Śliczna dziewczyna, nieprawdaż? Zapomnij TO FACET! part.1

6 comments
Hej ^ ^ Dzisiaj notkę napiszę dla was Bandur, którego dawno tu nie było. Mam w przygotowaniu kilkanaście notek, więc strzeżcie się :D Od razu zapowiadam, że na yaoistycznej części naszego bloga pojawi się "U-KISS Wybór" part 3 i tym samym ostatni. Wiem, że odstępy miedzy jednym a drugim rozdziałem są niesamowite, ale nie zawsze mam chęć, siłę i ochotę aby pisać dalej. W każdym bądź razie, niedługo ukaże się seria świątecznych fanfików ;3

Śliczna dziewczyna, nieprawdaż? Zapomnij TO FACET- czyli o tym jak nasi kochani chłopcy przebierają się za dziewczyny. Często widok naszego koreańskiego artysty wzbudza w nas zazdrość i zastanawiamy się: Jak u licha on może tak genialnie wyglądać w rajstopach czy spódnicy? Czemu jego nogi są takie długie i zgrabne?  Bądź też dlaczego on wygląda jako dziewczyna lepiej niż ja?! itd, itd.

Zatem przygotowałam dla was listę idoli, którym lepiej bądź gorzej w kobiecym przebraniu ^ ^ Poza zdjęciami będę też wstawiać sklejki bowiem zwykle wyskakują po wpisaniu ".... as a girl"
Gdyby ktoś z was miał na dysku komputera fotkę, któregoś ze swoim ulubieńców który nie został  umieszczony w notowaniu, to proszę o linki z googli- chętnie pooglądam ;3

Postanowiłyśmy z Dooorsem (która jest naszym jednoosobowym jury) , że każdemu będziemy przyznawać od 1 do 10 punktów a potem wybierzemy naszym zdaniem najlepsze wcielenia  ^ ^

Ze względu na ogrom materiału notka ma 2 części.

A więc...ZACZYNAJMY  ^ ^

Na pierwszy ognień pójdzie  Super Junior. Jest ich dużo, więc będzie co podziwiać xD Mam nawet grupowe przebieranki ;3

Na ten filmik przypadkowo natknęłam się akurat dzisiaj.

video

Pobrałam go na dysk i wstawiłam dla was tutaj bo gdy chcę dodać go przez usługę youtube to nie wyskakuje to co bym chciała. W razie czego tu jest link : ~KLIK~

Nie, wiem jak was, ale mnie osobiście SuJu przebrane za SNSD naprawdę bawi :D Warto obejrzeć całe bo zobaczymy tam Siwona w...szpilkach XD Co prawda na filmiku nie widać ich zbyt dobrze, wiec trzeba się przyjrzeć. (na innym, którego nie mogę za Chiny ludowe znaleźć było widać lepiej) 

Tutaj macie jeszcze zdjęcie: 



Kawaii ^ ^ 

Drugie wideo, które znalazłam to SJ w jakimś programie. Ubawiłam się szczególnie przy Heechulu, chociaż reszta nie odstaje od niego pomysłowością na swoją kobieca wersję. 


                                      


                                  

Tutaj macie najpierw występ Heechula przebranego za Lady Gagę, a potem Tuśka, Shindonga i Eunhyuka tańczących do Beyonce XD  

A teraz czas na każdego z osobna ;) 

 1) Yesung 




Cóż, Yesung wygląda całkiem przyzwoicie. Mnie bardziej podoba się na tym drugim zdjęciu z kucyczkiem. 

A tutaj dzieło fanowskiej ręki- Księżna Yesung 


Ocena: 7/10

2) Kyuhyun 



Pierwsza fotka jest świetna~ Kyu wygląda słodko i niewinnie ;3 
Ta druga nie jest już aż tak udana, ale nadal jest przebrany za dziewczynę. 

Ocena: 6/10

3) Siwon 



Niestety, to jedyne fotki jakie udało mi się z nim znaleźć. Nie są złe, ale mogło być lepiej ;3 

Ocena: 4/10 

4)  Eunhyuk 



Z Eunhyukiem wygrzebałam tylko ten screen z filmiku i makro z rudowłosą pięknością z buźką Hyukiego ;D 

Ocena: 6/10 

5) Heechul 









Okej, wymiękłam XD Ciul prezentuje się naprawdę nieźle. Czy to przebrany za Lady Gagę czy uczennicę czaruje swoim urokiem ;D No i naprawdę dobrze mu w sukience ;3 

9/10 
Albowiem Sędzia Dooors stwierdza iż jest świetnie ale są lepsi . 

6) Donghae 





A tu proszę ja was bardzo: Nasza Kochana Rybcia jako brunetka w czerni ;D 

Co sądzi Dooors? 

2/10 

Opss, Donghae się nie popisał ;D Najwidoczniej jest zbyt męski do tej roli XD 

7) Shindong 






Hmmm Shindong wygląda całkiem ciekawie ^ ^  Mi najbardziej podoba się pierwsze zdjęcie, szczególnie  wymalowane usta <3 

Ocena: 5,5/10 

(0,5 punkta Shindong dodatkowo otrzymuje od Bandura, za usta xD) 

8) Sungmin 





Neeee~ Sungmin jest świetny w przebierankach , ale brakuje mi "tego czegoś" . Ostania fotka mnie rozbraja ;D 

Ocena: 6/10 

9) Ryeowook 


Mam tylko jedną fotkę z występu z Gee :C 

Ocena: 3/10 

10) Leeteuk 


    






Tuśku! Umarłam przez CB! Fotki są ekstra ;D  Co do fanowskiej twórczości, Leeteuk w welonie urzekł moje serce :D 

Ocena: 8/10 

Nie odnalazłam dziewczęcej wersji Hangenga ani Kibuma. Kangin wyskakuje mi tylko w przebranku z filmiku. 

    Pora na Big Bang ^ ^ 

1) Seungri 




Panda był dziewczyną raz, w którejś z dram parodiowanej przez BB. A oto efekt ;) 

1/10 

2) T.O.P 


Dooors uważa, że T.O.P wygląda jak Niemka Helga xD 
Jemu to po prostu nie pasuje ;D 

1/10 

3) Daesung 




Tutaj mam 3 zdjęcia. Jedno z parodii Secret Garden gdzie Dae był demoniczną matką (Smeeeel XD), to drugie...Nie mam pojęcia skąd się wzięło :<  Na trzecim D-Light mógłby z powodzeniem robić za stracha na wróble XD 


                                       

Dokopałam się jeszcze do parodii w której Daesung gra dziewczynę. Polecam ;D 

Ocena: 3/10 

4) G-Dragon 








Awawawawawawa! G-Dragon jest mistrzowski! Raz słodki, raz seksowny ^w^ Jak dla mnie spoko.

7/10 

Taeyang niestety się nie przebierał :C 

Nu'est 

Tutaj mam gify: na pierwszych Minhyun







A tu Baekho 



Minhyun jest ekstra 

Ocena: 6/10

natomiast

Baeho nie bardzo przypadł mi w ty stroju do gustu :< 

Ocena:  3/10


KONIEC CZĘŚCI 1 

CDN ;) 
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. program z SuJu nazywa się Intimate Note i jest bardzo zabawny, setnie się na nim uśmiałam (formułą programu jest sprawienie, żeby członkowie,którzy niezręcznie czują się w swoim towarzystwie bardziej się do siebie zbliżyli), ten konkretny fragment jest z wyboru Miss Intimate Note

    OdpowiedzUsuń
  2. ha hah Oni sa bardziej uroczy niż ja :D
    Mam nadzieje tylko ,ze nie zabraknie gazetki dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy NU'EST zabrakło mi Rena,który ma 10/10 oczywiście :D
    ~ Kingg xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie brakuje uroczego Renia <3 xD

      Usuń
    2. Najbardziej podobał mi się Minhyun, a kiedy zobaczyłam GD, to po prostu padłam. ♥

      Usuń
  4. I ten moment kiedy uświadamiasz sobie, że Ren z Nu'Est nie musi się przebierać :') XD

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.