Liebster Award TAG

4 comments
Tego się nie spodziewałyśmy xD.  
Okej zostałyśmy otagowane przez  http://japanminded.blogspot.com 






  Jako, że jest nas dwie to podwójnie odpowiemy na pytania xD 

1. Kiedy zaczęłaś interesować się zachodem?
Zachodem ? A nie chodziło o wschód? 
Dooors : Zaczęło się od tego, że koleżanki z klasy cały czas rozmawiały o anime. Bardzo mnie to irytowało bo nie widziałam o czym mówią. Cały czas się ich pytałam jak możecie oglądać te "chińskie bajki" (byłam, aż tak wielka ignorantką). W końcu po zachętach koleżanek zgodziłam się na obejrzenie jednej serii i tak już się zaczęło. Zostałam przy tym na dłużej i tak minęło półtorej roku na fascynowaniu się Azją.

Bandur: Miałam 11 lat i w magazynie wysyłkowym znalazłam książkę " Shojo manga-podręcznik dla początkujących" i poprosiłam mamę o zamówienie mi jej. Od razu ochoczo zabrałam się do pracy w ten sposób poznając mangę. Dwa lata później przyjaciółka pokazała mi anime i...yaoi XD Pokochałam Japonię całym sercem. Z początkiem gimnazjum przyszedł J-rock. Nie było dla mnie lepszego artysty niż Dir En Grey a Kyo i Kaoru stanowili wyznacznik piękna. Zaczęłam zarażać innych znajomych. Potem poznałam K-pop i tak już zostało.

2. Ulubiony zespół/artysta?

Ciężki wybór bo kochamy wiele zespołów i artystów zwłaszcza tych k-pop'owych.
Jednakże stawiamy na SHINee.

3. Co w sobie lubisz najbardziej? (z wyglądu i charakteru)

Dooors: Oczy i ich kolor, włosy i usta, a z charakteru spostrzegawczość i dobrą pamięć, ale to bardziej zalety a nie mój charakter xD

Bandur: Hmm, trudne pytanie... Bardzo lubię swoje włosy i nogi. Co do charakteru najbardziej lubię swoją szczerość i przyjacielskość. 

4. Posiadasz konto na jakimś portalu społecznościowym?

Obie posiadamy Facebooka i Twittera ;)

5. Jak się nazywa Twój najlepszy przyjaciel?

Dooors: Agata ;*

Bandur: Dorota <3

6. Czytasz książki? Jak tak, to jaki gatunek najbardziej lubisz?

Dooors: Czytam, czytam chociaż ostatnio rzadziej. Przygodowe, fantasy, horrory, ale innymi gatunkami też nie pogardzę.

Bandur: Czytam ale wtedy, gdy najdzie mnie ochota. Co do gatunku to: Przygodowe i fantasy. 

 7. Posiadasz jakąś zdolność/talent, którą/którym możesz się pochwalić?

Dooors: Jeżeli można nazwać to talentem to zdolność robienia zdjęć, ale wiecie takich artystycznych nie sweet foci xD No nie wiem co jeszcze ... em silna intuicja, która czasami mnie przeraża xD

Bandur: Talent? Cóż, można powiedzieć, że rysowanie, bo ludziom podobają się moje prace. Robienie biżuterii, no i oczywiście pisanie fanficków ;3

8. Jakiś typów osób najbardziej nie lubisz?

Dooors: Nietolerancyjnych, cwaniaków, którzy myślą, że są najlepsi, dresów, którzy wszystkich rozstawiają po kątach.

Bandur: Nie potrafię, do końca określić typu. Czasem po prostu kogoś nie lubię, bo coś wybitnie mnie w nim denerwuje i doprowadza do szewskiej pasji. 

9. Co lubisz jeść?
Dooors: Awwww wszytko. Uwielbiam próbować nowych rzeczy <3

Bandur: Oj duuuuuużo tego!

10. Co Cię najbardziej denerwuje?
Dooors: Remonty sąsiadów i wszelakie wiercenia, które mnie budzą o 10 rano. (na szczęście nie są ona zbyt częste)

Bandur:  Jest sporo rzeczy, które mnie denerwują wiec nie będę ich wymieniać. 

11. Co najczęściej robisz na internecie.

Dooors: Czytam inne blogi, przeglądam facebooka, szukam informacji o zespołach, oglądam teledyski...

Bandur: Gadam z Dooorsem na GG, przeglądam facebooka i zapisuje zdjęcia. 

No to wszystkie nasze odpowiedzi ^ ^ Może dowiedzieliście się o nas czegoś ciekawego? ;3 


Ah i kogo tu teraz nominować skoro już tyle osób i blogów było otagowanych? 

Nominujemy : 
http://zly-baklazan-zabija.blogspot.com/
http://k-popowe-scenariusze.blogspot.com/
http://jeminane.blogspot.com/
http://burakkulalaland.blogspot.com/

Nasze pytania : 

1. Wolisz filmy, seriale, dramy czy anime?
2. Lubisz spać popołudniu? 
3. Twoje hobby?
4. W 3 słowach jaki jest twój charakter. 
5. Słuchasz k-popu lub j-rocka? Jak tak od jak dawna i jak to się zaczęło ?
6. Masz jakiś ulubiony pairing? 
7. Jaka jest najdziwniejsza potrawa której próbowałaś? 
8. Ulubione zwierzątko, to ?
9. Kto był twoim pierwszym biasem?   
10. Masz ulubiony bądź szczęśliwy przedmiot?  
11. Rzecz, którą w tej chwili najbardziej chciałabyś mieć, to? 

Do zobaczenia ^ ^ 


Dooors i Bandur <3 Hwaiting <3 



Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :D Postaram się odpowiedzieć na pytania w nadchodzącym tygodniu lub w przyszłym ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.