Dazzling Girl, Dazzling Love ~♥

1 comment
Hey ^ ^ Tutaj Bandur- w końcu ;3 Na szczęście odzyskałam wszystko co potrzebne więc teraz zabieram się do pracy. 

 ***


Dazzling Girl- taki tytuł nosi pierwszy oryginalny, japoński singiel SHINee. 
Czekałam na niego z prawdziwym utęsknieniem- w końcu to pierwsza piosenka wydana od marcowego Sherlock'a. Chłopcy zaprezentowali jeszcze inne brzmienie, które bardzo przypadło mi do gustu.

Sam teaser zrobił na mnie naprawdę dobre wrażenie:


Wesoła melodia, urocze stroje, uśmiechnięci chłopcy, wspaniała choreografia- potrzeba czegoś więcej?
Po obejrzeniu zapowiedzi tylko za jednym razem, już nie mogłam pozbyć się z głowy kawałka refrenu:
" Dazzling Girl, Dazzling Love, ai,ai,ai"- ach te chwytliwe słówka ;3

Zachwyciły mnie również promocyjne zdjęcia :

              

               

                      

                                                                   ***  
Na youtube dostępna jest krótka wersja teledysku trwająca około 3 minut, pełną wersję obejrzałam tylko za pośrednictwem Polish SHINee Replay Team i umieszczonym tam linku z youtube, ale gdy dzisiaj chciałam obejrzeć ją jeszcze raz okazało się, że została ona usunięta, tak jak i kulisy sesji i teledysku (pieprzone prawa autorskie)


Co nie zmienia faktu, że nawet tę krótszą mv'kę naprawdę przyjemnie się ogląda. Jedyne do czego ewentualnie mogę się przyczepić to fakt, że tym razem fabuła nie jest tak rozbudowana. Bardziej przypomina mi ona Lucifera czy Love Like Oxygen niż A.Mi.Go czy Sherlocka- gdzie przykładowo SHINee ganiają za pewną panną po mieście. Chłopcy prezentują nam swoje umiejętności taneczne oraz zajmują się ową dziewczyną. Każdy odgrywa tutaj jakąś rolę:

* Minho- fryzjer
* Teamin- makijażysta
* Key- stylista
*Jonghyun- fotograf
*Onew- grafik komputerowy


Wybaczcie jakość screenu, ale musiałam. Mniej więcej ten moment teledysku wywołuje u mnie napady śmiechu i nie tylko. Zawsze zaraz po tym mam ochotę napisać scenę yaoi do fanfika-jakiż ten teledysk inspirujący xD

Żałuję, że nie mogę wam pokazać tego filmiku zza kulis ;<

Ciekawym tematem do omówienia są stroje i fryzury. Zajmijmy się najpierw wdziankami :
SHINee zostali ubrani przez jednego z popularnych japońskich stylistów (niestety nie pamiętam jak się zwał).
Efektem jego pracy są 2 wersje - elegancka i jeansowa. Obie nieziemsko mi się podobają - ale nie obeszło się bez moich przemyśleń.

Do ich produkcji wykorzystano chyba każdy kolor i rodzaj jeansu~! ;D Nie przypuszczałam, że ich połączenie okaże się tak trafne. SHINee wyglądają w nich cudnie ♥

                                             
Na tym zdjęciu Minho nie ma na sobie tak bardzo rozbrajającego mnie kompleciku ;C


                 
                      Ale za to możecie podziwiać go tutaj ;D

                               image

 Pozostaje jeszcze zestaw drugi. No tutaj pokusiłam się o dłuższe rozważania ;D

                                      


1) Jjong- jego strój to po prostu genialny! Kamizelka ukazujące cudowne Blingowe ramiona, na dodatek nie ma nic pod spodem. Omnomonom *w*. (Wybaczcie mi xD ) Ciekawym elementem są również fioletowe i granatowe piórka.  Tak przy okazji znalazłam to:


       Juliette Era                                      Dazzling Girl
(kpoproxsmysoxs - tumblr)

2) Onew- tutaj nie mam żadnych uwag. Lider wygląda super wszystko ze sobą. Zastanawia mnie tylko jedno: spódniczka....(porozmawiamy  o tym gdy dojdę do Minho)



3) Teamin- Yup ^ ^ Chociaż raz Makane nie jest mocno dziewczęcy. W końcu zadbano o trochę bardziej męski wizerunek. Elegancka czarna koszula i krawat w tym samym kolorze, do tego fioletowa marynarka i to śliczne białe futerko.



4) Minho - Do pasa Choi prezentuje się nienagannie. Zapięta na ostatni guzik koszula, srebra biżuteria i marynarka z puchatymi elementami na ramionach. Tylko czemu u licha zamiast oglądać jakieś fajne spodnie widzimy spódnicę do kolan?! Prędzej spodziewałabym się Taemina w czymś takim, ale Minho? W każdym razie razem z Dooorsem uznałyśmy,że nawet ta damska część garderoby nie ubliża jego męskości.



(Wiem to nie jest najładniejsze zdjęcie ;< )

5) Key - Byłabym naprawdę szczęśliwa ale..ta koszula w spodniach ;< Bummie przypomina mi trochę jakiegoś filmowego fryzjera. Tak poza tym wszystko jest very nice ;3

  

Co do fryzur: Jeżeli ktoś na bieżąco śledzi poczynania Lśniących Chłopców to wie, że Key znów jest blondynem na dodatek ma różową grzywkę. Uwielbiam naszą Divę, ale żałuję iż nie został przy brązie.

Podsumowując: SHINee oraz cała zajmująca się projektem ekipa wykonali kawał naprawę dobrej roboty.


                                             

 Bandur ;3

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.