~Jeo Oppadeul Isanghae!

3 comments
Ayo~ Jak tam wam mija wolne? Za niedługo znowu wolne, ale nie martwcie się jeszcze długi weekend, testy gimnazjalne i matury wiec jest trochę wolnego! I co raz bliżej wakacje, hehe. Lecz nie zebraliśmy się tutaj by rozmawiać o wolnym, ale o Block B i ich nowym utworze! Jak widać chłopcy się nie poddają i dalej walczą o względy BBC jak i innych fanów, przeciągając ich na ciemną stronę mocy. Czy uda im się to z nowym kawałkiem? 

Teaser

Najbardziej w teaserze zainteresowała mnie melodia, która bardzo intryguje. Kryła za sobą coś co chciało się poznać i wejść tam gdzie jeszcze nie miało się do końca wstępu. Tak o to zachęcili nas do powrotu Block B pokazując urywek z teledysku. Nikt nie wie co się dzieje, dziewczyna ucieka, jacyś szaleńcy ją gonią, a Zico drze się w niebo głosy YAHOOO! Czego chcieć wiecej? Pełnej MV!


MV

Od czego by tu zacząć? W tym teledysku tyle się dzieje, że chyba lepiej byłoby poopowiadać o tym czego tam nie ma. A chociażby nie ma tam różowych króliczków i czekolady. Wait o czym ja gadam? 
Tak, jak zwykle nie o tym co powinnam! Jednak na samym początku oceny mv muszę to powiedziec. To jest najlepszy teledysk jaki ostatnimi czasy widziałam. Dawno żaden nie spodobał mi się tak bardzo jak ten. Gdy go oglądałam moja szczęką tylko opadała co raz bardziej w dół. A na wargi siliło się tylko jedno słowo ZAJEBISTE. Co prawda nie wszytko jest tu tak oryginalne, mamy kilka elementów które już znamy z wcześniejszej produkcji Block B - Very Good. Mam na myśli sztućce, które ma Taeil, bat w ręku Kyunga i maski klaunów, którymi też się już posługiwali. 




Zastanawia mnie czy jest to celowy zabieg, czy po protu bardzo podobają im się te elementy. Jest jeszcze opcja, ze będą to znaki rozpoznawalne Block B. Czemu by nie do twarzy im w maskach klaunów ^^

Głównym elementem akcji w mv jest gonitwa z dziewczyną i znęcanie się nad nią? No może nie do końca. Co prawda jest przez nich więziona i zmuszana do różnych rzeczy, Taeil chce ją zjeść, a Zico stworzył z niej swoją marionetkę. Nie dziwie się, ze gdy została puszczona pokazała im środkowy palec. Jaka kobieta chciałaby być tak traktowana? (Oprócz niektórych fanek Block B, które zrobiłyby wszytko by być tak blisko nich.)

W teledysku znajduje się mnóstwo szczegółów, sceny pościgu, przeróżne pomieszczenia, koło "fortuny", a wszytko przeplatane układem tanecznym w udzielnej sali w ogolę nie związanej z  fabuła. (Te wykopy xd)
 Całość kojarzy mi się trochę z Alicją w Krainie Czarów ale w wersji koszmaru. Dziewczyna znajduje się w świecie, który nie do końca rozumie i spotyka dziwnych świrów robiących przeróżna rzeczy. 
Jak i w Very Good każdy z chłopców ma jakieś swoje zadanie do spełnienia wobec ich "ofiary". Chyba mogę ja tak nazwać, w końcu padła ofiarą ich szaleńczych umysłów. 

Jak dla mnie jest to istny majstersztyk. jestem pod wielkim wrażeniem tego co nam zaprezentowali. Napracowali się nad tym i należą im się gromkie brawa! Powstańmy dla geniuszu Block B!


Piosenka
Taaak to pokręcony tekst na pewno. Przede wszystkim chodzi w nim o pieniądze i zapewnienie sobie jak najlepszego życia. Jednakże chodzi tez o coś więcej, mianowicie o utarcie nosa osobom, które w nas nie wierzyły i skreśliły. Czyżby ten tekst odnosił się momentami do ich poprzedniej wytwórni? Hmm wygląda na to że coś w tym tkwi. Jednak, czy nie mają racji? Tekst jest bardzo życiowy i prawdziwy. W życiu liczy się kasa i to czy ją masz. Dzięki niej możesz wszytko i nie oszukujmy się pieniądze żądza światem. Wszyscy pragną by kiedyś los się do nich uśmiechnął i wygrali w totka czy innej loterii - czyli nasz tytułowy Jackpot (Najwyższa wypłata w grach na automatach: video poker, jednoręki bandyta.) Tekst mówi też, by nie zważać na niedowiarków i iść przed siebie, dążyć do celu. I to ma sens. Te słowa są warte uwagi wiec polecam przeczytać tłumaczenie. ^^

Co do melodii. Tak zdecydowanie jest to popowa piosenka jak zresztą cały k-pop, z elementami rapu. Utwór jest bardzo dynamiczny, stworzony do tańca i wygłupów. Podoba mi się fakt, ze P.O po raz kolejny śpiewa, jak i moment gdzie Zico pokazuje talent wokalny prezentując nam mocne "We hit the jackpot baby" w jego wykonaniu. Imponujące! Piosenka bardzo przypadła w moje gusta i codziennie ją słucham ^^


Taniec

Tym razem nie bardzo wiem co dokładnie powiedzieć o tańcu, chociaż zazwyczaj przygotowuje prawdziwe referaty, Block B zawsze są wyluzowani i pokazują coś naprawdę fajnego ♥ Nie zawiedli mnie, każda sekunda ich nowego układu była genialna. To co oni robią w teledyskach jest po prostu połączeniem ich pokręconych umysłów. W każdym bądź razie taniec naprawdę mi się spodobał ^^


 



Przepraszam, ale musiałam dodać P.O tańczące drzewo xD 
Stroje

Czasami zastanawia mnie pewien fakt. W Korei rzecz jasna istnieją wielkie, bogate wytwórnie, które oszczędzają swój wielki szmal kręcąc mv'ki w pudełkach i ubierając swoich artystów w lumpeksach, a tutaj takie Seven Seasons. Nie będę wspominać teraz o tym, jak zajebiste jest mv, bo teraz poruszamy kwestię ubioru, ale kierwa...już dawno nie widziałam, żeby któryś zespół tyle razy "przebierał się" w teledysku! Block B zafundowali nam mnóstwo genialnych stylizacji! Już od Very Good chłopcy zaproponowali nam eleganckie, różnego rodzaju garnitury, tak było i tym razem. Tylko, żeby to był jeden zestaw, a gdzie tam! Oni maja całą garderobę ubrań! Garnitury w jednolitych kolorach, kraciaste, białe ze spodniami w paski naprawdę od groma. Do tego dochodzą jeszcze stroje ze scen indywidualnych! Naprawdę wytwórnia chłopców zrobiła niesamowitą robotę. Poniżej kilka screenów, żebyście mogli zobaczyć ile tego było (starałam się uchwycić sceny grupowe), wybrałam też swoje ulubione pojedyncze stylizacje. Gdyby mało było wam ciuchów to mamy jeszcze wodospad dodatków. Kokardy, broszki, okulary, bransoletki, wisiorki i...perły! Tak było ich naprawdę dużo w tym mv, czyżby nowy ulubiony przedmiot Block B?



Fryzury

Naprawdę nie pamiętam, co w ostatnim czasie chłopcy mieli na swoich głowach, więc nie mam porównania. W każdym bądź razie wyszło całkiem nieźle, jednak wolałabym przefarbować Kyungowi włosy z blondu, bo jakoś blado dla mnie wygląda. Fryzjerzy na szczęście nie zrobili nic złego. Najbardziej zaszalał P.O, który wygląda jakby zamoczył głowę w roztworze gencjany, ale dzięki temu jest oryginalny i pokręcony jak całe Block B razem wzięte ^^


Tak o to prezentuje się nowe dziecko Block B. Jak zwykle pokazali nam swoją najlepsza szaleńcza stronę i widać, że bardzo się starali! Mam nadzieję, że wygrają z tym parę programów muzycznych, bo na prawde zasługują na to. 

Tyle tym razem. Życzymy miłego odpoczynku przez te 2 dni ^^ Pamiętajcie o zostawieniu komentarza! 

Dooors and Bandur ;3 

PS. Nie zapominajcie o ankiecie i reakcjach pod notkami ;)


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. hm.... Fakt, w MV dzieje się bardzo dużo i jak dla mnie jest to kontynuacja Very Good - bo przecież kto po okradnięciu banku nie założyłby cyrku?! Piosenka jak zazwyczaj od Block B jest bardzo pozytywna i tekstem i melodią i chyba nikt temu nie zaprzeczy ~ jeśli chodzi o wygląd, to Jaehyo wyszedł.... no lepiej w Very Good, Taeil nie bardzo zmienił, Kyung faktycznie trochę blado, ale mega przystojnie ♥ Zico derp jak zwykle, B-Bomb lepiej niż w blondzie, Kitty Kwon bardzo ciekawie, szczególnie jak obcinał tej lasce włosy... A P.O jakoś lepiej w czerwieni i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do "melodii. Na początku Zico wspomina o Pop time. Tak zdecydowanie jest to popowa piosenka jak zresztą cały k-pop, z elementami rapu."
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale mam nadzieję że wiesz że Poptime to jeden z producentów i twórców tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O faktycznie tego nie wiedziałyśmy. W takim razie dziękujemy za uświadomienie nas ;D Przepraszamy za błąd.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.