[150323-31] K-Dreams News #24 ...

8 comments
Hej! Bez jakieś zbędnej przemowy, czas na....


URODZINY

30
   -Kikwang (기광) ㅡ BEAST; 1990
   -Dahee (다희) ㅡ GLAM; 1994
   -Hannah (혜나) ㅡ GP Basic; 1996

31
   -Bohyung (보형) ㅡ SPICA; 1989
   -Bang Yongguk (방용국) ㅡ B.A.P, ; 1990
   -Jay (제이) ㅡ The BOSS; 1994

KWIECIEŃ

1
   -Donglim (동림) ㅡ DMTN; 1990

2
   -Kim Jae Wook (김재욱); 1983
   -Ellin (엘린) ㅡ Crayon Pop; 1990
   -Jaehyung (재형) ㅡ A-JAX; 1990
   -Jungbin (정빈) ㅡ Tahiti; 1990
   -Heo Changwoo (창우) ㅡ Apeace; 1992


3  
   -Park Jungmin (박정민) SS501; 1987
   -Sohee (소희) ㅡ Peernine; 1988 
   -Baek Seungheon (백승헌); 1991
   -Hyemi (혜미) ㅡ Nine Muses; 1991
   -King (킹) ㅡ LC9; 1993

4
   -Tei (테이); 1983
   -Jungmin (정민) ㅡ Notice; 1985
   -Eunhyuk (은혁) ㅡ Super Junior; 1986
   -Sungwon (성원) ㅡ Taken (former), A-Prince; 1989
   -Miso (미소) ㅡ Tahiti; 1991

5
   -Lee Jaewon (재원) ㅡ H.O.T (former), JTL; 1980
   -Jiwon (지원) ㅡ SPICA; 1988
   -Jaewon (재원) ㅡ Code-V; 1989


TEASER






MV
















ZAPOWIEDZI

  • YG po raz kolejny wypuszcza plakat promocyjny. Kogo tym razem zobaczymy?


  • Jimin z 15& zadebiutuje solo z piosenką "Hopeless Love". Pierwszy raz wystąpi 5 kwietnia w nowym sezonie programu “K-Pop Star” (którego zresztą pierwszą edycję wygrała), po tym występie rozpocznie na dobre swój grafik. Jednocześnie JYP zapewnił, że nie oznacza to końca zespołu, a Jimin będzie promować się zarówno solo jak i w grupie.
  • San E wyda w kwietniu swój pierwszy pełny album.
  • Lee Sang Gon z NOEL wyda 2 kwietnia duet z Seungyeon z KARA.
  • Tritops szykują się do comeback'u - można się go spodziewać za około/do trzech tygodni.
  • Victoria w wywiadzie przyznała, że f(x) przygotowuje się do comebacku. Wszystko jest jednak na tak wczesnym etapie, że nie są znane jeszcze żadne szczegóły.


MUZYKA
  • W Brand New Music, z piosenką 'Breakup With Breakup' debiutuje męski duet R&B Pretty Brown. W skład grupy wchodzą Hyun Joong i Goo Inhwae, którzy biorą udział w tworzeniu tekstów, kompozycji i swoich outfitów.


WYDARZENIA

  • 30.03 Sungmin z SuJu odszedł do wojska. Powodzenia!
  • 31.03 Jaejong z JYJ również odszedł do wojska. Powodzenia!
  • Polscy fani docenieni. Nowy, debiutujący zespół SUS4 wysłał polskim fanom wiadomość by wzbudzić nasze zainteresowanie. Czy to nie kochane?




Dziękuję i do zobaczenia.... Tak myślę.
Dooors
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Nie wiem czy widzicie co jest tu napisane ale nie akceptujcie tego pierwszego. Posze na telafonie a on ma coś ostanio nie halo (chyba się obraził). Em, to przechodząc do właściwego komentarza. Czy pod podsumowaniem ankiety też ma być 5 komentarzy by było kolejne? Dziękuję za odpowiedź pod ostatnim, jestem tu nowa i perwszy raz z czymś takim się spotykam. Jestem ciekawa waszych wrażeń po obejrzebiu teledysku EXO, mi osobiście bardziej przypadł do gustu chiński lepszy początek. Posta jak zawsze przyjemny, oby tsk dalej! Trzymajcie się ciepło!

    Serepia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notki typu K-Dreams News i podsumowania ankiety nie liczą się do zasady "5 komentarzy". Ta zasada obowiązuje jedynie w postach tematycznych, więc spokojnie ^^ Spokojnie po to jestem by pomagać i uświadamiać <3 Hmm może się skombinuje notka dotycząca comebacku exo, kto wie, jednak wciąż czekamy na ten decydujący 5 komentarz pod Azjatyckie smaki. ^^

      Usuń
  2. Witam;-)
    Ja wciąż w rozsypce po comebacku EXO.Specjalne wstałam o 6;-)
    Swoją drogą chłopcy postarali się i MV jest naprawdę świetne<3
    A miałam już koszmary,w których SM zastąpiło teledysk obrazkami z Muminków xD Ja nie wiem co mi odwala xD I mój Kai,siedzący na masce i jedzący lizaczka<3<3<3 Tylko jak zaczęłam ich liczyć i wyszło 10 to prawie się rozpłakałam T.T
    Ekhm,może przejdzmy do posta xD
    Po pierwsze:przegapiłam urodziny Banga o_O Zawsze myślałam,że ma w maju....:O
    Po drugie:Urodziny Eunhyuka<3Moja małpka<3
    Po trzecie:Exo
    I ta wadomość do polskich fanów taka kochana<^.^>
    I...Sungmin w wojsku?!?!Wtf?!?!?!Czemu ja nic o tym nie wiem?
    Dziękuję,że robicie takie notki,żebym wiedziała kiedy płakać T.T
    Hwaiting Sungminnie!Dasz radę!Pozdrawiam
    Hwanan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Notki, żebym wiedziała kiedy płakać" Ale my nie chcemy by ktoś płakał T^T Jednak to miłe, że się przydają weeee obowiązek spełniony <3

      Usuń
  3. Ale słodkie to było, czujmy się wyróżnieni specjalnie dla Nas-ha. Teraz tylko obejrzeć wszystkie mv :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak ktoś tam wie, że taka Polska istnieje!

      Usuń
  4. Podoba mi się wasz blog, jestem tutaj pierwszy raz, ale myślę, że zostanę na dłużej. ^^ Wasze posty typu K-Dreams News, są trochę podobne do Tygodnika, który prowadzę na moim, w wolnych chwilach zapraszam do mnie. :) Oraz życzę powodzenia w dalszej pracy nad blogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy! Im nas więcej tym weselej. Lubimy gdy nowe osoby się pojawiają, więc liczymy, że zostaniesz i obdarzysz nas czasem jakimś komentarzem. Dziękujemy za życzenia i oczywiście chętnie zerknę do cb. Pozdrawiamy!

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.