K-pop'owe podsumowanie roku Part. 1.1

4 comments
Witajcie ;3 Dzisiaj druga część dotycząca comebacków. Tutaj też znajdą się genialni panowie ;D
Mam nadzieję, że wam się spodoba ;)
Zapraszam~

5. " Wow Fantastic Baby~! " czyli jak Big Bang w tym roku rozkręcili imprezę.

                                               

Album Alive-raz przesłuchasz i nie możesz się oderwać ;3

Big Bang w tym roku zaczęli od "Blue" spokojniej nastrojowej piosenki z delikatnym blues'owym brzmieniem. Wspaniale wykorzystane wokale idealnie wpasowują się w klimat utworu. Do tego teledysk w miejskiej scenerii. Trochę biegania, trochę stania na dachu ^ ^ Za każdym razem gdy oglądam to MV zazdroszczę chłopakom tych naprawdę fajnych ubrań np. chętnie zdjęłabym płaszczyk z T.O.P lub Seungri'ego. Naprawdę lubię tą piosenkę i dla mnie od niej zaczęło się poznawanie Bangów.



Miesiąc później fanki mogły podziwiać idoli w genialnej, kolorowej i zaskakującej odsłonie- Fantastic Baby. Ten wspaniały imprezowy kawałek nadal jest hitem. Sami powiedzcie, czy można oprzeć się temu tanecznemu bitowi? Po drugie głosy! Rap G-Dragon'a czy Tabiego, niski głos Pandy, cudowny Taeyang aż w końcu wyciągający wysokie dźwięki Daesung <3 Jednak to nie jest jedyna atrakcja teledysku! Bo która fanka nie lubi patrzeć na swojego idola, kiedy ten nie ma na sobie koszulki? Do tego to wpadające w ucho "Boom Shakalaka!", "Wow Fantastic Baby" i " I wanna dance, dance, dance". Kolorowe "Eleganckie Zwisy" G-Dragona albo niebieskie włosy T.O.P przyciągają uwagę. Teledysk kończy się dzikim bansem z V.I.P'ami :D



Trzecim w tym roku MV był Bad Boy. Tutaj przenosimy się na ulice Stanów Zjednoczonych i obserwujemy chłopaków spacerujących z różnymi laskami, które potem znikają...(I dobrze w końcu oni są tylko nasi XD)
Utwór też mi się podoba i wprawia w doby nastrój. I tutaj też mam ochotę, co nieco z chłopaków pościągać :D Znów zachwycają mnie wokale, stroje, po prostu wszystko! Bangom nie można odmówić wyczucia stylu! Wszystkie 3 teledyski widziałam już naprawdę wiele razy i tak wciąż zachwycają mnie na nowo.


Trzeba przyznać Big Bang już wtedy wykonali kawał naprawdę dobrej roboty. Ale, żeby fankom nie było mało ich twórczości w czerwcu wydali Big Bang: Special Edition-Still Alive. Krążek zawiera wszystkie 3 hity z Alive, dodatkowe wspaniałe kompozycje i promocyjnego Monster'a.

                                      


Szczerze mówiąc na początku nie byłam do teledysku za bardzo przekonana. Najpierw oczywiście były teasery, które wzbudziły we mnie niepokój. Bo nagle z kolorowego i imprezowego miejsca przenosimy się na teren czegoś co przypomina mi więzienie. Big Bang odgrywają role potworów chcących uciec z owego budynku. Kiedy jednak usłyszałam pierwsze dźwięki utworu nie miałam wątpliwości co do jego wspaniałości. Wygląd chłopaków w tym MV diametralnie się zmienił. Lider w jednej części ujęć ma na głowie coś w rodzaju pieczarki zasłaniającej mu twarz aż do nosa. Potem jego włosy stają się czerwone, do tego ma mocno umalowane oczy. T.O.P nie miał już na głowie smerfowego koloru. Zastąpiono go czarnym. Włosy Taeyanga zostały uczesane coś w rodzaju rolad, albo nie pokrojonego świeżo przygotowanego Sushi. Daesung'a to chyba wyprali w wybielaczu i na domiar złego przykleili mu coś do nosa ( I tak cię kocham Dae <3), za to Seungri pozostał w sumie bez zmian.

Potem zespół wyruszył w wielką światową trasę koncertową, która nie dawno się zakończyła. I to byłoby na tyle od BB na ten rok...Ale nie zapominajmy o solowym albumie GD- One Of a Kind!

                                                    
Nie będę się jednak nad Smoczym dziełem rozprawiać, bo Dooors zrobiła to za mnie w notce "G-Dragon'owe szaleństwo! " ~KILIK~

6. " Sexy, Free and Single~! I'm ready to, Bingo! " - Młodzi, seksowni i do wzięcia...A chcą grać w grę dla staruszków! - Czyli jak Super Junior powrócili w 2012 ;3

             

Sexy, Free and Single- 6 Album zespołu znanego z takich hitów jak "Sorry, Sorry" czy "Bonamana" powrócił i w tym roku. Cóż na zdjęciu, które tutaj wstawiłam widać chłopaków po metamorfozie do teaserów. Obejrzałam je dopiero niedawno bo wcześniej jakoś nie było okazji. Jak wiecie z notki o naszym pierwszym roku z k-pop'em, Super Junior zawsze gdzieś tam się u mnie przewijali jednak nie śledziłam ich poczynań na bieżąco. Znałam tylko kilku członków i nawet wtedy nie pomyślałam jak bardzo ich pokocham.

Zacznijmy więc od początku. Mogłabym napisać o promocyjnych zdjęciach, ale wyszedł by z tego referat wiec jednak sobie odpuszczę. Stylizacje były nieco dziwaczne i praktycznie tak jak zawsze niewiele mają wspólnego z samą MV. Pamiętacie może jeszcze sesję do Mr. Simple, gdzie Juniorki wyglądali jak wyciągnięci z cyku? A w teledysku znowu tańczyli na 2 czy 3 prostych tłach w studio...Ech, tak już z nimi niestety jest.

Zapomniałam wspomnieć, że przed samym powrotem z nowym albumem, SuJu wydali japoński singiel "Opera" <3 Wtedy było ich tylko 9. Ach! I jeszcze Eunhyuk i Donghae ze swoim tanecznym i szybko wpadającym w ucho "Oppa, Opaa"



Ku szczęściu E.L.F'ów jeszcze przed wydaniem SFS, ze służby wrócił Kangin, który pojawił się na nowym krążku grupy.

Przejdźmy teraz do MV o tym samym tytule co wspomniana płyta:


Jak zawsze studio, studio, studio. Chłopcy nas do tego przyzwyczaili więc w sumie nie ma co narzekać. Sam teledysk nie jest zły, piosenka świetna a Super Junior jak zawsze przystojni. Pewnie zastanawiacie się, czemu tak nazwałam ten podpunkt? Bo pewnie nie tylko mnie śmieszy fragment "Sexy, Free and Single I'm ready to, Bingo!", który bez przecinka brzmi po postu prze zabawnie. W piosence nie ma czasu na zrobienie odpowiedniej pauzy przez co wychodzi na to, że chłopcy są SFS i gotowi, żeby zagrać w Bingo. Z tego tytuły powstało wiele zabawnych fanatów ;D

  Ten szczególnie bawi mnie i Dooors XD

 Martwi mnie tylko ilość użytych ujęć tak zwanych "slow-motion", bo zdecydowanie wolę oglądać ich w ruchu. Choreografia jak najbardziej udana. Najbardziej podoba mi się ten ruch rękami z początku teledysku gdzie na pierwszym planie jest mordka Donghae :D Ten teledysk jak i inne oczywiście oglądam po raz setny a wciąż mnie cieszy. Może nie rozpisałam się tutaj za bardzo, ale to po prostu trzeba samemu zobaczyć ;)

We wrześniu ukazała się reedycja albumu- SPY. Oczywiście pojawiła się MV. Nadal nie mogę wybaczyć wytwórni, że wypuścili teaser a potem kazali mi czekać tydzień na cały! Koniec, końców mogłam już moich idoli podziwiać :D Do tego czasu nauczyłam się ich rozpoznawać i nazywanie ich po imieniu nie stanowiło najmniejszego problemu. Tutaj podoba mi się choreografia <3 Rzecz jasna na pierwszym miejscu znajdą się wokale bo to bardzo sobie cenię. Trzeba przyznać,ze SJ w garniturach prezentują się nienagannie ^ ^


7. " It's war" - bojowy comeback MBLAQ

                                        
MBLAQ- 100% ver. - jest to 4 Mini Album Muzycznych Chłopaków. Promującą go piosenką jest "It's War". Nie mogę się niestety na ten temat za bardzo rozpisać, bo A+ jestem od niedawna więc nie zdążyłam zapoznać się z ich twórczością z tego roku. Za tem nie mogę ich tak naprawdę ocenić.


Cóż jest to jeden z 3 teledysków, który do MBLAQ mnie przekonuje. Pisałam niedawno jak trudno przyszło mi polubienie ich. Teraz jednak patrzę na nich bardziej przychylnym okiem ;)

Podoba mi się koncepcja MV. Piosenka jest naprawdę dobra a sam zespół ma ciekawy image.
Nie wiem jak u was, ale osobiście uważam, że Joon wygląda lepiej w tej krótkiej fryzurce niż w puchatych włosach np. z "Oh Yeah".

Zespół wydał też komplikacje swoich piosenek w albumie BLAQ Memories

Wersja A

                                
Wersja B
                                
W tym roku wydali też 2 inne piosenki:

Scribble:



Run:


8.  " I’m yours neomani  " - Beastia atakuje ;D 

                                      

W tym roku BEAST powrócili ze swoim 5 Mini Albumem- Midnight Sun. Płyta jest naprawdę dobra, więc zachęcam was do posłuchania tych piosenek. Promuje go świetny teledysk gdzie członkowie zespołu mają tęczowe włosy.  "Beautiful Night" szybko wpada w ucho, a potem pozostaje na długo w twoim umyśle.Pozatym za ten utwór chłopaki zgarnęli mnóstwopozytywnych opinii. Akcja MV nie jest skomplikowana: Biegają po mieście, urządzają mini koncert oraz imprezę.Widać, że dobrze się bawią :D
Letni klimat i swoboda jeszcze bardziej zachęcają do obejrzenia teledysku. Właśnie ta piosenka była dla nas pierwsza i od niej zaczęła się "faza" na BEAST. Osobiście uwielbiam ich muzykę.



                           
Przed powrotem wydali też MV: Mystery Special


A trzy miesiące temu mogliśmy ich oglądać w " Midnight "


Członek zespołu Yoseop zrobił swoim fanom niespodziankę i wydął solowy album- "The first Collage"

                                            

Promuje go niezwykle nastrojowa piosenka- " Caffeine"


Cały krążek to wspaniała kompozycja cudnych, nastrojowych utworów w których, aż grzech się nie zakochać. Przetestowałam ich działanie i podczas pisania ostatnich fanficków puściłam sobie audio całego albumu. Efekt możecie podziwiać czytając zbiór one shotów- "Jemioła"

9. " Baby Good Night "- B1A4 i ich pracowity rok

B1A4 czyli debiutanci z 2011, nie dali o sobie zapomnieć i jak inne zespoły pokazały na co ich stać. Zatem... ~Let's Fly!

Pierwszym ich osiągnięciem w tym roku było wydanie albumu- The B1A4 I: Ignition

                                    

Jako pierwsze pragnę wspomnieć, że do powstawania piosenek na tej płycie (ale jak i na reszcie albumów) przyczynili się: Lider zespołu Jinyoung, który sam tworzy kompozycje i słowa, oraz raper Baro, który samodzielnie tworzy swoje partie rapowe. Nieźle, jak na roczny zespół, co?

Zgromadzone utwory poruszają moje serce i bardzo, bardzo je lubię. Sama twórczość tego boybandu zawsze mnie zachwyca. Ale nie rozczulajmy się za długo i lećmy dalej:

Krążek promowała MV: " Baby I;m sorry"


Nie będę już tak rozpisywać się na temat MV, bo notka i tak już ma wręcz kilometr więc po prostu zachęcę was do obejrzenia ;)

Potem pojawiło się " Baby Good Night " - jest to moje ukochane, utrzymane w weasternowym klimacie MV
opowiadające o... zdradzie. Jednak jest naprawdę urocze i pełne humoru ;3


Następnie ukazała się japońska wersja gdzie zdradzać będzie raper Baro. Drugim japońskim teledyskiem, który wyszedł przed "Baby...." to wszystkim znane "Beautiful Target "



A to wszystko dlatego, że ukazał się japoński krążek grupy: B1A4 1



W tym roku chłopców mogliśmy jeszcze raz podziwiać w listopadowym " Tried to Walk "


Teledysk promował najnowszy album zespołu " In the Wind "



W tym roku również B1A4 mieli swój pierwszy solowy koncert i wybrany został oficjalny kolor: Pastel Apple Lime

\



Część o comebackach dobiegła końca. Oczywiście było ich znacznie więcej ja np. CN blue które wielbi Dooors, ale nie wszystko się tutaj zmieściło, a sami widzicie ile tego.

Pozostaje mi tylko zachęcić was do komentowania i czekania na notkę o debiutach.

Pozdrawiam. Bandur ;3

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Jako A+ jestem niesamowicie dumna z chłopaków za ten mini album *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award^^ Więcej na moim blogu ;)

    http://pamietnikkpopowca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda? ^.^ Tyle combacków, tyle cudnych utworów xd Oby przyszły rok taki był ^.^

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.