STOP GIRL in the name of love...

1 comment

Och 7 mini album U-KISS. Płyta, która podbiła moje serce. Długo na nią czekałam i wreszcie 20 września ukazał się teledysk wraz z kompletną piosenką. Już oglądając teaser wiedziałam, że piosenka będzie dobra. Ten bit mnie urzekł, co spowodowało, że jeszcze z większą niecierpliwością czekałam na ukazanie się płyty.


W końcu nadszedł ten dzień. Z Bandurem siedziałyśmy jak na szpilkach czekając  aż skończy się dzień i będziemy mogły obejrzeć teledysk. Dziękuję temu kto wymyślił internet w telefonie! Tak zrobiłyśmy sobie tą krzywdę i obejrzałyśmy klip w szkole. Och jakże to było wspaniałe, pewnie musiałyśmy wyglądacie przekomicznie, ale to nie było ważne. Najważniejsze było to, że mogłyśmy to zobaczyć, usłyszeć. Wiedziałyśmy, że był to błąd słuchając tego tam. Uśmiechałyśmy się jak głupie do siebie, jarałyśmy się i byłyśmy nieźle pobudzone. Co doprowadziło do naszego zderzenia czołowego ( taki tam drastyczny powrót do rzeczywistości). Jak byłyśmy u Bandura w domu to jeszcze z 3 razy to oglądałyśmy ciesząc się i podniecając jakie to jest świetne ^^


Może coś na temat płyty i samego teledysku. Teaser jak i całe MV zostało wydane w dwóch wersjach - czarno-białej i kolorowej. Osobiście bardziej podoba mi się wersja Black and White, bo nadaje takiego swoistego klimatu. Samo MV nie jest zbyt skomplikowane. Wszytko kręcone w studiu na różnych tłach - chyba większość teledysków k-pop'owych jest w takich studyjnych klimatach, oczywiście nie wszystkie. W tle u każdego członka zespołu jest postawiony jakiś element np. konik szachowy.



 Zauważyłam też, że pierwszy raz razem z nimi tańczą tancerki, czego nie było w innych teledyskach.
Urzekł mnie wstępny taniec Kiseopa, który najlepiej można zobaczyć w wersji tanecznej. Nawet sama próbuje się go uczyć, choć tancerka ze mnie marna xD



Jak widać na załączonym obrazku tym razem nie mamy przyjemności widzieć AJ - jednego z członków zespołu. Nie ma go w klipie, ponieważ poszedł na półroczne studia. Bardzo nam z Bandurem go brakuje (AJ wróć !!). Jednakże nie jest to tak, że go nie ma na płycie. Jak się okazuje AJ ma kilka partii rapu w pozostałych piosenkach. Chociaż tyle, ale zobaczymy go mam nadzieje w przyszłym roku przy kolejnym comback'u jeżeli takowy będzie.


Co do fryzur chłopaków to osobiście mi się podobają. No może oprócz tych czarnych wygolonych boków Eli'ego bo niby co to jest ? Nie sa najgorsze, ale.. o.O I te postawione włosy Kevina nie są zbyt dobrym posunięciem (widać mu brwi !!). No i wychodzi, że jednak się czepiam xD Jednakże bardzo podoba mi się jak my to z Bandurem zwiemy elegancki zwis Dongho (oryginalna wersja "elegancki zwis G-Dragona"), jest cudny. (zauważyłam, że lubię opowiadać o włosach xD). W każdym bądź razie chłopcy są uroczy i przystojni, och ile nastolatek wzdycha do ekranów ^.^

A teraz teledysk i tłumaczenie, a co ^^ klik

Kolej na resztę piosenek. Awawawaw kocham. Podoba mi się klimat, rytm i melodia tych utworów. Odniosłam wrażenie, że piosenki Time to go i Sexy Baby są jakby swoimi dopełnieniami.
Tłumaczenia: Time to go - link, Sexy Baby - link 

Jedna z nich (Sexy Baby) mówi o tym jak to "dziewczyna" - której imienia nie znamy - jest wspaniała i doprowadza ich do szaleństwa. Następnie w promocyjnej piosence jest związek pełen wzlotów i upadków, a na sam koniec (Time to go) bolesne rozstanie i płacz. Przynajmniej ja to tak odebrałam.
Tak czy siak piosenki mimo ze dosyć wolne dla mojego ucha są wprost idealne.

Full Album do posłuchania :


Piosenki znajdujące się na płycie :

1. Imma New Thang (Intro)
2. Stop Girl
3. Time To Go
4. Remember (Acoustic ver)
5. Sexy Baby
6. Stop Girl (Eng. ver)
7. Stop Girl (inst.)

Szczerze to nie jestem przekonana do angielskich wersji koreańskich utworów. Brzmią one dziwnie, a jak wszystkim wiadomo Koreańczycy kaleczą ten język. Na szczęście nie w tym przypadku, ponieważ w zespole znajduje się dwóch członków wychowanych w USA, ale nie będę o tym opowiadać. Bynajmniej jest to tak jak z japońskimi wersjami brzmia nijak, ale można się pośmiać. xD


To chyba na tyle. Podsumowując płyta niezła, brzmienia dla mnie świetne, układ boski.
Ostatnio pojawiło się dużo (no zaledwie 3 ale ciii) opinii płyt, spowodowany dużym nadmiarem comebacków co nas bardzo cieszy, ale za niedługo pojawia się też inne artykuły (nawet nie wiem dlaczego to pisze xD)

PS. Z ostatniej chwili. U-KISS wyda w grudniu 5 japoński singiel Distance - jest na co czekać ^.^ (informacje z Poland KISS ME na facebook'u)

Hwaiting !~ Dooors ^_^
Czy on nie jest uroczy?
Bandur: Jest i to toootalnie ;3 To też :


Sorki Dooors nie mogłam się powstrzymać ;D
Dooors: Eeeej no ! Ale cóż przyznam racje.

Do następnej notki. Dooorski się kłania ^^

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. bardzo podoba mi się Stop girl, ale moim faworytem jest Time to go - to tykanie na początku totalnie mnie kupiło, w sumie to nawet nie wiem dlaczego, ale tak jest, poza tym ostatnio Dongho gdzieś dobija się tylnymi drzwiami do mojej świadomość... czemu to zawsze musi być taki młodziaczek ehh... przynajmniej dowiedziałam się, że bliźniaki z Tasty mają dużo więcej niż 18 lat i chwała im za to! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.