30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 30: Twoja ulubiona piosenka przez cały czas.

1 comment
No i własnie dobiega koniec naszego cudownego challengu! Troche szkoda, ale nawet cieszymy się, ze to już za nami. Troche to takie cięzkie codziennie pisać o czymś do tego zmierzac się z tymi zadaniami! jednak zabawa była przednia i cieszymy się, ze to zrobiłysmy ^^ Tym czasm czas na ostanie wyzwanie~

Pozegnajmy się tez z pieknym banerem. 
Dzień 30: Twoja ulubiona piosenka przez cały czas.

Dooors:

Do dziś dzień nie wiedziałam jak się moja owa ulubiona piosenka nazywa. U mnie na play liście była zapisana jako SHINee2 i jakoś nigdy nie chciało mi się odszukać jej tytułu. Kiedy w końcu się tego podjęłam na rzecz challengu, okazało się to strasznie trudne. Znalazłam tekst tej piosenki i w dalszych poszukiwaniach również jej właściwy tytuł "Romeo + Juliette". (Tekst piosenki)  Wreszcie zostałam uświadomiona jak się nazywa moja ulubiona piosenka. Weee~


Bandur:

Ciężko było mi się zdecydować, again. Przeglądałam tak sobie foldery w muzyką i pomyślałam o piosence SHINee - Bodyguard. Piosenka jest naprawdę świetna i potrafię słuchać jej naprawdę w kółko <3


~~~~
Niestety jest to już ostatni dzień naszego challangu, więc czas się z nim pożegnać. Jesteśmy zadowolone, że udało nam się go praktycznie w całości zrealizować. Dziękujemy, że byliście z nami przez ten cały czas. A jak wam się podobało? Który dzień według was był najlepszy? Piszcie koniecznie w komentarzach <3


See you soon~
BaDooor <3
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.