30 dni kpop'owych wyzwań: Dzień 29: Twoja ulubiona piosenka, na ten moment.

No Comments
Weeee coraz blizej końca ~

Dzień 29: Twoja ulubiona piosenka, na ten moment.

Dooors:

Na ten moment najczęściej akurat słuchałam nowego albumu EXO i bardzo spodobała mi się ich piosenka Thunder. Czy ja wiem czy to jest ulubiona piosenka? Na pewno męczy mnie swoją hiszpańską nutą ^^


Bandur: Na ten moment najczęściej odtwarzam nowy album Topp Dogg. Najbardziej podoba mi się utwór TOPDOG, jednak każda pozostała jest warta polecenia. Czemu akurat ta? Cudownie łączy w sobie klasykę i nowoczesność <3


~~~~
Do zobaczenia <3

BaDooor <3 

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/łaś post podziel się swoją opinią w komentarzu ^^ Jest to dla nas bardzo ważne ;)

+ Informujemy, że mamy włączoną moderacje, więc nie martwcie się, jeżeli komentarz nie zostanie od razu opublikowany na stronie. Po naszym zatwierdzeniu pojawi się on pod postem.