[NOMINCJA] Always the best blogs!

No Comments
Weeee zostałyśmy nominowane ^^ Do tego jest to coś nowego więc z przyjemnością wyżmiemy w tym udział ;D Dziękujemy bardzo Satori za nominacje. Przejdźmy więc do zasad.

Nie wiem czy to jest baner tego tagu, ale wklejam dla pewności ;;

Regulamin:

1. Podziękuj osobie dzięki, której trafiłeś do konkursu.
2. Obserwuj i skomentuj bloga osoby, która Cię nominowała.
3. Odpowiedz na pytania.
4. Napisz 5 ciekawostek o sobie.
5. Wstaw "always the best blogs" na swojego bloga.
6. Wybierz 10 blogów, które według Ciebie powinny trafić do konkursu.
7. Przekaż osobom wybranym przez Ciebie wiadomość o nominacji.
8. Umieść ich blogi w tym poście.

Pytania:


1. Co skłoniło cię do napisania bloga?

2. Na czym się wzorujesz pisząc bloga?

3. Jakie są twoje pasje?
4. Co uważasz w życiu za najważniejsze i dlaczego?
5. Gdybyś miał jedno życzenie jaka byłaby twa prośba?

Dooors

1Co skłoniło cię do napisania bloga?

Zwykły przypadek. Coś w stylu "O, fajnie by było prowadzić blog, takiego k-pop'owego! Muszę o tym powiedzieć Bandurowi". Musze wspomnieć, że w tamtym roku przed założeniem Korean Dreams miałyśmy jeszcze jednego bloga. Był on bardziej w stylu Randoma, ale nie do końca przemyślany. Pisaliśmy o swoim dniu i innych takich pierdołach. nie miałyśmy jednak do tego serca, wiec szybko zrezygnowałyśmy. Po lepszym przemyśleniu doszłyśmy do wniosku, ze ten blog będzie o wiele lepszym rozwiązaniem. Więc postanowiłyśmy spróbować. I tak o to jesteśmy. Mały szalony pomysł, który narodził się w mojej głowie spowodował, ze zaczęłam pisać. I bardzo się z tego cieszę! Sprawia mi to wielką przyjemność. Z czasem (czyli kilka dni później) doszedł blog z fanfiction. Który jest pisany przez Bandura, ale to ja ją do tego namówiłam, sama to się bała xd Rok później powstał random. W miedzy czasie założyłyśmy tez stronę o U-KISS. Więc widać, zę lubimy blogować. Ten blog jest moim 7/8 blogiem z kolei, który kiedykolwiek miałam. Ten przetrwał najdłużej i jestem z tego dumna ;D


2. Na czym się wzorujesz pisząc bloga?

Jeżeli chodzi o jakiegoś bloga, to niczym. Pomysły na notki biorą się z mojej lub Bandura głowy. Cały motyw bloga i to co będziemy na nim robić wymyśliłyśmy same. Oczywiście nastąpiło tu dużo zmian i poprawek. Staramy się by to szło ciągle do przodu i było coraz lepsze. By było też oryginalne i by ludzie chcieli go czytać, i mieli z tego przyjemność.

3. Jakie są twoje pasje?

Już to kiedyś pisałam, ale się powtórzę. Między innymi kocham prowadzić blogi, fotografie (jak na razie jestem w stanie hibernacji) rysunek, śpiew. Lubię dowiadywać się nowych rzeczy o Azji jak i śledzić świat k-pop'u. Od jakiegoś czasu też polubiłam montowanie filmików i chciałabym się w tym dalej szkolić, jak i marzy mi się kręcenie filmów ;D


4. Co uważasz w życiu za najważniejsze i dlaczego?

Przyjaźń. Już wiele razy przekonałam się jak jest ona ważna. Bardziej od wszystkiego innego. Gdyby nie przyjaciele nie miałabym siły by walczyć. Mimo, że nie zawsze to zauważam podnoszą mnie na duchu i odnajduję w nich motywację. Zawsze dziękuję Bogu za to, ze dał mi takich przyjaciół jakich posiadam. Kocham ich całym swoim serduszkiem. Są to 3 świetne babki, bez których życia sobie teraz nie wyobrażam i śmiało mogę je nazwać moją rodziną <3


5. Gdybyś miał jedno życzenie jaka byłaby twa prośba?

Czasami jedno życzenie to za mało, a ja nie do końca wiem o co chciałabym prosić. Niby jest tyle rzeczy, a tak na prawdę gdy dochodzi co do czego nie jestem w stanie wymyślić czegokolwiek. Chyba jest jedno, pośród wszystkich innych mniej i bardziej ważnych. Oprócz zażyczenia sobie bym zawsze miała obok siebie takie przyjaciółki, to chciałabym kiedyś spotkać Yongguka i po protu mu podziękować za to co dla mnie robi, mimo, ze nawet o tym nie wie.


5 faktów o Dooors:

1. Według różnych źródeł jestem zła, wredna, itp. Jest to po części prawda. Potrafię być wredna, ale wbrew pozorom (i to widać zawsze na samym początku) jestem miła... Naprawdę. 
2. Jestem fanatykiem filmowym. Uwielbiam je oglądać. Różne gatunki mi nie straszne. Jednak zawsze jestem zdania, ze książka jest o wiele lepsza ^^
3. Ponad wszystko ważniejsi są dla mnie przyjaciele i rodzina. Zrobię wszytko co w mojej mocy by dotrzymać słowa i nie zawieść. 
4. Jestem osobą mającą 100 pomysłów na minutę. I lubię to wykorzystywać.
5. Jestem z natury obserwatorem, więc zwykle widzę wiecej. Czasem wiecej niż powinnam xd Do tego dochodzi mój "szatański" umysł, który sprawnie wykorzystuje do wymówek czy wtedy kiedy go potrzebuję ;D


Bandur

1Co skłoniło cię do napisania bloga?

Dooors już właściwie odpowiedziała na to pytanie. Mogę jedynie powiedzieć, że dla mnie również nie był to pierwszy blog. Wcześniej prowadziłam dwa z opowiadaniami, jednak nigdy nie zrobiły takiej furory jak obecny "Love is the only way". Obie postanowiłyśmy stworzyć blogi dzięki, którym będziemy mogły o czymś konkretnym napisać, dzielić się naszymi opiniami oraz rozpowszechniać miłość do Azji. 


2. Na czym się wzorujesz pisząc bloga?

Tak jak jest to wspomniane wyżej - pomysły biorą się tylko i wyłącznie z naszych głów. Przy pisaniu fików również na nikim się nie wzoruję. Chciałabym pokazać coś nowego i zainteresować ludzi, co myślę przynajmniej w jakimś stopniu mi wychodzi.

3. Jakie są twoje pasje?


Pewnie nie raz już o tym mówiłam, ale na potrzeby tej nominacji powtórzę owe odpowiedzi.Pasjonuje się pisaniem fików, prowadzeniem blogów, robieniem rzeczy całkiem samej czyt. handmade oraz śpiewaniem czy rysowaniem ; 3 

4. Co uważasz w życiu za najważniejsze i dlaczego?

Przyjaźń tak jak u Dooors. Dlaczego? Ponieważ są to osoby naprawdę bliskie mojemu sercu bez których nie wyobrażam sobie życia. Zawsze mnie wspierają i są ze mną kiedy tego potrzebuje. Świetnie się z nimi bawię, możemy rozmawiać naprawdę o wszystkim. Kocham moje przyjaciółki i nie wyobrażam sobie, żeby ich ze mną nie było. 

5. Gdybyś miał jedno życzenie jaka byłaby twa prośba?

Naprawdę nie mam pojęcia, jest wiele różnych rzeczy o które mogłabym prosić dlatego odpowiedzenie na to pytanie jest trudne. Może o odrobinę więcej wiary w siebie? 


5 faktów o Bandurze:

1. Uwielbiam czytać gazety popularno-naukowe. Szczególnie cenię sobie jeden tytuł, który kupuje za każdym razem kiedy tylko pojawi się w sklepie i mam ich już sporą kolekcję. 
2.  Bardzo lubię oglądać seriale. Jedne z moich ulubionych to "13 Posterunek", "Supernatural" czy "The Walking Dead" 
3. Bardzo często przeglądam tumblr i zapisuję z niego cały spam zdjęć czy gifów, które później mozolnie segreguję do folderów na komputerze. 
4.  W tym roku przestałam bać się oglądanie horrorów, jednak w dalszym stopniu po obejrzeniu filmu moja wyobraźnia za dobrze pracuje i często nie mogę po nich zasnąć. 
5.  Pomysły na fiki często przychodzą mi do głowy po zobaczeniu zdjęcia lub gifa. 


Co do nominacji... Nominujemy wszystkich co czytają właśnie tego posta i prowadzą blogi! Tak właśnie ty, co czytasz te słowa, jesteś nominowany! BOOM 

To na tyle dzisiaj, za niedługo kolejna nominacja, a później przechodzimy do innych ciekawych postów ^^ O czym chcielibyście czytac? 

Do zobaczenia wkrótce ~
Dooors and Bandur
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.