K-pop;owy przegląd miesięcy... [LIPIEC I SPIERPIEŃ]

2 comments
Ayo! We're back! Wreszcie po dwóch miesiącach przerwy, wracamy do was z nową siłą ^^ Mamy nadzieję, że ta wiadomość was ucieszy. Zmiany w wyglądzie  na blogu nie zaszyły, jakoś mnie wena nie naszła, może jeszcze się to zmieni, kto to wie. Mamy dużo pomysłów na notki, wiec w ciągu miesiąca powinno być ich dużo o różnej tematyce. Chcemy dalej prowadzić  wszystkie serie, jakie mamy i te które jeszcze nie zostały zaczęte. Szykujcie się na dużą dawkę wiedzy! Jednak, tak na początek coś lekkiego, podsumujmy sobie wakacje pod względem comebacków. Tak by było nam miło jeszcze z letnimi nutkami zacząć nowy rok szkolny~ Wybrałam najlepsze i najciekawsze według mnie mv, na końcu zrobię ankietę i Wy również będziecie mogli wybrać hit lata ^^ Więc do dzieła!


Ostatnie tchnienie lata, a za oknem już deszcz xd
1. Girls Generation - Party 


SNSD przez wakacje zaszczyciły nas trzema teledyskami. Ten był pierwszy z bardzo wakacyjnym utworem. Plaża, tańce, basen i drinki z palemką. Czego chcieć więcej od wakacji? Bardzo cieszy mnie fakt, że w tym roku SM przykłada się do teledysków. Ten bardzo przyjemnie się ogląda, piosenka tez nie najgorsza.

2. BIG BANG - Sober


Big Bang - nasi szaleńcy, którzy wrócili po trzech latach! Wydawali co miesiąc dwie piosenki, przez co jestem bardzo szczęśliwa ^^ Jest to moja ulubiona pozycja, albo przynajmniej jedna z wielu, które wydali. Uwielbiam ich nieobliczalność i to jak szaleni potrafią być. Do tego ten tekst, czytaliście go? W sekrecie powiem wam, że dokładnie oddaje życie moje i Bandura xD Piosenka jest świetna!

3. GOT7 - Just right


Jestem pod wrażeniem tego teledysku, jest bardzo oryginalny i to się mu chwali. Piosenka też wpada w ucho i nie da się przestać jej słuchać. Do tego ten taniec xd Jestem jak najbardziej na tak co do tego comebacku GOT7, oby takich więcej! 

4. AOA - Heart Attack 


MV takie typowo szkolne - są dziewczyny są chłopcy i są miłosne rozterki. Mimo, iż teledysk z motywami szkolnymi jednak da się w nim wyczuć letnią nutę. Tak jak na początku ta piosenka trochę mnie denerwowała, tak po kilkukrotnym odsłuchaniu bardzo ją polubiłam. 

5. Super Junior - Devil

Produkcje od Super Junior ostatnio mnie powalają. Pomysły jakie są zawarte w ich mv rozkladają na łopatki i nie da się nie uśmiechnąć oglądając je~ Ich pozytywna energia od razu się udziela. Dodatkowo możemy tu po raz pierwszy od dwóch lat zobaczyć Yesunga. Także, witamy go z otwartymi ramionami, miło, że znowu wrócił. I mimo, że nie ma kolejnych członków da się to przetrwać. SuJu zawsze jest wspaniałe <3

6. Infinite -Bad

Tak, tak, tak i jeszcze raz tak! Infinite bardzo postarało się tym razem~ Tak jak nie lubię ich wszystkich wcześniejszych piosenek, tak od czasu Destiny bardzo ich polubiłam. Tej piosenki mogę słuchać i słuchać, a teledysk też się nie nudzi. Wykorzystanie luster i innego sposobu filmowania chłopców jest oryginalny jak i ciekawy. 

7. SISTAR - Shake it


Wakacyjnie, pozytywnie i wesoło. Trochę za dużo dup, ale piosenki słucha się przyjemnie i od razu przenosi nas w miłe letnie miejsce. Jak dla mnie świetna pozycja na wakacyjnej playliście, nawet w ten co raz bliższy jesienny klimat. 


8 . Teen Top - Ah ah

Mimo iż to comeback czerwcowy, postanowiłam go tutaj umieścić, ponieważ jest wart uwagi. Ah te Teen Top i ich nadpobudliwe układy xd Zdecydowanie chłopaki cierpią na RLS, ale to dodaje im uroku. Czym by oni byli bez swoich wymachów nogami! 

9. BEAST - Gotta go to work


BEAST, ah BEAST piosenka dobra, spokojna z uroczy teledyskiem trochę nie zrozumiałym dla mnie. Ale jako wstęp do drugiej odsłony, która nam zaprezentowali jest bardzo dobry ;D


10. Jay Park - My Last (Feat. Loco & GRAY)


Ta piosenka kojarzy mi się z amerykańskimi. Jay Park ma taki podobny styl produkowania tych piosenek xd A może tylko ja mam takie wrażenie? Jednak piosenka przyjemna, fajne rapsy, a mv, no mnie nie zaskakuje. 

11. TVXQ! Yunho - Champagne


Yunho zdecydowanie podbił moje serce tym kawałkiem! Bardzo imprezowe jak i wakacyjne, świetnie się słucha jak i zapewne tańczy. Nie wyobrażam sobie by ktoś tego nie słuchał! xD Tutaj również muszę pochwalić SM. Naprawdę w tym roku przechodzą samych siebie co do teledysków!

12. 9MUSES - Hurt Locker


Tak jak nigdy nie ogarniałam tego girlbandu, ani ich piosenki mnie nie porywały, tak ta wpasowała się w gusta i już z głowy nie umiała wyjść. Co do teledysku wiele do powiedzenia nie mam, dosyć typowy jak na kobiece zespoły, dupy, itd. xd Jednak fakt, że dziewczyny śpiewają w pewnym momencie "Rysuj tę dziarę" sprawia, ze piosenki słucha się jeszcze przyjemniej xD



13. GIRL'S DAY - Ring my bell


Żywa piosenka, tak jak i mv wiec jest okey. Fajnie się tego słucha, od razu nabiera się energii. Jednak ten pan murzyn mnie trochę przeraża ;;;


14. TVXQ! Changmin - Rise As One


Panie i panowie, kocham głos Changmina! Zawsze mi imponował, jednak w  tej piosence jest to coś. Może i w mv nie ma za dużo naszego głównego zainteresowanego, to utwór jest zdecydowanie wart posłuchania. Mi od razu serce rośnie gdy go słyszę i robi mi się milej!

15. HOTSHOT - I'm a HOTSHOT


W sumie w teledysku mamy samo... chodzenie i taniec. No ok tak też można xD Piosenka, w sumie na mnie nie robi wrażenia, ale to już od gustów zależy. Ich debiut był troszkę lepszy, ale tej piosenki tez nie skreślam, może jeszcze mi się wkręci ;)

16. SONAMOO - Cushion 



Dziewczyny miały dobry debiut, tak i tutaj TS postarało się co do comebacku. Nie da im się nic zarzucić piosenka jest dobra. 

17. FTISLAND - Puppy 


FT ISLAND może nie należy do moich ulubionych zespołów, ale lubię śledzić ich comebacki zresztą jak każde inne. Tutaj mamy do czynienia z naprawdę uroczą piosenka i Hongkim, który szuka pieska, owww. Fakt jakiego pieska znalazł też jest świetny ;D

18. BEAT WIN - Stalker


Debiut tych panów był interesujący, Widać jak bardzo zmienili image od tego czasu. Stali się bardziej bad. Może to dobrze zważając na panujące teraz standardy i to co się sprzedaje. Jednak nie wiem czy dobrze, że chłopcy mają takie same fryzury. Teraz nie da się w ogóle ogarnąć kto jest kto :C


19. Hyolyn, Zico, Paloalto - DARK PANDA


Lubię takie kolaboracje!. Zawsze wynika z nich coś ciekawego. Mamy dwóch dobrych raperów i świetną wokalistkę, wiec co mogło z tego powstać. Naprawdę dobry utwór. Nic tylko słuchać!

20. JJCC - Where you at


Ah tak JJCC, którzy wraz z comebackiem zaskoczyli nas dwoma nowymi członkami. Nie mam nic przeciwko temu, tylko mogliby trochę szybciej ich przedstawić, jak dla mnie tak byłoby lepiej. Tak samo zawiódł mnie fakt, że samych panów - Yul i Zica nie było zbyt dużo w teledysku. Sama piosenka też nie jak ma się do wcześniejszej, a szkoda. Nie porwała mnie, ale teledysk jest całkiem niezły.


21. Girls' Generation - You Think


To jest chyba moja ulubiona piosenka z tych trzech, które wyszły. Najlepiej jej się słucha, jest bardzo fajna. Teledysk również dopracowany, SM nie zjechało z kosztów! Brawa dla nich ^^

22. Girls' Generation - Lion Heart


Teledysk jest naprawdę rozbrajający xD Ten gościu z głową lwa mnie niszczy, tak samo zainteresowanie nim dziewczyn. Bardzo ciekawy pomysł, piosenka również przyjemna w odsłuchu. 

23. VIXX LR - Beautiful Liar 


Oh tak na ten duet zdecydowanie opłacało się czekać. To mv... ta piosenka... CUDO! Nie mogłabym sobie wyobrazić czegoś lepszego, jestem zachwycona nimi. LR rulez! <3

24. B1A4 - Sweet Girl


B1A4 też mieli dłuższą przerwę. Ale powrócili do nas w uroczym kawałku, który może nie zagościł na mojej playliście jak dotąd, jednak jest bardzo ładnym utworem. Również teledysk mnie zachwycił, widok takich gentelmentów sprawia, że każda dziewczyna marzy o takim księciu z bajki! Teledysk marzenie^^

25. BIG BANG - Let's not fall in love 


Tu mogę powiedzieć jedno słowo, które odniosłoby się do wszystkiego - KOCHAM!  Tak, kocham ten teledysk, piosenkę jak i jej tekst. Człowiek widząc takie rzeczy od razu ma lepszy humor, zaczyna marzyć i się rozczulać, do tego serducho rośnie ze szczęścia, że takie mordeczki na ekranie są <3

26. GD & T.O.P - Zutter


A tutaj no co ja mogę powiedzieć! GD i TOP proszę państwa i nic nie powinno dziwić w tym co ta dwójka wyprawia. Teledysk idealny dla nich, zwariowany, pokręcony, momentami nawet obrzydliwy. Ale to są oni i takich ich kocham!


27. SHINee - Married To The Music


SHINee, a może raczej SM i w tym przypadku poszalało z teledyskiem. Pamiętam jak pierwszy raz go oglądałam i miałam mindfuck po tym co zobaczyłam. To się nazywa kreatywność proszę państwa! Piosenka też świetna chłopcy idealnie jak zawsze odnajdują się w klimacie. 


28. HYUNA (Feat. Ilhoon Of BTOB) - Roll Deep


Tak, Hyuna ^^ Jaka by ona nie była to i tak ją lubię, nawet nie wiem czemu. Teledysk taki typowy jak na nią tak myślę. Jest okey, nie taki straszny oprócz jednej sceny z babkami w lateksie. Po za tym piosenka po pewnym czasie się wkręca! Więc jak dla mnie to po prostu Hyuna xD

29. BEAST - (YeY) 


Kto się pisze na imprezkę z BEAST? Tak kolejny imprezowy kawałek, ale przecież są one potrzebne! Niby do czego byśmy się bawili na k-pop imprezach czy sylwestrze jak nie przy takich właśnie utworach ^^ Także zapraszam wszystkich na parkiet!

~~~*~~~

Kto ze mną czeka na debiut iKON? Już od roku się doczekać nie mogę xd

Krótkie recenzje, mam nadzieję, że wam odpowiadają. Tak na początek luźna notka, a w sobotę będzie coś konkretniejszego od Bandura. Zapraszamy do komentowania, w końcu wakacje się już skończyły! Także pokażcie nam swoją aktywność, a będziemy baaaaaardzo wdzięczne i będziemy miały jeszcze więcej chęci do pisania. 
Standardowo możecie proponować notki, jakie chcecie czytać i zadawać pytania. Jest nawet na to specjalna zakładka, którą znajdziecie po prawej stronie.

Także do zobaczenia i o rany jak się stęskniłam <3

Dooors ^^
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Super że jesteście znów ! Zapału do pracy wam życzę :D no i płaczmy za wakacjami razem haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. YEY.. Kocham ten teledysk ^_^ Nietrudno się domyślić jaka jest moja ulubiona scena.. xd
    Naprawdę fajnie, że wróciłyście :)) Nie mam pojęcia jakim cudem dopiero teraz zauważyłam nowe posty xdd
    ~Gosiaa

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.