[150519-25] K-Dreams News #29 Latka lecą...

3 comments
Hej! Witam was w kolejnym podsumowaniu tygodnia ^^ Tym samy chciałabym was gorąco zaprosić do oceny debiutów z kwietnia wykonanego przez Bandura. Zostawcie za sobą chociaż mały komentarz <3 



URODZINY

25
- Jae Hee (재희); 1980
- Isak (이삭) ㅡ Isak N’ Jiyeon (former), DJ, ; 1985
- Sunin (선인) ㅡ Swing Girls; 1986

26
- Inhee (인희) ㅡ BOB4; 1987
- Yeeun (예은) ㅡ Wonder Girls; 1989
- Ahyoung (아영) ㅡ Dal Shabet; 1991

28
- Nikita (니키타); 1978

29
-No Minwoo (노민우) [Rose (로스)] ㅡ TRAX (former), 24/7, Actor; 1986
-Simon (사이몬) ㅡ DMTN; 1986
-Sol (솔) ㅡ Code-V; 1987
-Hyeji (혜지) ㅡ Gangkiz; 1989

30
- Eunho (은호) ㅡ N:SONIC; 1989
- Haru (하루) ㅡ Boyz; 1993
- Ailee (에일리); 1989
- Hyomin (효민) ㅡ T-ARA; 1989
- Noah (노아) ㅡ Boyz; 1989
- BornUs (보너스) ㅡ K-Much; 1990
- Yoona (윤아) ㅡ Girls Generation; 1990
- Alicia (엘리샤) ㅡ Turan; 1992

31
- Yoon Mirae (윤미래); 1981
- Park Sungmin (박성민) ㅡ A-JAX; 1993


MV






Warto zwrócić uwagę na MV bo dużo polaków widać w teledysku <3














ZAPOWIEDZI
  • BTL zmienia datę comback'u na czerwiec.
  • Comeback CLC z 2 mini albumem 28 maja

  • Do comebacku przygotowują się Nine Muses. Spodziewany termin to czerwiec/lipiec.
  • Dongwoo z BEAST za niedługo zadebiutuje w Japonii z 1st album ‘KIMISHIKA, debiut zapowiedziany na 1 lipca.
  • 22 lipca Crayon Pop zadebiutują w Japonii z piosenką "「ラリルレ」" 


MUZYKA

  • 23 maja minęła 3 rocznica powstanie VIXX. Gratulujemy!
  • 25 maja swoją 7 rocznice obchodzi SHINee. Gratulujemy!


POZDROWIENIA



No tym razem mniej informacji, ale i tak bywa.
Czekamy na wasze komentarze, bardzo za nimi tęsknimy!
Wysyłamy cieple uściski i do zobaczenia <3
Dooors.
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Nie ma nic lepszego niż porcja muzyki o 2 w nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ach love tyle nowości i nowych pięknych twarzyczek

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czas na właściwy komentarz, jest pan Wen, i jest pani Chęć więc pisze komentarz. Jejku urodzinki VIXX i SHINee! Tyle lat już są na tej scenie, szacun się im należy. Panna Serepia w końcu ogarnęła co jej nie pasi w nowym mv SHINee. Wydaje się mi ono zbyt amerykańskie... A wam? Mam nadzieję, że to tylko chwilowe i nie zostanie to znamo ma dłużej. Bardzo mi się spodobał debiut N.flying, co do A6P... Nie wydaje się wam, że zalatuje VIXX'em? Bo mi tak. Niezmiernie się cieszę z combecku HISTORY i UNIQ, ale bardziej z HISTORY. Piosenka wręcz nie może mi wylecieć z głowy, a Zdzisiu (mój telefon) już się buntuje z masowego gwałtu przucisku replay na youtubie. Z nie kpop'wych wiadomości jest taka, że pokochałam gre Bloodborne, lecz nie moge zagrać bo nie mam PS4 ;.;. A wy gracie jakieś gry? Jak takto jakie? Słońca, zdrowia, miłych snów z udziałem koreańskich przystojniaków, weny i cierpliwości, życzy:

    Serepia

    PS. Znalazłam dla was króciutki filmik, lecz jest on tego wart xD

    https://m.youtube.com/watch?v=ZtcZM8oMzHU

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.