Stop it ^ ^

No Comments
 Hey ^ ^ Po długiej nieobecności Bandur wreszcie przybyła, żeby napisać dla was notkę. Zapraszam~

                                         

Już trzeci raz w tym roku B.A.P zaprezentował nam swoje umiejętności tym razem wydając Stop it. Na płytce znajdują się jeszcze dwa utwory: Yes Sir i Happy Birthday. Do odsłuchania tutaj: ~KLIK~

Styl muzyczny został zmieniony i piosenka nie jest tak mocna i  agresywna jak Warrior czy Power. Jest delikatniejsza ale niepozbawiona swoistej energii. Chłopaki znów postarali się o prezent dla swoich fanek.

Osobiście jestem zachwycona uroczą mv'ką~! Bang demonek tuptajacy za nauczycielka aniołem ^ ^ Zelo, który ogląda się w lusterku ;D  Do tego scenka potrącenia przez samochód XD Jedynym faktem, który nie zadowala mnie i Dooors jest taki: Dlaczego ona zmacała mu ogonek?! Tell me y?

B.A.P zrobił jakby taki powrót do korzeni, bo tak jak w pierwszym teledysku wszyscy są  blondynami :D  Szkoda, że Himchan nie ma czarnych włosów, bo bardzo mi się w nich podobał.

Zdjęcia teaserowe są bardzo udane- pełne kolorów i mnóstwa drobnych elementów jak np. przepaska z mnóstwem agrafek.

                                          






                                         

Omnmonmono ^ ^ Serio oni meega podobają mi się w tych ciuchach! moim zdaniem kurtki są super.  Dooors twierdzi, że Zelo w swoim wdzianku wygląda jak żabka ;3 Ktoś jeszcze się z tym zgadza? ♥


Tutaj macie jakże zacną historyjkę w gifach, jak to Baby zobaczyła swojego Oppe xD







Co więcej 27 października nastąpiła wręcz wiekopomna chwila: Oficjalnie po 9 miesiącach od debiutu narodził się fanklub BABY. Więc tak w zasadzie to każda fanka urodziła się jeszcze raz aby kochać B.A.P

Hahaha patrzcie co napisała Dooors podczas naszej rozmowy na GG:


 ♥

Jeżeli ci chodzi o to 9 miesięcy i narodziny Baby to chyba jakby zatwierdzenie mi się zdaje

bo to było zanim my się narodziłyśmy wiec mi się wydaje że po tych 9 miesiącach to zatwierdzenie

ej właśnie coś mnie olśniło!

to znaczy,że oni nas tak jakby urodzili  (faceci xD) mamy ładnych tatusiów~! ciekawy który urodził nas Bund?  xD



Co jeszcze u nich słychać? Jongup jutro przystępuje do bardzo ważnego egzaminu SAT, więc drogie fanki trzymajcie mocno kciuki~! HWAITING~!



Oke wiem, że nie napisałam o naszych kochanych debiutantach za dużo. mogę wyrazić to tylko jednym wielkim OMO *w*



Bandur i Dooors mają teraz zajawkę na TVXQ ^w^ Beafore you go, Catch Me i Getawy ♥ W tym również  faza nie tylko na piosenki ale i na biasów- Changmina  i Yunho ♥

Do tego niecierpliwie czekamy na płytę B1A4. To trochę po marudzę bo teasery otwierają się gooodzinę -.-
W końcu jednak udało mi się je zobaczyć. Chciaąłbym zobaczyć CNU i Sandeula ale oni są jako dwaj ostatni ;<



i nowy singiel SHINee ~1000 lat, zawsze przy Tobie ♥

Oh~ Zapomniałabym o najważniejszym~! W ten weekend nareszcie jedziemy na konwent~! BAKA przybywamy~! Czy ktoś z was jedzie? Jeżeli  tak to prosimy o komentarz ^^  Podpowiadam, że najłatwiej znaleźć nas na panelach o k-popie oczywiście ale i nie tylko ;3 Przygotowałam cosplay Sho z Uta No Price Sama, ale nie biorę udziału w konkurencji bo przebieram się sama dla siebie.

A na koniec:

Chcemy wam podziękować za wszystkie wejścia i komentarze ♥


                                                                                        Bandur ;3
Dooors : Bardzo was zachęcam do komentowania postów, jestem bardzo ciekawa waszych opinii odnośnie nowych piosenkę lub płyt ;)
Hwaiting ~♥
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.