K-pop'owy przegląd miesiąca - LISTOPAD

2 comments
I o to kolejna odsłona przeglądu. Mam nadzieje, że nie bedzie znowu tyle teledysków... Dobra co ja się oszukuję xd Sprawdźmy co ze sobą przyniósł nam listopad.


1. A-Jax - Stay with me 


Dooors: A oni znowu w tych mundurkach harcerskich... Co z nimi xD Dziwny koncept serio. Jednak piosenka w jakimś sensie jest lepsza, jak i sam teledysk. Tym razem panowie przechadzają się po torach. Widać zostali magicznie odratowani z brzucha węża. Szczere gratulacje ;D Wiec moim zdaniem wszytko byłoby lepsze gdyby nie te mundurki xD

Bandur: Mi tam sie podobają te urocze mundurki :D Piosenka bardzo dobra i spokojna, miło się jej słucha.

Dobrze, że wydostali się z wnętrza Pani Wąż i mogę być już wolni XD Moim zdaniem chłopcy dobrze się spisali. 


2. LED Apple - With the wind 


Dooors: No to mamy czerwone pudełko a w nim grupkę utalentowanych panów przedstawiających nam urocza piosenkę. Sam wokal jest cudowny i przyjemnie się go słucha. Teledysk prosty, ale czego chcieć wiecej, najlepiej wsłuchać się w dźwięki. 

Bandur: Jak nie przepadam za spokojnymi piosenkami, tak ta naprawdę przypadła mi go gustu. Przyjemny głos wokalisty wprawia w dobry nastrój, melodia jest do tego wspaniale dobrana. Polecam do przesłuchania~ Sam teledysk jest prosty jednak moim zdaniem więcej nie potrzeba.


3. miss A - Hush



Dooors: Piosenka z typu powtarzanych, ale moim zdaniem wpada w ucho. Piosenka zagościła na mojej play liście i lubię jej posłuchać. Teledysk jest bardzo fajny, w takim innym łazienkowym klimacie. Mamy nawet tanie na rurze ale w inny sposób. Oryginalnie ;D Jednym słowem jestem na tak ^^

Bandur: Piosenka szybko zapada w pamięć i juz po chwili nieopanowanie zaczynam nucić ją sobie pod nosem. Mv'ka trochę dziwaczna, bo jeszcze nie spotkałam się z takim klimatem. Moim zdaniem udana produkcja ;3 


4. FIESTAR - I don't know



Dooors: Co za zboczeńcy... By tak perfidnie patrzeć się w cycki, no, no! Jednakże facet dostał za swoje i dobrze. Hehe, ale wracając do utworu, nie jest zachwycający, ale jest ;D Jakby tak posłuchać kilka razy dałoby się wkręcić ^^ 

Bandur:  Utwór może nie jest szczególnie powalający czy wybitny ale za to ciekawy. Tym razem coś ciekawszego - dziewczyny z Fiestar znajdziemy w trochę pokręconej bajkowej krainie. Trochę przeraża mnie ten pan w okularach, który w końcu i tak dostał za swoje :D


5. Girls' Generation - My oh my


Dooors: Fajny klimat nie powiem. Teledysk jak dla mnie jest ładny, taki estetyczny. Zawarte w nim elementy są magiczne hehe jak to brzmi. Kojarzy mi się to trochę z piosenką Miss A Goodbye baby, ponieważ dziewczyny w podobny, ale trochę bardziej brutalny sposób chcą się zemścić na facecie. Co by tu jeszcze.. A tak! Wokale dziewczyn coraz bardziej mnie zaskakują ^^ I muszę przyznać, że SNSD wyglądają ślicznie w tych sukienkach. 

Bandur: Całkiem przyjemna japońska nutka od Girl Generation. Osobiście bardzo polubiłam tą piosenkę, szczególnie refren. Co do teledysku - to już drugi w tym miesiącu gdzie koleś ma przerąbane XD Taniec dziewczyn nie jest skomplikowany, w zasadzie przypadł mi do gustu. To tło ze scena trochę przypomina mi mv AOA Black- Moya. W każdym bądź razie zapraszam do ogarnięcia nowej piosenki dziewczyn z SM. 

6. San E feat. Verbal Jint, Swings - Where did you sleep 


Dooors: Um okey w sumie całkiem ciekawe. A sytuacja bardzo prosta. Panowie próbują dociec gdzie ostatnio spała jego ukochana. Tym razem role się odwracają i to panie graja wredne zdziry. Panie są przedstawione własnie jako takie rozpustnice, ubrane w skąpe stroje, za to panowie.. No jeden wygląda jak detektyw, drugi jak policjant, a trzeci hmm jak mafioza? Minie się podoba, utwór fajny, a rapy dobre ^^

Bandur: Panowie dołożyli wszelkich starań a nawet przeprowadzili śledztwo, żeby dowiedzieć się gdzie ostatniej nocy spałą owa laska. Ciekawa piosenka z dobrymi partiami rapu. Nie chcę się powtarzać co do strojów i ról panów bo to określiła już Dooors.

7. Taeyang - Ringa linga


Dooors: Po tym tytule byłam bardzo ciekawa tej piosenki. I no jest ekstra. Na początku trochę nie przypadło do gustu, ale już po drugim przesłuchaniu wciągnęłam się w te rytmy. Po mimo tego, ze podoba mi się rap Taeyanga, który trochę zajeżdża GD, to szkoda, że nie ma w piosence wiecej jego wokalu, który wprost uwielbiam. Teledysk fajny, taka imprezowa rozróba, no i czym by było to mv bez naszego smoka. Ja tam nie mam mu nic przeciwko, ja tam go kocham, wiec jest spoko xD Włosy Tae są śmieszne, taki białe xD Nadal jest irokez, ale warkoczyki bija wszytko! Fajne są <3 No i na koniec oczywiście taniec - omnomn <3 

Bandur: OMG zdecydowanie jeden z moich faworytów! Na początku po prostu parsknęłam śmiechem, kiedy się dowiedziała, że nowa piosenka Taeynaga ma nosić tytuł "Ringa Linga" i obawiałam się nieco, że będzie brzmieć niczym SHINee-Ring Ding Dong. Mamy tutaj ciekawą zmianę bowiem nasza kochana chłopaczyna zaczęła rapować~ Jak praktycznie wszystkie VIPy wiedzą Tae z początku szykował się, żeby powalać nas swoimi rapsami, jednak ostatecznie w zespole pełni funkcję wokalisty co moim zdaniem jest naprawdę wspaniałe. Szkoda by było takiego głosu. Tak jak i Dooors wspomniała niektóre kawałki lekko zajeżdżają GD, ale to YG, więc tutaj wszystko na ten temat. Dobry imprezowy kawałek, który spodobał mi się po pierwszym przesłuchaniu. Oczywiście chylę czoła za wspaniałe umiejętności taneczne i chylę czoła za udany solowy powrót ^^ 

8. Yoo Seung Eun - Healing



Dooors: Ciekawe zastosowanie syntezatora, tradycyjnego instrumentu i głosu wokalistki. Na początek spokojnie, bez zbędnych przeróbek technicznych. Potem zmiana i słychać w utworze przerobioną muzykę, co w sumie daje jeszcze lepszy efekt. Teledysk również zaczyna się rozwijać i widzimy tancerzy różnych stylów tańczących do utworu. Niesamowite ;D Piosenka sprawia wrażenie, że da się do niej tańczyć wszytko, a przede wszystkim tance nowoczesne. 

Bandur: Naprawdę piękna sprawa! Świetnie współgra tutaj prostota i tradycja z czymś zupełnie nowoczesnym. Głos wokalistki jest cudowny <3 Do tego wszystkiego jeszcze ci wspaniali tancerze. Jestem oczarowana, naprawdę~ Zachęcam do przesłuchania. 

9. MR.MR - Do you feel me



Dooors: Jestem oczarowana <3 Mmm mikrofony na statywach, kapelusiki, delikatny taniec, prószący śnieżek. Fajnie, fajnie. Jak dla mnie tyle wystarczy by ocenić ten teledysk.

Bandur: MR.MR to ciekawy zespół i postaram się, żeby jeszcze się tutaj pojawił. Piosenka ma ciekawe brzmienie, głosy chłopców brzmią dobrze, harmonijnie. Podoba mi się ten zamkowy klimat teledysku~ No i cóż trzeba im przyznać, że fajnie wiją się przy stojakach do mikrofonów XD 

10. VIXX - Only you


Dooors: Ah te klimaty, już po pierwszym przesłuchaniu zostałam oczarowana. Bardzo polubiłam głosy Ken, Leo i N, Hyuk'a i Hongbin'a też są ciekawe. A dodając jeszcze rap Raviego wychodzi nam ciekawa piosenka jak i historia. Teledysk jest nagrany w pięknym mieście. Chłopcy się po nim przechadzają i czego chcieć wiecej? Mi nie brakuje nic ^^

Bandur: To też jesy jedna z tych piosenek, którą od razu pokochałam! Czarujące głosy członków VIXX czynią piosenkę iście magiczną. Sceneria w jakiej nagrany jest teledysk naprawdę niesamowicie mi się podoba. Cudo, cudo i jeszcze raz cudo ♥ 

11. Jin - Gone 


Dooors: Tu mamy za to smutną i pod koniec okrutną historie. No bo jak można tak zrobić? Okropne, aż łzy naleciały mi do oczu. Piosenka smutna, ale ładna. Jin (bo to wokalistka gra tą niewidomą dziewczynę tak?) i Xiumin odegrali wspaniałe role. Brawa dla nich. 

Bandur: Bardzo przygnębiający i smutny teledysk. Historia jest jednak ciekawa oraz warta zobaczenia więc polecam wam "Gone" chociażby z tego względu. Brawa należą się wokalistce Jin oraz Xiuminowi, którzy dobrze odegrali swoje role.

12. FT Island - Madly



Dooors: Po pierwsze wtf Hongki co ty masz na głowie, po drugie fajne scenerie. Po raz kolejny można zauważyć przechadzająca się osobę, jakby zagubioną, próbującą odszukać swoje przeznaczenie czy coś tam xd Ale jest fajnie ^.^ 

Bandur: Całkiem fajna piosenka ^^ Niestety fanką twórczości FT Island nie jestem, więc w zasadzie nie wiem co o tym utworze powiedzieć.

13. T.O.P - Doom Dada


Dooors: Creepy... Nawet bardzo. Np te małpy lub to dziecko. Ugh, ale tez fajne ;D TOP wykazał się niesamowita kreatywnością (mam nadzieję, ze on to wymyślił xd). Nie wiem czemu, ale pasuje do niego to, o dziwo. Doom dadadida doom dadadida ^^ Nawet mamy TOP'a on fiyah hehe. Um rap mi się bardzo podoba, i te tło. Super, choć nadal strasznie xD

Bandur: Powrót T.O.P był dla mnie nie lada zaskoczeniem~ Musze jednak przyznać, że raper wrócił w świetnym stylu i formie. MV pokręcone na swój własny sposób i przede wszystkim specyficzne. Mamy tutaj wszystko począwszy od małpoludów, przez łanie aż po ogromne dziecko. Tak czy siak Doom Dada jest wartym obejrzenia totalnie powalonym mv. 


14. Lim Kim - Goodbye 20


Dooors: Fajne to! Bardzo podoba mi się głos dziewczyny, wyróżniający się ;D Tekst tez ciekawy, opisujący życie dwudziestolatki. A teledysk hmm bardzo niebieski. Prosty, z różnymi elementami, mający pewien urok. Ja jestem na tak, nie mam nic do zarzucenia.

Bandur: Ojej jak niebiseko~ Głos wokalistki jak mi piosenka przywodzą mi na myśl country po czym zmieniają się w coś jeszcze bardziej ciekawego. Teledysk uroczy i naprawdę bardzo fajny <3 

15. VIXX - Voodoo doll



Dooors: VIXX hehe zespół, który nie dawno bliżej poznałam i już ich bardzo lubię. Teasery zapowiadające wzbudziły moją ciekawość i się nie zawiodłam widząc full mv. Nie przeszkadza mi krew, mięso, flaki w teledysku. Dają świetny klimat, który musi być w tej piosence. Oczywiście to okropne ze ta niewdzięcznica tak się na nich wyżywała, ale brawa dla chłopców za umiejętności odegrania tego ;D Najbardziej creepy w tym teledysku jest ta laleczka voodoo przemieszczająca się brrr xd Jedakże piosenka jest super, szybko wpada w ucho. Ubóstwiam kwestie N jak i Ken, a rap Ravi'ego powala. Podoba mi się też ten mikrofon czaszka świetne zastosowanie tego elementu. Zdecydowanie mój faworyt tego miesiąca.

Bandur: Dobra, ogólnie nie reaguję zbyt dobrze na takie okropieństwa więc czasami zdarzyło mi się zamknąć paczadła. Wyszał też wersja bez tych wszystkich creepy momentów i z początku bardzo się cieszyłam, jednak potem doszłam do wniosku, że mv sporo na tym traci. Piosenka jest świetna! Bardzo podoba mi się moment w, którym chłopcy przekłuwają się tym wielkim szpikulco-mikrofonem bo daje to ciekawy efekt. Tak swoją drogą ta kobiecina była bardzo niewyżyta i sfrustrowana. Ciekawe co też takiego VIXXy zrobiły, że uznała za stosowne tak okrutną karę? XD


16. 100% V - Missing you



Dooors: Co jest, że w tym miesiącu są takie wolne spokojne piosenki. Dobrze, że nie są jakoś specjalnie nudne. Um po raz kolejny ładny teledysk, podobają mi się te jakby stare urywki, wspomnienia. Są fajnym dopełnieniem całości.

Bandur: Spokojny uroczy utworek warty posłuchania ^.^ 

17. 2NE1 - Missing you



Dooors: Na wstępie muszę powiedzieć, że dziewczyny ślicznie wyglądają <3 Piosenka fajna miła dla ucha. Jedyne co mi przeszkadza to ten refren. Nie do końca przypadł moim gustom. Teledysk również bardzo urokliwy, klimatyczny i statyczny. Miła odmiana po ich ostatnich szaleństwach w "Do you love me?" 

Bandur: Rok 2013 to dla 2NE1 ciągłe zmiany i szaleństwo ze stylem. Na listopad panie postanowiły się nieco uspokoić, wejść w spokojniejsze klimaty. Nie ma w tym nic złego poeksperymentować każdy może ;) Zdziwił mnie jednak widok nagiej CL, bo wcześniej takie rzeczy nie miały miejsca. Cóż, najwidoczniej i na buntowniczki przyszedł czas by zmienić się we wspaniałe kobiety. Piosenka dobra, ale tak jak mówi Dooors ten refren trochę psuje całość.

18. Electroboyz feat. C-Luv - Busted



Dooors: W tym miesiącu jakoś tak jest, ze albo mamy niegrzecznych chłopców, albo niegrzeczne dziewczynki. Tym razem występuje to drugie. I znowu mamy zdradę. Tym razem to kobieta dobiera się do mężczyzn i jest określana jako bad girl. To w sumie mamy już 2 na 2 hehe remis jeżeli chodzi o zdrady męsko-damskie. No ale piosenka spoko, mamy rap, trochę śpiewu. Teledysk w pomieszczeniach. jest spoko.

Bandur: Całkiem fajny hip-hop'owy klimacik. Teledysk też jest niczego sobie, więc zapraszam do oglądania ;)

19. Hyorin (SISTAR) - Lonely



Dooors: Rany ile ona stroi musiała przymierzyć o.o Trochę zdziwiło mnie, ze Hyorin - nazywana teraz Hyolyn, wydała swój pierwszy solowy album. W sumie bardzo się cieszę bo uwielbiam jej głos. Teledysk hmm no dzieje się i to dużo. Uwaga skupiona jest na solistce i w sumie to ona nas ma najbardziej interesować. Dużo swobody i szaleństwa. Piosenka jest cudowna, mi przypadła do gustu. 

Bandur: Teledysk bardzo nastrojowy i nie wiem jak wam, ale mi przypadł do gustu. Piosenka też nie jest zła, więc Hyorin ma ode mnie głos wsparcia ;)

20. Hyorin (SISTAR) - One way love



Dooors: Druga odsłona Hyorin, tym razem mamy już pokazany kłopotliwy związek. Raz się kłócą, raz są szczęśliwi. Hmm no cóż nie da się dogodzić wszystkim. Tym razem mamy tez wiecej tańca, który jest niczego sobie. Piosenka moim zdaniem trochę gorsza od poprzedniej, ale jak się jej tak słucha to jakby przekonanie do niej wzrasta. Jakby nie było jestem na tak. 

Bandur: Wooo nie spodziewałam się czegoś takiego! Naprawdę dobry utwór a do tego fajny taniec i ciekawa historia. Czego chcieć więcej? ^^


21. 2AM - Regret


Dooors: Pustynia, spokój, cisza. Wyróżniające się niebieskie niebo na tle szarości i oni, panowie z 2AM czarujący nas swoimi słodkimi głosikami. Dobra ballada nie jest zła, ale na takie utwory trzeba mieć nastrój. ;) Jednak piosenka jest czarująca wiec warto posłuchać.

Bandur: 2AM czy 2PM nigdy jakoś szczególnie mnie nie powala. Piosenka nie jest zła, ale do mnie nie trafia. Samo mv jest dosyć ciekawe, ale z lekka przytłaczające przez ten szary kolor. 

22. Tasty - Day n' night 


Dooors: Hee tak jak dobrze się zapowiadało... No tak na zapowiedziach się skończyło, a z piosenki wyszła klapa. Ja nie wiem co oni im zrobili, że oni maja tu takie okropne wokale, na prawdę. Jedynie co ich ratuje to teledysk, który jest ciekawy. Hmm ciekawe czy oni na prawdę tak śpiewają czy ich tak dziwnie przerobili, bo jeżeli śpiewają to niech lepiej przy rapie pozostaną. ;D 

Bandur: Hmmm...Dooors zabrała mi wszystko co chciałam powiedzieć, więc musi wam wystarczyć jej wypowiedź ;3

DEBIUTY

1. AlphaBAT - AB city

Dooors: Yaay i to jest coś. Taki świeży powiew czegoś nie do końca innego, ale na pewno przedstawione inaczej ;D Tu skupiamy się bardziej na muzyce tworzonej przez struny głosowe chłopców. I to jeszcze jak prawdziwie! Bo na występach słychać to samo i nie z playback'u. Więc wielki szacun panowie. Pomimo sceptycznego nastawienia jestem zadowolona z tego debiutu. Są bardziej oryginalny niż się zapowiadało. Życzę im samych sukcesów. 

Bandur: Naprawdę porządny debiut! Na początku podeszłam do AlphaBAT nieco sceptycznie, myślę sobie-Ech kolejni BadBoye nic ciekawego, a tu proszę jaka niespodzianka. Świetny utwór, który budowany jest praktycznie wyłącznie przez głosy wokalistów <3 Do tego cudny taniec i już mają czym zagarniać niewieście serca ^^ Bardzo się cieszę, że mimo iż wytwórnia poleciała w ilość to nie zapomnieli o jakości, bo zespół niesamowicie sprawuje się na żywo! I tutaj mega, mega plus! <3 Teraz tylko patrzeć jak będą zgarniać nagrody ^^


Woohoo koniec! Tak jak zawsze ankietka dla was i jak zwykle czekamy na komentarze ;D A my cóż zabieramy się za notki świąteczne, podsumowując,nowe blogi i inne pierdoły xD Hehe do zobaczenia. Hwaiting. Bandur and Dooors <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie wszystkich piosenek słuchałam... jakoś tak nie umiem się za nie zabrać. Mimo to zgadzam się z waszą opinią co do niektórych piosenek. W moje ucho najbardziej wpadło Hush - Miss A, Ringa Linga - Taeyang, F.T. Island - Madly (mimo, że ich praktycznie w ogóle nie słucham spodobała mi się ta piosenka), no i Jin - Gone. Zdecydowanie ta ostatnia mi się najbardziej podoba, może to przez Xiumina, a może i nie ^^ No nie wiem w każdym razie lubię takie ballady. No na koniec to piosenka AlphaBAT. Ją to po prostu kocham <3 Takie świetne wokale, taki zajebisty taniec, tacy pięknie chłopcy, że LOL xD No po prostu najlepsi ;> Będę ich słuchać od teraz nałogowo. hahaha :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się jeszcze do Hush nie przekonałam... Ale reszta piosenek była fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.