The Versatile Blogger #2

3 comments
Witajcie ponownie ;D Jesteśmy w szoku, że zostałyśmy nominowane przez 5 blogów do tego tagu. W poprzednie notce tego typu były 2 nominacje, a teraz pojawiły się kolejne 3 od Lee Satori, elf_0203 i Juui Neko. Dziękowałyśmy już pod poprzednimi postami, ale jako, że zebrało się tego tyle postanowiłyśmy wykrzesać z siebie kolejne 7 faktów.

Po raz kolejny baaaardzo dziękujemy <3
Zasady:
-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

-pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Dooors:
Tym razem krótko.
1. Mam wadę wzroku. Jestem krótkowidzem. Niestety doszło do tego, ze muszę na co dzień nosić okulary. Nie przepadam za nimi, ale się przyzwyczaiłam. Podobno wyglądam w nich dobrze, ale ja tak nie uważam  Gdybym mogła nosiłabym soczewki, ale jeszcze nie ma predyspozycji do tego. Po za tym soczewki są drogie...

2. Często mam słomiany zapał. Jak i również zbyt duże ambicje. Dochodzi o tego, że przez to nic nie umiem zrobić bo braka mi organizacji. 

3. Jestem zdolna do przekręcania wszelakich przysłów lub powiedzeń. Przykładowo kiedyś powiedziałam :
B: O co chodzi?
D: O to ciele co nie chodzi.
B: Ciele? Chyba tramwaj.
Udało tez mi się przekręcić powiedzenie "to jest miód na moje serce" co wyszło "to jest serce na mój miód"

4.  Uwielbiam mleko bananowe, banany, arbuzy, latte, czekoladę kawową i przytulać się do poduszki podczas snu xd

5. Często zasypiam na brzuchu, co może wydawać się dziwne, ale mi tak jest wygodnie. Za to nie potrafię zasnąć na plecach.

6. Wolę przemieszczać się rowerem niż chodzić na nogach. Zawsze gdy mam gdzieś iść daleko proponuje rower xD

7. Nie lubię chodzić na zakupy. Męczy mnie chodzenie po sklepach, szukanie ubrań i przymierzanie tego. Jeżeli mam coś kupować to buty, ale tez bez szału. Dlatego mam bardzo mało ubrań i problem z tym by w zimie ubrać się odpowiednio. Nie znaczy to, ze nie lubię ubrań i tak dalej. Moda mnie specjalnie nie interesuje, ale na przykład nie lubię mieć czegoś co mają wszyscy dookoła. Może kiedyś jak będę miała swój własny budżet bardziej po lubię zakupy ;D

Bandur: 

Zasadniczo, to nie bardzo wiem co tym razem wam powiedzieć,no ale coś się wymyśli ;3 

1. Naprawdę lubię uczyć się partii rapowych w nowych piosenkach do naszego BaDor'owego karaoke ♥ Wokale też bardzo lubię, w ogóle śpiewanie tudzież darcie japy sprawia mi przyjemność. I ponoć potrafię nieźle naśladować Jonghyuna z SHINee ^ ^ Dooors mówi, że moja barwa głosu często jest podobna do jego. 

2.  Maniakalnie zapisuje zdjęcia i gify. Godzinami mogę przeglądać Tumblr jeżeli znajdę jakiś na, którym jest duuużo pięknych rzeczy ♥

3. Hipisi- naprawdę kocham tę subkulturę. Inspiruje mnie as hell ^ ^ 

4.  Kiedy już "uczepię się" jakiejś piosenki potrafię słuchać jej niezliczoną ilość razy. 

5.  Lubię wyglądać inaczej niż inni dlatego często kupuję ostatnie sztuki ubrań na wyprzedażach, bo prawdopodobieństwo, że ktoś w moim otoczeniu ubierze to samo jest nieduże. 

6.  Strasznie szybko pęka mi skóra na dłoniach. Wystarczy kilka chwil bez rękawiczek podczas zimnego wiatru czy małych opadów śniegu a moje dłonie są zraz całe czerwone i suche.

7.  Od pewnego czasu moją ulubioną potrawa jest omlet z tuńczykiem ♥


To by było na tyle kolejnych faktów o nas ;D Dziękujemy za te nominacje, jest nam cholernie miło ;D Jednakże przydałby się jakiś nowy tag co? Bo do tego to nie mamy już kogo oznaczyć ;( Chyba, ze ktoś by chciał to proszę bardzo nominujemy was. Jeżeli ktoś by się zdecydował to zostawiajcie linki w komentarzach do swoich faktów ;D


Teraz kilka spraw organizacyjnych:
Zapowiada się na to, że przez kwiecień nie będziemy aktywne. zbliżają się testy gimnazjalne i trzeba powtarzać materiały. Plus do tego sprawdziany i ogólny stres. Idzie tez bierzmowanie, czyli czas zdecydować się na imię. Jakby tego było mało przydałoby się zdecydować nad klasą licealną co w moim Dooorsowym przypadku jest ciężkie. Czyli chodzi na to, że w kwietniu nie będziemy nic pisać. 
To była chyba najważniejsza sprawa.

Zostało nam już tylko życzyć wam wesołych świąt wielkanocnych, idę ubierać choinkę <3 Do zobaczenia ;D

Dooors and Bandur ^.^



Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Ja też niestety muszę nosić okulary :(. Na szczęście - noszę soczewki. Jedna kosztuje zł - drogo, ale nie aż tak do przesady. Chociaż... to jedna manga xD.

    A co do przysłów - udało mi się przekręcić "cieszy się jak głupi do sera" na "uśmiecha się jak świnia do mięsa"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O soczewkach to słyszałam różne rzecz, że drogie, że szkodzą i takie tam. A co do kosztów to też zależy jakie bo można jednodniowe, miesięczne lub roczne. Ogólnie śmieszna sprawa ;D A przekręcam różne przysłowia, że już nawet nie pamiętam jakie i aż czasami boje się odezwać xD

      Usuń
  2. na szczęście teraz oprawki w okularach są fajne ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.