What BaDooor thinks about...? Czyli wy pytacie my odpowiadamy! - Mochi, Monsta X, NPI

4 comments
Hej! Tak jak mówiła Bund wracamy z nowymi pomysłami, które już kiedyś się narodziły ale nie zdążyły zostać wcielona w życie, i z takimi bardziej spontanicznymi. Oto jeden z nich. Widząc wasze komentarze pod postami bardzo się cieszymy, a gdy ktoś jeszcze spyta się nas o nasze zdanie jesteśmy w niebo wzięte. Tak było i tym razem pod postem dotyczącym mochi. Dwie osoby spytały się nas o kilka rzeczy i w przypływie weny wpadłyśmy na pomysł "A czemu by nie odpowiedzieć na takie pytanie w osobnej notce?" Zgodnie stwierdziłyśmy czemu nie raz możemy spróbować i zobaczyć co myślicie. Pomyślałyśmy, że mogłoby się to pojawiać raz w tygodniu po za naszymi standardowymi dniami na posta. Podsumowywało by to pytania ze wszystkich notek ^^ Powiedzcie co myślicie o takiej formie!




Bandur: Niestety jeszcze nie udało mi się spróbować "morderczych klusek". Ze wszystkich mochi z notki najbardziej chciałabym spróbować tych, które mają w środku truskawkę bo wyglądają po prostu przepysznie! Chętnie zjadłabym też to o smaku zielonej herbaty oraz z nadzieniem brzoskwiniowym.

Dooors: Podobnie jak Bandur nie próbowałam mochi, ale pamiętam, że na ostatnim konwencie chciałam kupić na spróbowanie, jednak cena mnie trochę odstraszyła. Na pewno chciałabym spróbować taką najbardziej popularną wersje z czerwoną fasolką, ale oprócz tego z mango, z zieloną herbatą, słyszałam ze też z sezamem jest dobre - po prostu spróbowałam bym każdej jaką by się dało xd Zauroczyły mnie też te z truskawką w środku jak Bunda!


Bandur: Nie miałam pojęcia, że istnieje taki zespół dopóki mnie o tym nie uświadomiłyście, serio. To bardzo miło z ich strony, że nauczyli się przedstawiać i witać w naszym wspaniałym języku. Na pewno dzięki temu znajdą sobie tutaj wierne grono fanów ;)

Dooors: Słyszałam o tym, że ten zespół zechciał wkupić się w łaski Polaków, jednak jakoś nie pofatygowałam się by od razu obejrzeć video. Jednak zrobiłam to i to naprawdę uroczę. Oprócz zwykłego "Dzień Dobry" nauczyli się formułki "Nazywam się.." co w ich wykonaniu brzmiało naprawdę uroczo. Bardzo się cieszę z faktu, że coraz wiecej zespołów chce zdobyć fanów również u nas ^^


Bandur: Mogłabym pomarudzić ale teraz takie czasy, że grupy hip-hop'owe są naprawdę popularne. Razem z Dooors zaczynałyśmy od Big Bang i cały czas prze to do przodu. Można powiedzieć, że już wcześniej polubiłam trójkę z Monsta X kiedy wydali piosenkę Instellar jeszcze jako No Mercy. Później okazało się, że wkrótce zadebiutują jako większa grupa pod tą nazwą. Obejrzałam mv kilka razy, pokusiłam się nawet o występy na żywo i muszę przyznać, że mają potencjał na dobry zespół ^^ Teraz wszystko zależy od tego jak poprowadzi ich Starship oraz co pokażą później. Przesłuchałam również albumu "Potworków", zrobił na mnie dobre wrażenie. Chłopcom życzę powodzenia ;3

Dooors: W sumie całą prawdę wyjawił Bandur. Jest się do czego przyczepić bo widać podobieństwa do innych piosenek, jednak no to ciężkie by te podobieństwa się nie zdarzały. Piosenkę maja oryginalną, fajne brzmienie, jak i nad teledyskiem się postarali. Myślę, że mają potencjał i chętnie przy obserwuję ich rozwój ^^


Serepia podesłała nam też piosenkę. Ona aż się prosiła by ją tutaj umieścić. Widziałyśmy już w swoim życiu dziwne piosenki, ale ta chyba wygrywa wszystko! Nawet tańczące warzywa nie były tak dziwne...


~~*~~

I tak to by właśnie wyglądało ^^
Co myślicie?
Oczywiście oprócz pytań dotyczących k-pop, czy Azji, możecie zadawać nam pytania na Asku.

Do następnej notki!
BaDooor <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, jeszcze się z takim nie spotkałam :3 Fajny sposób na "kontakt" z czytelnikiem i bardzo przyjemnie się czyta <3

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na tym nam zależy, by się z wami kontaktować, nie tylko poprzez komentarze ^^

      Usuń
  2. Nie wierze, wy to wstawiłyście xD. Tak piosenka jest dziwna, sle szybko wpada w ucho i czasem się przyłapywałam jak śpiewam 'ko ko te'. To mochi z truskawką w środku to nie mochi tylko daifuku (chyba tak się to pisze). Jest to jeden z słynnych słodyczy jak dango. Jestem za takimi odpowiedziami co tydzień, ja zawsze wymyślę jakieś pytanie więc jakby co to seria nie będzie śeiecić pustkami ;). Nie lubię jak jacyś ludzie piszą, że ktoś z innego kraju próbuje się wkupić nasze łaski, to takie bardzo w stylu netizens, którymi osobiście gardzę, co z tego, że robią dla nas filmy? Przynsjmniej wiemy, że ktoś wie że istniejemy. Ja wcześniej nie znałam tych trzech członków z Mosta X, ale na pewno będe ich śledzić. Słonecznych dni, zdrówka, wiernej weny oraz cierpliowści śle:

    Serepia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie napisałam o "wkupywaniu się w łaski" w zełj wierze, to był taki jakby żart w moim Dooorowym umyśle xd Ja też się ciesze, że jesteśmy zauważeni (zwłaszcza, że kiedyś tak nie było) i chcą dla nas robić takie widea ;D

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.