30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 26 Teledysk, który odnosi się do ciebie.

1 comment
Po tygodniu nieobecności wracamy do nadorbienia 5 dni challengu ^^


Dzień 26: Teledysk, kóry się odnosi do ciebie.

Dooors: 
Jest to dla mnie ciężkie zadanie ponieważ teledyski maja to do siebie, że w większości dzieje się to samo lub to po protu taniec w skrzynce i nic więcej. I jak tu to odniść do siebie. Jednak zaczerpnęłam porady przyjaciół i to dzięki nim zdecydowałam się na to owe mv. Jest nim utwór Infinite - Nothing's Over, może dlatego, że znajdujacy się tam papier toaletowy obrazuje jak me życie jest do dupy XD Hah nie no żartuje. Według jednej z moich doradczyń ta piosenka pokazuje takie ciepło i radość, które można znalężć i u mnie, jak i jest nieprzewidywalny ^^


Bandur:
Dla mnie też nie było to łatwe zadanie, dlatego tak jak Dooors zaczerpnęłam pomocy przyjaciółki. Tak więcej teledyskiem, który się do mnie odnosi jest U-KISS - Dora Dora. Dlaczego? Jest tego troszkę. Po pierwsze dlatego, że jest zakręcony trochę tak jak ja. Według naszego eksperta wszelkie kolorowe napisy na ścianach i sofie ukazują moją kreatywność. Zmiany i obroty kamery odnoszą się do mojej osobowości. Do tego jeszcze Kevin leżący na łóżku i Hoon stojący przy ścianie obok są odzwierciedleniem mojej miłości do pisania oraz cztyania fików :D


~~~~

Do zobaczenia <3


BaDooor ~ 
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.