Catch Me if you wanna~

2 comments
                                         

Catch Me- to już szósty studyjny album TVXQ, na  którym po raz kolejny usłyszymy U-know i Max'a . Teraz wracają po sukcesie z Keep Your Head Down w nowej ciekawej odsłonie. Na płycie znajdziemy 11 utworów. Szczerze ucieszyłam się kiedy któregoś dnia w szkole Dooors powiedziała: "A wiesz, że TVXQ będą mieć comeback?" Krążek ukazał się 26 września ale dopiero teraz postanowiłam poddać go ocenie. Kiedy odsłuchiwałam go po raz pierwszy nie bardzo mi się podobał, tak samo było z promującym go teledyskiem i piosenką. Co do gatunków muzycznych w jakich utrzymany jest album. Dostajemy ciekawą mieszankę:  R&B, elektropop, dance, rock a nawet...dupstep~!
Więc jak widzicie jest w czym wybierać ;3



Co do samego teasera-trwa 31 sekund, a pokazane w nim wycinki z teledysku są interesujące, bo tak naprawdę nie wiesz jeszcze o co chodzi. Do tego mamy jakże chwytliwe  " Catch me if you wanna " i według opisu ze strony all kpop- Modne elektroniczne dźwięki nałożyły się na orkiestrowe wstępy co sprawia, ze "Catch Me" zadaje nam jeszcze więcej pytań (starałam się przetłumaczyć to z angielskiego w racjonalny sposób)      



Teledysk; Cóż można o nim powiedzieć? Scenografia nie jest szczególnie rozbudowana, mamy puste studio z dodatkowymi elementami z tyłu i z boku. Myślę jednak, że więcej nie trzeba bo choreografia zapełnia pustkę i tylko na niej skupiamy wzrok. Tancerze i jak i wokaliści ubrani są w czarne stroje, ze złotymi elementami. Moją szczególną uwagę zwróciły te przy rękawach-które złączone dają genialny efekt nieziemsko długiego ramienia. W kolejnych etapach klipu zobaczymy między innymi: białe komplety ze srebrnymi elementami, oraz coś w rodzaju...hmmm? Dresów? Widocznych przy scenie tańca w wodzie. Scenografii jest więcej, ale nie będę się na jej temat rozpisywać- przecież sami możecie jej się przyjrzeć oglądając mv. Z tego co udało mi się wyczytać przy okazji tworzenia notki, to teledysk nakręcono przy użyciu technologi nazywanej: matrix camera- wykorzystywanej w przeszłości przez wielu artystów SM.

 
Tak przy okazji. Swoje zainteresowanie powrotem TVXQ wyrazili członkowie SHINee:

* Link do Replay Team- wchodząc w zakładkę TWITTER, otwórzcie pierwszy nowy wpis Jonghyuna : http://replayteam.hpu.pl/news.php

* A tu macie Minho (znalazłam przypadkowo):  https://en.korea.com/shinee/board/phototrans-minho-me2day-update-supporting-tvxq-catch-me-come-back-121005/

Postanowiłam dodać link do filmiku z występu comeback'owego:



Płyta:                      

Tak wygląda album po rozłożeniu- ciekawy,nieprawdaż?

EDIT: NIESTETY KONTO NA KTÓRYM DODANO UTWORY Z PŁYTY ZOSTAŁO USUNIĘTE, BO UPOMNIANO SIĘ O PRAWA AUTORSKIE...

TVXQ- Full Album - tutaj możecie odsłuchać wszystkich piosenek, wystarczy kliknąć ^ ^

Lista utworów:

1. Catch Me
2. Viva
3. Destiny
4. Like a Soap          
5. I don't know          
6. Dream                  
7. How are you          
8. Getaway                
9.  I swear
10. Gorgeous
11. Good Night

Moje małe opinie:
1.Omnmonmo ^ ^

4 Warto zwrócić uwagę- przyjemne, lekkie brzmienie.
5. Tutaj bardzo podoba mi się wokal.
6. Jak dla mnie brzmi jakby z dramy. Niestety jakoś do mnie nie przemawia.
7. Skrzypce ♥
8. Zdecydowanie moja ulubiona piosenka~! Świetny wstęp~

Podsumowanie: Moim zdaniem album jest kawałem dobrej roboty. Chłopcy dali swoim fanom powód do radości, w końcu wrócili po roku nieobecności. Warto posłuchać przynajmniej raz i zainteresować się ich nowym "muzycznym dzieckiem". TVXQ Hwaiting ♥


+ Jeszcze kilka fotek na zakończenie




I moje ulubione ^ ^ 


(Komu jeszcze Yunho podoba się w tej fryzurze? ♥)

Jeżeli ktoś chce poczytać o tym co jeszcze aktualnie robi zespół odsyłam na stronę polskiego fanclubu: 


Za wszelkie błędy (jeżeli tak owe zauważycie) przepraszam.

Do następnej notki ~

Bandur

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. No fajnie, fajnie, ale muszę się pochwalić: znalazłam błąd :-) W twoich małych opiniach brakuje punktów 2 i 3 (taka mała pierdółka):P
    A poza tym to notka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz drogi anonimie aczkolwiek to nie były numerki punktów lecz cyfry odpowiadające utworom ;3

    Dziękuje, za pochlebną opinię ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.