCO – NICE BODY


Dooors: Hmmm a byłam przekonana, ze ta puszysta osoba na poczatku mv to jest nasza wokalistka, tylko ze odchudzona.  W sensie, ze pokazała przemiane, a nie ze pod koniec mv powracamy to tej samej osoby. Piosenka całkiem ciekawa, teledysk też nie najgorszy. 

2. G.O.D – SKY BLUE PROMISE 




Dooors: Lubie takie czarnobiałe teledyski w studio. Maja tą dusze! Do tego połaczenie filmików z wystepów i prób... No omo <3 Piosenka tez mega urocza!


3. AOA – SHORT HAIR


Dooors: Polubiłam AOA, maja ciekawe wokale. I tym razem pokazały nam siebie w innym wydaniu. Hmm jako fryzjerek, które chcą miec krótkie włosy niczym z dram xD W końcu to zawsze takim dziewczyna najczesciej przytrafiaja się dziwne historie, co nie? 

4. F(X) – RED LIGHT



5. KIM WAN SUN FT. TIGER JK, BIZZY – GOODBYE MY LOVE 


Dooors: To brmzi jak cover... Albo połaczenie kilku piosenek. Ale brzmi świetnie. Ten głeboki głos, awww rozpływam się. 

6. HENRY (SUPER JUNIOR) – FANTASTIC 


Dooors: Ah Henryś, wieść o jego comebacku zawsze mnie cieszy, a fakt, ze tym razem w teledyku jest sam jeszcze bardziej! Pomysł z wykorzytsaniem skrzypiec na których Henryś tak dobrze gra jest świetne poneiważ może pokazać swoja pasje. Piosenka jest cudowna, nawet nie wiem czy nie lepsza od Trap Xd

7. B1A4 – SOLO DAY


Dooors: I to jest coś! Prawdziwy majstersztyk. Musieli włożyć sporo czasu w krecenie tego mv, ale efekt jest znakomity. Ogladając ten teledysk az miałam ciary. Najabrdziej podobała mi się koncówka z UFO i pomimo iż to grafika komputerowa wygladała realistycznie. A co do piosenki? Hmmm Solo solo day, solo solo day girl, świetnie się ją nuci ^^

8. GIRL’S DAY – DARLING


Dooors: Dobra nie powaliło mnie, nie zachwyciło, jest to takie normalne i typowe, że no nic nie poradze. 

9. TINY-G – ICE BABY 


Dooors: Wielka szkoda odejcia jednej z członkin. Teraz zespół wyglada niepełnie. Jednak to nie przeszkadza by piosenke była dobra. Taka urocza balladka. Co wy na to? 

10. NU’EST – GOOD BYE BYE 


Dooors: Nu'est ! I to jest cos chłopaki. Na ich comeback czekaliśmy rok, ale warto było. Bardziej podoba mi się to od poprzedniego teledysku. Meski Ren to jest coś, jednak zasze pozostanie dla mnie Renatką xd Piosenka jest abrdzo przyjemna, nic tylko ja śpiewać. 

11. DYNAMIC DUO FT. DJ PREMIER – AEAO


Dooors: Hmmm nie wiem co o tym powiedzieć... fajne. 


12. FIESTAR – ONE MORE


Dooors: Ooo matko...

13. YOUNHA – UMBRELLA 


Dooors: Ładne, spokojne, uczuciowe...

14. SISTAR – TOUCH MY BODY 


Dooors: Teledyk jak i dziewczyny w nim sa bardzo urocze. Rozbraja mnei ten ich taniec, na serio wyglada świetnie. Do tego uśmiechnięte Sistar sprawiają, ze chce się być tam z nimi i popływać w tym basenie. 

15. LYDIA PAEK – EYES, NOSE, LIPS 


Dooors: Kolejny cover piosenki Taeyanga. Całkiem ciekawe wykonanie w wersji angielskiej, do niczego nie moge sie przyczepić. 

16. HOMME (CHANGMIN, LEE HYUN) – IT GIRL


Dooors: Hahhaa świetne to jest. Bardzo mi sie spodobało. Prosty teledysk, ale panowie nieźle czarują. 

17. JYJ – BACK SEAT


Dooors: JYJ i ich BACK SEAT. Kartonowe auta, podryw na samochód i ciekawe wygibasy chłopaków. Czego chceć wiecej? Która laska by na to nie poleciała. Comeback JYJ po 3 latach jest całkiem niezły. Podoba mi się. 

18. HYUNA (4MINUTE) – RED


Dooors: Pomimo złych opini Hyuny, ja ją bardzo lubie. MV też mi sie podoba jest bardzo zywe i kolorowe. Piosenka natomiast łązi za mną od kilku dni. Bardzo udany comeback jak dla mnie.

19. HA:TFELT (YE EUN Z WONDER GIRLS) – AIN’T NOBODY


Dooors Od pierwszego usłyszenia pokochałam głos tej pani. Jest cudowny. Połaczenie jest wokalu z elektronicznym beat'em w przerwie refrenu daje niesamowity efekt. Jakby w jednej chwili mzoan było się zrelaksować, a w drugiej juz porwać do tańca, jak sama autorka robi to w swoim mv. 

20. BLOCK B - HER


Dooors: Kochane Bloczki i tym razem mnie nie zawiedli! Ich mv sa coraz ciekawsze i zaskakujace, a muzyka od razu wpada w ucho. Jedyne co chce to czekac na ich coraz to nowsze wykonania, bo wiem, ze warto. Dla mnie jest wszystko super, nawet ten struś od którego Zico z jakiegos powodu chce przytulasy i całusy xD 



Krótko, ale na temat, ze tak powiem xD Tak wyglada nasze podsumowanie, oczywiscie zapraszamy was do komentowania i głosowania w ankiecie!

I jeszcze ejdno ważne ogłoszenie, a zarazem prośba do was. Prosze was o wypełnienie tej o to ankiety KLIK. Zajmie wam to jedynie chwile, a nam pomoże. Wiec serio, wypełnijcie ją a na pewno nie pozałujecie ~

Do nastepnej notki~

Dooors
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Solo day i her bardzo przyjemne i strasznie natrętne. Człek chodzi i podśpiewuje cały dzień;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.