W świecie twitter'owych tagów... #TypowyKpoper

3 comments
Mamy weekend ;D Wiec zapraszamy na dosyć zabawny, ale lekki post. Siemka tu Dooors. Jako iż jestem zagłębiona w twitter zaznajomiłam się z różnymi trendami. Oczywiście, te które mnie interesują są o k-popie. Jakby inaczej ;D Jako iż jeden z nich podbił moje serce, postanowiłam zrobić zbiór najśmieszniejszych tweetów oznaczone trendem #typowykpoper. Kto ma twittera, za pewne go zna, a i wiecej za pewne brał nawet w nim udział. Więc zapraszam do porzucenia swojej dumy, bo przecież każdy z nasz jest taki sam i pośmiania się z nas samych, i nie obrażania się. Bo w końcu nasze zachowania są bardzo do siebie podobne. Więc zaczynajmy ^.^



Oglądając wywiad lub show - w którym występuje jej bias - bez angielskich napisów, nie rozumie co on mówi ale i tak się jara.


"-Ta jędza dotknęła mojego męża!!! Jak ona śmiała?! Nie daruje jej tego!-Ale to jego matka..."

Dostaje ataku histerii gdy widzi swojego biasa z inną dziewczyną.


Nie wierzy w boga tylko w Siwona. 


Zrobiłby wszystko za płytę swojego ukochanego zespołu.


Woli oglądać swoich biasów na ekranie, niż znaleźć sobie chłopaka.


Wpada w szał gdy ktoś hejtuje jego biasa lub zespół.


Pisze Sandra - czyta Sandara.


Nie trendujesz, że EXO wygrało? Na pewno już ich nie kochasz


Wal się od mojego oppy! Oppa jest tylko mój i kocha tylko mnie.


Nie wiesz kiedy urodził sie Kai? Co z ciebie za EXOtik?!

Nie masz dwóch wersji płyt xoxo i nie kupiłaś Growla.. jak śmiesz nazywać się ich fanką


Marzy o wyjechaniu do Koreii i poślubieniu swojego biasa.



Jara się każdym zdj biasa, nawet prześwietleniem płuc.


Jestem kpopowcem, nie oglądam anime. chodzę na konwenty tylko i wyłącznie z nadzieją na kpopowe panele.


- Dlaczego tak głupio się ubierasz?
- Nie ubieram się głupio, mój oppa się tak ubiera!

Wolę żeby mój Oppa był gejem i  miał chłopaka niż żeby był z jakąś kobietą. Przecież to inny rodzaj związku.

Mój oppa nigdy w życiu się nie całował!!! jest taki innocent!

Mój Oppa jest bardzo męski. Co z tego że ma lepszy makijaż ode mnie??

1D to są pedały, nie to co mój oppa...

To nie chińskie znaczki, to HANGUL!

Moje dzieci będą identyczne jak mój oppa, ponieważ to on będzie ich ojcem.

Jestem ㄴ.ㅇ.ㅅ.ㅌ, kocham NU'EST! Kim Jonghyun? To ten z SHINee?

To jest Donghae czy Sungmin...? nie ważne, wpiszę sobie w bio, że jestem ELFem.

Wszystko co z Korei jest najlepsze.

To nie shinee to SHINee.

Słuchasz 4 zespołow? słaby z ciebie kpoper. to przecież ilość fandomow wpisanych w bio na twitterze podwyższa status.

Na facebooku wpisze sobie ze jestem z korei oraz umiem mowic po koreansku saranghae oppa.

Ulubiona drama? to proste! To The Beautiful You oczywiscie. (xD)

Oppa jest perfekcyjny we wszystkim co robi. zafałszował? wydaje ci sie mój oppa nie fałszuje!

*obcinam włosy*
- Czy wyglądam już jak bohaterka dramy?

Zakłąda soczewki, robi makijarz i słodki dziubek. Czy jestm już ulzzangiem?

Korea Północna niech nie atakuje Południowej bo oppa :(

Dodaje zdjęcia jedzenia na twittera bo oppa tak robi.

Plakat SHINee w niemieckim popcornie za 15zł? Musze go miec.

Nazwałam mój komputer imieniem mojego biasa.

Jeśli mam do wyboru nowe buty z usa a z korei to wezme te z Korei nawet jak sa 100% droższe.

Nie opalam się, bo Azjatki nie lubią. Przecież musze miec idelanie jasną skórę.

OPPA JESTEŚ TAKI PIĘKNY, CHUJ Z TWOIM TALENTEM I DOBRYM SERCEM! WAŻNE, ŻE JESTEŚ ŁADNY!

JUSTIN BIEBER TO GEJ BO MA GRZYWKĘ I RURKI *le oppa z grzywką i w sukience* OMATKO ORGAZM SDHFKJSDG <3333333333333333333333

Skoro w fanfiction, mój Oppa to gej, to w takim razie musi to być prawda.

Omo! Mój Oppa i drugi Oppa, patrzą się na siebie. To musi być miłość!

Oppa jest odemnie o 15 lat starszy, różnica wieku nie ma znaczenia.

Zmieniam oppe bo ten poszedł do wojska.

Zacznę mówić do kolegów 'oppa' a do koleżanek 'unnie' kij, że nie będą wiedzieli o co chodzi. Przecież to takie koreańskie.

Mój ulubiony napój? OH TO BUBBLE TEA.

Muszę nauczyć się robić aegyo.

Ulubiona potrawa? Kimchi :)
-------
cr; @Slaanesh_ + @typowykpoperPL 
---------
I co wy na to. Zachowywaliście się kiedyś podobnie? Ja znajduje u siebie moje dawniejsze zachowania xD Dobrze, ze to juz minęło ^^
Tym czasem do zobaczenia~
Dooors.
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

3 komentarze:

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.