I'm a young k-pop star - czyli o debiutach [STYCZEŃ]

1 comment
Hej ^^ Kolejny muzyczny piątek~ Tym razem pisze dla was Bandur ;3 Co wytwórnie proponują nam w styczniu? Jak wyglądają nowe zespoły? Czego możemy się spodziewać? Żeby się dowiedzieć, co takiego ostatnio się ukazało zapraszam was do przeczytania notki~ Let's start!


1. BEAT WIN - She's My Girl


 Widziałam to mv już kilka razy od kiedy się pojawiło. Cóż bym można o tym powiedzieć? Zacznijmy może od samego teledysku~ Już na pierwszy rzut oka widać, że nie jest wysoko budżetowy i wszystko odbywa się w studio na białym lub szarym tle. Wykosztować się mogli tylko na wypożyczenie tej fury, która potem się pojawi XD Ujęcia nie są skomplikowane, większość opiera się na pokazywaniu twarzy chłopaków i filmowaniu ich tańca. Akcji praktycznie tutaj nie ma, no może z wyłączeniem siedzenia przy aucie czy bezczynnym staniu w towarzystwie dziewczyn. Mv jest takie mieszane, bo raz widzimy w kolorze a raz w czerni i bieli. Piosenka nie należy do takich, które mają głębokie teksty i przesłanie, ale nie jest też smętna i nudna. Ot miły dla ucha utworek z chwytliwym refrenem. Chłopcy głosami jeszcze nie powalają, jednak można im przyznać, że stoją na przyzwoitym poziomie. Taniec jest bardzo fajny a członkowie zespołu dobrze go opanowali- za to też plus. Moim zdaniem są uroczy ^.^ Czy kogoś jeszcze powala ten blondynek z uroczymi zmarszczkami? XD Mam nadzieję, że coś dobrego z nich wyrośnie, i że będziemy mieli okazję zobaczyć BEAT WIN~

                                                                  Pocieszny, prawda? :D 

                              (Musiałam zrobić screena...Trzeba przyznać, że ten pan ma niezły make-up XD)

2. K-much '뭣 모르고' 


Gdyby to naprawdę nie była męska wersja Crayon-Pop, to pewnie zastawiałabym się dlaczego jest tak duże podobieństwo w melodii. Tak więc, oficjalnie poznajcie "braci" Crayon Pop czyli K-much XD Trzeba zacząć od tego, że teledysk jest naprawdę porąbany. Grupa pięciu chłopców w szkolnych mundurkach korzystając z GPS'a w komórce idzie nad brzeg rzeki. Nagle z plecaków wyciągają super-ekstra-złote kaski i tańczą wszystkim znany układ do "Bar Bar Bar". Niby nic specjalnego się nie dzieje ale...po chwili z wody wyłania się ogromny wąż/węgorz, który poraził ich prądem. Co dalej? Grupa ląduje w pokoju (często używanym z mv'kach) i dostają "doładowanie" od blond księżniczki (zastanawiam się, czy nie jest to ten węgorz znad rzeki XD). Nie mam pojęcia co to wszystko ma wspólnego ze strojami komandosów i umazanymi mordami...Układ choreograficzny jest niczego sobie (możemy w nim zobaczyć tzw "scorpion dance" wykonywany np. przez Hoye z Infinite w mv do BTD czy Zelo w One Shocie). Piosenka nie porywa, ale nie jest też najgorsza. Co do chłopców- urodą niestety według mnie nie grzeszą :< Śpiewem też jakoś się nie popisali. Jestem ciekawa co zaprezentują kolejnym razem. Ach i jeszcze jedno: Pamiętajcie proszę, żeby nie tańczyć "Bar Bar Bar" nad rzeką. No chyba, że chcecie wywołać wielkiego węgorza xD

3. GOT7 - Girls Girls Girls


GOT7 a cóż to takiego?- zapytacie. JYP Ent. postanowiło w tym roku zaszaleć i zaprezentować nową grupę, ale czy wiecie kto wchodzi w jej skład? Pamiętacie może duet JJ Project z 2012 roku? Niestety ich grupę rozwiązano i teraz są w GOT7. Pozostała piątka to chłopcy, którzy pojawili się w czwartym odc. WINNER'a (nie, nie ma tam żadnego gościa z Team'u B) Jak to na jedną z wielkiej trójki wytwórni przystało, teledysk musiał być nieco spektakularny. Najpierw widzimy pojedyncze ujęcia na każdego z nich, po czym cała siódemka jedzie na czymś dziwnym przez miasto. Mijają wtedy "oh jakże uroczą" uczennicę, która zafascynowana kolesiami idzie za nimi. Wchodzi do (sklepu czy co kolwiek to jest) i kiedy jest już w środku naciska na głowę rycerza, która otwiera ukryte przejście a za nim...#SWAG #Dziewczyny #Koszykówka #Tańce #Klub, pełen wypas, a co! Chłopcy wchodzą na parkiet i zaczynają swoje popisy. Musze przyznać, że wyszkoleni są świetnie a najbardziej podoba mi się ruch z refrenu XD Zwróćcie uwagę, że tutaj też pojawił się "scorpion dance"! (włączcie sobie od 4;04). BTW podział tych ujęć czarną kreską przypomina mi perspektywę gier na playstation, w które miałam okazję grać. Co jeszcze? GOT7 fajnie śpiewają, rapsy też mają dobre. Sama piosenka ma mój ulubiony hip-hop'owy klimacik~ Mordki mają przystojne, więc teraz wystarczy tylko życzyć im powodzenia ^.^

4. MAMAMOO feat. Bumkey - Don't Be Happy


Okey, wszyscy dobrze wiecie dlaczego nie przepadam za damskimi grupami, prawda? Ta na szczęście nie pokazała niczego, co zraziło by moje paczadła. Może nie będę się aż tak rozpisywać, jak w przypadku boybandów, bo tutaj nie czuję się jak na swoim terenie (xd). Mv'ka jest elegancka, bardzo lubię czarno-białe klipy, więc ten mnie urzekł. Bardzo podobają mi się ich głosy! Są naprawdę przyjemne ^.^ Teledysk też bez szaleństw, za to świetnym pomysłem był ten kawałek "po scenie" gdzie dziewczyny  pokazują się na screenach i są przedstawiane publice. Jestem naprawdę zadowolona z tego debiutu ;3

5. Rainbow Blaxx - Cha Cha 



Szczerze...Muszę wam się przyznać, że oglądałam tylko minutę, a potem patrzyłam na podglądzie co się wydarzy. To chyba najgorsze co Rainbow Blaxx mogły mi zaproponować na początek. Jedyne co mogę pochwalić z tego mv to słodycze...Wiem, jestem okropna dla grup kobiecych, ale dla mnie to jest po prostu niesmaczne :/ 

6. Kiss&Cry - Domino Game




TAK! TAK! Po prostu OMO! Co prawda jest parę momentów, które bym stąd wywaliła (np. wicie się na kuchennym blacie) ale tak poza tym jestem pod wrażeniem! To naprawdę dobrze zapowiadająca się grupa~ Świetnie tańczą, bez tych niepotrzebnych wyuzdanych elementów. Ich głosy są mocne i wspaniale się ich słucha. Piosenka naprawdę mi się spodobała. Nie wiem co jeszcze o Kiss&Cry napisać, ale chciałabym, żeby pokazały coś jeszcze~

Takie małe pytanie do was: Czy ktoś jeszcze (minus ja i Dooors) uważa, że ta dziewczyna wygląda jak kobiecą wersja Letteuka z Super Junior? XD <3

~~~~
A jak wam podobają się styczniowe debiuty? Czy, któraś z grup już urzekła wasze serducha? Piszcie w komentarzach ^^ Do zobaczenia wkrótce <3


Bandur ;3 

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Kiss&Cry zaprezentowały świetną piosenkę, choć urodą nie grzeszą aż tak, ale ich teledysk wydaje mi się dość ubogi... ot po prostu sexy koncept, ale jestem pod wrażeniem ich wygibasów w szpilkach XD MAMAMOO też bardzo ładnie, ciekawe głosy, teledysk ładny.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.