The Versatile Blogger ~

6 comments
Zostałyśmy nominowane przez dwie blogerki DJ Burakku i Anylki.  Bardzo dziękujemy ~ <3 
Dobrze się składa bo jest nas dwie i każda z nas opowie o sobie 7 faktów, przy czym odpowiemy na te dwie nominacje. Przepraszamy, że robimy to dopiero teraz. Jesteśmy zaszczycone, że zostałyśmy docenione przez te dwa blogi i ich autorki. DZIĘĘĘĘKUJEMY <3
Bardzo dziękujemy <3
Zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- po informować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Ehh, 7 faktów, huh? Będzie ciężko biorąc pod uwagę poprzedni "Tydzień z ...?". Dużo tam rzeczy piałyśmy o sobie, ale postaramy się coś wymyśleć ;D 

Zacznijmy od Dooorsa

1. Nie robie sobie makijażu na co dzień i ogólnie w ogóle. Za to oglądam filmiki z wizażem. Polskie, angielskie, wszystkie na YouTubie. Lubię to i jestem w tym nawet obeznana, ale kiedy ja próbuje np pomalować Bandura do sesji kończy się to masakrą cieniami do powiek xD Tak również jest z innymi rzeczami. Oglądam angielski filmiki i rozumiem z nich naprawdę sporo, ale żebym powiedziała coś po angielsku to... 

2. Jestem ogromnym leniem. Po trafie zawołać kogoś by mi coś podał mimo iż mam to na wyciągnięcie ręki. Do mojego lenistwa zalicza się jeszcze długie spanie. W wolne dni zawsze przesypiam 12 h lub więcej.

3. Lubię śpiewać i tańczyć, ale jestem w tym beznadziejna. Ale sprawia mi to przyjemność więc dla siebie zawsze fajnie jest sobie powyć xD

4. Jestem z natury osoba bardzo spokojną i tolerancyjną. Na pierwszy rzut oka mogę sprawiać wrażenie nudne, złośliwej, strasznie poważnej. Ale kiedy kogoś poznam jestem inna bardziej otwarte, zabawna, sarkastyczna, itd. Po protu stwarzam wokół siebie taki mur

5. Umiem nie zwracać uwagi na otoczenie. Jest głośno w klasie, czy gdziekolwiek a mi to nie przeszkadzaPo prostu się wyłączam i chodzę z głową w chmurach, przez co kilka razy mogłabym wpaść pod samochód. 

6. Jestem chyba niezdarą bo umiem potknąć się nawet o dywan. Chociaż to też zależy. Miałam okres kiedy cały czas się przewracałam i wypadało mi coś z dłoni, teraz to się chyba zmniejszyło. w każdym bądź razie na zwracam na to uwagi. Wiec podsumowując czasami e mnie potworna niezdara czasami jakoś sobie radze xD

7. Długo zajęło mi odnalezienie mojej pasji. Chodziłam na tańce i towarzyski, i nowoczesny, byłam w kole teatralnym (ale nieśmiałość), koło plastyczne, grałam w siatkówkę, chciałam grać na instrumentach. W wszystkim tym byłam dobra, mówiono, że mam talent plastyczny, w siatkówkę też byłam niezła, w grupie chyba jako 3 najlepsza. Ale wszytko to mi się szybko nudziło po roku i już zmieniałam "profesje", aż w końcu zakochałam się w fotografii i tak już to się mnie trzyma od 3 lat xD

W sumie to jeżeli bym chciała mogłabym nawet sporo rzeczy o sobie powiedzieć. Będą jeszcze okazje, zapewne ;D Na  koniec moja morda xD

And Bandur:

1. Nie ma dla mnie dnia bez przynajmniej pół godzinnej drzemki. Naprawdę lubię spać :D

2. Uwielbiam pić Earl Grey z trzema łyżeczkami cukru

3. Fascynuje się mitologią grecką

4. Wielbię wszelkie przybory do rysowania <3 Mam nawet komplet kredek za ponad 80 zł

5. Nienawidzę gdy ktoś robi sobie kawę w jednym z dwóch moich kubków do herbaty

6. Nie potrafię obrać ziemniaków bez zmasakrowania ich xd

7. Bardzo często kupuję ciuchy i biżuterię na wyprzedażach dlatego rzadko zdarza się, że ktoś ma identyczną rzecz

I mordka Bandura po raz kolejny ;D
Wąsy dorysowane ołówkiem. Trochę ja CNU xD
A teraz coś dla uśmiechu ;D 


Może to nie jest te 15 blogów, ale uważamy, że ich autorzy za swoją ciężko prace zasłużyli na nominacje:

Życzymy miłej nocy ;D Dooors i Bandur ^.^
PS. Już 3000 wyświetleń i 20 obserwatorów <3 
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Dziewczyny bardzo dziękuję za nominację, bardzo mi przyjemnie z tego powodu
    niestety nie napiszę nic u siebie, bo odkąd tematyka bloga jest muzyczno-dramowo-fanowska(czyli od lipca '11) nie zamieszczam żadnych postów związanych prywatnie z moją osobą
    jedyne co się czasami pojawia to okazjonalny fangirling i to z tym koniec, bo został całkowicie przerzucony na fanpage na FB

    jeśli nie będzie Wam to przeszkadzać, to mogę w ramach podziękowania, wrzucić link do Waszego bloga na mój fanpage...?

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję serdecznie za nominacje ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałyście nominowane ;D
    Więcej na: http://world--satori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.