[150401-06] K-Dreams News #25 Kim Kibum i Lee Sungjong są gejami?

8 comments
Mamy nowy miesiąc! Ale pogoda dalej taka jaka była xd U was tak samo? Raz śnieg raz słonce i to jednego dnia?



URODZINY

6
   -Dayoung (다영) ㅡ S the One; 1991
   -Ken (켄) ㅡ VIXX; 1992
   -Zion (자이온) ㅡ GP Basic; 1996

7
   -Yoodam (유담) ㅡ Boyz; 1989
   -Hanhae (한해) ㅡ PHANTOM; 1990

8
   -Ho Hyun (호현) ㅡ 2NISE; 1984
   -Boseon (보선) ㅡ 84LY; 1990
   -Jonghyun (종현) ㅡSHINee; 1990

9
   -Uee (유이) ㅡ After School; 1988
   -U-Kwon (유권) ㅡ Block B; 1992
   -Hyeran (혜란) ㅡ Brave Girls; 1993
   -Mark (마크) ㅡ GOT7; 1993

10
   -Z.I.N (진) ㅡ D-Unit; 1993

11
   -Minhyuk (민혁) [Da On (다온)] ㅡ Taken (former), A-Prince; 1992
   -Kan Jong Wook (간종욱) ㅡ J2; 1982
   -Kan Jong Woo (간종우) ㅡ J2; 1982
   -Jang Hyuna (장현아) ㅡ Sweet Revenge; 1985
   -Lika (리카) ㅡ B2Y; 1988
   -Yejin (예진) ㅡ Goddess; 1994

12
   -Song Baek Kyoung (송백경) ㅡ 1TYM; 1979
   -Sehun (세훈) ㅡ EXO-K; 1994


TEASER






MV










ZAPOWIEDZI
  • Niedługo zadebiutuje nowa podgrupa Block B o nazwie BASTARZ. W skład podgrupy będą wchodzić P.O, U-Kwon i B-Bomb. Ich pierwsza piosenka zostanie wydana 14 kwietnia. 
  • Zapowiedziany comeback BTS na maj przesuwa się i album wyjdzie już 29 kwietnia i zawierać bedzie 9 piosenek. 
  • Cross Gene będą mieć comeback 13 kwietnia z 2 mini albumem "Play With Me"
  • Primary powraca 09.04.


  • JYP bedzie miał comeback prawdopodobnie w tym miesiącu. 
  • O Broject powracają.
  • Zadebiutuje nowe duo National Representative w połowie kwietnia. Skład: Pino i Key Oh. Gdy połączy się ich imiona wychodzi Pinocchio. Są w Adel Entertainment, trenowali przez 4 lata. Zadebiutują z trotem (zapewne będzie to mix nowoczesnego brzmienia z trotem) ale mają zamiar promować też się z innymi gatunkami


PLOTKI
  • Plotka umieszczona tylko i wyłącznie, że jest śmieszna:
    Wyszła plotka, że jakiś członek (A) boysbandu, który jest znany z zsynchronizowanych układów choreograficznych, jest gejem. Większość fanów obstawia, że to Sungjong z Infinite lub Key z SHINee.
    Naprawdę bawi mnie to, ciekawe skąd takie rzeczy mogą "wyjść". Oczywiście w świecie yaoistek to jest niebo, ale dajcie ludziom prywatność, a nie tak z buciorami. 



Bardzo krótki ten post, ale co zrobić. 
Pamiętajcie o komentarzach pod recenzja nowego mv EXO ^^
Do zobaczenia <3

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Nie u mnie na zmiane śnieg, grad, deszcz, słońce, bardzo miło -.- Mogłaby się pogoda zdecydować w końcu, bo to już trochę nuży. Nom krótki post, ale najważniejsze informacje zostały zawarte. Też nie lubię kiedy jacyś ludzie wchodzą w buciorami w inne, czasem się załamuje czytając co wyprawiają koreańscy fani. Bicie idola? Pisanie listu krwią menstruacyjną? Ech, brak słów. Ale mnie szokują antyfani, ktorzy wysyłają wodę z wlanym klejem lub tym podobnym. Przecież może być uczulany na jakiś składnik i zginąć. Załamuje mnie ludzka głupota. Bądźcie zdrowe i wyspane (ja coś mam ostatnio problem z zaśnięciem)!

    Serepia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są niepoważni i tylko własny tyłek ich interesuje. Niestety nic się nie da z tym zrobić. Problemy z zaśnięciem to najgorsze co może być, oby minęło!

      Usuń
  2. Czekam niecierpliwie na wszystkie comebacki, a poza tym bardzo interesuje mnie japoński debiut BIGFLO, mam nadzieję, że się rozwiną, bo od samego (koreańskiego) debiutu zapowiadają się bardzo dobrze .^^
    A co do plotki, to też bawią mnie takie rzeczy, nie lubię gdy fani śledzą prywatne życie idola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teledysk do japońskiej wersji Deliah od BIGFLO wygląda równie ciekawie jak koreański, wiec liczę, że się popiszą ^^ Co do śledzenie - trzeba znać umiar.

      Usuń
  3. Podgrupa Block B brzmi ciekawie :)
    Napewno będę śledzić ich poczynania :D
    Jeejciuu..Nie mogę się doczekać comebacku BTS^^ Chłopcy ostatnio bardzo dużo pracują,niech nie zapominają,że zdrowie jest najważniejsze.I niech się za bardzo nie przemęczają :)
    A co do tych plotek.. Ehh.fani i ich bujna wyobraźnia.Naprawdę niektórzy fani mnie przerażają.Rozumiem,że kochają swoich idolów,ale czasem przesadzają i to bardzo.
    A napewno już nie powinni mieszać się do ich życia. No ale cóz..jest jak jest.
    Mio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idole zawsze ciężko pracują i nie znają umiaru, a może raczej ich wytwórnie nie wiedza kiedy przestać. Jednak jestem pewna, że BTS znowu pokażą co potrafią ^^

      Usuń
  4. Bang jest niesamowity, aż chwyciło mnie za serce. Polecam przeczytać tłumaczenie.Nic dodać nic ująć.
    Ja też czekam na comeback BTS jestem ciekawa co nam zaserwują.
    Nie lubię jak tworzą podgrupy. I nie rozumiem po co to robią.
    Koreańscy idole nie mają lekko, ich fani czasami mnie przerażają.
    Trzymajcie się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam tłumaczenie od razu jak się pojawiło, czyli tego samego dnia co teledysk. Miło go zobaczyć, jednak tekst w żaden sposób mnie nie uspokoił a nieco zmartwił. Ale to silny facet i się nie podda ^^ Tak fani to naprawdę przerażające istoty.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.