Uwaga !!

4 comments

"Kochani! Polska strona o SHINee bierze udział w głosowaniu!!! Mnet zorganizowało ranking na którym znalazła się POLSKA STRONA O SHINee
Bardzo was proszę o głosy! Dla nas, Szawoli  to wielka sprawa, gdyż z tego co widziałam(chyba,że coś przeoczyłam) z Polski jesteśmy tylko my! Głosować można, codziennie po 16 z konta na twitterze, faceboku i mnecie! Pokażmy na co nas stać!"



żródło : http://anylkaa.blogspot.com/2012/12/gosowanie.html



Ludzie nawet jeżeli nie jesteście shalwolami, nawet jeżeli nie lubicie SHINee, nawet jeżeli was to nie interesuje zagłosujecie proszę was. To dla nas naprawdę ważne. Wreszcie możemy się wybić !! Jesteśmy na 19 miejscu, a możemy być jeszcze wyżej. Więc do dzieła ^^

Pokażmy na co nas stać !! Niech wiedzą, że w Polsce też są fani !!! 



Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. w głosowaniu jest 9 stron z Polski, w tym mój blog z tłumaczeniami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, warto głosować na wszystkie strony. Jednakże narazie jak najwyżej zaszło Replay Team. Hwaiting dla wszystkich biorących razie ^^

      Usuń
    2. w sumie to nie wiem jak oni się tu zgłosili, z chęcią bym się tego dowiedziała, bo jakieś 3-4 miesiące temu zorientowałam się, że jestem na tej liście (razem ze stroną o SNSD) dzięki odnośnikom w ruchu bloga, ale mam oznaczenie, że strona jest o B2ST i zmieniłabym na kategorię wszyscy wykonawcy, a nie wiem jak i nie ma możliwości sugerowania zmian...
      Jeśli chodzi o konkurs to w sumie nie biorę w nim udziału, można powiedzieć, że trafiłam tam z tłumem, bo przecież nie mam strony o charakterze fanclubu ^^

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.