I'm a young k-pop star - MARZEC

6 comments
Witajcie Kochani! Notka z EXO wywołała większy odzew z waszej strony, co jest bardzo miłe, ale w sumie się nie dziwimy. W końcu to EXO xd Dzisiaj czas na podsumowanie debiutów z ostatniego miesiąca! Ciekawi co tez nowego zawitało na koreańskiej scenie show biznesu?


1. CLC - PEPE



Nowy girlsband CLC, w którym mamy dziewczynę pochodzącą z Tajlandii. Zespół wywarł na mnie dobre wrażenie bo dziewczyny a ni nie są zbyt urocze, a ni zbyt dziwkarskie. Zrobiły dobre show, z ciekawym konceptem, co na pewno pozwoli im się wybić. Piosenka jest bardzo przyjemna, wpada w ucho, kojarzy mi się trochę z piosenka GLAM - Front of the mirror, ze względu na dosyć podobną nutę. Nie jest to takie same, ale po prostu jakoś mi się to przypomniało. Fajny jest też pomysł z końcowym przedstawieniem dziewczyn. Moim zdaniem udany debiut i oby dalej się tak rozwijały. 


2. SUS4 - Shake it


Pamiętacie zespół, który nagrał wiadomość video dla Polskich fanów? O to dziewczyny i ich debiutujące mv. Jeżeli, ktoś nie widział warto zerknąć na osoby, które zainteresowały się naszym krajem. Maja bardzo słodkie głosy trochę jakby nie pasowały do tego konceptu. Powiem szczerze, że mnie dziewczęta nie porwały do kręcenia tyłkiem, jak tych panów z przed telewizora. Trzeba po protu lubić takie brzmienie. Ciekawe co pokażą następnym razem. 

3. TAEIL (Block B) - Inspiring


Jak dla mnie zaskoczenie, ponieważ nie dotarła do mnie informacja o jego solo debiucie. Dopiero gdy wyszedł teaser pomyślałam sobie co jest grane. Jednak ciesze się, że Taeil mógł zadebiutować, bo chłopak ma niesamowity głos i szkoda taki marnować. Jak się okazuje wydał dwa teledyski (ja widzialam na początku jeden, drugi jakoś umknął moim oczom). Ten powyżej prezentuje nam dziewczynę i to co sobie porabia, a piękny głos Taeila rozbrzmiewa opowiadając nam historię. Można się rozpłynąć <3


Drugi teledysk o tym samym tytule, opowiada nam juz inna historię. Do tego możemy usłyszeć rap Taeila jak i dopracowane high notes. Ależ utalentowany człowiek. Ten teledysk bardziej mi się podoba, może ze względu, że sam solista się tam pojawia ;D 


4. Minah (GIRLS DAY) - I'm women too


Kolejna solistka pochodząca z zespołu (ostatnio jakaś moda się zrobiła co nie? Xd). Za pierwszym razem słuchając jej miałam wrażenie, że trochę piszczy. Tym razem już mi to tak nie przeszkadza, nawet podoba mi się jej głos. Układ dopracowany ma, w teledysku nawet coś się dzieje, styliści dopasowali skąpe ciuszki. Nie jest złe, może nie będę tego słuchać w kółko, ale nie jest też tak bym miała to całkowicie skreślić. 

5. IRON - Blu (ft. Babylon)


Kiedy usłyszałam o jego debiucie, muszę przyznać, że czekałam aż to nastąpi. Bardzo podobał mi się jego występ w solowej piosence Jonghyuna. Można powiedzieć, że jego rap mnie urzekł. Myślę, że z niego dobry materiał na rapera. Z każdym kolejnym comebackiem bedzie jeszcze lepiej. To mi się podoba, dodatkowy wokal od Babylon daje jeszcze wiecej klimatu piosence. 

6. JiHwan (2BIC) - Hug Me


Dwójka panów z 2BIC postanowiła się na chwile rozdzielić i spróbować sił solo. O to jeden z nich. Wow jestem pod wrażeniem jego głosu. Taki... zaczarowany! MV proste te z typu "sklejmy różne momenty bedzie super". Hah i jest, bo w tej prostocie jest urok. 

7. Junhyun (2BIC) - Bye Bye Bye


Drugi pan natomiast nagrał spokojną balladę, z mv na tej samej zasadzie. Jest również uroczo i wzruszająco. A pana Junhyun'a słucha się z wielką przyjemnością. 



Tak to tyle z debiutów, które udało mi się znaleźć. 
Czekam na wasze komentarze co o nich myślicie!

5 komentarzy = nowy post!

Spokojnie, niedługo bedzie większe wyzwanie ;)

Trzymajcie się cieplutko, w końcu wiosna!
Dooors<3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Witam;)Wybaczcie,że nie komentowałam,ale zaczyna się okres egzaminów,popisów,audycji,lekcj otwartych...Wiolonczela to zUoo><
    No ale wracając do tematu,cieszę się z debiutu IRONa?Jak to się.odmienia xD?W "Crazy" mi się naprawdę podobał,mam nadzeję na jego dalszy rozwój.Taeil<3 Wybaczcie że krótko,ale mojego wolnego czasu...yyy,nie ma xD
    *kręci głową*
    Pozdrawiam!
    Hwanan

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz więcej solistów się pojawia, chyba powili mija era bandów. Lubię Block B dlatego ucieszyłam się kiedy pojawiło się info o jego solowym projekcie. Teraz czekam na BASKERZ (czy jakoś tak się pisze), treaser już obejrzany ^.^. Zaciekawiły mnie panie z SUS4 (ta tylko dlatego bo wysłały wiadomość dla Polaków XD), nie lubię zbytnio girlsbandów i mało ich słucham. Ostatnio moja kolężanka policzyła ile słucham artystów, wyszło 72 w tylko jeden nie jest z Azji, a Nowej Zelandii. Komentarz pisany bardzo długo ze względu na kota soedzącego na rękach -.-'. Zdrowia, weny, chęci i wszytkiego co dobre życzy:

    Serepia

    OdpowiedzUsuń
  3. JiHwan jaki głos! Zmasakrował mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Iron jest fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post, ale mam tylko jedną uwagę: jako drugi teledysk Taeila jest wstawiona piosenka Giriboya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o co chodzi, ale u mnie wstawione jest wszystko dobrze...

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.