30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 20: Piosenka, która przypomina twoich przyjaciół.

1 comment
Woohoo mamy już czerwiec. Jak ten czas leci!! Niedawno był początek roku, a tu już minęło 5 miesięcy. A my zbliżamy się do końca challangu T^T Dzisiaj dzień 20~


Dooors: 

Bandur
Kiedy myślę o Bandurze to piosenka, jaka mi się z nią kojarzy to SHINee Sherlock. Dlaczego? Sama nie wiem. Może to dlatego, że był to pierwszy comeback SHINee przy jakim byłyśmy i ich dopingowałyśmy. Bandur niesamowicie jarała się tym utworem, jak i sama płytą, którą po dwóch podejściach udało jej się zdobyć ^^ 


MaskedKingg
Dla Kingg’a wybrałam Erica Nam'a i jego najnowszy utwór Ooh Ooh. W sumie ten teledysk fajnie ją opisuje. Są w nim elementy, które ona kocha – urocze brzuszki, latające gatki przed ekranem, Kevin. Do tego w tym teledysku tyle się dzieje, to tak samo jak z jej pomysłami do prowadzenia FC. Piosenka jest też bardzo urocza, dokładnie jak Kingg, która jest najukochańszym człowieczkiem <3

 
Anda
Nie wiem czemu ale jak widzę Andę myślę zboczeniec  - Junsu i TARANTALLEGRA. Wybrałam tą piosenkę między innymi  dlatego, żee Andzia jest takim zboczeńcem, do tego tak jak ta piosenka jest mroczna i szatańska <3 Może pasowałaby też do niej piosenka JaeJoonga - Mine, jednak Junsu wydaje się być lepszym wyborem, zważając też na jego koty i tego co sama ma w głowie. 


Bandur: 

Dooors
Gdy myślę o Dooors w głowie automatycznie odtwarza mi się B.A.P - Badman. Nie, żeby był z niej jakiś totalnie zły człowiek czy coś w tym rodzaju. Po prostu jakoś zawsze mi się z tym kojarzy. Może dlatego, że Dooors (tak jak ja przy Sherlocku) była pod wrażeniem comebacku jak i samej piosenki. Nie wiem jak jeszcze uzasadnić ten wybór, po prostu ten utwór wydaje mi się być odpowiedni :3


MaskedKingg
Przy Kinggu naszły mnie pewne wątpliwości. W pierwszej kolejności pomyślałam - dodam Kinggowi EXO, to będzie dobry wybór. Ale potem naszło mnie, że są jeszcze kochani Oppa Staruszkowie z SHINHWA, albo M.I.B albo jeszcze trylion innych opcji. Jednak pomysł powrócił do pierwotnej wersji dlatego wstawiam EXO - Wolf. Zawsze mamy z chłopaków uciechę, więc było to pierwsze skojarzenie z Kinggiem jakie przyszło mi do głowy :D  

                                   
Anda
Nie mam pojęcia dlaczego ale kiedy tylko pomyślę o Andzie natychmiast widzę JYJ - In Heaven. Dużo bardziej do jej osoby pasuje JaeJoong - Mine i naprawdę mam dylemat co tak naprawdę wybrać dlatego wstawiam dwie. Anda, możesz czuć się uhonorowana :D 

                                   

                                   

Voldi
Nie wiem czy kiedykolwiek wspominałam o tej osobie na naszym blogu, aczkolwiek nadarzyła się taka okazja. Nie jest to moja i Dooors wspólna przyjaciółka, dlatego pojawia się tylko w moim notowaniu. Piosenka, która kojarzy mi się z Voldim to SHINee - Ring Ding Dong. Głównie dlatego, że zawsze strasznie śmiała się z tego utworu i mimo, że nie jest fanką k-pop'u uwielbia Minho, którym strasznie się w tym (i nie tylko XD) teledysku jarała. A więc Voldi specjalnie dla CB - Fantastic, Elastic SHINee <3
                                 

~~~

A wy? Jakie piosenki przypominają waszych przyjaciół? Piszcie! 



BaDooor~ 
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Nie rzebym sobie płakła trochę ;___;
    KOCHAM WAS RLY BARDZO
    Więc weźcie mą miłość ;_;
    Bierzcie ją [censored]
    Teraz jeszcze bardziej lubię obie piosenki ;_; <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.