K-pop'owy przegląd miesiąca... - GRUDZIEŃ

3 comments
Ayo~ Kolejne podsumowanie tym razem grudzień! Trochę teledysków już zostało przez nas ocenionych w "Świątecznych nowościach", więc pewnie często będziemy korzystać z tego postu ;D W końcu po co się powtarzać dwa razy ;D Nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z naszą grudniową listą ;)



1. Jevice - Don't answer the phone



Dooors: Dziewczyny maja interesujące głosy to fakt, ale piosenka brzmi jakby wyciągnięta z jakieś dramy. Nie za bardzo przypadł mi ten utwór do gustu, nie wiem czemu. Takie troche to biedne w prezencji.

Bandur: Okej, nie powaliło mnie to zbytnio na kolana. Dziewczyny nie śpiewają źle, jednak ja wole żywsze utwory, a ten jest taki sobie. W teledysku też nic specjalnego się nie dzieję, więc jak dla mnie to niestety niezbyt interesujący comeback.

2. Shin Bora - Frozen


Dooors: Hmmm kolejne smuty, ale tez ładne smuty bo nie aż takie smutne... Coooo. Po raz kolejny mamy do czynienia z balladą. Trochę mi się to kojarzy z teledyskiem K.Will bo wokalistka sama nie wystąpiła, ale jednak pokazała twarz ^^ Przyjemne do słuchania, ale szału tez nie robi.

Bandur: Czemu te grudniowe piosenki są takie nudne? T^T Ubolewam nad tym faktem, bo to dopiero drugie mv a ja już mam dosyć. Sytuację ratuje fakt ciekawej fabuły teledysku oraz gościnnego udziału CNU z B1A4 <3 Myślę, że chłopak dobrze sprawdził się w swojej roli - mi osobiście przydało to do gustu ^^


3. M.I.B feat. Bomi (A Pink) - Let's talk about you 



Dooors: Już trzeci z kolei teledysk, w którym mi czegoś brakuje. Wydaje mi się jakby były robione na odpiernicz. Fajne rapsy i nawet wokal BoMi da się znieść bo jest troszkę za wysoki jak dla mnie, ale jest okey. Ten tekst "Let's talk about you" bardzo kojarzy mi się z piosenki Seungri'ego i chyba to troszkę wkurza.

Bandur: Początek piosenki był całkiem spoko, ale potem się posypało. Spodziewałam się czegoś ciekawszego. Na dodatek refren kojarzy mi się z utworem Seungri'ego- "Let's talk about love". Głos wokalistki z APink tylko denerwuje mnie tą całą "słodyczą". Niestety i ta piosenka nie znalazła się na mojej grudniowej liście przebojów.

4. EXO-K - Miracles in December





5. T-ARA - 1977 do you know me



Dooors: Fajny patent z tym by cofnąć się do dawnych czasów, kiedy wszytko było szare i ponure i do tego umieścić w tym T-ARA. Ciekawe połączenie. Podoba mi się teledysk, jest bardzo ciekawy. A piosenka wzruszająca.

Bandur: Co jest u licha z tym grudniem nie tak?! W listopadzie, który zazwyczaj uchodzi za ponury mieliśmy taneczne "Ringa Linga" i zjebiaszcze "Doom Dada", a tutaj? Ta piosenka ma iście grobowy nastrój i tylko mnie dołuje. Nie ma opcji, żebym to polubiła. Przynajmniej mv'ka jest porządnie zrobiona, więc za to plus.

6. T-ARA - Do you know me/What should I do 



Dooors: Z tego co wiem jest to kontynuacja i w sumie tak to wygląda, czyli musi tak być xD Ten teledysk jest zrobiony jakby poprzedni teledysk dział się teraz. Całkiem ciekawie i piosenka również się ożywiła. Fajne ^^

Bandur: Dobra, ja tym paniom z T-ara serdecznie podziękuję. Aczkolwiek utwór był już lepszy od powyższego.

7. 9 Muses - Glue



Dooors: Nic specjalnego. Serio. To jest takie zwyczajne. śpiewają, tańczą, machają dupami, nic wiecej.

Bandur: Bandur w tym miesiącu pociska hejtami, więc kolejnego comebacku też nie ocenię pozytywnie. Od początku 9 Muses budziły we mnie same złe emocje. Ostatnim czasem nieco przekonuję się do grup kobiecych, jednak one nie są warte mojej uwagi z prostej przyczyny- nie cieczy to mojego oka. Gdybym była facetem, to okej wtedy pewnie bym je supportowała. Za każdym razem kiedy widzę ten zespół w podsumowaniu miesiąca zadaje sobie pytanie: "God, why? ..." Teledyski tej grupy skutecznie zniechęcają mnie do jakiegokolwiek zapoznania się z nią.

8. BESTie - Love options



Dooors: Przyjemne i takie wesołe nie powiem. i takie piosenki powinny być robione. Łatwo można się przy nich zrelaksować po ciężkim dniu, czy nawet pozbyć się dołka. Jestem na tak.

Bandur: No nareszcie! Widziałam ten zespół podczas panelu na Niuconie i zapowiadały się całkiem fajnie. Całe szczęście, nie zepsuły sobie mojej przychylnej opinii! Dziewczyny są naprawdę ciekawe, piosenka ma jakiś power, a teledysk nie jest w żadnym stopniu przesadzony. Bez bicia mogę szczerze powiedzieć: Tak, to mi się podoba!

9. Juniel & Lee Jonghyun (CN Blue) - Love falls 





10. Yong Junhyung (BEAST) - Flower



Dooors: Bardzo lubię teledyski w których jest dużo symboli. Można zawsze to interpretować na wiele sposobów. Rap i wokal Junhyung'a, który nawet nie wiedziałam, ze takowy posiada, są iście genialne. Wszytko świetnie dopasowane. Piosenka spokojna, ale nastrojowa. Ah te klimaty <3

Bandur: TAK! Dziękuję Ci o Cube Entertaiment za tą solową płytę Junghyun'a! Pierwszy z BEAST w solo poszedł Yoseob, którego nastrojowe piosenki spotkały się z naprawdę gorącym przyjęciem z mojej strony. To samo odczuwam w przypadku "Flower". Teledysk jest świetny! Najbardziej podoba mi się moment, kiedy ta laska trzyma głowę rapera. W ogóle uwielbiam takie klimaty jak ten i totalnie się zakochałam. Piosenka też jest cudna~ Niestety do tej pory nie miałam czasu dorwać się do całego albumu, który został wydany, ale muszę to w najbliższym czasie uczynić. Nie rozumiem tylko czemu wszyscy pisali i rzucali hejtami, że Junghyun zwala od G-Dragona a wszystko jest podobne do "Crooked". Czy ja się gdzieś zgubiłam, że o tym nie wiem?

11. K.Will & Jeon Woo Sung (Noel) - Perfume



Dooors: K.Will to jednak porządna "firma" i można zawsze się po nim spodziewać ciekawych teledysków jak i piosenek mimo, że większość jest spokojna ^^  Nic można się na nim zawieść, a tym razem mamy ego wydanie w współpracy, jeszcze lepiej. Dwa wspaniałe głosy nic tylko słuchać. 

Bandur: Mimo, że to kolejny grudniowy wyciskacz łez, ten przypadł mi do gustu! Ogólnie utwory K-Will'a są dobre, więc nie mam się tutaj czego czepiać ^^ Mv jest interesujące i ma ciekawą scenerię+ nie ma to jak płonące pianino XD

12. Miss $ feat. Skull - Just let me live



Dooors: Faktycznie miłą odmiana posłuchać damskich rapsów w większości piosenki. Teledysk niestety taki no monotonny, ale piosenka to naprawia wiec przyjemnie jest to oglądać.

Bandur: Damskie rapsy! OMO <3 Możę po prostu wyrażę to jednym słowem: CUDOWNE.

13. BH (Bom & Hi) - All I want for Christmas is you





14. Donghae & Eunhyuk - Still you




15. Zion.T - Miss Kim



Dooors: Ta piosenka i teledysk jest cudowna. ZionT nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Piosenka taka lekka i przyjemna idealna w sumie do jakiegoś filmu kryminalnego. Jeden z moich faworytów w grudniu <3 

Bandur: Nie dziwię się, że Jonghyun z SHINee polecał to na swoim tweeterze, ponieważ piosenka jest niesamowita. Zion.T to ogólnie specyficzny i interesujący artysta, który niestety częściej pojawia się w piosence u kogoś. Jego samodzielne akcje są moim zdaniem naprawdę genialne. Czarno-biały teledysk to jeden z tych zabiegów, które lubię. Do tego nieco deszczu i detektywistyczno-gangsterskiej nuty i dostajemy takiego oto małe cudeńko <3

16. T.O (M.Pire) - Lies





Dooors: Znowu czerń i biel... To, że jest grudzień nie oznacza, ze trzeba ballady robić xD Głos ma ciekawy, ale w sumie nie powalający. Nie jestem zbytnio przekonana co do tego. 

Bandur: Całkiem, całkiem, jednak wciąż to do mnie nie przemawia.

17. 2013 SBS Gayo Daejun Friendship Project - You are a miracle


Dooors: Jakie to cudowne. Dodane tutaj jako bardziej projekt niż comeback. Aż mi się płakać ze wzruszenia chce nad wspaniałością tego. tyle znakomitych artystów pokazanych jako jedno <3 Wspaniałe <3

Bandur: Może zanim zacznę feelsować bo jest tutaj tyle moich ukochanych mordeczek to przynajmniej powiem, że ten pomysł naprawdę mi się spodobał. Zgromadzić tylu artystów w jednym miejscu i dać im do zaśpiewania piosenkę to nie lada wyczyn. Utwór jest po prostu ekstra! Nic dodać, nic ująć <3


Grudzień nie powalił tym razem. Szkoda. Ale cóż nowy rok i wszytko zaczyna się od nowa. Nowe comebacki, które już zdążyły się pojawić i nawet zaskoczyć. Zobaczymy co będzie dalej ^^ Zwłaszcza, że już tyle pozapowiadali tych comeback'ów, że lol. Jednakże nas to bardzo cieszy ^^ Nic tylko wyczekiwać.

Do zobaczenia <3 Dooors and Bandur ^^
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Do you know me <3 Jak dla mnie t-ara wygrała grudzień ^o^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, tak! Tyle zapowiedzianych powrotów...! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie Miracles in december jest najlepszą piosenką z grudnia a jeśli chodzi o styczniowe comebacki to TVXQ mnie nie zawiedli i dziwi mnie że nie wygrali jeszcze żadnego programu przecież choreografia jest jak zawsze epicka a piosenka poprostu chwytliwa więc o co chodzi?? Powrócił też Rain za którym tęskniłam ale tytułowe piosenki mnie nie powaliły za to Dear mama don''t cry mogłabym słuchać na okrągło:) Jest jeszcze Girl's Day Something do której jeszcze się nie przekonałam ale co raz bardziej zaczynam widzieć zależność dla girlsbandów smutna piosenka=seksowne MV
    ehh rozpisałam się a tak btw nowa czytelniczka z tej strony, świetny blog;)
    NaRi

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.