K-pop'owy przegląd miesiąca... - STYCZEŃ

No Comments
Hej, hej! Witamy was w kolejny podsumowaniu miesiąca. Jak zwykle trochę spóźnione, ale kto by się tym przejmował xD Minął już miesiąc nowego roku, a artyści ni z tego ni z owego atakują nas juz pierwszymi cudeńkami! Zobaczmy co też dla nas przyszykowali ^^


1. TVXQ - Something 

Dooors: Po roku czekania w końcu mamy comeback TVXQ. To chyba najszczęśliwsza wieść jaką usłyszałam na początku roku ^^ Już po teaserze wiedziałam, że będzie to coś bardzo ciekawego i się nie zawiodłam. Utwór jest utrzymany w klimacie, który wprost uwielbiam. Rytm jest delikatny i można się przy nim odprężyć. Ja jestem bardzo na tak i chciałabym by każdy zespół chociaż raz w podobnym stylu się pokazał ^^ Po za muzyką, chłopacy wyglądają cudownie, da się umrzeć xd 

Bandur: Tak długo trzeba było czekać na comeback tego wspaniałego duetu~! Wrócili już pierwszego dnia nowego roku sprawiając, że nie mogłam opanować się ze szczęścia. Piosenka jest niemal magiczna i ma świetny klimat. Kojarzy mi się ze swingiem czy jazzem, naprawdę przypadła mi do gustu. Tak jak wspomniała Dooors fajnie byłoby zobaczyć inny zespół w takiej odsłonie. Odnosząc się do samego teledysku jestem nim zachwycona, szczególnie tańcem z linami. Szczerze zastanawiam się jakim cudem te laski przeżyły spotkanie trzeciego stopnia z Yunho i Changminem. Ja bym umarła xd 


2. Rain - 30 sexy 

Dooors: Rain powrócił! I to w jakim stylu. W końcu po wojsku musiał pokazać co potrafi. Powraca do nas jako wytworny mężczyzna i jak widać po próbach bardzo wymagający od swoich kolegów tancerzy. W pierwszy teledysk jest bardzo skromny. Duże pomieszczeni z efektami świetlnymi na podłodze. Utwór jest bardzo rytmiczny, a taniec dopasowany do niego sprawia, że samemu chce się podskoczyć i tańczyć. Piosenka już dawno zagościła na mojej playliście i była przeze mnie namiętnie słuchana xd

Bandur: Nie ma dla mnie przyjemniejszej rzeczy, niż oglądanie przystojnym tańczących mężczyzn. Może piosenka mnie nie rozwaliła, jednak teledysk jest cudny. Mimo, że niewiele się w nim dzieje, to za to możemy obserwować niesamowite ruchy taneczne Raina <3 



3. Rain - La song 

Dooors: Tym razem hip hop. Nawet w teledysku więcej się dzieje xd Mamy imprezę na jakiś dziwnych przedmieściach, w ciemnych uliczkach i opuszczonych magazynach. Rain też niby ma garnitur, ale na głowę już jakaś chustę, która przywiązuje niesforne kłaki xD Najbardziej w pamięci zostaje ten moment refreny laaaa lalalalaaaaa lalalalalalala *nuci* świetne xD 

Bandur: Zupełnie nie wiem dlaczego, ale kiedy słucham tej piosenki mam wrażenie, że jestem na jakiś mistrzostwach świata w piłce nożnej xD Oczywiście najbardziej rozwalające jest laaaa lalalalaaaaaa lalalalaa lalalala la <3 Rain to pocieszny facet :D 





4. Girl's Day - Something



Dooors: Kolejna piosenka o tym samym tytule i to w jednym miesiącu, śmiesznie tak. Jednak widać, ze mimo iż tytuł jest taki sam to motywy utworów jak i mv są całkowicie różne. Piosenka jest o wiele lepsza od wcześniejszej czyli Female President. Bardziej mi się podoba i jako teledysk i jako utwór ;D Fajne jest również to wykorzystanie piórka, które dziewczyny maja przy palcu. Taki ciekawy i oryginalny pomysł, a takie są najlepsze ^^ 


Bandur: Cóż niczym mnie ten teledysk nie powalił. Piosenka nie jest niczym zaskakującym czy nowym, a wokale dziewczyn raczej mnie irytują. Wcześniej nie miałam z nimi do czynienia ale nie sądzę, żeby czymś mnie zainteresowały. 

5. Ailee - Singing got better

Dooors: Woow nie spodziewałam się, ze zobacze tam Joon'a xD Miłe zaskoczenie. Chyba pierwszy raz spotykam się, ze ktoś śpiewa na siedzeniu w samochodzie, dziwnie to wygląda. Najwyraźniej miejsc już brakuje do kręcenia. W teledysku widzimy na początku piękna parę, która kręci lub przygotowuje się do zrobienia mv jak i piosenki, ale oczywiście facet musi okazać się świnią i zdradza ją z inna. Ailee oczywiście się dowiaduje, kłócą się, facet wybiega, po czym żałuje tego co się stało. Ta dam mamy historię gotową xd 

Bandur: Joon w czyimś mv- okej czemu nie. Niestety okazał się być zdradziecką szują, więc jak to zwykle bywa w większości teledysków, parka się pokłóciła i każde z osobna płakało w swoim mieszkaniu. Podobają mi się zestawy, w które ubrana była Ailee chociaż może nie wszystkie bym włożyła. Piosenka jest całkiem fajna ;3 



6. B1A4 - Lonely



7. Gary (LeeSSang) - Zotto mola

Dooors: Czarno biały teledysk, raper stojący w rurze i zalewa go woda, gdzie na końcu oczywiscie zakrywa go całęgo - tak prezentuje się powyższy teledysk. Mamy też niczego sobie rapsy. I w sumie tyle można by powiedzieć, bot o czy komuś ten styl i piosenka się spodoba to już zależy od osoby. Dla mnie jest to fajne, ale też bez rewelacji xd 

Bandur: Wydaje mi się, że w którymś z kobiecych teledysków już widziałam taką rurę. Zalewały wtedy jakiegoś niezbyt przyjemnego faceta. Raper Gary (fajna ksywa by the way XD) też się w takim "naczyniu" topi. Piosenka nie jest niesamowicie wciągająca, za to ma dobre rapsy więc wielki plus dla tego pana ^.^ 


8. Royal Pirates - Drawing the line

Dooors: O matko świetni są. Nie żeby coś kupili mnie. Bardzo żywa piosenka, wpada w ucho i chcę się razem z nimi szaleć na scenie. Fajnie pokazane jest to jak chcą kręcić, robić sesje zdjęciową czy występować w talk show, a tak na prawdę jest rozróba max xD Super, zdecydowanie warte polecenia. 

Bandur: Za każdym razem kiedy gdzieś widziałam nazwę tego zespołu zastanawiałam się, co to też mogło być. Wreszcie przy okazji podsumowania miesiąca mogłam ich zobaczyć. Z ciekawości zajrzałam w karty historii zespołu i czuję, że niedługo powstanie o nich notka. Piosenka jak i teledysk zupełnie mnie zaskoczyły, a grupa bardzo spodobała. Teraz tylko przesłuchać ich fullalbum :D 


9. Rumble Fish - The virulent song



Dooors: Ciekawy wokal, co nie? Piosenka mnie urzekła, bardzo fajna. W teledysku za to mamy możliwość podziwiać tylko samą wokalistkę i tła na których występuje, nic więcej. Podoba mi się ten patent, że raper, który jej towarzyszy jest pokazany w jej ciele jako obraz. Przenikają tak siebie. Bardzo fajne ^^

Bandur: Zdecydowanie tak! Wokalistka ma przepiękny i urzekający głos, którym mnie oczarowała. Teledysk chociaż prosty, to bardzo urokliwy, szczególnie podobały mi się te wiszące żarówki <3 Piosenka jest bardzo przyjemna i spokojna. Wiecie co jeszcze? Rumble Fish z powodzeniem mogłaby być ( i w zasadzie jest XD) damskim odpowiednikiem Jonghyuna z SHINee :D 

                                                                Podobni, prawda? ^^ 


10. The SeeYa - Tell me

Dooors: Ten początek jest trochę creepy. Myślisz sobie, że zaraz zacznie płakać, a ona zaczyna się śmiać, ale to taki histeryczny śmiech najwyraźniej. Przejdźmy do teledysku i piosenki. Na początku wprowadza nas taka jakby hiszpańska gitarka i zaczyna się rapa. Jak już piosenka bardziej się rozkręca mamy oczywiście wokal. Jednak piosenka zdaje mi się znajoma, ta melodia tak hmm nie umiem sobie teraz skojarzyć. W ogóle myślałam, że te przygnębiające piosenki już się skończyły wraz z grudniem,a tu kurcze nie lol. Ale wokale mają ładne. 

Bandur: Em, nie. Ja w każdym bądź razie podziękuję. 

11. Hong Dae Kwang - No answer

Dooors: Woow ładny głos <3 No dobra mamy sprawę detektywistyczną. Prawdopodobnie ktoś popełnił samobójstwo lub mamy do czynienia z morderstwem o.o W każdym bądź razie ktoś utopił się w jeziorze z samochodem. Jest również przystojny pan detektyw, który chce rozwiązać tą zagadkę xd Jednak nie! Na samym końcu wynika, że dziewczyna go rzuciła i tak na prawde to on się zabił, czyli nie był żadnym detektywem... Buu szkoda xd 

Bandur: Piosenka tak przyjemna, głos wokalisty ciepły i nastrojony, a teledysk taki smutaśny :< 

12. Sunny Hill - Don't say anything

Dooors: Bardzo fajny początek. Dziewczyny wchodzą  do pokoju, każda jakby z inna emocją. W pokoju jest pełno balonów, a na ścianie są namalowane zegarki. Piosenka bardzo mi się podoba, jest delikatna i spokojna. Niestety dziewczyny jak na złość muszą płakać bo zapewne są przygnębione po rozstaniu z chłopakiem. Takie życie i trzeba iść dalej, hmm ale myślę, ze piosenka warta polecenia. 

Bandur: Nie bardzo wiem jak to skomentować, ale muszę przyznać, że piosenka jest fajna ^^ 



13. FT Island - Beautiful

Dooors: Widzę, ze nadal nie zmienili fryzury Honki'emu, a szkoda bo w tej wygląda tragicznie. Bardzo emocjonalna piosenka, gdyby ją tak słuchać podczas doła, można by się rozpłakać z emocji. Teledysk też jest taki przygnębiający. Piosenka ładna, ale nie do słuchania na dłuższa metę, przynajmniej nie dla mnie. 

Bandur: Chyba nigdy się do nich nie przekonam. Sorry boys... 


14. Two Song Place (Song Eun Yi, Song Seunghyun (FT Island)) - Age-height

Dooors: To jest po prostu świetne! Takie mini parodie różnych słynnych utworów z tamtego roku, zrobione jako jedno. Na prawdę można się nieźle uśmiać xd Stylizacje i sytuacje są świetnie dobrane, dużo pracy wymagało by to stworzyć. Tak mi się przynajmniej wydaje ^^ Warte uwagi, polecam. 

Bandur: Najlepsze xD Ległam w gruzach szczególnie kiedy zobaczyłam EXO i Trouble Maker xD O innych nawet nie mogę wspomnieć bo od razu zwijam się ze śmiechu. Warto zobaczyć :D 

15. Dal Shabet - B.B.B

Dooors: Taaakie disco jakby lol. Po za tym co to za tytuł Big Baby Baby, okey nie wnikam. Zastanawia mnie fakt jeszcze co jedna z dziewczyn ma an brwiach, bo nie wygląda to za dobrze, ale ok. Teledysk no również nie zbyt rozwinięty, białe i szare pomieszczenia, w którym tańczą i jedno z pomarańczowymi schodami lub fragmentem czegoś gdzie są same na screenach. No są jeszcze białe ramki, w których siedzą. Nie przekonała mnie to piosenka, ale raperka ma dosyć szybki rap co jest zaskakujące. 

Bandur: Disco? WTF? Okej nie jest to może powalające ale tak jak i Dooors zaskoczył mnie ten szybki rap.


16. Gain ft. Bumkey - Fxxk U

Dooors: Gain po raz koleiny atakuje nas i pokazuje swój seksapil. Coraz odważniejsze te jej teledyski. Ja tam nie mam nic przeciwko skoro jej pozwalają to wypuszczać to co w tym złego? Bardzo podoba mi się jak śpiewa to "fuck you", jest wypowiadane w taki delikatny sposób, że nawet nie ma się wrażenia iż to ma być przekleństwo. Nawet nie wiedziałam, że tak się da xD Teledysk pokazuje nam dwoje ludzi, którzy namiętnie się kochają, ale z tekstu wynika, że Gain tego nie chce. interesujace. 

Bandur: Zazwyczaj jestem przeciwna takim teledyskom i po kilku sekundach je wyłączam, ale tym razem zaciekawiona utworem postanowiłam obejrzeć mv. Ani trochę się nie zawiodłam, ba nawet mi się spodobało. Piosenka jest świetna, ma  genialny klimat a do tego to delikatne "fuuuuuck youuuu". Gain pokazała coś naprawdę fajnego, a "Fxxk You" znalazło miejsce na mojej mp3 ;3 



17. U-KISS - Break up

Dooors: Cudowności nad cudownościami xd To, aż dziwne bo w tym teledysku coś się dzieje o.o Zwykle japońskie mv U-KISS to taniec i tam może trochę fabuły, ale nie dużo. A tutaj no aż chce się powiedzieć wow. Piosenka jest super, ale i tak najbardziej jara mnie fakt iż pokazali swoje ramionka <3 Mimo iż nie ma AJ to ten japoński comeback zaliczam do jak najbardziej udanych. Kocham <3 

Bandur: OMG~Piosenki U-kiss zawsze bardzo mi się podobają, z tą było tak samo. Zwykle japońskie mv'ki nie są jakieś niesamowite a ich fabuła jest okrojona, jednak nie tym razem. Nie wiem jak ta laska, mogła tak ich odpychać :< Chyba nie wiedziała co traci xD Pokazanie ciałka- zawsze spoko ♥ Co prawda chłopców jest tylko piątka, bo AJ ponownie wybrał się na studia, to nadal można cieszyć się utworem <3 Cudo <3 


18. AOA - Miniskirt



Dooors: AOA wkraczają w coraz bardziej seksowny styl, z każda piosenką odważniej xd Fajny paten z wykorzystaniem tych suwaków do tańca. Myślę, że panowie oglądając taki teledysk palpitacji serca dostają xd Dla mnie to nie jest nic specjalnego, po protu dziewczyny, które pokazują swoje atuty i starają się uwieść mężczyznę. Piosenka jest fajna i przyjemna, ale teledysk nie bedzie moim ulubionym ^^

Bandur: No nie ma to jak pomacać po tyłkach koleżanki, a co! Pomysł z suwakami jest ciekawy, jednak teledysk bardziej będzie cieszył oczy mężczyzn. Piosenka całkiem, całkiem ;3 


19. SPICA - You Don't Love Me

Dooors: Po ich wakacyjnym utworze Tonight polubiłam SPICA za ich genialne głosy i fajny styl. Ucieszył mnie fakt ich comebacku. Dziewczyny po raz kolejny pokazują klasę. Razem z nimi cofamy się do dawnych czasów, gdy kobiety były kurami domowymi albo wytwornymi damami. Piosenka wpada w ucho i chce się z nimi śpiewać "You don't love me". Najstraszniejsze w tym teledysku jest chyba to jak maja te powiększone tyłki. Ale dziewczyny musza się świetnie bawić przy kręceniu takich teledysków, zważając jaką rozróbę muszę tam zrobić xD 

Bandur: You don't love me jest równie dobre co Tonight. Głosy wokalistek bardzo przypadły mi do gustu, a teledysk jest utrzymany w ciekawym stylu. Tak jak napisała Dooors, piosenka szybko wpada w ucho i długo nie chce "wyjść" z głowy ;3 

20. Crayon Pop - Hero

Dooors: No pewnie, czym byłby ten zespół bez śmiesznych strojów i nakryć głowy xd Chyba nigdy ich nie zrozumiem, ale to nie znaczy, że nie lubię ^^ Są urocze i zabawne, a przy piosenkach można się pozbawić złego humoru. Szkoda, że ten jest tak nisko budżetowy, bo wiem, że można by wiecej pokazać ^^ Ten pan, który gościnie wystąpił fajnie się do nich wpasował. Ale wiecie co nie wiem czy chciałabym taka straż pożarna w Polsce. Bo zamiast gasić pożar one by zaczęły tańczyć xd

Bandur: Okej, jak nie kaski to światełka alarmowe XD Szczerze, boję się pomyśleć co będzie następnym razem, bo Crayon Pop są naprawdę porąbanym zespołem. Pocieszne z nich mordki i zawsze można się pośmiać z nowego tańca. Straż Pożarna w ich wykonaniu wymiata xD 

DEBIUTY

Oczywiście, post dotyczący debiutów ze stycznia już się pojawił, wiec zachęcam do zajrzenia KLIK


Uff dużo tego było, prawda? Miesiąc pełen wrażeń. Nie wiem jak wy, ale my czekamy na kolejne, oby coraz lepsze. Standardowo zapraszamy was do komentowania i głosowania w ankiecie ^^ Miłego dnia i do zobaczenia w następnej notce ;*

Dooors and Bandur ;3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.