I GOT A BOY - czyli pierwszy comback w tym roku ^.^

9 comments
Hejka tu Dooors. Nadszedł nowy rok a wraz z nim nadciągają nowe comebacki. Już dzisiaj pierwszy z nich możemy oglądać. A mianowicie mam namyśli SNSD - I got a boy. Trochę to dziwne, że wzięłam się za recenzje tego teledysku. Na codziennie nie słucham tego zespołu,  ale do samych dziewczyn nic nie mam. Może nie bedzie to jakaś długa opinia, ale teledysk naprawdę mi się podoba. Wreszcie nie jest aż taki przesłodzony jak zwykle można oglądać w wykonaniu tego girls badu.


W tym roku dziewczyny i SM postarało się o szybki comeback xD Oby kolejne nadeszły równie szybko.
A zapowiada się już kilka combacków. Nie mogę się doczekać ! ^.^
Ale przejdźmy do teledysku.


Zacznijmy od początku.
Zanim zacznie się prawdziwy teledysk jesteśmy w pokoju wspólnym dziewcząt. Oczywiście wszędzie dużo różu i innych słodkich akcesoriów. Każda z nich coś robi, a to bitwa na poduszki, a to robienie makijażu.  Już wtedy od razu możemy zobaczyć nowe stylizacje fryzur SNSD, widać że przeważają wszelakie odcienie rudego , o czym możemy przekonać się również w pozostałej części klipu. (o dobra może nie ma ich jakoś tak dużo, ale to ona rzuciły mi się w oczy ^.^) Po za tym możemy zauważyć kolorowe pasemka i Sunny (jeżeli to ona, bo sorka ale nie ogarniam, która jest która), która zmienia kolor włosów (niebieski, różowe i chyba była nawet grzywka pomarańczowa).
Bardzo spodobało mi się zatrzymanie akcji w pewnym momencie i zrobienie tej części na kształt komiksu czy starego filmu ^^
Różowiutki pokoik xD

Kolorowe fryzurki.

To co mnie zdziwiło,  to to że piosenka zaczyna się od rapu. To bardzo zaskakujące biorąc pod uwagę ich poprzednie teledyski.
Ich stroje też nie były taki jak zawsze. Utrzymane w stylu niegrzecznych dziewczynek i z ewidentnie zachowanym kobiecym stylem. No i te fullcap'y od których zaczyna się taniec - ciekawy pomysł ^.^



Podobnie jest z tańcem jest "seksowny", ale nie przesadzony. Kobiece ruchy połączone z hip-hopowym stylem. Naprawdę fajny.

Przejdźmy do samej piosenki. W tle wyraźnie słychać dupstep, który fajnie łączy się z ich delikatnymi głosami. Przeważają też partie rapu. Piosenka wpada w ucho i jest przyjemna, a zarazem zaskakująca. Dużo tu w zmian jak i w wokalu, i w tle muzycznym. Oglądając i słuchając piosenkę dziwiłam się jak tyle rożnych kompozycji zmieścić w jednym utworze i jeszcze tak fajnie to wszytko połączyć.

W tym roku dziewczyny pokazały zdecydowanie coś innego i odmiennego. Spodobał mi się ten styl, ale zapewne z byt długo przy nim nie zostaną.



To tyle jeżeli chodzi o ten teledysk. Ta da o to pierwsza recenzja w tym roku. A jak wam podoba się ten teledysk? Piszcie ^.^

PS. Ponawiamy pytanie odnośnie Eunhae, kto seme, a kto uke? Jak myślicie?
PS.2 pora wrócić do starego wystroju bloga. Jak wam się podobała świąteczna sklejka xD

Pozdrawiam Dooors ;3


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Mnie się podoba i wygląd bloga i piosenka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cenię sobie SNSD za to, że nie trzymają się jednego konkretnego stylu, tylko zawsze próbują czegoś nowego. Tym razem również mnie nie zawiodły. Piosenka jak i teledysk "I got a boy" jest dużym kontrastem w porównaniu do "The boys". Świetna recenzja :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam bardzo mieszane uczucia co do tego teledysku, jak i comebacku. Zamiast SNSD z wielką chęcią widziałabym EXO, ale no cóż... SM wie lepiej :P
    Co do samej MV. Ciekawa. Cholernie ciekawa! ^^ Jakoś nie słucham tego zespołu. Bardziej cenię sobie 2ne1, ale ten kawałek jest niezły. Misz-masz kilku piosenek, który przypadł mi do gustu.
    ALE...
    nuty elektroniczne brzmią zupełnie jak 'Crayon' Smoka

    po zobaczeniu tekstu, utwór wyraźnie spadł w moim notowaniu, tak beznadziejnego, pustego i chaotycznego tekstu dawno nie widziałam :P

    I mimo, że trąbiono o tym, że konspekt nie ma być słodki, mimo wszystko nie udało im się... nawet zostały zjechane przez media, że odchodzą od swojego urokliwego, słodkiego wizerunku, a udawanie grupy hip-hopowej nie jest w ich stylu...

    no cóż. Jestem tylko ciekawa czy MV pójdzie w ślady PSY. Teledysk ma na chwilę obecną 11 mln wyświetleń na YT, a minęły zaledwie 3 dni! Już widzę te artykuły o Girls' Generation w wykonie znawców k-popu oczywiście (już taki nawet jets na onecie bodajże) :p

    Sam album jest słaby. Spodziewałam się czegoś znacznie lepszego -.-

    Chciałam krótko. No jak zwykle nie wyszło ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do samego tekstu raczej nic specjalnego bym się nie spodziewała. Jednakże moim zdaniem dobrze ze eksperymentują. Też widziałam artykuł na Onecie dotyczył on piosenki Dancing Quen. Myślę ze niektórzy ("znawcy" k-popu) będą się teraz doszukiwać kolejnego fenomenu jak PSY. No cóż zobaczymy co to będzie.

      Usuń
  4. gosh~nienawidze ;x
    wygladaja jak f(x) tancza jak missA, i robia covery starych amerykanskich piosenek.
    smtown spada na psy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto co woli, ale dużo girls bandow jest do siebie podobnych. Uważam za dziewczyny z SNSD jest jednym z lepszych. Chociaż osobiście na godzien nie słucham. ^_^

      Usuń
  5. Nie wiem czemu, ale ostatnio coraz bardziej mnie denerwuje, że sm robi każdemu strasznie podobne teledyski do poprzednich. Trochę szkoda, bo naprawdę lubię wszystkich z sm, ale naprawdę mogliby wprowadzić kilka zmian x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może myślą ze skoro jeden motyw się sprawdził to chcą się go trzymać. Zobaczymy jak długo będą się tego trzymać :D

      Usuń
  6. Teledysk niesamowicie mi się podoba, chociaz slyszalam o nim glownie negatywne opinie. Snsd są coraz bardziej niegrzeczne, co dosłownie w nich uwielbiam ! Sama chcialam wziąć się za recenzję tego klipu u siebie na blogu, jako że jestem ich wielką fanką, ale skoro ty to zrobiłaś tak dobrze, to chyba sobie odpuszczę :)))

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.