Świąteczne nowości ~

3 comments
Hejka ^^ Miało być podsumowanie dwóch lat z k-pop'em, ale coś nie pykło. Pojawi się ona, ale razem z podsumowaniem roku na random'owym blogu ^^ Tymczasem jako ze święta już tuż tuż zajmiemy się dzisiaj świątecznymi nowościami muzycznymi. Wbrew pozorom było ich w tym roku sporo ^^
W tamtym roku robiłam post dotyczący świątecznych piosenek można go znaleźć TUTAJ. Tym razem mamy okazje posłuchać nowych wykonań ^^ *DaDaDaaaaaaaaam* Notkę przejmuje Bandur! Mam nadzieję, że się cieszycie Mordeczki <3


1. Może na początek  Donghae & Eunhyuk - Still you. 



Zacznijmy od tego, że duet EunHae to coś naprawdę dobrego~ Piosenka jest świetna, klimatyczna, ma swój wspaniały urok. Tym razem możemy też usłyszeć popisy wokale Eunhyuk'a, co moim zdaniem wyszło ciekawie. Donghae jak zawsze oferuje nam przyjemną barwę swojego głosu, którą osobiście bardzo lubię. Teledysk (jak zresztą widać) jest nagrany w Londynie, o tak przy okazji koncertu zrobili sobie teledysk ^^ Sceneria wspaniała a chłopcy wyglądają uroczo kiedy tak chodzą sobie po ulicach czy jadą taksówką. Ciekawym motywem jest też puchata czapka~ Co jeszcze tak mi się tutaj podoba? Podział ekranu na dwie postacie, jednak najlepszy moment to spotkanie Hyuk'a i Hae <3 Naprawdę serdecznie polecam każdemu <3

2. BH (Bom & Hi) - All I want for Christmas is you 


Cóż niestety najnowszy duet od YG czyli Park Bom z 2NE1 i solistka Lee Hi ani trochę nie sprawiły, że poczułam święta. Po pierwsze interpretacja piosenki to totalna porażka. Wiem, że to pewnie miał być cover, ale lepiej było zostać przy oryginalnym wykonaniu i ewentualnie bardziej pójść w high note'y bo to dziewczyny potrafią. Poza tym wolałabym to usłyszeć tylko w wykonaniu Lee Hi. Osobiście bardzo lubie 2NE1, ale głos Bom za nic mi tu nie pasuje. Niestety przez to wykonanie utwór stał się dziwaczny i jakiś taki mało świąteczny. Spodziewałam się czegoś zupełnie innego...Po drugie mamy mv, w którym naprawdę nie wiadomo o co chodzi. Jakaś piana, jakieś szczury, żółty ser, młotki, lód no WHAT THE FUCK?! I wiecie co jeszcze wam powiem? Bom wygląda jak matka Hi. 


3. Juniel & Lee Jonghyun (CN Blue) - Love falls 



To bardzo mi się podoba~ Jest nieco świątecznie, romantycznie i uroczo. Zazwyczaj nie jarają mnie scenki typu "Oppa i Ja", ale tym razem mnie to przekonało. Piosenka jest naprawdę fajna i ma swój klimacik. Troszkę zalatuje mi CN Blue w pewnym momentach, ale to ich wytwórnia więc nie ma się co dziwić. Historia przedstawiona w teledysku niezmiernie przypadła mi do gustu. Najbardziej lubię ten moment kiedy Jonghyun całuje Juniel w czółko <3 

4. EXO - Miracles in December

Dobra, zacznijmy od tego, że zanim przejdę do poważniejszej części to muszę wam powiedzieć, że kiedy pierwszy raz to oglądałam, to zamiast wczuć się w klimat brechtałam ze śmiechu na widok Kris'a przed sztalugą. Do tej pory nadal potwornie mnie to bawi XD Bandur się póki co pośmiał więc jedziemy dalej. Chcę zacząć od tego, że nie rozumiem ideologi smutnej świątecznej piosenki. Przecież to powinno mieć super energię i obudzić we wszystkich świąteczną radość! Co mamy zamiast tego? POTOK ŁEZ. Dzięki EXO, naprawdę dzięki. Od razu robi mi się po tej piosence smutno, więc nie męczyłam przycisku odtwarzania w kółko i w kółko. W koreańskiej wersji możemy usłyszeć głosy D.O, Baekhyun'a i Chen'a, natomiast w wersji chińskiej D.O został zastąpiony przez Luhan'a. Dziwi mnie jedna rzecz (chyba, że nie rozumiem marketingu or coś) Jest napisane,że mamy do czynienia z OT12 i faktycznie w mv są wszyscy, tylko dlaczego piosenkę śpiewa wyłącznie trójka? I ta sama trójka występuje w programach muzycznych. Czy nie lepiej było stworzyć coś na wzór Super Junior K.R.Y? Chociaż pewnie wtedy większość E.L.F'ów by się wściekła, że to kopia a Exotiki rzucałyby hejty, że jak to tylko trójka przecież kochamy OT12. Wooo ale się rozpisałam...Wracając do piosenki, to poza tym, że jest smutna to jest świetna. Głosy cudnie współgrają. Największe wrażenie zrobił na mnie jednak Chen. Bandur znów czuje się jak głupi, bo nie ogarnia o co chodzi w mv...No mniejsza. Fajnie, że wykorzystali moce Tao i Xiumin'a, za to plus. Okej myślę, że o EXO wystarczy, jedźmy dalej :D 

5. Cube Artists - Christmas song

Rodzinka z Cube też postanowiła ucieszyć swoich fanów czymś świątecznym. Uważam, że fajnie im to wyszło ^^ Jest wszystko czego w święta potrzeba, jest klimat, jest dobra piosenka. Czego chcieć więcej?

6. J-Walk - Frist snow

Naprawdę dobra i udana świąteczna piosenka. Nie mam uwag ;3 

7. AlphaBAT - Surprise Party


Tegoroczni debiutanci już postanowili zafundować nam coś na święta. Wszystko jest tutaj urocze począwszy od piosenki, poprzez sesję a na samych chłopcach kończąc. Myślę, że to fajny prezent dla świeżutkiego jeszcze fanklubu AlphaBAT ^^

8. Crayon Pop - Lonely Christmas

Powiem tak: Od kiedy zobaczyłam "Bar Bar Bar", nadal mam bekę na widok tych pań XD Teledysk to esencja głupoty ale też i optymizmu bo dziewczyny się tam wygłupiają. Cóż, może nic wybitnego, ale zobaczyć zawsze można ^^ 

9. SHINee - Colorful 

SHINee może nie wydało nic czysto świątecznego, bo Colorful o świętach nie jest, jednak piosenka ma przyjemny klimat, łatwo wpada w ucho i dobrze się jej słucha. Samo mv też świętami nie emanuje ale mamy choinkę i prezenty więc akcent jest. Warto posłuchać <3

10. I mały prezent od LC9. Świąteczna piosenka w ich wykonaniu czyli All I want for Christmas is you i Santa claus is coming to town.

<niestety filmik nie chce się znaleźć wiec znajdziecie go ------> TUTAJ>

LC9 is still avile~! Wow, a już myślałam, że słuch po nich zaginął. Niestety tutaj też nie czuję klimatu aż tak bardzo, ale zasadniczo nie jest źle ;) 

11. 조권, 임정희, 주희, 랩몬스터, 정국 Perfect Christmas - Special 



A tutaj już ostatnia w tej notce świąteczna propozycja od Big Hit. Milutko, klimatycznie, wesoło. Sprawdźcie sami :3
~~~
Mam nadzieję, że notka, którą przejął Bandur spodobała wam się i posłuchaliście przynajmniej kliku z tych proponowanych piosenek ^^ Wesołych Świąt Mordeczki <3 Do zobaczenia wkrótce~

Bandur :3 
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Miracles in December to piękna piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuje że All I want for Christmas is you nie przypadlo mi zupelnie do gustu. No cóż, dla mnie Exo wygrało <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Donghae & Eunhyuk - Still you. lubię ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.