K-pop'owy przegląd miesiąca... [MARZEC]

2 comments
Witajcie ^^ Czy jesteście ciekawi jakie nowości pojawiły się w marcu? Czy jesteście gotowi na kolejną dawkę świeżej muzyki? Mam nadzieję, że tak ;D Bo jak to mamy zwyczaju przygotowałam dla was kolejne podsumowanie miesiąca! Jako, ze ostatnio wszytko oceniał Banurd, więc tym razem ja przejmę pałeczkę ^^ Więc zaczynajmy~



1.LEE SEUNG HWAN FT. LEE SO EUN – I FEEL ON YOU

Dooors: O matko tak bardzo nie ogarniam tego teledysku! No bo o co chodzi z tymi misiami i ogólnie czemu ona nie odpisuje na te sms. Niby wszytko jest okey, facet stara się o serce dziewczyny, ale co do tego ma taniec ludzi z parasolkami lub jakieś wygibasy w sklepie. Plus ten iron man WTF! Albo nie! Najlepszy i tak jest taniec chłopaka z dziewczyną na tej jakieś scenie i tak fajnie się gibają xD Nie dobra... Nie mam słów.

2. SWINGS FEAT. JAY PARK – FALLIN’

Dooors: Szpitalne klimaty czemu nie. Ogólnie to tak, rapsy są spoko, dodając do tego spokojny wokal Jay Parka daje nam to ciekawe połączenie, warte uwagi. Co do teledysku. Cóż na początku skojarzył mi się ze starymi polskimi produkcjami, w sumie nie wiem czemu, ale jakoś ten klimat tak na mnie zadziałał. Podoba mi się ten moment gdy raper jest czarno-biały a jedyna wyróżniająca się rzeczą to czerwone chusty za jego plecami. 

3. HONG DAE KWANG – THANK YOU MY LOVE

Dooors: Teledysk mnie niczym nie zaskoczył. Dziewczyna traktowana jest niczym królewna, wszytko ma podane od razu na zawołanie i mężczyzna, który jest w niej szaleńczo zakochany. Miłym zaskoczeniem jednak okazała się piosenka. Byłam przekonana, że to będzie zwykła ballada, ale okazało się to dynamiczną nutą. Miło się aż słucha. 

Bandur: 

4. LED APPLE – WHO ARE YOU

Dooors: Co to jakiś nowy image? Najpierw w k-popie byli sami bruneci lub szatyni, następnie nastała era blondu spowodowana przez B.A.P. Normą było gdy w zespole były różne kolory włosów, ale żeby cały zespół miał czerwone włosy o.o No panowie gratuluje oryginalności, jednakże nie wygląda to za dobrze. Przechodząc do piosenki urocza, jednak jakoś szału nie robi. Teledysk za to na zasadzie podróży, wygłupów z ludźmi i na scenie. 

5. LEE MICHELLE – WITHOUT

Dooors: Hmmm ciekawa produkcja. Sam początek teledysku wywarł na mnie fajne wrażenie, aż sama się wystraszyłam jak te drzwi tak zaczęły się szamotać. Ogólnie cała historia jest porażająca. Zaskoczeniem jest też wokalistka, która Koreanką do końca nie jest, ale za to jaki ma głos <3 Całe mv bardzo mi się podoba jak i sama piosenka. Btw miny tej dziewczynki są genialne ;D

6. GAIN – A TEMPO

Dooors: Całkiem spokojne mv ze studia nagraniowego. Gain czaruje nas swoim delikatnym głosikiem, który zachęca do powolnego tańca z ukochany. Przynajmniej ja mam tak jak tego słucham. Walca można by do tego tańczyć. Piosenka mi się podoba, ale nie zaproszę jej do playlisty.

7. LEE SEUNG HWAN FT. MC META (GARION) – THINGS THAT ONLY HAPPEN TO ME

Dooors: Teledysk pełny różnych elementów i szczegółów, spowity spokojną i emocjonalna piosenką. Raczej nie wszystkim przypadnie to do gustu. 

8. 100% – BEAT

Dooors: Tak jak już wspomniałam na fp teledysk niczym voodoo doll i thriller. Powtórzone klimaty nie robią już po raz kolejny wrażenia, niestety. Piosenka jakby powstała z połączenia disco, elektroniki i ballady. Daje to pewnego rodzaju mind fuck jak się tego słucha. 

9. TROY – GREEN LIGHT

Dooors: Te klimaty, oo tak <3 To jest coś na co Dooors ma ostatnio faze. Fajny pomysł z klubem gdzie wszyscy sobie tańczą. Wygląda to ciekawie. Podobają mi się wokale jak i rapy w tym utworze, są takie urokliwe. Jestem na tak, ta piosenka mnie zauroczyła ;D

10. ORANGE CARMEL – CATALLENA

Dooors: Taaaak niewątpliwie te panie nie należą do tych normalnych zespołów i nie utrzymują się w ryzach. Nie wiem czy ten teledysk jest jakąś aluzją ze Orange Caramel ukrycie pragną być sardynkami uwięzionymi w foli, na prawde nie wiem. Do tego jeszcze udają sushi, spoko tak też można. Może obrały zasadę przez żołądek do serca? Jednakże najbardziej zabija to hoi hoi hoi hhahahaha ni moge XD

11. WINGS – HAIR SHORT

Dooors: Czy one na prawdę śpiewają o ścinaniu włosów? Czy to jest jakaś przenośna do czegoś czy coś? Bo nie ogarniam. Nie wnikam, piosenka za to fajna xD Ale te rosnące włosy sa creepy!

12. LUNAFLY FEAT. MIRYO (BROWN EYED GIRLS) – SPECIAL GUY

Dooors: Widać, ze dalej się rozwijają i lecą w nowsze brzmienia. Fajnie wyszło to w tym przypadku. Przyjemna nuta, rozpływam się ^^

13. SUPER JUNIOR M – SWING


14. A PINK – MR. CHU

Dooors: Ten róż mnie trochę przeraża jak i te skaczące piłeczki. Ja wiem, ze kobiece zespoły są wstanie zrobić wiele i lubię sporo piosenek różnych grup, ale ta piosenka jest tak typowa, ze mnie to aż boli. Nie ma w tym nic oryginalnego. 


15. TOHEART (WOOHYUN & KEY) – DELICIOUS

Dooors: Ciężko mi nie stwierdzić, że jestem już fanka Toheart. Jak dla mnie świetnie, że ich połączyli. Miło tak popatrzyć na kolaboracje z dwóch różnych zespołów. Piosenka jest na prawde świetna, taka rytmiczna i wesoła do tego ten powalający taniec ^^ Teledysk tez bardzo wesoły, możemy obserwować dwójkę przyjaciół i ich stosunki do siebie i sposób w jaki chcą zdobyć dziewczynę. Chłopcy są na prawdę zabawni i miło się na nich patrzy.

16. M.I.B – CHISA BOUNCE

Dooors: Oh panowie w czerni, jak miło ich znowu widzieć do tego w tak świetnej produkcji. Teledysk prosty, ale urozmaicony o ciekawe elementy, którymi miedzy innymi są sami członkowie zespołu. Piosenka szybko wpada w ucho i da się jej słuchać na zapętleniu do tego rytmicznie bansować (tak próbowałam). Chyba najlepszym utworu jest taniec. Powalający doprawdy!

17. SPEED - 'Zombie Party

Dooors: Początek niczym z jakiegoś psychicznego cyrku xD Ciekawe podejście jezeli o zombie i imprezy chodzi. W sumie szkoda, że ich zombie nie chce zjeść i z nimi nie zaczyna tańczyć, tylko to oni są zombie. Ktoś tego nie przemyślał xD Taniec nadal mnie rozbraja.

18. MBLAQ - Be a man


Dooors: Przyznam, ze czuję się trochę zawiedziona. Spodziewałam się bardziej jazz'owych klimatów jednak to kolejna ballada. Ładna to prawda, bo ciężko nie przyznać, że wpada w ucho, ale nie na długo. Teledysk tez prosi o pomstę do nieba, ponieważ nic oprócz tańca w nim nie ma. Co prawda chłopcy wyglądają bardzo przystojnie, ale to chyba tyle. Szkoda, bo liczyłam na świetny comeback z ich strony.

19. 4MINUTE - Whatcha Doin' Today


Dooors: Teledysk to nie jest coś co podoba mi się w tym comebacku, jednakże piosenka jest całkiem spoko. Rytmiczna i wesoła, od razu chce się tańczyć.


~~~~
Jak widać dosyć ubogi ten miesiąc był, ale cóż poradzić i tak bywa ^^ Tymczasem zapraszamy do głosowania w ankiecie jak i na nasz fanpage gdzie na bieżąco informujemy o notkach i różnych nowościach muzycznych. 

PS Wiecie, ze w tym miesiącu mija już rok od kiedy zaczęłyśmy robić podsumowania miesiąca? Jak ten czas szybko zleciał hehe ;D
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Eee... A gdzie ta ankieta? Bo zawsze była z boku, a teraz jej nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ankieta pojawiła się na blogu. Widnieje w stałym miejscu. Przepraszamy za niedogodności ^^

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.