~Standing Still~

4 comments

Cześć tu Dooors i Bandur. Ojej trochę się opuściłyśmy... No, ale co zrobić czasami tak bywa. Mamy już marzec i kolejne comebacki. Dzisiaj zajmiemy się długo wyczekiwanym przez nas powrotem. Mianowicie mam na myśli U-KISS. Jest to już produkcja w której widzimy AJ <3 Niezmiernie się cieszymy z tego powodu. W takim razie zaczynamy!

Brak daty na powyższym zdjęciu powodował, że frustracja i oczekiwania wzrastały. Naprawdę nie mogłyśmy się doczekać marca, aż w końcu jest i marzec, i nowa mv na dodatek wyszła ona w dzień kobiet to już w ogóle miód na nasze serca. Przez kolejne dni wychodziły małe zapowiedzi w formie zdjęć.

Na zdjęciach widać zmianę ich fryzur jak i kolorowe pasemka. Jak się w końcu okazało z prawdziwą MV nie miało to nić wspólnego. Fryzury chłopaków i tak zostały zmienione. Co gorsza nie były to małe zmiany w uczesaniu, ale i w kolorach. W ogóle nie rozumiemy sensu w robieniach zdjęć do photobooka jak i tak do samego teledysku włosy maja zamiar im zmienić. Ale o tym trochę później. 


Po zdjęciowych zapowiedziech nadal czekałyśmy na coś więcej. 
Co śmieszniejsze chłopcy już we wtorek mieli swój pierwszy występ, który możemy zobaczyć chociażby na MNet.
Piosenkę już mogliśmy poznać, ale nie samą mv'ke. Czyli występy były chyba ze dwa, kolejnego dnia wyszła trak lista. Następnie dopiero w czwartek mini treaser.



Track List:

01. Step By Step (Intro)

02. Standing Still

03. 숨도 못 쉬어

04. Missing You

05. 나쁘다

06. 아픔보다 아픈

07. My Reason

08. Party All The Time

09. Sweety Girl
10. 사랑하니까
11. 아픔보다 아픈 (inst.)
12. Standing Still (inst.)

Lista jest imponującaDziesięć utworów plus dwa instrumentale. Cały album do przesłuchania tutaj - kilk.

Mimo iż promocyjny utwór był nam znany to i tak z niecierpliwością wyczekiwałyśmy pełnego klipu.
W końcu się doczekałyśmy.


Piosenka : 
W bardzo przyjemnym klimacie - rytmicznym i energicznym. Od razu wpada w ucho. Aż ma się ochotę razem z nimi śpiewać refren. Nie ma co się tu rozpisywać. Może warto wspomnieć o tym, że oprócz znanych nam elektrycznych brzmień i przerywników a'la dupstep - które są dość powszechne u U-KISS - słychać też przyjemną gitarę elektryczną. Wprost się w niej zakochałam.
Coś o tekście, jak zwykle tłumaczenie - klik. Czyżby był k-pop jak nie słowa o miłości xd Ale ten jest interesujący ^.^ Zauważalne jest też to, że sam utwór ma dużo wstawek angielskie bo prawie cały refren jak i rap Eliego. Tym razem najmniej tekstu dostał Dongho, za to Kiseop troszku wiecej, ale nadal mało. Naszym zdaniem powinien śpiewać jeden z refrenów. Bo wychodzi w końcu tak, że jedne refren śpiewa Soohyun a dwa Kevin. Trochę niesprawiedliwe, ale no cóż. Ogółem piosenka robi wrażenie i nie odstaje od ich wcześniejszych produkcji.



Teledysk:
Typowe studio, które kojarzy mi się z tym wcześniejszym w Alone. Podobne co nie?
W klipie mamy również kobietę. Przerażająca kobietę. A dlaczego? A bo ma straszne soczewki. Zapewne taki był tego zamiar, ale i tak straszne.
Scary woman >.<
W tej MV nie było dużo. Bardziej skupili się na tańcu, z resztą jak zwykle. Bo czy U-KISS miało (oprócz not young) jakiś teledysk w plenerze? Hmmm... <myśli> A jakoś nic mi się nie kojarzy. No cóż to w takim razie jak zrobią to bedzie szok xD Ooo mam, ale to taki teledysk na podstawie sklejek różnych filmików - Dear My Friend.


Płyta:
Omomomo opakowanie, photobook i piosenki. To był telegraficzny skrót, ale po kolei.
Szata graficzna jak zwykle zaskakuje i myślę, że zadowala.
Sam photobook różni się od wcześniejszych (wszystkie się różnią... idiots). Zdjęcia chłopców są jakby przerobione na kształt malunku farbą olejną? Tak mi się to kojarzy.
Piosenki.... Zadowala mnie fakt, że są dwa duety i jedno solo, ale szkoda mi trochę, że nie zrobili duetu lub solówek z Kiseopem i Dongho. Biedactwa zostali sami, a taki Kiseop zasługuje na solówkę lub duecik. Ja osobiście uwielbiam jego piosenkę z AJ Obsession. No, ale nic na to nie poradzę widać płyta była już przepełniona.
Z płyty oprócz Standing Still jedną z ulubionych moich piosenek jest Party all the time - Eli & AJ. Fajny, skoczny utwór ^.^ Wszystkie inne też przypadły nam do gustu ;D

Taniec: 
Układ taneczny w tym teledysku moim zdaniem jest bardzo ciekawy. U-KISS zapewne długimi godzinami doszlifowywali każdy najmniejszy szczegół. Może się wydawać- A co tam! Pokiwają trochę nóżką, po dotykają się tu i ówdzie...jednak wygląda to dużo lepiej ;D Całość rozpoczyna się od ustawienia tyłem z rękami zaciśniętymi w pięści. Tak sobie chłopcy stoją gdy nagle...Zza Hoon'a i Kiseopa wyłania się śpiewający Soohyun. Kładzie rękę na klacie blondyna. Przechodzi kawałek dalej i układa Eli'emu rękę na plecach po czym (co najlepiej widać na występach) je mizia XD. Najlepsza fanservis'ego część to dotykanie twarzy Dongho xD Co oczywiście niezmiernie cieszy nasze oczy :D Potem Hoon zajmuje miejsce lidera, krótka przerwa, pokłon przed Makane. Co jednak najbardziej w tym wszystkim kocham? Własnie elementy fanservice'u i jak ja to zwykłam nazywać "macanki". Całuśne chłopaki już nie raz pokazali nam jak są w tym dobrzy- wystarczy spojrzeć na Forbidden Love. I nie ma co "namachać się" tutaj jednak trzeba! Naprawdę polecam wam obejrzenie występów na żywo! Bo wtedy w miejsce Strasznej Pani, swoje przysłowiowe 5 minut dostaje główny tancerz Kiseop. Solówka jak zawsze piękna. So naprawdę ten układ ma w sobie ciekawe i intrygujące elementy. Zatem wysokie noty ^ ^





Fryzury i stroje: 
Tym razem nie mam jednak zbyt dużego pola do popisu w tym temacie. Najpierw króluje niebieski w połączeniu z czernią. Trochę kratki, różniastych wzorków czy plamek. Skóra, lateks nie ma lekko ;D Nie zabrakło marynarek, koszul i fajnych butów ^ ^ W dalszych ujęciach ubrania przypominają trochę te z Alone. Jednak te są "lżejsze", trochę dżinsu, trochę innych materiałów. Wciąż jednak dużo złota, łańcuchów i dodatków. Mamy jeszcze trzeci rodzaj. Czerń, czerń wszędzie, z dodatkiem ćwieków czy metalicznych ozdób. Stylista jednak nie zawiódł ;3
Fryzur spodziewałam się takich jak w teaserach. Niestety U-kiss nas ztrollowało...
To co pokazali nam w MV nie jest jednak złe ^ ^


Soohyun- I-Najpierw włosy ma ułożone gładko jak to zwykle bywa. Są jasne a grzywka dopełnia całości.
               II- Włosy są postawione do góry- nam ten zabieg nie przypadł do gustu...
Hoon- Jego fryzura raczej się nie zmienia, no może później są trochę bardziej napuszone ;3 Warto dodać, że wokalista już zdążył zmienić kolor i obecnie jego włosy są w kolorze wiśniowym- coś w ten deseń
Kevin- I- Tutaj zdecydowanie na tak! Są troszkę podobne do jednej z fryzur, które już Kev miał ale te naprawdę mi się podobają. Tak jak u Lidera gładkie i przykrywające czoło
          II- Jeszcze lepiej ^ ^ Zaczesane na bok, lekko pofalowane. Kocham ♥
Kiseop- Cóż zwolenniczką odsłaniania Kiseopowego czoła nie jestem, aczkolwiek tutaj dałam radę przywyknąć ;D Kolor naturalny zrobił powrót więc Kisiel ma włosy czarne.
Eli- Dooors na początku była przerażona kolorem, który zagościł na głowie rapera. Mi podobał się od razu i uznałam go za fajny. Przy pierwszych ujęciach są elegancko uczesane dzięki czemu możemy podziwiać kolczyk w brwi ♥ No i jak u większości włosy są w górze przy następnych scenach.
AJ- I- So okey grzywka naszego kochanego Krokodyla wygląda bardzo fajnie i ma nawet kilka niebieskich pasemek ♥ W dalszej części zabieg jest ten sam co u reszty.
Dongho-I- Makane długo nie obcinał włosów więc teraz przypomina mi Mikołaja Kopernika XD Okey wiem |BANDUR|. Naprawdę moje pomysły czasem mnie zaskakują ;D Mniejsza jednak o to, bo fryzurka jest bardzo fajna. Chociaż według niektórych wygląda jak pudel. 
II- Druga opcja przywołuje u mnie wizję Dongho na koncercie wśród fanów Lady Gagi. Osobiście do tej iście uroczej kokardki nic nie mam! 

Fryzjer spisał się dobrze, bo nikt nie został wizualnie skrzywdzony (Nie to co ostatnie przemiany EXO XD) 


Proszę ulegnijcie tym słodkim oczkom i dłońmi złożonymi jak do modlitwy i zostawcie komentarz :D
( Mi to się kojarzy trochę z groźba a niżeli z prośbą, biorąc pod uwagę w sposób jaki się patrzy xD - Dooors)

Na sam koniec mały sucharek xD 

Comeback EXO kiedyś będzie! Kiedy?

Kiedyś w dalekiej kosmicznej przysżłości ?
Kiedy ludzie skolonizuja Marsa ?
Kiedy na ziemi będą latajace samochody?
Kiedy wyjdziemy za mąż za swoich biasów?
Hahaha okey okrutny żart xD 

I o to po kilku tygodniach dokończyłyśmy tą notkę. Ah jakże nas tutaj w tym miesiącu mało. No cóż, szkoła i lenistwo...
Do następnej notki Dooors and Bandur.

 P.S 1. Mamy z Bandurem pomysł na pisanie felietonów związanych z k-popem, Koreą. Nie wiemy czy to wypali, ale plany są ;D
P.S 2. Dooors: Dziękuję bardzo za nominacje po raz kolejny do The Versatile Blogg. Zostałam nominowana przez elf_0203 z bloga Elfia pasja, za co bardzo jej dziękuję. Jednakże nie będę drugi raz odpowiadać na niego, ponieważ mi się nie chce i jakoś nie za bardzo wiem co mam napisać. W każdym bądź razie zapraszam do notki związanej z tym tagiem. Klik
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. ooo super ;D Bardzo lubię Ukiss :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u-kiss just keeps getting hotter in every comeback!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do "The Versatile Blogger Award" Reszta na moim blogu http://love-crosses-all-the-rules.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.