~ Mały mix mv'kowy ^ ^

3 comments
Hej ^ ^ Tak jak zapowiedziała Dooors będe recenzować nowy teledysk Nu'est. Tak jednak się złożyło, że niedawno pokazał się drugi teledysk Infinite H oraz Yoseob'a z BEAST naszego fanfikowego sponsora ;D

Wiec zapraszam was na 3 w 1 by Bandur. Postaram się nie zamęczać was opisami strojów i fryzur XD
Okey so ENJOY~ ♥

1. Nu'est Hello

 Najnowsze z Nu;estowych MV wyszło dokładnie 13.02 i nosi tytuł Hello. Kiedy obejrzałam teaser nie bardzo wiedziałam o co chodzi, i co to właściwie będzie. Wyglądało trochę dziwnie, a do tego ten śnieg wokoło. Postanowiłam jednak dam temu szansę, no bo w końcu to comeback więc warto zobaczyć.


Ale kiedy zobaczyłam drugi...


To wystarczyło, żeby doprowadzić mnie do śmiechu XD Okey wanna, jakaś panna i trójka z Nu;est. Może, aż tak by mnie to nie ubawiło, ale popatrzcie chociaż przez chwilę na pozę Ren'a :D 



                                      

Przejdźmy jednak do samej MV. Szczerze, to piszę tą recenzję z marszu bo zobaczyłam teledysk dopiero dzisiaj. Postaram się jednak jakoś go dla was zrecenzować ;) 
Nie bardzo wiem o czym jest owy teledysk ale przynajmniej moim zdaniem cała piątka zabiega o względy dziewczyny, która (O masz Ci los!) nie wie którego wybrać. Druga rzecz- chłopaki próbują się do swojej laski dodzwonić. Czy to za pomocą I-phone'a czy budki telefonicznej. Głównym miejscem akcji jest przykryta śnieżną kołderką uliczka. Nu'est są zawiedzeni bo każdy widzi dziewoję ze swoim kumplem. No może poza Ren'em bo ten znalazł w jej komórce zdjęcie z Aronem. W sumie największym szczęściarzem okazał się JR, który całował się z wybranką (I co teraz poczną jego fanki?!) Makane też został trochę wyróżniony- ah to głaskanie po włosach XD Na końcu nasi kochani idole biegną we mgle niczym Big Bang w Blue. Tylko gdzie kobitka? ZNIKNĘŁA. 

Hmm może nie jest to mój najlepszy opis MV, ale ciężko mi cokolwiek o akcji więcej powiedzieć. 
W sumie znalazłam aż 3 momenty, które kojarzą mi się z teledyskami Big Bang a dokładniej Haru Haru i Lies. 

Pierwszym z nich jest motyw z pierścionkiem: 

Atakowanie samochodu zaparkowanego w podziemnym garażu w, którym siedzi laska i nasz konkurent 

Nie odwieszona przez atak złości słuchawka
(You got the wrong number XD)

Piosenka moim zdaniem jest naprawdę fajna. Lekka, przyjemna. Miła dla ucha "nie atakująca" melodia pasuje do klimatu teledysku. Oczywiście nie może zabraknąć chwytliwych słówek~Yeoboseyo Niektórzy twierdzili, że ballada źle zrobi temu zespołowi a ja uważam, że świetnie do nich pasuje. Jak zawsze dobry rap Aron'a i JR'a. Tym razem wokalem popisał się również Ren-naprawdę nie wiedziałam, że ma taki fajny głos.  Może piosenka nie pozostaje na długo w pamięci, ale plus za to, że jest spokojna i dobrze relaksuje.
Układ do piosenki też przypadał mi do gustu. Chłopaki zaliczają solówki w towarzystwie tancerzy. Tańczą też w studio elegancko ubrani i łapią się na krawaty. Trochę pomachają rękami, trochę poskaczą a układ wygląda naprawdę uroczo ^ ^ 

(mały derpik Minhyuna xd)
Zawsze zajmuje się fryzurami i dogłębnie omawiam stylizacje. Tym razem jednak się o to nie pokuszę-wybaczcie. Uczesania moim zdaniem za bardzo się nie zmieniły, ale nie obserwuję Nu'est stale więc dla mnie różnica jest niewielka. Uwagę za to zwróciła ta zaczesana na bok fryzura makane. Jak dla mnie- wygląda super ;3 
2. Yoseop Yang Although I 
Nowe MV Yoseoba jest nakręcone w tym samym miejscu co Caffeine.  Głownie dlatego, że wygląda jakby oba teledyski łączyła opowiastka. Możemy oglądać chłopaka szczęśliwego w towarzystwie swojej dziewczyny, ale potem coś zaczyna się psuć. Teraz chodzi sobie po pustej..no kurcze mnie zawsze się wydaje, że to kawiarnia i śpiewa ubrany w ciekawy garnitur. A w tle mamy R&B. Chociaż nie jest to moja ulubiona piosenka z płyty The First Collage to jest warta posłuchania ;3




3. Infinite H Without U 
Okey jestem pod wrażeniem. Już pierwszy teledysk podgrupy Infinite H w skład której wchodzą  DongWoo i Hoya bardzo mi się podobał. Ten oglądałam z otwartą buzią. Niesamowicie dużo szczegółów, wymyśle stroje, wygląd chłopaków, ale przede wszystkim piosenka. Jest to trzeci z kolei utwór na ich płycie Fly High, której słucham w kółko razem z Super Junior M- Break Down i B.A.P- One Shot. Utrzymana w hip-hop'owym klimacie, nastrojowa i moim zdaniem genialna.  


Mam nadzieję, że notka wam się podobała ;3 Zapraszam do przesłuchania wszystkich tych piosenek oraz do komentowania posta. Do zobaczenia następnym razem ^ ^

Bandur ;3


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. fajnie piszesz, podoba mi się twój blog
    będę zaglądać

    http://3nomoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem nie żeby coś, ale jest nas tu dwie ;D W każdym bądź razie obie dziękujemy i zapraszamy do częstszych odwiedzin ;D

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.