I'm a young k-pop star - KWIECIEŃ

2 comments
Ayyy~ Maj dobiega końca, ale ja zabieram się dzisiaj za ocenienie debiutantów kwietnia. Lepiej późno niż wcale, prawda? Tak swoją drogą trafiły mi się prawie same girlbandy. Nie będzie tego jakoś szczególnie dużo, więc przejdźmy do oglądania teledysków~



1. The Ark - The light


Usiadłam z komputerem w łóżku, zaczęłam dla was pisać notkę, więc przyszedł czas na obejrzenie tego teledysku. Wszystko bardzo dobrze się zapowiadało, myślę sobie - Jakie ładne mv o relacji córka-mama. Oglądam sobie dalej z bananem na twarzy i przychodzi scena z przystankiem autobusowym. Czułam, że coś jest nie tak ... BUM! TAK SIĘ KURDE NIE ROBI, PRAWIE SIĘ POPŁAKAŁAM! Nie ma to jak angst na debiutanckie mv! <ok> Piosenka przyjemna dla ucha, może nie jest porywająca ale mv ma taki klimat, że imprezowego hitu z tego nie zrobimy. Dzięki temu co przeczytałam w opisie mv wiem, że grupa składa się z 5 dziewczyn ale nie mam pojęcia jak wyglądają. Trzeba by obejrzeć jakiś występ telewizyjny. Podsumowując: Ciekawy ale równocześnie smutny początek. Ponoć mają nie tkwić w jednym rodzaju konceptu tylko pokazywać swoje różne strony. Zobaczymy co będzie z ich pierwszym comebackiem. Na razie życzę powodzenia ;)

2. Pocket Girls - Bbang Bbang 


Może na początek powiem jedno zdanie: Bandur gonna hate! O tym mv nie można napisać niczego rozbudowanego, bowiem po prostu nie ma o czym rozmawiać. Ten zespół to nic innego jak kolejny produkt eksportowy Korei. Przy okazji jednej z notek gdzie odpowiadałyśmy z Dooors na komentarze, powiedziałam, że u chłopców męczy mnie koncept "Bad Boy". Nie trudno jest zgadnąć co powiem teraz - "seksowne" dziewczyny też mi się już przejadły. Może panom to się podoba, ale jak dobrze wiecie, Bund nie jest zwolennikiem takich teledysków, dziewczyn w skąpych strojach i tanich piosenek o niczym. Jasne, że zdarzają mi się podobać "wyrozbierane" mv'ki np. SISTAR - Touch my body, ale do wszystkiego trzeba podejść z odpowiednim smakiem i wyrafinowaniem. Pocket Girls pokazały nam to co już doskonale znamy. Nie chcę życzyć im źle, ale wystarczy popatrzeć na ilość takich girl bandów  - dużo z tego nie będzie, chyba, że zrobią jakiś wyrąbany comeback <ok> 

Oh My Girl - Cupid 


To co teraz tutaj napiszę na pewno nie będzie normalne. Dooors poległa po tym co jej powiedziałam, więc może lepiej złapcie się krzeseł, biurek, co tam pod ręką macie XD Zostałam ostrzeżona, że to jest słodkie w uj, wręcz do porzygu. A wiecie co? MNIE TO SIĘ PODOBAŁO! Siostry B1A4 całkiem dobrze się spisały. Piosenka szybko wpadła mi w ucho, a dzięki sporej dawce angielszczyzny łatwo zaśpiewać refren samemu. Sam teledysk faktycznie emanuje słodyczą, aczkolwiek jeszcze nie widziałam takiego konceptu. Dziewczyny budzą się z wielkimi wypiekami na twarzy po czym okazuje się, że zostały aniołkami miłości. Mają naprawdę przepiękne wianki, czy może ktoś taki dla mnie skołować? ;; Muszę przyznać, że lasie z Oh My Girl są bardzo ładne ^^ Niektóre wydają mi się być w dzieciątkami w wieku 16 lat, cholera je tam wie. Bardzo fajny debiut, kto przebranie przez morze słodyczy polecam zobaczyć~

Bastarz - Zero


Block B jeszcze nie zaliczyło w tym roku grupowego comebacku ale Taeil i Zico zdążyli zaprezentować nam solowe utwory. W kwietniu za to ukazał się pierwszy sub-unit o nazwie Bastarz, w którym możemy zobaczyć P.O, B-Bomba i U-kown'a. Piosenkę Zero zrobił dla nich lider - współpraca tak bardzo. Piosenka naprawdę długo gościła na mojej playliście, a co do całości albumu to przyznam się - zapomniałam przesłuchać;; Mv o wysokim rantingu, bardzo w stylu Block B - czyli używamy wszystkiego co nienormalne, dodajemy świetną piosenkę i układ a potem sklejamy to w całość. Jestem naprawdę zadowolona z efektów ich pracy, mam nadzieję, że jeszcze nie raz mnie zachwycą ^^ 

Jang Hyunseung ft. Giri Boy - You're My First / Ma First


You're My First czyli - CO TO BY BYŁ ZA 2015 BEZ CHOĆ JEDNEGO SOLISTY WYCIĄGNIĘTEGO Z GRUPY W KAŻDYM MIESIĄCU! Już raz to mówiłam ale powiem i drugi - w tym roku jestem cholernie rozpieszczana przez swoich biasów, bo robią mi takie niespodzianki. Szczerze mówiąc, jak Hyunseunga lubię to trochę obawiałam się co nawyrabia kiedy będzie sam. Lubię słuchać jego głosu, aczkolwiek po obejrzeniu kilku występów na żywo z ostatnich comebacków, facet zaczął mnie hardo denerwować. Zamiast robić swoje nagle przerywał kwestie i krzyczał coś do publiki, w ogóle robił to na odwal się. Pomyślałam - kurde, jak on to samo będzie robił na solowych występach po prostu polegnę. Jednym słowem - nie przepadam za nim na występach na żywo. To tylko moja opinia i wiadomo, nie musicie się z tym zgadzać. Przejdźmy jednak do teledysku. Koleżanka z wytwórni Hyuna, chyba już mu się trochę znudziła, więc nasz drogi Hyunseung wyszedł na łowy. Ledwo wyszedł zza zakrętu, przywitał się z kilkoma ziomeczkami i... JEST! Panienka jednak okazała się nie być taka prosta w obyciu, więc nie za szybko polecała na taneczny bajer. Najbardziej rozwalił mnie moment z pisaniem kredką po cyckach, czegoś takiego jeszcze nie było nawet u Jay Parka XD Piosenka ma świetny bit, jest przepełniona energią, idealnie nadaje się do tańca - działki, w której Hyunseung sprawdza się bezbłędnie. W teledysku daje niezły popis swoich umiejętności! Muszę jednak przyznać, że czasem bałam się jego min xd Całość prezentuje się fantastycznie, cieszę się, że on też mógł zakosztować solo. Jestem zadowolona z tego co pokazał ^^ 

Ostatnio przypadkowo pominęłyśmy pytanie: Na jakie debiuty czekacie? - Bardzo przepraszamy za ten błąd i natychmiast go naprawiamy! 

W tym momencie BaDooor czeka tylko i wyłącznie na debiut Seventeen z Pleids Ent. (wytwórnia np. Nu'est i After School). Generalnie chłopy mieli debiutować w ilość podanej w nazwie już 2 lata temu, ale problemy finansowe bardzo go przesunęły. Obecnie grupa liczy 15 chłopasiów. Niedawno pokazały się ich teasery, jednak czekać nadal musimy :c 


To tyle na dzisiaj~
A kto według was miał najlepszy debiut? 
Piszcie w komentarzach! 


Do zobaczenia wkrótce~ 
Bandur ;3 
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. The Ark miło się słucha, też zaskoczyło mnie mv. Wolę chłopców z Block B w komplecie, choć nie mam nic do zarzucenia podgrupie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Bandur, wybacz mi że nie napisałam wcześniej komentarza lecz dopiero dzisiaj weszłam na waszą zacną stronę. Wcześniej nie miałam czasu, komentarz będzie krótszy bo bardziej rozpiszę się w tym drugim poście. Jak już mówiłam girls bandów nie słucham (no oprócz paru tam wyjątków) dlatego oczywiste, że z tego zestawienia podoba mi się Bastarz. Tamtego sympatycznego pana jeszcze nie słuchałam (chociaż go znam xD), ake to się zmieni. Powodzenia w życiu.

    Serepia

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.