Nieznane - JJCC (Double JC)

4 comments
Ayo~ Z tej strony Bandur, który dzisiaj w tym tygodniu przejmuje pieczę nad blogiem, bo Dooors ostatnio się narobiła, więc trzeba dać jej chwilkę relaksu, prawda? Dawno nie było tutaj posta o nieznanych zespołach dlatego dzisiaj go dla was zaserwuję. Tym razem będzie trochę inaczej, ponieważ opisuję w tym cyklu zespoły lub solistów, którzy już trochę urzędują na koreańskim rynku muzycznym, a pozostają niezauważeni. Postanowiłam przedstawić wam debiutantów z tego roku, którzy mam nadzieję dadzą radę rozwinąć skrzydła i wnieść się na wyżyny sławy.

Let's start~
                             

JJCC (Dobule JC) - koreański hip-hop'owy boyband utworzony pod skrzydłami Jackie Chan Group Korean, który zadebiutował dnia 20 marca 2014 roku. W skład grupy wchodzi pięciu przystojnych chłopców, którzy moim zdaniem tworzą bardzo ciekawą grupę.
 Oczywiście tak jak zawsze chcąc wypromować na łamach naszego bloga jakiś zespół utwierdzam was w przekonaniu, że jest w nim coś niezwykłego i przyciągającego, tak będzie i tym razem. Pogrzebałam trochę w internecie, bo lubię być dobrze przygotowana do swoich artykułów, dzięki czemu znalazłam małe co-nieco informacji. Wracając jeszcze do informacji czysto ogólnych ich pierwszym utworem jest At First i jest to pierwsza grupa wytwórni wspomnianej powyżej.

                                         

Skąd właściwie wzięła się ich nazwa? Oczywiście jak większość z was się domyśla ma to pewien związek z panem, dzięki któremu w ogóle mieli szansę powstać. Tak, więc pierwsze JC to po prostu inicjały słynnego chińskiego aktora Jack'iego Chana. Druga część akronimu to join oraz cultures, co w połączeniu daje nam "Jackie Chan Joint Cultures" przetłumaczone na "Jackie, Chan, let's spread K-pop". Jakby tego było mało możemy jeszcze rozwinąć Double JC - "Double Joy Creative" albo "Let's crete double joy". Nie tłumaczyłam tego wszystkiego na polski, bo wtedy już nie brzmi tak iście fantazyjnie, a poza tym myślę, że sami dacie sobie z tym radę.

 Pomyślicie teraz zapewne- skąd u pana Chana taki pomysł? Może dla części z was będzie to nowa informacja, dla innych nie, ale Jackie Chan od naprawdę długiego czasu jest...Fanem K-pop'u! Kiedy spostrzegł jak wielki potencjał tkwi w tym azjatyckim gatunku muzycznym podjął wszelkie kroki, aby taki zespół utworzyć. Szczerze powiedziawszy wyszło mu to całkiem nieźle, jednak co będzie dalej czas pokaże. Jak to mówi ładnie sformułowany tekst: JJCC jest na świecie, aby zostać przyjętym przez kulturę Azji, poprzez ich muzykę i urok. Jak wam to brzmi? Chyba jak każde ideologiczne założenie wytwórni co do nowego tworu.

 Wymagania zostały im postawione naprawdę wysokie- Każdy z pięciu członków otrzymał indywidualne szkolenie w ramach uwydatnienia ich osobowości, a także (uwaga) poprawy ich śpiewu, tańca, rapu, pisania piosenek i gry aktorskiej! Wygląda mi to trochę tak, jakby Jackie Chan wymagał od swoich gwiazd połączenia wszelkich umiejętności, które teraz posiada w zespole kilka, a nie jedna osoba. Z doświadczenia jednak wiemy, że bycie gwiazdą w Korei nie jest łatwe w dodatku wymaga krwi, łez i potu (no dobra może trochę poszalałam xd). To jednak nie koniec tego co umie "Fantastyczna Piątka"... Ich umiejętności taneczne obejmują popping, b-boying a nawet balet, są również w stanie mówić w trzech językach- angielskim, chińskim i koreańskim. Zastanawia mnie teraz ile czasu byli trainne O.O

                     

13 marca pojawił się teaser do ich pierwszego mv, a mniej więcej tydzień później mogliśmy już oglądać ich w MNecie, Music Bank'u i Inkigayo. Wreszcie 24 marca ukazał się teledysk- At First (Everoyone Is Like This At First). Piosenka jest kombinacją melancholijnego hip-hop'u praz bitu R&B. Prince Mak niestety w nim nie występuje, ponieważ w dniu kręcenia klipu poślizgnął się na stacji co skończyło się skręceniem szyi  i kostki oraz rozbitą głową. Chłopak musiał wziąć sobie wolne, na szczęście jednak możemy go potem oglądać na występach z tą piosenką.


Polecam wam obejrzeć kilka występów na żywo, dwa z nich poniżej:



Łapcie jeszcze Dance Practice:


Lista MV
(zaczynam od numeru dwa, bo debiutanckie macie na górze)

2. Bing Bing Bing (One way)


3. Fire


4. On a Flower Bed ft. Jung Hoon Hee


Dyskografia: 

Albumy: 

- JJCC 1st Mini Album (2014) 

Single: 

- At Frist (2014)
- Bing Bing Bing (One Way) (2014)
- Fire (2015)
- On a Flower Bed (2015)



Przejdźmy teraz do "Members Profile". Znalazłam sporo informacji i troszkę ciekawostek, jednak nigdzie nie można znaleźć dokładnej i potwierdzonej daty urodzin, stąd nie wiemy nawet ile chłopcy mają lat :< Znany jest wyłącznie dzień i miesiąc. W każdym razie z tego co udało mi się wyczytać członkowie zespołu maja po dwadzieścia parę lat.

Simba 




Imię i nazwisko: Kim Young Jin
Urodziny: 30.06
Wzrost: 184 cm
Waga: 66 kg
Znak zodiaku: Rak
Grupa krwi: 0
Miejsce urodzenia: Gyeonggi-do Suwon, Korea Południowa
Pozycja w zespole: Lider, raper
~
Najbardziej czarująca cecha: Uśmiech
Specjalne talenty: Rap, piłka nożna
Kogo chcę zaprosić na swoje urodzinowe przyjęcie: Moich przyjaciół z Suwon
Ostatni raz kiedy płakałem: Dzień przed naszym debiutem
Największy problem jaki sprawiłem rodzicom: Ucieczka z domu
Co przykuwa moją uwagę u dziewczyn: Wzrost
Jak zachowuję się kiedy jestem kimś zainteresowany: Martwię się, martwię i jeszcze raz martwię
Pierwszy raz kiedy pomyślałem o zostaniu piosenkarzem: w 2010 roku
Pierwsze miejsce, które chcę odwiedzić podczas trasy koncertowej: Japonia
Najbardziej pamiętne miejsce gdzie spędziłem wakacje: Busan
Kiedy zdobędziemy pierwsze miejsce:  Zatańczę fragment układu "At First"
Jeżeli nie byłbym piosenkarzem, byłym:  Fotografem

Prince Mak




Imię i nazwisko: Henry Prince Mak
Urodziny: 24.05
Wzrost: 179 cm
Waga: 60 kg
Znak zodiaku: Bliźnięta
Grupa krwi: B
Miejsce urodzenia: Sidney, Australia
Pozycja w zespole: Wokalista
~
Najbardziej czarująca cecha: Duży i przyjazny uśmiech
Specjalne talenty: Taniec i moje nieskończone endorfiny (hormony szczęścia)
Kogo chcę zaprosić na swoje urodzinowe przyjęcie: Wszystkich moich fanów
Ostatni raz kiedy płakałem: 25 marca
Największy problem jaki sprawiłem rodzicom: Wpadnięcie do kosza na śmieci
Co przykuwa moją uwagę u dziewczyn: Włosy i cera
Jak zachowuję się kiedy jestem zainteresowany: Zachowuję się tak jakbym nie był zainteresowany
Pierwszy raz kiedy pomyślałem o zostaniu piosenkarzem: Kiedy miałem 7 albo 8 lat
Pierwsze miejsce, które chcę odwiedzić podczas trasy koncertowej: Australia dokładniej Sidney
Najbardziej pamiętne miejsce gdzie spędziłem wakacje: Każde miejsce, które odwiedziłem z rodziną
Kiedy zdobędziemy pierwsze miejsce: Zabiorę swoich fanów na obiad
Jeżeli nie byłbym piosenkarzem, byłym: Astronautą

Eddy




Imię i nazwisko: Oh Jong Seok
Urodziny: 07.07
Wzrost: 177 cm
Waga: 65 kg
Znak zodiaku: Rak
Grupa krwi: 0
Miejsce urodzenia:  Los Angeles, Stany Zjednoczone
Pozycja w zespole: Wokalista
~
Najbardziej czarująca cecha: Oczy jak kryształy (lub oczy przypominające te Jelonka Bambi)
Specjalne talenty: Nurkowanie
Kogo chcę zaprosić na swoje urodzinowe przyjęcie: Jackie'go Chana
Ostatni raz kiedy płakałem: 20 marca
Największy problem jaki sprawiłem rodzicom: Uderzenie kogoś kijem golfowym w buta
Co przykuwa moją uwagę u dziewczyn: Ich osobowość, uśmiech i uroczy urok
Jak zachowuję się kiedy jestem kimś zainteresowany:  Jestem nieśmiały i zdenerwowany
Pierwszy raz kiedy pomyślałem o zostaniu piosenkarzem: Kiedy miałem 20 lat
Pierwsze miejsce, które chcę odwiedzić podczas trasy koncertowej: Los Angeles, Stany Zjednoczone
Najbardziej pamiętne miejsce gdzie spędziłem wakacje: Szanghaj
Kiedy zdobędziemy pierwsze miejsce: Będę rozdawał "Free Hugs'y" w Seulu przez godzinę
Jeżeli nie byłbym piosenkarzem, byłym:  Piłkarzem albo kaskaderem

Ciekawostka: Eddy wystąpił w Master Chefi'e



E.Co




Imię i nazwisko: Ha Joon Young
Urodziny: 13.03
Wzrost: 186 cm
Waga: 65 kg
Znak zodiaku: Ryby
Grupa krwi: A
Miejsce urodzenia: Gimhae, Buasn, Korea Południowa
Pozycja w zespole: Raper
~
Najbardziej czarująca cecha: Styl, Ekscentryczność, Osobowość 4D
Specjalne talenty: Rap
Kogo chcę zaprosić na swoje urodzinowe przyjęcie: Hyungów, którzy pomogli mi wejść w świat muzyki
Ostatni raz kiedy płakałem: Po naszym debut stage, kiedy rozmawiałem z rodzicami przez telefon
Największy problem jaki sprawiłem rodzicom: Kiedy powiedziałem rodzicom, że chcę pracować w przemyśle rozrywkowym
Co przykuwa moją uwagę u dziewczyn: Styl
Jak zachowuję się kiedy jestem kimś zainteresowany: Jasno to mówię
Pierwszy raz kiedy pomyślałem o zostaniu piosenkarzem: w 2009 roku
Pierwsze miejsce, które chcę odwiedzić podczas trasy koncertowej: Korea
Najbardziej pamiętne miejsce gdzie spędziłem wakacje: JC Group Headquarters w Hong Kongu
Kiedy zdobędziemy pierwsze miejsce: Będę wszystkich przytulał
Jeżeli nie byłbym piosenkarzem, byłym: Aktorem lub projektantem mody

San Cheong 



Imię i nazwisko: Choi Ha Don
Urodziny: 14.05
Wzrost: 180 cm
Waga: 64 kg
Znak zodiaku: Byk
Grupa krwi: B
Rodzinne miasto: Dageu, Korea Południowa
Pozycja w zespole: Maknae,Raper
~
Najbardziej czarująca cecha: Mówienie w języku chińskim, oczy
Specjalne talenty: Spanie, rap, pływanie
Kogo chcę zaprosić na swoje urodzinowe przyjęcie: Przyjaciół ze szkoły
Ostatni raz kiedy płakałem: Po naszym debut stage, kiedy samochodem wracaliśmy do domu
Największy problem jaki sprawiłem rodzicom: Kiedy się zbuntowałem w okresie dojrzewania
Co przykuwa moją uwagę u dziewczyn: Oczy
Jak zachowuję się kiedy jestem kimś zainteresowany: Jestem typem, który potrafi to wyrazić
Pierwszy raz kiedy pomyślałem o zostaniu piosenkarzem: Kiedy miałem 9 lat
Pierwsze miejsce, które chcę odwiedzić podczas trasy koncertowej: Europa
Najbardziej pamiętne miejsce gdzie spędziłem wakacje: Europa
Kiedy zdobędziemy pierwsze miejsce: Wystąpię na ulicy tak jakbym wrócił do początków
Jeżeli nie byłbym piosenkarzem, byłym: Aktorem

~
Polska strona zespołu: ~Klik~
~
Na dzisiaj to już wszystko o JJCC. Mam nadzieję, że zespół wzbudził wasze zainteresowanie i będziecie śledzić jego poczynania ^^ ze swojej strony, życzę chłopcom wszystkiego dobrego na trudnej drodze, którą dla siebie wybrali

Do zobaczenia wkrótce <3
Bandur :3


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. a ja znam... :D To chyba dobrze, co? XD
    Hmm. Polecam posłuchać. Ciekawi mnie co z nimi będzie dalej.. jakiś comeback? Może jakiś nowy styl? Ciekawe, ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na angielskiej stronie pisze rok ich urodzin:
    Simba:1991, Prince Mak:1990, Eddy:1989, E.CO:1987, San Cheong: 1992

    OdpowiedzUsuń
  3. Są naprawdę bardzo fajni :3 polecam posłuchać ich piosenek ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.