Stop~ It's Red Light!

1 comment
Witajcie ^^ Dawne tego nie robiłam, a moze nawet nigdy nie oceniałm sama teledyku. Jednak taka okazja i tego nie wykorzytsac? To byłby grzech. Tak więc zdecydowałam się na małą recenzję nowego MV f(x). Mam nadzieję, że mi wyjdzie bo będę musiała wejść w dział (ubrania, fryzury), którym zawsze zajmowała się Bandur. Życzcie mi powodzenia i miłego czytania ^^




Teaser


No, no panie z f(x) kaząły długo na siebie czekać. No może nie one, ale ich wytórnia. Jednakże bardzo mnie cieszy fakt, ze po roczneij przerwie dziewczyny wróciły ponownie z pęłnym albumem. To zdecydowanie wielki plus. Teaser juz zapowiadął sie bardzo ciekawie i intrygujaco. Nie tylko ten do teledysku, ale również wczesniejsze fotografie zapowiadajace album. Zdjęcia, które niekiedy mnie przerazałay ale i fascynowały nowym obranym stylem. Było warto czekać, na takie coś. 


Nie wiem jak was, ale mnie to pierwsze zdjęcie Krystal mega przeraża. Reszta całkiem spoko, ale nie rozumiem tego materiałowego worka na twarzy xD 


Zdjęcia są uroczę, widizmy więcej kolorów jak i przyrody. Jednak niektóre z tych fotografi wygląda podobnie ze zwględu, ze Sulli stoi na nich jak kołek xd


Luna wygląda na tych zdjęciahc jak wyrwana z filmu szpiegowskiego ^^ Bardzo jej to pasuje. 


Victoria ukazana w wersji wytowrnej, troche jakby tancerka i dama z dawnych lat.


Amber wygląda naprawdę kobieco, świetnie to do niej pasuje. 

Zdjęcia są naprawdę genialne i fajnie, że pokazane są w róznych miejsach, scenariach i z różnym ubiorem. Dzięki temu nie jest nudno i ma sie ochotę zobaczyć pełen photobook. 


MV


Od razu co widzimy to to, że zostłao zastosowane dużo techniki. Nie mamy standardowego "pudełka" tylko magazyn i jego pomieszczenia, w których dzieje się akcja. Wygląda to świetnie. Wszytko ze sobą wspołgra nie tlyko sceneria, ale też stroje. MV jest bardzo róznorodne, o wiele bardziej podoba mi się niż Rum Pum Pum. Widac ze SM się przyłożyło i wydąło troszkę kaski by zrobić na fanach wielkie wrażenie. Jest to misternie zrobiony teledysk, warty uwagi. Nawet nie jest z banalnym scenariuszem, bo to co się tam dzieje nie da się przypisac aż w takiej mierze do innego teledysku, jak to można zrobić w przypadku innych. Dziewczyny tańczą w róznych pomieszczeniach, jak równiez mamy zblizenia na ich twarze z dodatkiem kolorowych swiateł. Bardzo ładnie to wygląda. Mamy także zawartą symbolikę w pokazaniu innych przedmiotów, jak telefon, kot czy płonąca ksiązka. Teledysk nagle przybiera głebokiego znaczenia, co nie? xd


Piosenka

Utwór bardzo się różni od ich poprzednich. Jest abrdzij mówionym kawałkiem niż spiewanym. Nie jest taki cukierkowy jak inne. Zawarte w nim trochę grozy, fajne przejscia głosowe i wymiana parti wsród dziewczyn robi niezły efekt końcowy. Na refrenie piosenka przyśpiesza dodając dynamiki równiez widoczną w tańcu.
Tekst jest abrdzo ciekawy i jakby taki chaotyczny. Tu pojawaia nam się tytułowe czerowne swiatło, każace się zatrzymać, mamy walczyc o swoje przetrwanie, jednak lepiej zmnieszyc predkosc by sie nie rozbić. A nagle w którymś momencie pojawia nam sie gąsienica. Serio dużo tu symboiki, tekst na pewno ma drugie dno ^^ Warto przeczytać ~


Płyta

Jak już wpsominałam po raz kolejny mamay do czynienia z full albumem. Płyta jak i jej traklista prezentuje się tak:


Przesłuchałam całą płytę i jest super. Taka róznorodna. Dominuje w niej zdecydowanie elektronika, a muzyka brzmi bardziej klubowo. Utowry sa energetyczne i chce się do nich tańczyć. Są to udane kawałki, bardzo mi się podoba całą płyta ^^ A tutaj dla chętny cały album do posłuchania ~



Taniec


W samym mv nie mamy pokazanego z byt wiele z tańca, wiec zdecydowanie lepiej oebjrzeć ich wystep na żywo. Jednak taniec nie jest jakoś specjalnie wymagajacy, ale robi wrażenie. Mamy w nim wiele przejść co jest wymagajace w zapamietaniu. Dziewczyny nadal zachowują swój seksapil. Widzimy łączone elementy, jak i ruchy w standardowym ułozeniu szachownicy. Jak dla mnie jest on dobrze dopasowany do muzyki i nie ma się czego przyczepić. Lepiej oglądać ^^






Skoro o występach mowa cieszy mnie też fakt, że dziewczyny występują na scenie z innymi utoworami z płyty chociazby Milk czy All Night, oznacza to, że musiały uczyć sie wiecej ukąłdów. Polecam obejrzeć ^^


Fryzury

Widzimy w tym aspekcie sporo zmian. 
Luna została obcieta na krótko i moim zdnaiem wygląda w tych włosach genialnie. Równiez koloryzacja na brąz i niebieski dobrze pasuje. Wygląda o wiele młodziej. 
Victoria za to została ufarbowana na czarno i czasami ma proste lub kecone włosy. To drugie sprawia, że ma ich bardzo dużo i wygląda bardzo dojrzale. 
Amber ciągle w krótkich włosach, no jednak są troche dłuższe. W blondzie wygląda bardzo kobieco, za to w tej czerowonej koloryzacji ostro. Bardzo mi się w nich podoba i fajnie gdyby ciągle takie miała ^^
Sulli szkoda, że przełużyli jej włosy, jendka to nie zmienia faktu, ze ciągle wyglada uroczo, jednak tym bardzij jak kobieta a nie dziewczynka.
Krystal nie wiele się u niej zmieniło jedynie została przefarbowana na blond. U niejd alej widizmy piekne długie i gęste włosy, któe bardzo jej pasują. 

Wygląd

Raczej nie chce mi się skupiać na ich ubiorze, bo w kazdej z ich stylizacji wyglądają cudownie. Najbrdziej podoba mi sie ta wzorowana na stroju wojskowym, naprawdę wygląda to super. Jednak naciekawsza rzecza w ich wyglądzie jest to, że mają pomalowane jedynie jedno oko, w którym jest również soczewka powiększająca, drugie natomiast zostaje bez żadnego umalowania. Jestem ciekawa czemu zaistniał u nich taki zabieg. Wygląda to intrysująco i chciałąbym się kidyś dowiedzieć czemu tak zrobili. Nikt sie jeszcze do tego nie posunął by pokazać jedynie połowe twarzy umalowanej. Troche taki zabieg jakby pokazać przed i po makijarzu ^^ 


Mówiąc krótko dziewczyny bardzo się postarały przy comebacku, jak i ich wytwórnia. Cieszy mnie to, ze znowu moge je widzieć na scenie. I pomimo, ze nie było ich rok to znowu powróciły na lato ^^ Miejmy nadzieje, ze zobaczymy je zaniedługo szybciej. 


Mam nadzieję, ze recenzja jako tako się podobała. Czekam na wasze opinie dotyczace tego comebacku ^^ 
Do zobaczenia, Dooors ~
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Teledysk jest naprawdę fajny, tajemniczy i wywołuje u mnie pozytywne ciarki :) Oprócz piosenki z mv podoba mi się też Split it out i rainbow <3 Comeback jak najbardziej udany, chyba wszystko co najważniejsze ujęłaś Dooorsiu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.