Najlepszy comeback miesiąca to... [KWIECIEŃ]

2 comments
Hej, czas na mały przerywnik miedzy notkami. Jako, że zapomniałyśmy wstawić ankietę byś cie to wy wybrali najlepszy comeback miesiąca kwiecień, to my w naszym dwu osobowym jury wybierzemy 3 naszym zdaniem najciekawsze powroty.  



No to zaczynamy!

Trzecie miejsce

Na wyróżnienie zasługują UNIQ z nową piosenką EOEO. Duży krok poczynili od czasów comebacku, sporo się zmienili. Wszystkie te zabiegi wychodzą im na dobre!



Drugie miejsce

Tutaj wyróżniłyśmy dwa zespoły, a w sumie to zespół i solistę. Zasługują na to bo w końcu czemu nie dwa dobre kawałki, nic tylko słuchać na zapętleniu.




Pierwsze miejsce

Na tym miejscu znajdują się dwie mega szalone propozycje, z psychodelicznym tłem w mv. Czy to nie dziwne? Haha pomimo tego bardzo pozytywne utwory, zdecydowanie zawojowały listę przebojów.




Czy chcoiaz w niewielkim stopniu zgadzacie się z naszym wyborem?

Swoją drogą przepraszam was, ja wasz Dooorsiu, za tak mało kreatywnych notek ode mnie ostatnimi czasy, jakoś nie mogę się za nie zabrać chociaż pomysły mam. Mam nadzieje, że moja siła do pisania niedługo wróci.

Do zobaczenia oby wkrótce w czymś ciekawym <3
BaDooor ;3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Uniq też zauwarzyłam że radzą sobie coraz lepiej i oby w tą stronę. W sumid widzę ich w stylu badboys.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.