TOP 10: Mrocznych konceptów.

1 comment
Hejka tu Dooors ^^ Już kiedyś planowałyśmy robienie takich TOP 10, ale jakoś nie było się komu za to zabrać. Jako, że tydzien temu było hallowen, a leniwemu Dooorsowi nie chcialo się tego zrobić szybciej, to robi teraz mroczne koncepty, jakie pojawiły się w k-pop'ie. Postanowiłam, że bedą to 10 najlepszych mv ^^ Mam nadzieje, że swoje propozycje dopiszecie w komentarzach <3 


Jest to ranking według mojego systemu oceniania. W sumie sama kolejność nie ma wielkiego znaczenia, ale zaczynę od dziesiątki, na koncu umieszczajac mv które najabrdziej mi się podoba.


10. Boyfriend - WITCH


Z tym mv mieliśmy okazję się bliżej spotkać w jednej z naszych recenzji. Więc też nie będę się wdawać w szczegóły, oprócz tego iż mój zmysł rozpoznawczy potworów się pomylił.Chłopcy okazali się być wilkołakami, co faktycznie bardziej pasuje niż wampiry ^^ Dziękuję osobie, która uświadomiła mnie o tym w komentarzu. 


9. BIG BANG - Monster

Ah ulubiona piosenka mojej mamy (tak nie przesłyszeliście się), moja również. Chłopcy poprzebierani w różne stroje, śpiewający o tym, że nie są potworami i warto ich kochać to jest to. MV od poczatku mi się podobało. Niby zwykły poligon, jakiś magazyn, trochę efektów i mamy fajny teledysk. Piosenka uderza do serca i nie sposób jej nucić całymi dniami.

8.  100% Beat


Trumny do okoła, kobieta sadystka i chcecie mi powiedzieć ze to piekło dla faceta? xd Sama piosenka pod względem brzmienia do mrocznych nie należy, ale teledysk już jak najabrdziej. Kilmat w niej panujacy i stylizacje wskazują na lubowanie się w horrorach. 

7. VIXX - Hyde

VIXX już od jakiegoś czasu dryfuje w klimatach mroku i czerni. Przyznam szczerze, że dobrze im to wychodzi, dlatego w tym "rankingu" znajdują się dawa razy. Co do tego mv naprawdę je lubie. Pamiętam, że to dzięki niemu polubiłam głos Leo i nawet trochę zespół. Swoją drogą rozwala mnie moment gdy rozpościerają skrzydła xD

6. BEAST - Shadow

Pamiętam jak ten teledysk został wydany w lecie i tak strasznie nie pasował mi ten koncept do słonca na dworze. Jednak na taka okazje jaką było hallowen czy też te jesienne, prawie zimna wieczory, no wprost idealne. Mamy ruiny, cos tam wybucha, straszne zwierzęta i ten czarnowbiały gościu. Piękne <3

5. BTOB Thriller

Na cmentarzu jeszcze nie byliśmy wiec mamy okazje być tam wraz z BTOB. Jedna z ich lepszych piosenek moim zdaniem. Mamy tu tak samo świecące oczy jak u Boyfriend, jednak chłopcy chyba nie sa żadnymi stworzeniami prawda? Tak czy siak mi się to bardzo podoba.


4. KIM Jaejoong Mine

To mv też było chyba tutaj troche bardziej opisywane. Jak pamietam wyczekiwany debiut tego pana nie był aż tak dobry jak się spodziewałam. Co jednak nie przeszkadza temu by mv znalazło się na tej liście. Jaejoong idealnie nam pokazuje swój mrok, który skrywa w głębi duszy i potrafi się w tym odnaleźć. Używa do tego też rockowego brzmienia, nad którym musi popracować, ale jest spoko. KLIK


3. SunnyHill - Pray



Jako, że dziewczyny też umią się wczuć w podobny klimat to umieszczam tu SunnyHill. Uderzają w sumie z innej strony ponieważ każa nam się zastanowić. Możemy z tego wynieść refleksje, że inny nie znaczy gorszy. Jednak sami widzimy jak ta historia się kończy. Myślę, że w jakiś sposób to mv umie się wpasować do tej listy.


2. SEOTAJI - Christmalo.win

Która by to wersja nie była i tak jest mega fajne. Mroczny teledysk (jakby jakieś inne tutaj były), ojciec      k-popu i comeback po tak długim czasie. Jak wy byście to ocenili?
Mi osobićcie koncept się podoba a i piosenka całkiem fajna. 


1. VIXX - Voodoo Doll



I zdecydowanie mój faworyt. Co jak co, ale tym mv VIXX pobili wszystko. Tym konceptem przekonali mnie do siebie i miałąm ochotę głebiej poznać zespół. Az się dziwiłam czmeu tego wcześniej nie zrobiłam. Co prawda teledysk może obrzydzać, ale dla mnie jest świetny. VIXX królowie hallowen xD Haah


Tak jak mówiłam podawajacie swoje propozycje w komentarzach, bo owych mv w tych klimatach jest wiele. ^^ Czekam na komentarze i do zobaczenia w nastepnej notce.
Dooors <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. M.Pire przynajmniej jeden utwór ma z wampirami, trumnami itp. ale za nic w świecie nie mogę sobie przypomnieć tytułu. Dorzuciłabym jeszcze SPEED-Zombie party. VIXX bije konkurencję.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.