Comebacks, comebacks everywhere !

8 comments
Witajajcie ^.^ Tu Dooors. Dzisiaj specjalna notka "comeback'owa". Czyż styczeń to nie cudowny miesiąc?  Ledwo się rok zaczął, a koreańskie wytwórnie już nasz atakują powrotami swoich podopiecznych. Ale czy to źle ? Wydawało mi się czy słyszałam gromkie NIE !! Haha przecież to oczywiste, że każdy się cieszy, i Boice, i Babys, itd. Już kilka nawet zaliczyliśmy SNSD, SuJu, u-kiss, B.A.P


Jako, że naprawdę dużo wypłynęło od naszych kochanych Azjatów postanowiłyśmy zrobić tą notkę by jakoś ogarnąć niektóre powroty.

No to do dzieła ;D


1. Annyeonghaseyo witają się z wami CN Blue ♥ O tak 13.01 wyszedł ich nowa MV. Powiem szczerze, że nie byłyśmy przygotowane. Co prawda ja (Dooors) słyszałam o ich powrocie i nawet zdjęcia teaserowe widziałam, ale jakos data ich comebacku nie obiła mi się o uszy xD
W takim razie zobaczmy ich MV ...


Wow no niezłe! Po raz drugi akcja rozgrywa się w mieście i po raz kolejny śpiewają na dachu xD Wiecie o czym mówię  A o Frist Step gdzie mamy te dwa same elementy. No ale nie czepiajmy się chłopaków ;D Plus za to, że akcja rozgrywa się w Londynie ;D Prawda jest taka, że kocham chłopaków i ich muzykę i tym razem mnie nie zawiedli. Tekst piosenki jest naprawdę świetny, nie wiem czemu mi się on aż tak bardzo spodobała, ale sami zobaczcie ---> klik  O strojach też nie ma co się rozpisywać normalny miejski styl, ale napisze o włosach. A tak dokładnie o cudownym powrocie długich włosów JungShina bo o ile dobrze pamiętam w Robocie nie miał ich zbyt wiele i na dodatek były takie jak piórka młodych ptaszków.  Dobrze, że spowrotem wróciły. A ja nadal ubolewam nad utratą czupryny Jonghyuna, ale co poradzić ;< Przejdźmy do historii ;D Oczywiście każdy kto oglądał teledysk wie o czym jest, chłopcy się przechadzają po ulicach, Minhyuk bije się w barze i biedaczek ma potem poranioną rękę, itd. Ale jeden moment mnie całkowicie rozwalił. Mianowice moment w autobusie. Jakaś dziewczyna nie wiem jakim prawem, ale to pomińmy  drze się na basistę. On cierpliwie to znosi, do czasu ... Niby taki nie pozorny chłopak a tu hyc i kwiatami po (przepraszam za wyrażenie) mordzie kobiecie xD Hahaha nieźle się uśmiałam. ( Co prawda nie chciałam być na miejscu tej pani).
Posumowując: Moim zdaniem piosenka, naprawdę fajna, tekst świetny, a teledysk zabawny ;D


2. Jakże było o tym głośno!! Twitter pękał w szwach od zachwytu wszystkich fanek. Mowa o nowej podgrupie zespołu Infinite "H" składającego się z dwóch członków - Hoya i DongWoo (sorka, ale słabo ogarniamy ten zespół) Nas jednak nie porwał ten zachwyt wszystkich, ale z ciekawości musiałyśmy zerknąć ;D 



 Na początku myślałam, ze podgrupa bedzie składać się z wokalistów, jednakże się myliłam. Okazało się, że tworzą ją dwóch rapujących panów. A to szok xd Zdziwił, mnie jakże cukierkowy początek MV. Jeden z panów (czy to nie za poważnie?) prawdopodobnie jest to DongWoo ma różowe włosy. Szczerze to mnie to nie zdziwiło, zważając na to jak ostatnio styliści szaleją z kolorami (np. Eunhyuk z SuJu). W teledysku też nic specjalnego się nie dzieję  oprócz typowego jak dla mnie podrywania dziewczyny, starania się zdobyć jej serduszka ;D Przyjrzyjmy się tekstowi. ---> Klik  Moim zdaniem uroczy. Chłopcy obiecują niebo swojej ukochanej by tylko zwróciła na nią uwagę, czy to nie słodkie? Która dziewczyna by tak nie chciała by taki DongWoo obiecywał jej, że da jej wszytko nie ważne za ile. (Się uczepiłam chłopaka xD ) Hahah tak DongWoo (bo tak nazywał się różowo-włosy hai?) chyba mnie kurcze zauroczył ^//^ Ale nie wygląda na naprawdę sympatyczna osobę i ten jego uśmiech. On ma naprawdę  śmieszne uzębienie xD Anyway ... Wracjąc do piosenki. Utwór naprawdę miły, taniec nie jest specjalnie skomplikowany, ale do refrenu pasuje idealnie. Cala piosenkę dopełniają ostatnie słowa: speszlial gol xD uwielbiem ich wymowę xD



3.  9 styczeń 2013 r wyszedł teledysk uroczych chłopców z Boyfriend. Czyż to nie cudne? ^.^


Dobra tak naprawdę mam jakby pierwszy raz z nimi do czynienia. Nie znam ich imion, a to jest pierwszy teledysk który ich widziałam. Jednakże MV z przyjemnościom obejrzałam i stwierdzam, że muszę się zapoznać bliżej z tymi panami ^.^ 
Wow, zaskoczę was jeżeli powiem, że piosenka jest o miłości? xD Chyba nie^.^ W każdym bądź razie piosenka bardzo przyjemna, a teledysk typowo dramowy. 
Nie mam zbyt dużo do napisania, porostu mi się podoba ;D Nie mam zastrzeżeń. 


4. JaeJoong - Mine. Utwór na który bardzo czekałyśmy z Bandurem i się zawiodłyśmy. Kiedy wyszedł jak zwykle wszystkie strony fanowskie i fanpage zaczęły świrować ;D 


Teledysk ogólnie fajny widać, że chłopak wstrzeliwuje się w j-rocka. Ciężki styl, wszytko w czarnych barwach, nawet jego paznokcie. Naszym skromnym zdaniem ten styl kompletnie do niego nie pasuje. Może nie styl bo dobrze było mu w tych strojach, ale bardziej chodzi o wokal. Jego głos nie był zbyt dobry do tego utworu. Więcej było "darcia ryja" niż śpiewania. Tak, ale ktoś powie, że to był w stylu rockowym  Tak było, ale jego głos "niedomagał". Nasza pierwsza reakcja na ten teledysk było jednym wielkim WTF?! O wiele bardziej podobała mi się jego wcześniejsza piosenka One Kiss.
Podsumowując: Nie skreślamy go, po prostu nie podoba nam się do końca w takim wydaniu. 

Oke jak na razie kończymy z recenzjami nowych portów. Czekamy na kolejne. A tymczasem czekajcie na kolejne notki, a jest ich duuuuużo xD
Dooors ♥


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Mnie też niezwykle cieszy powrót długich włosów Jung Shina <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się wszystkie te kawałki podobają, które przedstawiłaś ale jeden szczególnie namiętnie leci w moich słuchawkach ;*

    CN Blue kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  3. JaeJoong - Mine. ach może mnie w nocy odwiedzić, a ja Go tak do łóżka przypnę hi hi

    OdpowiedzUsuń
  4. ale trzeba przyznać, że te obojczyki Kim'a są mrau ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tych zdjęciach mam ochote ich zjeść :3
    Śliczny nagłówek :3

    OdpowiedzUsuń
  6. CN Blue jakoś mi nie podpasowało, ale za to BOYFRIEND są świetni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i trzecia piosenka mi się spodobały <3 Mimo, że nie słucham jakoś wybitnie k-music, to te piosenki zdecydowanie porwały mnie, że tak to powiem, w szczególności piosenka Boyfriend, taka chwytliwa i wpadająca szybko w ucho, że aż ma się ochotę ruszyć cztery litery z krzesła i zacząć tańczyć XD. Ta ostatnia też fajna, zwłaszcza klip <3. No i może faktycznie 'drze ryja' ale daje rady, chociaż za bardzo się wysila i to wygląda dość sztucznie, no ale skoro chłopak chce próbować sił w ciężkich brzmieniach, to niech próbuje. A nóż się uda XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o mnie to gorąco polecam więcej piosenek Boyfriend. ;D
    Zdecydowanie. *.*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.